هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق( شماره 744)

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق( شماره 744)



پیامک
سلام، هیئت مدیره(...) شما وقتی به یك پست می رسید باید كاری كنید كه دعا پشت سرتان باشد نه اینكه تیم های باشگاه را حذف كنید كه جوانان بافقی دیگر سرگرمی نداشته باشند و پاتوق ها زیادتر شود؛ پس نگویید چرا دنبال دود می روید . 
(با عنوان)جمعی از ورزشكاران 913-488 (چند پیام با این موضوع)
 سلام، مسئول محترم مخابرات قرار بود تا اوایل اردیبهشت تلفن بلوار امام جعفرصادق(ع) راه اندازی شود. پس چی شد؟ آیا هنوز اردیبهشت نیامده است؟
 913-151 
 آقایی با شماره277-0913كه نوشتی نیمه شعبان در خیابان و كوچه عكس مردگان خود را گذاشته بودند به عرض شما برسانم. این افراد عزیز كه خداوند روحشان را شادكند. سال قبل نیمه شعبان برای آقا امام زمان(عج)خدمت می كردند؛ ولی الآن جای آنها خالی است و این یادبودی است تایادشان زنده شود. این نشان از بی فرهنگی نیست؛ درضمن به شماعرض كنم هنوز به جای این عزیزان نرسیدی تا بفهمی(دلسوز)
 913-923
 سلام، قابل توجه شهرداری بافق، از میدان بهارستان تامیدان باقرآباد شلوغ است فكری بكنید. ( جمعی از مردم باقرآباد)
 913-010
 سلام خدمت مسئولان محترم شهر بافق، خواهش می كنیم نسبت به جمع آوری دیوار مهربانی اقدام كنید، چون واقعاً منظره زیبایی درخیابان ندارد و محل جمع آوری آشغال ازنوع پارچه و لباس شده ودر شأن مردم بافق نیست؛ اگر واقعاً مردم نیت خیر خواهی داشته باشند آگاهی دارند كه افراد بی بضاعت شهر چه كسانی هستند وخودشان اقدام می كنند. 
913-755
 سلام، قابل توجه اداره مخابرات؛ چرا باتوجه به اینكه در اخبار استان هم چند ماه پیش برای راه اندازی خط تلفنهای بلوار امام جعفرصادق(ع) قول مساعد داده شد؛ ولی هنوز هیچ كاری انجام نشد است قابل توجه مسئولین. 
 913-642
 اگر كسی بخواهد درس بخواند پشت كوه قاف هم می رود، مباركه آمدن كه سهل است. در مورد دبیرستان نمونه حضرت معصومه(ع) گفتم.
913-561
  چرا شهرداری به سؤالات مردم مثل قبل در افق كویر جواب نمی دهد؟!! 
 913-065
 سلام خدمت مردم بافقی كه فقط به فكر زمین زدن و حقیر كردن همشهریانشان هستند و به علت یك مدیر غیر بومی كه قبلاً مدیر یك مجموعه بودند و دوباره آوردنشان و از قضا كه خیلی مدیر خوبی بودند یك شب پارچه هایش را به آتش كشیدند و متأسفانه مسئولان بومی بافق كه به خاطر یك مدیر بومی چه رنجها به جان خریدیم این كار را به گردن كارگران آن مجموعه انداخته و به عنوان مظنون به دادگاه كشیدند؛ آیا این كار از كارگر بر می آید؟! خوب حق بومی گری را بجا آوردید و طرف (...) را می‌گیرید؛ (...)
938-851
 خطاب به719- 0915 كه در شماره 743 افق بیان كرده بودند كه چه گناهی كردند که همسایه مسكن مهر شده اند؛ باید بگوییم آقا یا خانم محترم ما كه در مسكن مهر زندگی می كنیم. این همه پول به بهانه فاضلاب از ما گرفته اند و هنوزكاری نكرده اند چه می گویید؟نه ما ساكنین آنجا و نه شما ساكنین اطراف گناهی مرتكب نشده ایم؛ فقط نیاز به گوش شنوا و چشم بینای تعدادی از مسئولین دارد.
910-574
 سلام، یه فكری برای این دیوار مهربانی بكنید، از كنارش كه رد می شویم بوی بد آن زننده است، خجالت دارد لباس های كهنه كه قابل استفاده نیست و بوی گند آن فضا را پر كرده را می گذارید آنجا، یا اینكه كار خیر نكنید یا اینكه درست انجام بدهید. 
910-574
 سلام، به نیروی انتظامی شهر زنگ زدیم برای جمع آوری موتورهایی كه برای مردم در مسكن مهر ایجاد مزاحمت می كنند؛ ولی متأسفانه جدیتی دركارشان وجود ندارد؛ حالا اگر یكی از این موتوریها فوت كرد همه بسیج می شوند جلوی اینكار را بگیرند. 
910-887
 
