هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق(شماره 742)

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق(شماره 742)



پیامک
 
سلام به مسئولین، بنده انتقادشدیدی داشتم به رفتار نامناسب خانم (ع)نسبت به ارباب رجوع در (ن) بافق
913-210
 ضمن عرض سلام و خسته نباشید؛ مگر شما پیگیر این مهم شویدكه نزدیك به 3 ماه است تلفنهای انقلاب 26، كابل برگردان شده و مشكلاتی را به همراه داشته است؛ از جمله هم شنوایی و قطع شدن در حین صحبت، بارها با مخابرات تماس گرفته ایم، ولی متأسفانه هیچ اقدامی انجام نگرفت. یاری شما را می طلبد.
 913-773
 ازنشستنت سركوچه فهمیدم كه مسجدآمدنت هم از برای چیز دیگری است. منشین برگذر اهل ادب كه چنین بی ادبان هل هله برپا كردند بنده را خار و خود را سرگرم بازار كردند. بروید اطراف امامزاده که ثواب دارد بنشینید یا پارك فلكه قارچ و شبها تا دلتان می خواهد دور هم بنشینید نه سركوچه آن هم در گذر مردم، ای كوچه نشین
 916-549
 قابل توجه مسئولین و شبكه بهداشت بافق؛ چرا باید برای سنجش بینایی فرزندان از بافق به روستای مباركه مراجعه كنیم؟! مگر شهرستان بافق مركز سنجش بینایی ندارد؟! 
913-713
 قابل توجه فرماندار محترم و شورای محترم تأمین شهرستان بافق، به استحضار می رساند در تاریخ بیست و دوم اردیبهشت ماه نود و پنج مراسم عروسی در بافق برگزار شد در ساعت یك بامداد شب كه مراسم همراه بود با گروه موزیك حدود 100نفر خواننده و زدن ترقه با صدای بلند درب خانه عروس كه واقعاً بنده سردرد شدم و از خواب پریدم، آیا این مردم آزاری نیست كه عده ای سود جو و فرصت طلب آسایش مردم را می گیرند؛ چرا نیروی انتظامی اقدامی نمی كند مستدعیست با این معضل به وجود آمده و مشابه به جد برخورد و اقدام لازم به عمل آید. همچنین مثل این مراسم عروسی مدتی پیش در خیابان مهدیه هم اتفاق افتاد كه خانوادها جز (...) آنان كاری انجام ندادند؛ خواهشمند است ساعت برگزاری مراسم و روش مراسم عروسی در بافق جهت آرامش خانواده ها تدابیری لازم اتخاذ و با افراد مزاحم برخورد شود. 
913-713
 قابل توجه اداره آموزش و پرورش بافق؛ چرا دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س) در روستای مباركه تأسیس شده و مجبور هستیم از شهرستان به روستای مباركه جهت تحصیل برویم در صورت امكان درخود شهرستان مدرسه احداث شود.
 913-093
 سلام، چندین دفعه روزنامه بافق را می خرم برای آگهی های كار، اما متأسفانه جای این آگهی خالی هست. همه روزنامه ها دارد غیرروزنامه شما. كجا مراجعه كنم؟!
937-712
افق کویر: با سلام و خسته نباشید خدمت خواننده گرامی، شرکتها و ارگانهایی که نیازمند نیروی کار باشند خود اقدام به درج آگهی می کنند؛ متأسفانه مدتی است که شرکت یا ارگانی اقدام به استخدام نیرو ننموده است. 
 با سلام، چرا شهرداری بافق، از پیمانکار فضای سبز نمی خواهد از گیاهان و گلهایی مناسب با شرایط آب و هوایی شهرستان استفاده کند. تا لااقل برای مدت طولانی شهر از فضای سبز مناسبی برخوردار باشد. قبل از عید نوروز باغچه ها گل کاری شده؛ ولی عمر این گلها به یک ماه هم نرسید. آیا این بیت المال نیست؟! چرا در کارها برنامه و طرح ندارید؟ وقتی از کارکنان فضای سبز موضوع را جویا شدم گفتند: ما کاری که گفته می شود را انجام می دهیم.
0913-007
 شهردار محترم بافق ضمن تشكر و قدردانی از دستور جنابعالی برای آسفالت كامل بلوار كشاورز، به استحضار می رساند در خصوص نصب چراغ بلوار و رنگ آمیزی و خط كشی بلوار به ویژه تابلو آخر بلوار كه هیچگونه تابلویی نصب نشده و احتمال خطر در شب برای غیر بومی هاكه نا آشنا هستند و ضروری و لازم است در اسرع وقت اقدام گردد. تا علاج واقعه قبل از وقوع و حادثه ناگوار برای انسانی پیش نیاید و رفع خطر و جلوگیری شود.
 913-713
 شهردار محترم بافق به استحضار می رساند در اكثر روزها و در ساعات بعدازظهر حدود ساعت سه بعدازظهر به بعد تعدادی از بچه های افغانی برروی چمن های باغچه های دوطرف امامزاده عبدا... برروی چمن ها بازی می كنند و ضمن ایجاد سر وصدا و مزاحمت و خرابی و نابودی چمن ها و گلها باعث آزار و اذیت عابرین خصوصاً زوار آقا امامزاده عبدا... ابن موسی بن جعفر (ع) می شوند؛ مستدعیست تدابیری در شأن مردم مهمان نواز و با فرهنگ شهرستان بافق اتخاذ گردد تا جلو غیر بومی ها شرمنده نباشیم و اقدام مقتضی به عمل آورید تا حرمت حرم این مكان مقدس شهرستان رعایت و ایجاد ناراحتی و خاطره ناخوشایند برای مسافرین و عابرین نگردد و در صورت امكان دو نفر نیروی شایسته و كاردان بكارگیری شده و از هفت صبج تا ده شب درشیفت نگهبان مثل دیگر شهرها مسئول برقراری نظم باغچه ها و نور و فواره میادین مهم شهرستان خصوصاً اطراف حرم باشند و با افراد خاطی برخورد نمایند كه بنده یك سال در مشهد یك دانه گل از یكی از میادین برای بچه ام چیدم در یك لحظه با برخورد نیروی مأمورشهرداری مواجه شدم.
