هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق( شماره 754)

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق( شماره 754)



پیامک
 
سلام، می خواستم بپرسم دور برگردان جلوی اداره برق شهرستان بافق را برای چه منظوری بستند؟ بیشتر موتورسوارها از دوربرگردان کناری خلاف دور می زنند. لطفاً فکری بکنید. مثل اینکه تلفات موتوری کم شده؟!! 
913-199
 باسلام، چرا راه حوزه علمیه ی خواهران اینقدر دور هست؟! خستگی خارج شهربودن و ترس از مزاحمت برای تمام خانمها مشکل است مکان را با مدرسه آقایان تعویض کنند.
 903-799
 با سلام، قابل توجه فروشگاه لوازم خانگی(...) که چندین شعبه در شهرستان بافق دارد. آقای(...) بدانید که اگر امروز به این جایگاه رسیدید به خاطر پول همین مردم بوده است. چندین دفعه برای خرید لوازم به این فروشگاه مراجعه کردم، ولی آقای(...) چنان با آدم برخورد می کند که انگار طلب کار هست. از خداوند می خواهم اگر فردی را به جایی می رساند جنبه و ادب برخورد با مشتری را نیز به او بدهد.
 0913-932
 سلام، ضمن تشکر از شهردار بافق، در زمینه ساخت و ساز چرا حوضچه آبنماها اینقدرکثیف است؟ مثل این که تمساح داخلش هست.
 903-799
 با عرض سلام، چرا مسئولین اداره آب و فاضلاب نسبت به تعویض فیلتر های دستگاههای آب شیرین کن اقدام نمی کنند. آب، آب شیرین کن ها با آب زیر شیر تفاوت چندانی ندارد.با تشکر.حسینی
913-798
 قابل توجه مسئول محترم شرکت نفت شهرستان بافق جناب آقای (...)، با توجه به اینکه یک جایگاه سی ان جی گاز در بافق بعد از سالها ی متمادی و از بی تفاوتی بعضی از مسئولین که نشسته اند و اصلاً فکر رفاه و آبادانی شهر برای مردم بافق با این سرمایه عظیم خدادادی معادن نبوده و مثل دیگر شهر های ایران که در رفاه هستند و امکانات رفاهی دارند پیگیری جدی و توجه ای به خواسته به حق مردم شریف و زجر کشیده بافق ندارند که شهرستان بافق جز پنج درصد کل ایران بود که گاز نداشت وحدودأ یک سال و نیم است به بافق گاز آمده است و هر روز شاهد هستیم پمپ گاز خراب است؛ چرا وسیله خراب و معیوب تحویل شهرما شده است؛ لطفاً جهت سرویس دهی گاز به خودروهای مردم مظلوم بافق و توابع اقدامات لازم و جدی و پیگیری اساسی به عمل آورید.
 913-713
 باعرض سلام و خسته نباشید به مسئولین محترم، کار ما به جایی کشیده شده که بیمه ایران بیمه ماشینمان را تا 4قسط بیشتر قبول نمی کند، ولی آموزش و پرورش را به 8قسط بیمه می کنند؛ درصورتی که قبلاً بیمه که می رفتیم بیمه می گفت اگر سنگ آهنی هستید به 8 الی9 قسط می توانید پرداخت کنید. بیمه می گوید سایت بیمه سنگ آهن بسته شده است. 
936-528
 باعرض سلام و خسته نباشید به مسئولین محترم شرکت سنگ آهن بخصوص جناب آقای (...)، حقوق نیروها چی شد؟! 3ماه شد بخدا زندگیمان دارد از هم می پاشد. به جان بچه ام پول نان را از صندو ق صدقات برداشتم هیچ کس به فکر کسی نیست. 3ماه است که قسط های وام عقب افتاده. به فکر کارگر ها باشید.
 936-528
افق کویر:  با سلام خدمت خوانده گرامی شایان ذکر است حقوق یک ماه معوقه، هفته گذشته واریز شد
 قابل توجه شهرداری؛ چرا پیاده رو خیابان وحشی را درست نمی کنید حالا دیگر کار گاز کشی تمام شده زشت است خیابان اصلی بافق اینطور باشد هر چه زودتر اقدام کنید.
 913-152
 باسلام، قابل توجه مسئول مربوطه: علت اینکه دوربرگردان روبروی اداره آب و فاضلاب را با گذاشتن بلوکهای سنگین، مسدود کرده اید، چیست؟ چرا وقت مردم، دورشدن مسیر، مصرف سوخت و آلودگی هوا و ... را نادیده می گیرید؟ لطفاً اگر پاسخی منطقی دارید به افق کویر ، پیامک کنید... کلانتری
913-514
 با سلام خدمت شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهربافق، به استحضار می رساند بلوار ورودی بافق حد فاصل دانشگاه پیام نور تا میدان معلم با وجود دانشگاه و حوزه علمیه خواهران و تنها ترمینال مسافری شهرمان پیاده رو ندارد وخواهران مجبورند در باند خیابان تردد کنند که امنیت ندارد؛ خواهشمند است فکری شود تا پیاده ها باخیال راحت در این مسیر تردد کنند و ورودی شهر نیز از این شکل در بیاید.
 913-249
 قابل توجه مسئول محترم راهنمایی نیروی انتظامی، با سلام به استحضار می رساند در خصوص کاروان پیاده امام رضا (ع) که هر ساله از بافق در زمان بدرقه و استقبال باعث مسدود شدن خیابان ها و عبور ومرور وسایل نقلیه با مشکل مواجه می شود تدابیری اتخاذ گردد تا سال آینده چنین وضعیت بی نظمی نداشته باشیم که هر موتور سوار خلاف می رود و رانندگان خودروها به علت بسته شدن خیابان شاکی هستند، بنده کار ضروری داشتم و مجبور شدم مسیر چند خیابان دیگر را طی کنم تا به مقصد برسم.(...)  لطفاً جا و مکان دیگری غیر از خیابان انتخاب شود تا مزاحمت و مردم آزاری و ترافیک برای دیگران نشود تا خدا راضی باشد.
 913-713
 قابل توجه مسئولین محترم شهرستان بافق، تا کی به خاطر بعضی تصمیمات نادرست باعث بی نظمی در شهرستان بافق باشیم منظور بستن خیابان (...) مزاحمت برای مردم کار درستی نیست. استقبال و بدرقه از (...) و مراسم گرفتن در خیابان یک نوع حق الناس است لطفاً اقدام مقتضی در برنامه ها به عمل آید. 
چندین پیام در این موضوع
913-316
 
