هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صعود تیم فوتسال پردیس بافق به لیگ برتر امیدان کشور

صعود تیم فوتسال پردیس بافق به لیگ برتر امیدان کشور



به گزارش هفته نامه افق کویر،ماشا.ا... خواجه‌زاده، مدیرعامل تیم فوتسال پردیس بافق از مراحل رقابتهایشان تا راه یابی به لیگ برتر امید کشورخبرداد:
ماشاا... خواجه زاده با بیان اینکه این تیم با مربیگری علیرضا ایزدیان،صادق رنجبر،مصیب دهستانی و امیرحسین ابراهیمی به مسابقات اعزام شده بود گفت: مرحله اول مسابقات فوتسال در شیراز برگزارگردید که توانستیم تیم دوم از گروه به بالای جدول صعود داشته باشیم.در مرحله دوم که به میزبانی بندرعباس برگزارو با تیمهای قزوین،مازندران و کهگیلویه و بویراحمد و پردیس بافق همگروه گردیدیم و موفق شدیم با دو برد در مقابل کهگیلویه و بویراحمد و قزوین و یک باخت با مازندران تیم اول گروه به بالا صعود و در نیمه نهایی تیم کرمان را پنج بر صفر شکست و راهی فینال شویم.
وی افزود: در فینال با تیم مازندران به بازی پرداختیم که با باخت مواجه شده و نائب قهرمان مسابقات گردیدیم و در این مسابقات امیدهای کشوری میلاد شیخی به عنوان بهترین دروازه بان این دوره از مسابقات انتخاب و خوشبختانه توانستیم به رقابتهای لیگ برتر امید کشور راه پیدا کنیم.
در پایان برخود لازم می دانم از حمایتهای همه جانبه مسعودشریعتی مدیرکل ورزش و جوانان، رضا نارگانی رییس اداره ورزش و جوانان، محمدرضاکاظمی مدیرعامل باشگاه آهن، ابراهیم تفکری رییس هیأت فوتبال و همچنین محمدزاده رحمانی فرماندارشهرستان حاج جواد عسکری مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی،میرطاهری رییس حراست به خاطر دید و نگرش مثبتی که به امر ورزش و باشگاه پردیس داشتند تشکر و سپاسگزاری خود را تقدیم می نماییم و از ارگانهای شهرستان از جمله :حاج اصغر رنجیر رییس آموزش و پرورش، دکتر دانشی رییس شبکه بهداشت و درمان و سعیدملک زاده رییس اورژانس 115 و نوروزاده مسئول بیمه ایران بابت پیگیری و حمایت همه جانبه در زمان برگزاری مسابقات کمال تشکر و قدردانی را داریم.
در پایان از نیروی انتظامی بافق توقع داریم در اجرای برنامه ها ما را یاری نمایند تا مجبور نباشیم از نیروی انتظامی بهاباد یاری خواستهو به اجبار مأمور از بهاباد بیاوریم.