هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ضرب و شتم بازیکنان تیم جوانان سنگ آهن بافق در ورزشگاه پاکنژاد یزد

ضرب و شتم بازیکنان تیم جوانان سنگ آهن بافق در ورزشگاه پاکنژاد یزد



محمدرضا غلامزاده سرمربی تیم جوانان سنگ آهن بافق در گفتگویی با خبرنگار هفته نامه افق کویر پیرامون ضرب و شتم بازیکنان این تیم چنین گفت: روز پنج شنبه 9 بهمن تیم سنگ آهن در ورزشگاه پاکنژاد با تیم استقامت نوین یزد به مصاف هم رفتند که متأسفانه از قبل بازی نیز سازمان دهی شده، حتی در زمان ورود و شروع مسابقه بازیکنان و تماشاچیان یکی از تیم های یزد که رقیبی برای ما بودند به تیم و بازیکنان فحش رکیک می دادند.
وی افزود: با تمام وجودی که بازیکنان تحت فشار روحی زیادی بودند؛ هیچ عکس‌العملی نشان ندادند. زمانی از بازی نیز فحاشی به سمت ناظر بود. متأسفانه بازیکنان را با شماره خطاب کردند و حرفهایی رکیک زدند. دقیقه 80 بازی گل توسط حمید فتوحی به تیم مقابل زده شد و منجر گردید که بر عصبانیت آنان افزوده شود.
غلامزاده بیان کرد: دقیقه 84 بازی بود که طرفداران یکی از تیم های یزد به داخل زمین آمده و با هر چه در دست داشتند؛ حتی با زنجیر بازیکنان تیم سنگ آهن را مورد ضرب و شتم قرار دادند. در این بازی هفت نفر مجروح شده و صدمات وارده در بدن آنان قابل رویت می‌باشد. همان زمان به کلانتری 11 یزد مراجعه نموده و طرح شکایت شد در بیمارستان رهنمون یزد نیز پرونده پزشکی تشکیل گردید.
سرمربی این تیم اظهار داشت: تیم جوانان سنگ آهن در صدر جدول قرار دارد و با یک مساوی می تواند قهرمان شود. بازی 1 بر 0 به نفع تیم ما بود و رأی کمیته انضباطی اهمیت زیادی در این باره خواهد داشت. و اگر مقرر شود که بازی تکرار گردد همان دقایق آخر بازی را به میدان می رویم.
در ادامه رضا حیدری ناظر بازی گفت: گزارش کامل به حراست اداره ورزش و جوانان یزد و هیئت فوتبال ارسال شده است. وی افزود: بازیکنان یکی از تیم های یزد فحاشی زیادی نسبت به بازیکنان تیم سنگ آهن بافق انجام دادند و در دقایق آخر نیز وارد زمین شده و با چوب، چماق و زنجیر به جان آنان افتادند.
وی عنوان کرد: شیشه های اتوبوس سنگ آهن را شکستند و صدماتی نیز به آن وارد کردند. پیگیر شدید موضوع خواهیم بود. خوشبختانه بازیکنان بافقی سعه صدر خوبی داشتند.