913-713
 باسلام، ضمن تشكر از مسئولین امامزاده بابت ساخت كبوترخانه كه مردم بتوانند نذورات خود را به این كبوتران عزیز آقا برسانند. ای كاش یك محلی هم برای خریدگندم در نظرگرفته شود كه زواری كه از شهرهای دیگر می آیند، بتوانند برای كبوتران گندم تهیه كنند
 913-349
 مخابرات كه بدون اجازه شماره تلفن تغییر می دهد چه فكری برای تصحیح شماره های ثبت شده در سامانه های ملی، بانكها، مدارس، فرمهای اینترنتی، آدرسها و جوابگویی شماره قبلی ما كه به دیگری فروخته اند كرده است؟!
937-267
 خواهشمندم شماره كلینیك بیمارستان را چهار رقمیش كنید تا مردم اشتباهی مزاحم وقت و خواب دیگران از ساعت خروس خوان تا غروب نشوند.
 910-579
 سلام، یه فردی به جای كشتارگاه، گوسفندای خود را در آغل در صدرآباد می كشد؛ اگر جسارت نیست به کارشناسان بهداشت بگویید به جای ظاهرنمایی پیگیری داشته باشند. خداییش ملت گناهی ندارند؛ البته گفته می شود این آقا نسبتی با (...) دارد.
 938-140
 با سلام، جدیداً روپوش رفتگران یا همان پاکبانان زحمکتش رنگ آن به طوسی تغییر پیدا کرده است. به نظر شما در شب اگر اتفاقی برای این مردان زحمتکش بیفتد چه کسی جوابگو است؟! چرا رنگ نارنجی را حذف کرده اید
0913-431 
 از مسئولین مخابرات خواهشمندیم برای ارتقا خطوط تلفن شهرك امام حسین(ع)فكری بكنند .خسته شدیم از بس وعده دادند و عملی نشد.
913-837
 با سلام، چرا مسئولین و فرماندار بافق به شورا و دهیار روستای(...) تذكر نمی دهند كه زمینها و ملكهای مردم را تصرف كردند. 3سال است که برای مردم روستا جلسه نمی گذارند. جمعی از جوانان روستای (...)
913-449
 با سلام، مدتی هست كه انجام امورات مربوط به فاضلاب از جمله كشیدن چاه و باز كردن لوله فاضلاب انحصاری شده و در اختیار عده ای خاص قرار گرفته و آنها هم بدون داشتن پروانه كسب از این نیاز مردم سوء استفاده كرده و مبالغی تا چند برابر حق الزحمه خود و مبلغی كه قانون اصناف مشخص كرده از مردم دریافت می كنند از مسئولین مربوطه خصوصاً شهرداری محترم خواهش می كنم به این مورد رسیدگی كنند و اجازه ندهند افرادی اینگونه از نیاز مردم سوء استفاده كنند
.913-381
 سلام، گلایه ای داریم از بعضی از شهروندان و یا افراد غیربومی؛ چراكه درحفظ فضای سبز شهركم لطفی می كنند و زحمات شبانه روزی پرسنل زحمتكش شهرداری را با خراب نمودن گل ها وگیاهان نادیده گرفته و به اموال عمومی توجهی نمی كنند و توجه ندارند كه هزینه فضای سبز در شهركویری ماچقدرهزینه بر است؛ لذا ازانتظامات شهرداری تقاضامندیم كه درحفظ و نگهداری فضاهای سبزجدیت بیشتری داشته باشد.
 913-349
 قابل توجه افراد خیر كه در ایام و مناسبت ها در خیابان ها و كوچه ها شربت و شیرینی به مردم می دهید، بدانید این روش مناسب نیست كه جلو وسایل نقلیه و خودرو ها را بگیرید و شربت بدهید؛ اگر نذری دارید روش بهتری انتخاب كنید كه هم خدا راضی باشد هم خلق خدا! با این روش فقط مزاحم مردم می شوید؛ اگر نذری دارید و كارتان برای خداست و می خواهید شربت و شیرینی بدهید در مساجد و حسینه ها یا بعد از نمازهای جماعت به مسئولین مساجد بدهید و باعث كثیفی خیابان ها با توزیع شربت و انداختن لیوان ها روی آسفالت علاوه بر بی نظمی و كثیفی خیابان ها كار رفتگر شهرداری را بیشتر می كنید و اگر در زمان بسته شدن خیابان بیماری اورژانسی باشد و یا جایی آتش گرفته باشد چطور جان بیمار را نجات دهند و یا آتش را خاموش كنند. از مسئولین شهرستان بافق و نیروی انتظامی و شهرداری درخواست دارم با افراد بی نظم و خاطی برخورد قانونی شود.
 913-713
 باسلام، ای كاش بعضی از نوجوانان به جای زدن ترقه در كوچه و خیابان، باپولی كه ترقه می خرند می توانند كارخیر و پسندیده ای انجام دهند و این باید به وسیله نماینده شهرمان مطرح و فرهنگسازی شود، بیاییددرجشن هایمان تنوع ایجادكنیم به جای مزاحمت برای مردم روحیه ایثار و مردم داری را به جای خرید ترقه با پول آن به بیماران سرطانی وكلیوی كمك كنیم و اگربزرگان محلات كارهای خیر را جایگزین نمایند قطعاً دل امام زمان (عج) از همگان راضی و خشنود می شود. انشاا.
 913-349
 
