هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق (شماره 750)

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق (شماره 750)



پیامک
 
با عرض سلام و خسته نباشید، چندی پیش برای موضوعی درباره ایستگاه خط واحد به بخش مربوطه تماس گرفتم و درخواست کردم که برای ایستگاه خط آتش نشانی دوتا صندلی یا حدقل یک نیمکت برای رفاه حال مسافرین اختصاص بدهند که با شنیدن حرفهای مسئول مربوطه متعجب شدم.. ایشان فرمودند: "بودجه نداریم، چون سنگ آهن عوارض پرداخت نکرده، ولی در همان روزها شهرداری چند تندیس مزین به نام متبرکه و صلوات در سطح شهر قرار داد؛ چرا همه داریم به سمت (...) پیش می رویم ..چرا (...)؟؟ اگر به جای این تندیس ها دوتا صندلی تهیه می کردند اجر و پاداشی بسی افزون تر نزد خدا و بندگان خدا می داشتند. !
 913-789
 با سلام، به اطلاع مسئول محترم شرکت گاز شهرستان بافق می رساند؛ ضمن تشکر از پیگیری گاز کشی در کل سطح شهرستان؛ مستدعی است در خصوص اقدامات بعد از لوله کشی و نصب علمک گاز نسبت به مرمت آسفالت و نظارت گود برداری لوله کشی اقدام شود که بعضی خیابان ها و کوچه ها بعد از چند روز رفت و آمد خودرو ها، آسفالت گود شده و خطر تصادف در زمان رانندگی برای موتور سواران است که احتمال زمین خوردن هم بسیار زیاد است که لازم می باشد؛ بعضی خیابانها و کوچه ها دوباره روکش آسفالت شود و از نظارت برکار پیمانکاران غفلت نگردد.
  913-713
 به نام خدا و باسلام، ضمن تشکر از شما دست اندرکاران افق کویرکه سؤال اینجانب را در مورد خلقت حضرت آدم (ع) چاپ کردید به عرض می رسانم جوابی که داده اید قانع کننده نیست و اتفاقاً زمان زندگی حضرت آدم (ع) و حضرت حوا (س) حدود هفت هزارسال پیش بوده است. دلیل دیگر این مدعا آن است که اگر شما شجره نامه ی حضرت محمد(ص) را بررسی کنید متوجه می شوید که آن حضرت با حدود 25نسل به حضرت آدم (ع) می رسد. حال اگر هرنسل 200سال هم عمرکرده باشد باز هم حدود هفت هزارسال خواهد شد... منتظر پاسخ قانع کننده ای هستم . (کلانتری)
 913  -51
 قابل توجه مردم زجر و سختی کشیده انقلاب و شهید داده و مسلمان ایران و بافق در خصوص فیش های نجومی و بالا باید حرف های قدیمی ها را با اب طلا بالای میدان آزادی تهران نوشت تا بزرگان نظام الگو بگیرند که گفته اند هرچیز بگندد نمکش می زند و ای به روزی که بگندد نمک؛ حالا بشنویم در کشور ایران بعضی از مسئولان ما به گفته آیت ا... موحدی کرمانی در نماز جمعه تهران، اینان که مسئول بودند و از بیت المال پول اضافه برداشتند غارتگران بیت المال هستند. کجا بودند مسئولان اجرایی و نظارتی ما! چرا بعضیها کوتاهی کردند و غفلت کردند. باید همه افراد بزرگ و کوچک سهل انگار و خلاف کرده و از مسئولیت سوء استفاده نموده و دزدی کرده به جد برخورد شده؛ خصوصاً بزرگان ارشد نظام باید به اشد مجازات محکوم و مجازات شوند تا اعتماد مردم به نظام بگردد؛ والا اگر صورت نگیرد باید جلو دنیا سرمان را به زیر بگیریم و شرمنده از عملکرد مسئولان خودمان در کشور امام زمان( عج) باشیم و این پول به اعتقادات و اعتماد مردم ضربه زده که خیلی زشت برای ایران و دنیای اسلام خواهد بود .
 913-713
 سلام، قابل توجه شهرداری(در خیابان شهید حبیبیان و کوچه جنب حسینه پای پتک) پر از آشغال و زباله است و هر کس آشغالی دارد در آنجا می ریزد. به خاطر گودالهای بزرگ و خانه های خرابه و همچنین کوچه های خاکی و پر از اتباع بیگانه که نظافت را رعایت نمی کنند. از شهرداری عاجزانه خواهش می کنم، رسیدگی کند. ما تاکی با این وضعیت زندگی کنیم.با عنوان(جمعی از زنان اهالی) 
 916-926
 باسلام، از مسئولین خواهشمندم در مورد داروهای آزاد بدون دفترچه رسیدگی شود، چون قیمت ها از این دارو خانه با داروخانه دیگر خیلی تفاوت دارد. ممنون
 913-842
 بعضی از قوانین نظام مهندسی واقعاً(...) پرونده ای كه نه هنوز مارك نه علمك داشت ثبت و هزینه ثبت نامش 75 هزارتومان پرداخت شد.
بعد از گذشت یكسال و نیم كه مارك خورد گازكشی شد، ولی باید هزینه ثبت مجدد62هزارتومان پرداخت شود. 
938-823
 مدیرعامل شرکت (...) که به سفر خارج از کشور می روند خوبه؛ ولی گزارشی هم به کارگران و مردم بدهند که برای چی رفته اند.
برزگری
 باسلام، قابل توجه خیرین محترم جهت گلدسته های مسجد امام حسن مجتبی (ع) مسكن مهر بافق كمك كنند
 913-282
 
