هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق (شماره 758)

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق (شماره 758)



 پیامک
 
قابل توجه شورای شهر محترم شهرستان بافق و شهرداری: هنگام انجام کارهای عمرانی در سطح شهر و در صورت کندن درختان خرما، درختان جابجا و به مکان مناسبی منتقل شوند. درختان خرما با سرمایه و هزینه های فراوان و زحمت زیاد رشد کردند لازم است درختان نر و ماده با هم جابجا گردد و اسراف است اگر درست اقدام نگردد و منهدم شوند؛ حداقل سایه دارد، زیباست و استفاده فراوان دیگری هم دارد؛ ضمنا چرا درختان نخل با این زیبایی در سطح شهرستان به موقع استفاده و سم پاشی نمی گردد و اسراف می شود و پیشنهاد می گردد خرما به موقع چیده و مرکزی جهت فروش با قیمت ارزان جهت عرضه عموم به ویژه فقرا ایجاد گردد (....)
913-316
 سلام، برخی از بازاریان برای شروع سال تحصیلی فروش اجناس خود را فوق العاده اعلام کردند، ولی ذره ای تغییر در قیمتهای سر به فلک کشیده خود اعمال نکرده اند؟! خانواده هایی که توان مالی دارند خرید خود را از شهرهای دیگر و به قیمت ارزانتر انجام می دهند، ولی ما خانواده ها که با سیلی صورتمان را سرخ نگه می داریم چه گناهی کرده ایم که باید برای رفاه حال بازاریان که ذره ای به فکر افرادی امثال ما نیستند کالاها را با قیمت گران خریداری کنیم؟! شما را به خدا انصاف داشته باشید. آخرتی هم هست! عبادت فقط به بار گذاشتن دیگ آش نیست. رعایت حال پدری که چند ماه حقوق نگرفته را بکنید. به دل پدری که هنوز نیمه برج نرسیده پول نان خانواده را ندارد، برسید!
0935-906  
 سلام، خسته نباشید، خدا (...) آن کسی را که باعث و بانی این بی پولی ما کارگرها شده است.
937-646 
 سالام، آقای فرماندار شما گفتید بودجه تکمیل راه بافق یزد صد در صدی شد؛ پس چرا شروع به کار نمی کنند تا کی مردم جان بدهند؟! 
913-552
 با عرض سلام، چرا مسئولین شهر و مسئول بیمارستان به فکر مردم نیستند تا وقتی دکتر سونوگرافی مرخصی هست جایگزین داشته باشد. خدا را خوش نمی آید به فکر آسایش و راحتی مردم نیستید که به مرکز استان بروند با این هزینه ها به فکر باشید.
913-901
 قابل توجه فرماندار محترم بافق، مسئول محترم ورزش و جوانان و مدیر عامل محترم شرکت سنگ آهن مستدعی است در خصوص مجموعه ورزشی تختی که زمین چمن و اطراف آن به این وضع اسف بار درآمده و از زمان طاغوت تاکنون بازسازی نشده است تقاضا داریم ضمن بازدید تدابیری اتخاذ و با احداث زمین چمن مصنوعی و ساخت سکوهای ده هزار نفری در چهار طرف ورزشگاه جهت تماشاگران و مدعوین و زمین های پارکینگ مجموعه بتن ریزی با سیمان پیگیری شود؛ اگر آسفالت گردد دوباره محوطه بعد از چند سال خراب می شود و برای شهرستانی مثل بافق با جمعیت پنجاه هزار نفری برای مراسمات رسمی و کشوری، حضور ریاست محترم جمهوری و مقامات دیگر نظام و حضور جوانان جهت برگزاری مسابقات نیاز مبرم است که شرکت سنگ آهن و مسئولین مربوطه باید حداقل این مجموعه را زیبا سازی و آماده نمایند که از آقای فرماندارمحترم و مدیر عامل محترم سنگ اهن درخواست داریم در اسرع وقت اقدام در شأن شهرستان بافق شود.
 913-316
 سلام، در مصاحبه های که با فرماندار بافق انجام شده بود در آن گفته شد نمایشگاه پاییزه برگزار می شود، پس چرا برگزار نشد؟!
0913-654
 باسلام، بدینوسیله خواستم از آقای جواد شاهی مربی باشگاه بدنسازی و ایروبیک "امپراطور" تقدیر و تشکر کنم. من هیچ وقت نتوانستم اندامی خوب داشته باشم. همیشه برای خرید لباسهایم به مشکل بر می خوردم، ولی از روزی که به این باشگاه مراجعه کردم از تمام چربی های اضافی و چاقی فرار کردم. از تمام کسانی که از این چاقی رنج می برند می خواهم برای یک بارهم که شده مراجعه کنند. قول می دهم به نتیجه دلخواه برسید. ممنونم مربی
 913-598
 قابل توجه بخشدار محترم بافق، جناب آقای فتاحی و مسئول محترم اداره برق شهرستان بافق و دهیاران روستاهای تراب آباد، سهل آباد، باقر آباد و صادق آباد همانگونه که اطلاع دارید روستاهای نامبرده در مسیر عبور و مرور کشاورزان و دامداران و گردشگران است. جاده در شب خطرناک و تاریک است و در همه جاده تیر برق زده شده همت شما مسئولین را می طلبد تا پایه چراغ برای روشنایی نصب گردد تا برای عموم خصوصاً کشاورزان سالخورده و مسن و مردم روستا ها و گردشگران جاده امن و روشن گردد. 913-316
