هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق

صدای افق



سلام.شهرک سپاه درخواست جابجایی خط تلفن دادم بعد از ۶ماه میگویند.کابل باید تعویض کنیم ظرفیت این کابل پر هست.لطفأ به مشکلات مردم رسیدگی نمایید. عباسعلی رنجبر
۹۱۳-۲۶۴
————-
ما نمی دانیم؛ چرا بافق همیشه سفیدهست بیمارانی که حالشون بد نیست میفرستن خانه که آماربالاتر نرود، ایندفعه میگن وضعیت سفید است، بله مسئولین میخواهند بگویید ما پبشگیری کردیم
۹۱۳-۷۰۸
————-
قابل توجه مسئولین ما نمی دانیم درست آمار کرونا را نمی دهید به خاطر اینکه بچه ها به مدرسه بروند؛ درمجالس روضه امام حسین (ع)وضعیت قرمز وهشداربود؛ الان در مدرسه ها سفید شد، خیلی جالبه است.
۹۹۰-۷۷۰
————-
قابل توجه شهردار بافق برسانم که تهران ۲۵مترزمین خانه می سازند، در بافق زمین ۱۳۵متری همکاران شما گفتند متراژ کم هست….
۹۱۳-۷۰۸
————-
از دادستانی و بخشداری، به خاطر ورود در ساخت و ساز روستاها تشکر می کنم و درخواست دارم که تمام روستاها را در نظر داشته باشند؛ زیرا در سایه روستاها هم ساخت و ساز غیر مجاز به وفور دیده می شود.
۴۲۶-۰۹۱۳
————-
سرگذشت کشته شدن دو نفر به واسطه ریزش کانال به کجا رسید؟! از مسئولین امر درخواست می کنم که اطلاع رسانی کنند.
۲۴۵-۰۹۹۱
————-
چرا برخی از افراد در ماه محرم رعایت شئونات نمی کنند. گرفتن جشن تولد و … معنایی ندارد!
۷۸۹-۰۹۱۳
————-
بلوار چغارت محدوده شرکت سنگ آهن مرکزی و میدان قارچ ( دانشجو) از ساماندهی خاصی برخوردار نیست یعنی این که بلوک ها رنگ آمیزی آن کم شده، باغچه های اطراف بهسازی نشده و نهایتاً اینکه چشم انداز خوبی برای مردم و رهگذران ندارد. از مسئولین شرکت سنگ آهن می خواهیم که به فکر توسعه بافق بافق هستند درخواست داریم که طرحی برای ساماندهی و به سازی این بلوار داشته باشند.
۷۴۴-۰۹۹۱
————-
برخی از ادارات و نهادها دولت و غیر دولتی دارای اراضی زیادی هستند که از این اراضی استفاده ی بهینه ای نمی کنند.فرماندار محترم بافق در این خصوص تذکرات جدی به این ادارات داشته باشند اگر این ادارات از اراضی تحت تصرف نهایت استفاده را ببرند درآمد آنها بیشتر خواهد شد و مشکل کمبود بودجه و اعتبار هم به آن اداره و نهاد از بین خواهد رفت.
۳۶۹-۰۹۱۳
————-
شهروندان توجه داشته باشند زمانی که از منازل خود بیرون می آیند ماسک بزنند.
۶۵۹-۰۹۱۳