هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق( شماره 739)

صد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای افق( شماره 739)



پیامک

باسلام، چرا مسئولین مخابرات فكرى به حال تلفنهاى شهرك امام حسین(ع) نمی كند ؟!
913-388
 سلام، یك رسم بدی ما داریم به نام "جاخالیبا" بعد از ازدواج دو نفر، خانواده دو طرف طلا، پارچه یاچیزهای دیگر برای هم می برند؛ مگر پدر مادر عروس و داماد به خانه دیگری رفتند كه "جاخالیبا" می برید؟! قانوناً باید خانواده عروس یك شاخه گل بفرستند خانه داماد و خانواده داماد برای خانه عروس، چون این دونفر جایشان در خانه هایشان خالی هست! بقیه کارها دیگر برای چه هست؟! به خدا بیایید این رسم را تمام كنیم، چون بعضی ها واقعاً مشكل دارند. 
913-235
 باسلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم بیمارستان ولیعصر(عج) بافق، چرا با وجود راه اندازی سونو گرافی در این بیمارستان و هزینه 150ملیون تومانی بازهم دكتر (...) بیماران را برای سونو می فرستد یزد؟! آیا این انصاف است كه شاید به خاطر قرارداد یك دكتر با دكترسونوگرافی در یزد ما مجبور باشیم این همه راه را با كلی هزینه برویم؟؟؟....(آب دركوزه و ما تشنه لبان می گردیم)
 913-183
 سلام، قابل توجه شهرداری بافق، لطفاً سطل زباله برای فرعی انقلاب24بگذاریدكه آشغال هایشان را سركوچه پهن نكنند؛ لطفاً تابلوانقلاب24 را وصل كنید. پیگیری كنید. 
 916-591
 قابل توجه شهرداری بافق، چند عدد تابلو سر كوچه فرعی 17و فرعی 19روبروی كفش ملی در بلوار امام(ره) از قبل مانده و تابلو جدید هم نصب شده؛ لطفاً اقدام لازم به عمل آید.
 913-713
 با سلام خدمت مسئولین شبكه بهداشت و شهرداری بافق؛ چرا بعضی قصابها از كشتار در طویله و آغل ها جلوگیری نمی کنند؛ مثل اینكه فقط ظاهر مغازه برای شما اهمیت دارد!!!
938-140
 باسلام! قابل توجه مسئول كانون بازنشستگان بافق! كاش ورود و خروج كارمندان كانون بازنشتگان كنترل می شد. هر وقت مراجعه كردیم نیستند بیشتر اوقات دنبال كار بانكی هستند؛ مخصوصاً كارمندی كه (...) این كارها جواب دارد، چون بازنشسته با هزار زحمت می آید؛ ولی كسی نیست كه جوابش را بدهد و دوباره باید برگردد. 
913-628
 با عرض سلام خدمت شهردار محترم، خیابان كنار شهرك فرهنگیان دو سال هست كه در حال زیرسازی است تا آسفالت شود؛ اما به آخر نمی رسد؛ چرا؟!!
  914-520
 باسلام و خسته نباشید، ضمن تشكر ازمسئولین اجرایی شهرمان؛ اگراین تعاملات حفظ شود؛ مخصوصاً همكاری و همدلی با مدیرعامل شركت سنگ آهن این پیشرفتها چشمگیرتر خواهدشد؛ چراكه مدیربومی دلسوزی داریم قدراین لحظه ها را بدانیم. طالبی راد
 913-389
 سلام، قابل توجه آقایان زمین خوار و چشم دوخته به زمین و ملك مردم، خواهشاً كمی به خود بیایید و خدا را در نظر بگیرید و با ادعای دروغ و واهی آسایش و اعصاب مردم را خراب نكنید.
 913-305
 با سلام، الآن چند سال است مخابرات قرار هست به ما خط تلفن ثابت بدهد، اما دریغ! همه وعده امروز و فردا می دهند. خواهشاً پیگیر باشید ......اهالی انقلاب
 901-940                  
 باسلام وخسته نباشید، چرا پیامكها راكسی پاسخگو نیست....ای كاش پیگیری می كردید. 
913-844
 با سلام و تشكر از زحمات شما، مسكن مهر پروژه ای برای راحتی مردم بود اما معلوم نیست این وسط چه کسی به رفاه رسید!!! من از اهالی بلوك كارخانجات هستم. از آنجا كه تأسیسات فاضلاب پشت بلوك ما می باشد و تأسیسات؛ فقط در حد اسم می باشد بوی فاضلاب نفس كشیدن را از ما گرفته و در این هوای گرم تا كولر را روشن می كنیم بوی فاضلاب خانه را پر می كند.
 913-745
 باسلام و خسته نباشیدخدمت وزارت بهداشت و مسئولین اصناف كه هیچ نظارتی به مغازه های بافق ندارند؛ چرا در هر مغازه ای می روی لوازم آرایشی، بهداشتی در هر پوشاكی، لوازم دكوری پیدا می شود؛ چرا بهداشت جلوگیری نمی كند؛ هركس همه چیز می فروشد، حتی لبنیاتی ها. تنها شهری است که در این 5سالی که داخل بافق هستم تقلید و حسادت را بین مغازه دارها دیدم. باتشكرمحمدی. 
936-890
 باعرض سلام خدمت شهرداری بافق، .چرا خیابان مالك اشتر 5 تابلو ندارد؟! چرا رفتگران كوچه های ما را جارو نمی كنند؛ لطفاً پیگیری كنید. اجركم عندا.... جمعی ازاهالی مالك اشتر5 
913-257
 