سپاس گزاری ها
سلام، مدیریت محترم اداره راه و شهرسازی اقای فتوحی ضمن تشکر و قدردانی نسبت به اینکه ما را در امر جاده سازی روستای هنسک بدون وقفه حمایت می کنید؛ امیدوارم این مساعدت تا پایان عملیات جاده سازی ادامه داشته باشد.
(باعنوان) جمعی از جوانان روستای هنسک
 با سلام، بنده مطهره تفکری از زحمات و خدماتی که آقای دکتر خوشگذران رییس اداره بهزیستی در حق این جانب داشته اند بسیار سپاسگزارم؛ امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشند.
913-572
 باسلام، بدین وسیله می خواستم از اقای دکتر خوشگذران یک تشکر جانانه بکنم؛ واقعاً ایشان با حداکثر توان و انرژی نسبت به جایگاهی که دارند انجام وظیفه می کنند؛ امیدوارم در تمام روز و شب زندگیشان موفق و مؤید باشند. 
ارادتمند شما علی محمدتفکری
 
یادبودها
همه جا دارمت تو فکرم، تو خیالم تو رؤیاهام تو قلبم همه جا جز کنارم ...بابایی توکنارم نیستی یک سال از نبودنت گذشت ای کاش درکنارم بودی من هر روز دلتنگ تر از دیروز می شوم برای شادی روح پدر عزیزم فاتحه مع الصلوات
 
دل نوشته 
 
دلهای گره خورده
عذرا عبداللهی شیطوری| به نام خودت که خوب میدانی.
بار الها!بار دیگر دستان فقیرانه باز شده بر غنیمت مهربانی ات را نظاره گر باش و ببین چقدر حقیرانه به سوی تو گشوده شده است تا دست رحمتت بر سرم سایه افکند و نسیم خوش عطر بودنت را استشمام نمایم.
خداوندا ! اینجا مامنی است برای رهایی از تلاطم دریای خروشان زندگی.
اینجا لانه ای است برای دلهایی که کبوترانه بال به سوی تو گشوده اند.
پروردگارا !آمدن کنار این صحن و سرا ،دست توسل گرفتن به مشبکهای پنجره فولاد،شنیدن  آوای نقاره ها،ملتمسانه نگریستن و گریستن به پیشوای کسی که تنها به رضای تو ،رضاست؛نه حکمت است و نه قسمت،بلکه تنها دعوتی است که متنش را امام رضا(علیه السلام)با  عذن و نام تو آغاز می نماید و آن شاه لافتی،مرد مردان عالم،حضرت علی(علیه السلام) ،و آن بانوی پهلو شکسته،ام ابیها،حضرت زهرا (سلام الله علیه)آن را به امضاء میرسانند.
الهی!بار دیگر تو بخواه تا کبوتر حرم نامه دعوت به دل برساند.
آمین.