قابل توجه اتاق اصناف بافق: لطفاً هنگاLی که افراد برای گرفتن پروانه لبنیاتی مراجعه می کنند مجوز برای مکانهایی صادر شود که حتی یک لبنیاتی هم در آنجا نیست مثل شهرک امام علی(ع)(شهرک سپاه)
0935-343
 قابل توجه فرماندارمحترم، مسئول محترم منابع طبیعی، مسئول محترم جهاد کشاورزی و مسول محترم دادگستری بافق استدعا دارد با افرادی که زمین های ملی را سالها پیش در روستاها باترفند و چند نفر فامیل و بزرگان روستا بدون مدرک و با زدن تعدادی درخت گز تصاحب هزاران متر زمین شده اند و به نوعی توجیه می کنند و قصد فریب اهالی و مسئولین را دارند که با احداث چند مترچاه بدون مجوز تصاحب مقدار زیادی زمین های روستا شده اند و بین فامیل و افراد سرشناس روستا تقسیم کرده و بدون اطلاع دیگر اهالی روستا تصرف نموده و نسبت به قانون بی توجه بوده و روز به روز به آبادانی زمین ها تصاحب شده اقدام می نمایند درخواست داریم در اسرع وقت از ساخت و ساز جلوگیری نموده و با این افراد سود جو که از بی سوادی اهالی روستا و از موقعیت سوء استفاده نموده اند برخورد قانونی کرده و زمین های تصرفی به دولت اسلامی برگردد و زمین و خانه های غیر قانونی و احداث شده تخریب و اقدام مقتضی به عمل آید تا اهالی روستاها از اقدام جدی مسئولین دولت تدبیر و امید خرسند شوند.
 913-713
 از افرادی که جهت جمع آوری ماهواره به مسکن مهر مراجعه می کنند،خواهشمند است، جهت رفتن به پشت بام قفل درب را نکشند، می توانند کلید آن را از مدیر بلوک بگیرند. تا حالا سه مرتبه قفل خریداری کردیم،آخه ما چه گناهی کردیم که یکی دوتا از همسایه ها ماهواره دارند و دائم باید پول قفل بدهیم. همچنین خواهشمند است جهت برداشتن دیش ها به ایزوگام بام ضربه نزنید..ایزوگام خراب شود باز باید ما که نه سر پیازیم نه ته پیاز، هزینه تعمیر ایزوگام را بدهیم. به خدا این انصاف نیست؛ اگر هدف خسارت زدن هست ،فقط خسارت به صاحبان ماهواره بزنید،نه به کل بلوک!!
 913-746
 سلام و خسته نباشید به افق کویر؛ مسئولین محترم شھر وضعیت ورزشگاھ تختی افتضاح می باشد لطفاً ساماندھی گردد. 
913-344
 قابل توجه راهنمایی رانندگی: افرادی که به کمربند ایمنی گیر می دهند فقط می توانند ابتدای صبح بر سر چهار راهها حضور پیدا کنند!!! پس شبها کجا هستند تا با موتور سواران و خودروهایی که چراغ ندارند و به وفور و با سرعت زیاد در خیابان تردد می کنند برخورد کنند. خواهشمندم به این موضوع با جدیت برخورد شود چرا افراد با این اقدام جان خود و دیگران را به خطر می اندازند؟! 
0913-431
 با سلام، مسئولین به فکر بازاریان هستند یا مردم؟! چرا نمایشگاه پاییزه برگزار نشد؟ دود برگزار نشدن نمایشگاه پاییزه به چشم افراد بی بضاعت و کم بضاعتی می رود که برای خرید نمی توانند به شهرهای دیگر که قیمت اجناس مناسب و نجومی نیست بروند!
 0913-743 
 لطفاً نهادهای مربوطه بروی عملکرد آزمایشگاه طبی بافق نظارت کنند. جواب آزمایشگاھ های بافق کاملا ًنادرست بودھ و باعٹ گمراھی پزشک می شود.کاش بجای این ھمہ داروخانہ یک آزمایشگا به درد بخورتأسیس می شد تا باعٹ ایجاد رقابت و در نتیجھ عملکرد بھتر آنھا می شد. باتشکر
913-559
 از شبکه بهداشت درخواست داریم سری به بقالی های شهر بافق بزند.ب قالی شده قنادی و شیربنی فروشی آن هم جعبه های بدون نام و آدرس و پروانه بهداشت و...حتی جعبه نبات هم هیچ نشانی ندارد با نام و بهانه محلی بودن موادغذایی کم کم همه رقم جنسی در بقالی ها پیدا می شود.شب عیدکه دیگر هیچ. جعبه های شیرینی نامرغوب را از یزد می آورندکه همه شیرینی های مانده و دوبار چرخ شده که بوی تند و مانده می دهد.
 913-128
 
تبریک
عیدقربان، جشن رهایی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین، عید سرسپردگی و بندگی، عید نزدیک شدن دلها به قرب الهی برهمه مسلمانان مبارک باد. 
(حامدطاهری)
 
سپاس گزاری ها
باسلام، کمال تشکر دارم از تمامی کسانی که در بر پای سقف حسینیه ابوالفضل(ع) مبارکه همکاری داشتند مخصوصاً آقای احمد شفیعی دست مریزاد و خسته نباشید.
913-359
 
یادبودها
پدر، یعنی تپش در قلب! پدر، یعنی ز من نام و نشانه! پد،ر یعنی فدای اهل خانه! پدر، یعنی تمام هستی من! دلم تنگه برای پدرم؛ ای کاش بود. برای شادی روح پدر عزیزم 
محمد حسین کارگران فاتح مع الصلوات
 
حدیث های زیبا 
امام علی (ع) : شجاعت پیروزی آماده و فضیلتی آشکار است
 
امام علی (ع): هر که به ناحق جویای عزت شود به ذلت در افتد و هر که با حق عناد ورزد خوار گردد