سپاس گزاری ها
 
با سلام، بدینوسیله از سركار خانم منصوره رنجبر و مدیریت محترم مدرسه قدس بابت برگزاری جشن الفبا كه لحظات شادی و به یاد ماندنی را برای فرزندانمان ایجاد نموده اند تشكر و قدردانی می كنم.
 از طرف مامان رقیه السادات حسینی
 باعرض سلام از جناب آقای عسكریان (مسئول فنی سازمان حمل و نقل شهر داری)به خاطر اخلاق خوبی كه با ارباب رجوع دارند تقدیر و تشكر و خداقوت می گویم.
 سلام، از جناب آقای حسینی دخت مكبر آستان امامزاده عبدا... (ع) كه با استماع نام مبارك وجود نازنین آقا امیرالمؤمنین (ع) صلوات می فرستد و شیعیان نیز همراهی می كنند تقدیر و تشكر می شود. انشاا...ذكرصلوات بانام امام (ع) سنت حسنة ای شود درتمام مجالس شیعه. 
فدائیه 913-344
 
خوش یمنها
 
سلام فرشته جان! 31 اردیبهشت سالروز تولدت مبارك . 
همسرت ابوذر
 همسرعزیزم، علیرضاجان! تولدت مبارك. از طرف همسرت مهناز
بابای عزیزتر از جانمان تولدت مبارك. از فرزندانت ساناز، نازنین زهرا، محمد بهنام
 
پیام مهربانی
 
با سلام، می خواستم تشكر و قدردانی كنم از همسر دوست داشتنیم خیلی خوبی.
 همسرت سید جلال
 
اس ام اس باران
به خود می گفتم كه عاشق ترینم؛ امادوست داشتن تو اینقدر بی انتهاست كه فهمیدم قدرت عشقت را،كوچیكتم عشق من. 
مهدی
 باسلام، در این جمعه دلگیر شاید دوباره عصری غم انگیز داشته باشد، شاید این جمعه هم مثل جمعه های گذشته باشد. خدایا دیگر طاقت نیامدن را ندارم ای كاش این جمعه بیاید. ای كاش غم از دلها برهاند، ای كاش! خدایا شاید دگرعمری برایمان باقی نماند پس ای خدای بزرگ به بزرگیت سوگند این جمعه را آخرین جمعه غیبت قرار بده و جهان را با ظهورآقایمان پر از عدل و دادكن خدایا! از این بی عدالتی خسته ام یكی دوتا چتر داره، یكی مونده زیربارون، خدایا بفریادمان برس.
 كوتاه ترین دعا برای بلندترین آرزو: "اللهم عجل لولیك الفرج..."برای سلامتی و تعجیل در امر ظهورش صلوات
(حامدطاهری)
 ای راهنمای خلق مسلمان خوش آمدی / ای در زمانه ثانی سلمان خوش آمدی/ ای یكه تار صفحه تاریخ انقلاب / ای سرفراز صحنه ایمان خوش آمدی/ میلاد امام زمان برهمگان مبارك باد
(احمدرضاطاهری)
 
 آقا بیا تا زندگی معنا بگیرد،شاید دعای مادرت زهرا بگیرد،آقا بیا تا با ظهور چشم هایت ، این چشم های ما کمی تقوا بگیرد