تبریک
 
سلامی برگرفته از آیه ی شریفه ی(سلام من قول رحیم)نثارتان باد. این مناسبت را غنینمت شمرده روزتان را تبریك عرض می‌نماییم. جناب آقای حاج محمد زعیمیان. 
از طرف خانواده قائمی
 معلم را بخش كردم اولش محبت، آخرش محبت،خدا تو را می خواست و انتخاب حق خدا بود، دانای عشق روزت مبارك. معلم عزیز اعظم ناظم .
از طرف سمیرا زعیمیان
 
 
سپاس گزاری ها
 
سلام، از مطالب ارزشمند جناب آقای دكتر میرترابی همراه با مثالهای ساده؛ اما زیبا در نماز جمعه تقدیر و تشكرمی كنیم. انشاا... خداوند به ایشان عزت، صحت و حسن عاقبت عنایت فرماید. 
فدائیه
913-344
 باسلام و خسته نباشید، از زحمات بی دریغ شهردار دلسوز شهرمان برادر بزرگوار نوروززاده دررابطه با روشنایی و احداث جاده و فضای داخلی پارك آبشار تشكر می كنیم. 
ابوالفضل طالبی راد
913-389
 
 
پیام مهربانی
 
زیباترین فاضل دنیاست، وقتی فاصله ی بین انگشتانم با انگشتان تو پر می شود. دوستت دارم سعيد 
ازطرف همسرت بهناز
 
خوش یمن ها
قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست، باشكوهترین روز دنیا تولد توست، پس برای من بمان و بدان كه عاشقانه دوستت دارم. تولدت مبارك زهراجان! 
ازطرف عمه هایت، سمیرا و مجتبی
 
یادبودها
عجب رسمیه رسم زمونه /قصه ی برگ و باد خزونه /میرن آدمها خاطره هاشون به جامیمونه /ای كاش بابای مهربونم/ كنارم بود ازصمیم/ قلبم دوستت دارم/ بابایی. 
برای شادی روح پدر بزرگوارم فاتح مع الصلوات
 
تسلیت
(همكارگرامی جناب آقای عباس نارگانی) خداوند شما را اجر صابرین دهد كه حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.
(حامدطاهری)
 
التماس دعا
باسلام خدمت همه خوانندگان عزيز، از شما عزيزان تقاضا دارم براي شفاء بيمار من خالصانه دعاكنيد. ممنون
 سلام، از شما عزیزان می خواهم در این ماه پر برکت و مبعث پیامبر دعا کنید تا مشکل مالی همسرم حل شود. خیلی عذاب می کشد.
 سلام ، از همه افراد دلشکسته می خواهم برای علی اصغر هشت ساله دعا کنید تا بیماری اش بهبود یابد.