هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق(شماره 740)

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق(شماره 740)



پیامک

سلام، قابل توجه شهرداری بافق، لطفاً به كارگران زحمتكش رفتگر تذكر دهید كه برگ و خاشاك جمع آوری شده را آتش نزنند؛ چرا كه بوی بدی دارد و توسط مكش كولر داخل منازل می شود.
 913-065
 سلام، قابل توجه شهرداری بافق، پیاده روهایی كه به تازگی سنگ فرش شده هنگامی كه می خواهند زمینی را برای ساختن مغازه ساخت و سازكنند سنگ فرش آنها به كلی برداشته و خراب می شود. از شما خواهشمنداست پیگیری نمایید.
 913-034
 باسلام، از مسئولین مخابرات خواهشمندیم جهت خط تلفنهای ثابت شهرك امام حسین(ع) فكری بكند حدود یك سال كه براى انتقال خط تلفن از شهرك مناجات به شهرك امام حسین پول انتقالی را پرداخت نموده اند؛ ولی هیچگو نه اقدامی نشده است.
 913-388
 از اینكه پیامها را بازتاب می دهید تشكر می کنم، ولی باید افق کویر پیگیر باشد و از مسئولین جواب بخواهد. درخصوص مغازه دارهایی كه بیش از مجوز پروانه پا را از گلیم درازتر كردند. چرا مغازداری كه پروانه اش تعمیرات برق خودرو است باید فروش قطعات هم داشته باشد؟!(....)
913-763
 افق کویر: با سلام خدمت خواننده گرامی؛ این موضوع پیگیری و در همین شماره چاپ گردیده است.
 با سلام خدمت شهرداری بافق، می خواستم بپرسم ساكنین شهرك امام حسین(ع) بلوار انقلاب، چرا نباید از حداقل امكانات شهری مانند آسفالت و فضای سبز برخوردار باشند؛ در صورتی هر مبلغی كه دیگران موقع ساخت و ساز به شهرداری پرداخت می كنند ما هم پرداخت می كنیم؛ امیدوارم در زمانی كه همه از عدالت اجتماعی صحبت می كنند پاسخگو باشید.
916-527
 باسلام خدمت كلیه زحمت كشان افق كویر، از قدیم گفتند تعارف آمد و نیامد دارد، نمی دانستیم تشكر هم كردن از بعضی افراد هم ناراحت كننده است. تشكركردیم ازكلیه كسانی كه در رابطه با پارك وحشی بافقی در بیشه زحمت كشیدند، ولی متاسفانه یك هفته بعد از آن كلیه برق آنجا را متأسفانه قطع كردند و تاكنون روشن نشده است.
 یك شهروند بافقی

سپاس گزاری ها

معلمی شغل انبیاست. سپاس و تشكر از جناب آقای حسن عابدینی معلم پایه پنجم دبستان 15خرداد، وظیفه كوچك خود دانستییم تا از زحمات بی دریغ شما تشكر و قدردانی كنیم. دست بوس زحمات شما.
محمد یاسین فلاح و مصطفی فرجیان
 سلام، بر خود لازم دانستیم از كسانی كه پیگیری و تلاش كردند در به انجام رساندن آسفالت مسكن مهر تشكر و قدردانی كرده و به امید روزی كه تمام مشكلات این منطقه حل شود تا كمتر شاهد گلایه های ساكنین باشیم.
با تشكرساكنین ساختمان الوند
 سلام، از همه مسئولین و بزرگواران دانشگاه آزاد بافق به خاطر مراسم حیاتبخش یادواره شهدای دانشجو و شهدای گمنام تقدیر و تشكرمی كنم. اجرتان باشهد ا
913-344
 سلام، از مداح اهل البیت (ع) جناب كربلایی نصرا... تشكری كه دراختتام مراسم دعا و روضه عرض سلام و ارادت به ساحت مقدس تمامی 14معصوم (ع) دارد كمال تقدیر را دارم.انشاا... این سنت حسنة الكوئی برای همه مداحان عزیزگردد.عزت و حسن عاقبت این مداح بسیجی و همه مداحان مخلص را از خدا خواستارم.
 913-344
 با سلام، می خواستم از معلم عزیز و مهربانم خانم زهراشفیعی كه در طول سال زحمت زیادی برای من كشیده اند تشكر كنم و روز معلم را به ایشان تبریك بگویم.
از ابوالفضل رمضانپور  
دانش آموز كلاس دوم شهید دهستانی
 اگر یك عمرتنهایی بپوسم به جز پای معلم را نبوسم؛ ضمن عرض تبریك به مناسبت بزرگداشت روز معلم وظیفه خود دانسته به پاس زحمات شما عزیزان مسئول آقایان:  دهقان، مرادی، قائمی از شما تشكر و قدردانی كنیم.
خانواده فلاح و فرجیان
 روز معلم را به تمامی معلمان عزیز،  علی الخصوص معلمان مدرسه پانزده خرداد تبریک گفته، و از آقای عابدینی معلم کلاس پنجم به خاطر زحمت هایی که در حق فرزندم محمد صالح بابازاده کشیدند تشکر و قدردانی می کنم.
با عنوان(والدین محمد صالح)