خوش یمن ها
 
روزی كه تو اومدی روی زمین یه فرشته كم شد از آسمونا/ مثل گل شكفتی بین آدما/ گل سر سبد بودی بین اونا. ناصرجانم!20 خرداد تولدت مبارك.
 از طرف همسرت حكیمه
 بابای عزیزمان! 20خرداد تولدت مبارك.
 از طرف دخترانت آتنا و سارا
 عزیز دلم علی جان!12 خرداد زادروز تولدت را تبریك می گویم. تولدت آغاز زیباییهاست. هزاران گل یاس سپید تقدیمت می‌كنم. 
همسرت فاطمه السادات
 
سپاسگزاری ها
باسلام، خواستم از معلم عزیزم خانم فردوس رنجبرتشكركنم كه زحمت فراوان برایم كشید تا بتوانم كلاس اول را به خوبی به پایان برسانم. گل سرخ خنده من گل سفید قلب پاك تو گل زرد الفبای مهربانی همه را با هم تقدیمت می كنم و بر دستان پر مهرت بوسه می زنم.
 اسما اكرمی مدرسه شهیداكرمی 
 ای شمع سوزانم كه می سوزی تا من بمانم؛ دستان مهربانت را می فشارم؛ تو خورشیدی بی غروب و بارانی بی پایانی؛ چه را تقدیمت كنم كه جبران محبت هایت باشد؟ گل سرخ و سفید و زرد؛ همه باهم دسته شدند تا تقدیمت كنم؛ با تشكر از معلم عزیز تر از جانم خانم مریم دهقانزاده؛ 
مدرسه شهید اكرمی از طرف یلدا شهریاری 
 
اس ام اس باران
 
ستایش خداوندی را سزاست كه كسی از رحمت او مأیوس نگردد، از نعمت های فراوان او بیرون نتوان رفت؛ خداوندی كه از امرزش او هیچ گنه كاری ناامید نگردد. 
خطبه 45 نهج البلاغه(حامدطاهری)
 امام خمینی (ره): از جوانی به اندازه ‏ای كه باقی است، استفاده كن/ كه در پیری همه چیز از دست می‏رود، حتی توجه به آخرت و خدای تعالی
(حامدطاهری)
 امام صادق علیه السلام فرمودند؛ أَقرَبُ ما یَكُونُ العَبدُ إلَی ا... وَ هُوَ ساجِدٌ (نزدیكترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.) 
(احمدرضاطاهری)
 
تبریک
 
همسر عزیزم، مجتبی جان! سالگرد ازدواجمان را بهانه می كنم تا برای تمام خوبیهایت از تو تنها عشقم سپاسگزاری كنم! برای همه تلاشها و سختیهایی كه برای زندگیمان كشیدی ازت یك دنیا ممنونم!!! سالروز عقدمان را بهت تبریك می گویم!
 همسرت آسیه
 
یادبودها
 
(برادرم هادی جان) دلتنگی عین آتش زیر خاكستر است گاهی فكر می كنی تمام شده، اما یك دفعه همه ات را آتش می زند !!! برای شادی روحش صلوات
(برادرت حامد)
 بعدپرپر شدنت ای گل زیبا چه كنم...من به داغ توجوان رفته ز دنیا چه كنم...بهر هر درد دوائیست به جزداغ جوان..من به دردی كه براونیست مداوا چه كنم..
برای شادی روح داداش عزیزم حمیدرضا صلوات