هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

عامل تجاوز به عنف در دام پلیس

عامل تجاوز به عنف در دام پلیس


فرمانده انتظامی استان یزد:

یزدـ فرمانده انتظامی استان یزد از دستگیری عامل تجاوز به عنف در یکی از محله های قدیمی یزد خبر داد.

مهر| سردار ایرج کاکاوند، در نشستی خبری اظهار داشت: شخصی که با استفاده از تنهایی بانوان در منازل اقدام به ورود و تجاوز به عنف در محله فهادان یزد کرده بود، در دام پلیس گرفتار شد.

وی بیان کرد: این شخص که توسط پلیس و با همکاری برخی قربانیان، چهره نگاری شده بود، با همکاری مردم در دام پلیس گرفتار شد و به زودی به جزای اعمال خود خواهد رسید.

کاکاوند خاطرنشان کرد: فرد خاطی هم اکنون در اختیار پلیس است و پس از انجام بازجویی های لازم و تکمیل پرونده، تحویل مقامات قضایی استان خواهد شد.

رشد ۱۳۳ درصدی موادمخدر در يزد

وی همچنین از کشف هفت هزار کیلوگرم موادمخدر در استان یزد خبر داد گفت: این میزان موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون کشف و ضبط شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد ۱۳۳ درصدی برخوردار بوده است.

کاکاوند همچنین از انهدام هفت باند بزرگ موادمخدر در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: به دنبال انهدام این باندها مقادیر قابل توجهی موادمخدر، خودرو، سلاح و ... کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه اعتیاد در استان یزد در حال افزایش است، بیان کرد: با اجباری شدن ترک اعتیاد، به دنبال افزایش ظرفیت کمپ های ترک اعتیاد در استان یزد هستیم.

كشف ۸۱ درصد سرقت ها در استان يزد

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش کشفیات سرقت ها در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۸۱ درصد سرقت های صورت گرفته در استان یزد کشف شده است.

کاکاوند، بیشترین میزان سرقت ها را مربوط به موتورسیکلت دانست و افزود: ۴۰ درصد گزارش های سرقت در استان یزد مربوط به سرقت موتورسیکلت است بر این اساس لازم است مالکان این وسیله نقلیه، تدابیر بیشتری برای ایمنی موتورسیکلت خود اتخاذ کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کسب مقام نخست توسط پلیس فتای استان یزد خبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس فتای استان یزد به دلیل پیگیری وظایف محوله و کشف جرائم سایبری توانست رتبه نخست را در سطح کشور از آن خود کند.