هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق (شماره 756)

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق (شماره 756)



پیامک
 
سلام، به مدت یک ماه هست که کوچه دبیرستان فاطمیه ساختمان جدید پشت اداره پست تا اول کوچه شهیدتفکری 5 را هیچکس جارو نزده و با شلوغی و تردد زیاد کلاسهای تابستانه این مدرسه، اصلاً چهره مناسبی ندارد و ما اهالی این کوچه واقعاً با این گردوخاک دچار مشکل هستیم لطفاً اقدام کنید. 
 913-671
 با سلام و خسته نباشید، چرا مسئولین به فکر دروازه قرآن برای شهر بافق نیستند؟! تنها شهر ی که دروازه قرآن ندارد شهر بافق است لطفاً صدای مرا به گوش مسئولین برسانید.
 913-477
 باسلام، شرکت تعاونی مسکن سنگ آهن 12سال است که قرار بوده شهرک امام حسین(ع) را آسفالت کند و تحویل بدهند با بودجه اینکار رفتن (...) یکی از اهالی. 
913-336
افق کویر:طی گفتگویی که با مدیرعامل شرکت تعاونی انجام شد آسفالت این شهرک بر عهده شرکت تعاونی نیست.
 سلام، چرا شهرداری نسبت به تردد تریلر به پارک آبشار نظارت ندارد؛ مگر پارکینگ پارک آبشار جای پارک و استراحت تریلر ها است؟! ساعت 12شب مورخه95/6/1 دو دستگاه تریلر جای پارک را اشغال کرده بودند. باعنوان(جمعی از مردم) 
 913-925
 سلام، لطفاً برای آسفالت شهرک امام حسین (ع) فکری بردارید خیلی وضع کوچه ها خراب است.
 922-567
 سلام ضمن تشکر از کسانیکه پیگیر مشکلات شهرک امام حسین (ع )هستند از شرکت تعاونی مسکن تقاضامندیم راه ورودی و خروجی شهرک را مشخص نمایند و لوله گذاری فاضلاب شهری را به اتمام برساند. 
 913-074
 با عرض سلام و خسته نباشید، قابل توجه اداره برق شهرستان بافق: مگر غیر از این است که باید قبل از اقدام به قطع برق مراحلی طی شود و با اعلام اخطار و اطلاع به صاحب خانه برق منزل مسکونی را قطع کرد؟ اداره برق بدون اینکه اخطار یا اطلاعی به ما بدهد برق منزل مسکونی مان را قطع کرد؛ اگر این قطع برق یک روز قبل رخ می داد که ما مسافرت بودیم تمام مواد غذایی و گوشت داخل یخچال و فریزر در این گرما خراب می شد. خدا را خوش می آید با شرایط کنونی و گرانی که هست اینگونه به شهروندان ضربه بزنید؟! آیا انجام چنین اموری در آغاز هفته دولت شایسته است؟!
 0913-960  
 
خوش یمن ها
 
حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم . تولدت مبارک پدر عزیزم! 
از طرف پسرت ابوذر
 
تبریک
 
همسرعزیزم! عباس جان! باقلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی به مناسبت 30 مرداد سالروز ازدواجمان تقدیمت می کنم.
از طرف همسرت معصومه
 
سپاس گزاری ها
 
باسلام، بدینوسیله خواستم از آقای حیدری دهیار محترم مبارکه قدر دانی کنم که در مدت کوتاهی که عهده دار مسئولیت شدند واقعاً کار های خوبی انجام داده اند. خسته نباشید. انشاا... موفق باشید.  
921-082
 
پیام مهربانی
قشنگ ترین صدای زنگی تپش قلب توست باشکوه ترین روزدنیا تولدتوست؛ برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم. 
از طرف داداش ابوذر
 
یادبودها
سه سال از غروب ناباورانه عزیزمان گذشت دست تقدیر او را از باغ زندگی جدا کرد و جز مشتی خاک بر ما باقی نگذاشت، سه سال از پرواز معصومانه اش گذشت این سه سال را با یاد و بی حضورش چه تلخ و مبهوت به پایان بردیم  و در فراقش چه خونها که از دل چکید و چه اشکها که بر رخ دوید، هنوز به یادش اشک می ریزیم تا شاید آرام گیریم و با حضور یاران رفتنش را باورکنیم. برای شادی مادر مهربان و دل سوخته خدیجه تفکری (معصومه حیات) فاتحه مع الصلوات. 
از طرف فرزندان
 
اس ام اس باران
سلام بر امام جوادعلیه السلام ؛ که «جود» قطره ای بود در پیشانی بلندش و «علم» غنچه ای بود از گلستانِ وجودش و «حلم» گوهری بود از گنجینه فضایلش ؛شهادت امام جواد علیه السلام تسلیت باد
 (حامدطاهری)