یادبودها

سالی گذشت و ما همه محزون آن شبیم/كز داغ جانگداز فراقت به سر زدیم/پدر به وسعت بیكران دریای مهر تو/در خون نشسته و در غم شناوریم.(23 اردیبهشت اولین سال رفتن ناباورانه شادروان مهدی ترك دهجی را به سوگ می نشینیم.
(داداش هادی)بعضــــــی ها گـــریه نمی كنند !اما از چشـــــم هایشان معلوم است كه اشكــــی به بزرگی یك سكــــوت گــــوشه ی چشمشان به كمین نشسته،
داداش حسین
 بوی بهشت می دهد دست دعای مادرم/ سجده پس از خدا برم بر كف پای مادرم/ برای شادی روح مادرم فاتح مع الصلوات
 مادرم فردا كه زهرا پا به كو ثر می نهد/ در صف خدمتگزارانش تو را جا می دهد/ باز انجا هم مرام مادری را پیشه گیر جان مولا/ پیش زهرا دست ما را هم بگیر/ برای شادی روح خانم سیده چاپاری فاتحه مع الصلوات
 كفش هم اگر تنگ باشد زخم می كند وای به حال دل من از دوری تو‌،
 داداش هادی
این کهنه جهان به کس نماند باقی/رفتند و رویم ودیگر آیند و روند
برای شادی روح عمه های عزیزم سلطان و خاور صلوات
خاندان غلامرضاپور

تبریک

سلام، راهیابی آقای محمدرضاصباغیان به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به ایشان و مردم شهیدپرور بافق، بهاباد، مهریز، ابركوه و خاتم تبریگ می گویم. ان شاا... در سایه الطاف حق و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق باشید...
مقدادتفكری بافقی
 سلام، به تمام مسئولین كمپ شن و شادن به خاطر اول شدنشان دراستان تبریك می گویم؛ امیدوارم با همت اداره های مربوطه روز به روز آبادتر و پررونق ترشود. خداقوت از طرف یك دوست
913-616
 پدر عزیزم! پاسدار رشید اسلام، سرهنگ حسین دهقان شادكام 30سال خدمت و مجاهدت شما زیر پرچم نظام قابل ستودنیست...
 21اردیبهشت میلاد باسعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار بر شما سبز پوش حریم ولایت مبارك*
فرزند شما علیرضا"
 شهر پر زگل و بوی گلاب شد/ صباغ ز بافق انتخاب شد/ تبریك به شما مردم پنچ شهر /از همتتان كاسه پر آب شد.
شعراز محمد عباسی (طبس)

 

خوش یمن ها

کدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم کنیم که خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟
ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شکر گوییم؟
نصرا.. عبدالهی تولدتان مبارک. از طرف همکار شما

پیگیری پیامک
به گزارش هفته نامه افق کویر، در شماره 739هفته نامه پیامکی بدین شرح"با سلام و خسته نباشید خدمت وزارت بهداشت و مسئولین اصناف که هیچ نظارتی به مغازه های بافق ندارند؛ چرا در هر مغازه ای می روی لوازم آرایشی، بهداشتی در هر پوشاکی، لوازم دکوری پیدا می شود؛...." درج گردید . خبرنگار هفته نامه برای پیگیری این موضوع به سراغ سیدمحمد عباس زاده رییس اصناف بافق رفته است.
وی در این باره گفت:  صاحبان مغازه نمی توانند اجناس مختلف در یک مغازه داشته باشند . بازرسان اتاق اصناف از مغازه ها بازرسی می کنند؛ ولی اگر مردم شکایت نکنند کاری به آنها نداریم؛ شاکی که بشوند؛ پیگیری می کنیم . در این رابطه چند مورد داشته ایم که پیگیری شده است.