هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق

صدای افق



میدانم ماندنی تراز نگاه تو چشمی نیست
برای خنـده هایم می خندی
برای گریه هایم شانه می‌شوی !
می دانم برای راست گفتن مستی نمی خواهی
پس همیشه درقلبم می‌مانی ،دوستت دارم همسر عزیزم
0916- 6581
.............................................

یک وقتی شهرداری بافق اعلام کرد که حدفاصل خیابان امام رضا(ع) تا خیابان قاضی و بلوار امام علی(ع)، چون دارای نخل های زیادی است به عنوان نخلستان پیگیر ثبت ملی آن می باشد ولی با کمال تاسف این نخل ها خراب گردیده و بلوار احداث شده است آیا ارزش دارد تا این نخل ها که ثمره کشاورزی نیاکان می باشد تخریب گردد؟!!
0913- 6546
.............................................

دانشگاه علمی کاربردی بافق که تبدیل به دانشکده فنی حرفه ای شد اگر بخواهیم منصفانه برخورد کنیم چه چیز با ارزشی را از دست دادیم و در عوض چه چیز کم بهای را دریافت کردیم. اگر علمی کاربردی الان وجود داشت حداقل 800الی 600 دانشجو داشت نه الان که فقط 17لی 23 نفر است.
0914- 6532
.............................................

شهرداری که اقدام به حفر چاه جذبی در کوچه می کند مواظب باشد که اطراف این چاه ها ریزش نکند و باعث دردسر در فصل بارندگی نشود.
0916-9045
............................................

آب رسانی به روستا ها جدی گرفته شود اگر کمبود پول و اعتباری است و یا احتیاج به حفر چاه برای کشاورزی است اداره آب مجوز های لازم را صادر کند تا کی فریاد العطش از روستا های ما بلند بشود و مسئولین نیز بگویند پول نداریم! بودجه نداریم! خود یاری محلی باشد!
0913- 1395
............................................

شایعاتی اکنون در برخی مدارس رواج دارد از نیروی انتظامی و فرمانداری بافق می خواهیم تا روشنگری داشته باشند و عنوان کنند تا بچه های ما دغدغه نداشته باشند.
0913-1200