سپاس گزاری ها
 
باسلام، از آقای هاشمی مسئول سوارکاری تشکر می کنم که موجبات تفریح شاد و سالم اسب سواری را برای جوانان فراهم کرده اند.
 913-235
 عمو، عمه، خاله، دایی و همسرانتان، فرزندانتان، مادر بزگ و پدربزرگ از یاریتان ممنونم و دستان پرمهر و محبتتان را روی اطلسی گونه‌هایم و نوازش فراموش نمی كنم. 
 903-799
 باسلام، از نانوایی سنگک ایستگاه بابت پخت نان عالی و برخورد مناسب با مشتری کمال تقدیر و تشکر را دارم. صباغیان
936-606
 ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است و ماندگار شدن برای یک عمر، معلم عزیزم" سرکار خانم ناصرقلی" که مانند شمع سوختی تا در قلب من نور امید و روشنایی را بتابانی دست های مهربانت را می فشارم و از صمیم قلب از خداوند متعال موفقیت شما را خواستارم. 
 امیر محمد نوری_ دبستان شهید چمران
 با سلام، جای تشکر دارد از آقای بابایی و جعفریان کارگرهای دهیاری مبارکه، بابت اخلاق و رفتار مناسب 
با مردم.باعنوان( جمعی از اهالی مبارکه) 
 
اس ام اس باران
 
رسول اکرم(ص): یک لقمه صبحانه، میخ استواری بدن را می کوبد و فرمودند:عبادت هفتاد جزءاست و بالاترین آن کسب حلال است (حامدطاهری)
 
خوش یمن ها
 
هرگز نديدم برلبي لبخند زيباي تو را، هرگز نمي گيرد كسي در قلب من جاي تو را، بابا سعيدعزيز!20تيرتولدت مبارك. 
جواد و صالح.
 
یادبودها
 
دختر که باشی میفهمی اولین عشقت باباته، پس عشقم کجایی؟! چرا تنهام گذاشتی و رفتی؟ خیلی برایم سخته بدون تو بودن، دلم برات خیلی تنگ‌شده هیچکس نمی تواند جایت را برایم پرکند. دوستت دارم بابای مهربانم.
بیادمرحوم  محمد حسین کارگران
 
نامه رسیده
 
گلایه
به کلیه موسسات و نهادهای خیریه و خیرین محترم عرض سلام و ادب دارم. اما گلایه بنده از شما ها؛ آیا شما برای رضای خدا و حس انسان دوستی به مردم کمک می کنید. اگر این طور هست  پس بهتر است که به فکر آبروی افرادی که بهشان کمک می کنید هم باشید. شاید نخواهند که دیگران از وضع فعلی آن ها با خبر شوند و به قول قدیمی ها( با سیلی صورتشان را قرمز نگه داشتند) من چند مورد را شنیدم که وقتی طرف مراجعه می کند به خانه افراد بی بضاعت که کمک موردی کند. هنوز کمی ازش نپرسیده شروع می کند به گفتن که تا حالا به کی و چند نفر کمک کرده است. من جمله می گوید که سه روز پیش هم داخل کوچه شما آمدیم برای کمک کردن به فلان شخص و در ادامه می گوید هفته پیش هم داخل کوچه پشتی شما فلان کسی می خواست دخترش را عروس کند ما براش جاروبرقی و اجاق گاز خریدیم و خیلی از این قبیل حرف ها گفته می شود و به نظر من با گفتن این حرف ها از اجر و قرب کارهای نیک خود کم می کنند. پس بهتر است اگر کاری برای خانواده ای انجام می دهیم در خفا باشد تا اون طرف هم از وضع فعلی خود رنج نبرد و اگر طرف معامله شما بالایی باشد پس لزومی ندارد که به بنده های او یادآوری کنید چونکه اونی که باید بفهمد می فهمد.
با تشکر