هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 679

صدای افق 679



از اداره راهنمایی و رانندگی خواهشمندم نسبت به نصب تابلو و سرعت گیر و كشیدن خط عابر پیاده درخیابان 14معصوم نبش مسجد اقدام كنند، چون محل عبور دانش آموزان ابتدایی و راهنمایی زیادی است. (مدرسه شهید اكرمی)
058-913
*****************
با سلام، سؤالی داشتم؛ چرا فولاد آریا بافق به فولاد كسری تغییر نام پیدا کرده است؟ 705-913
*****************
با سلام، جاده بافق به یزد جولانگاه تریلی و كامیون شده و هیچ نظارتی انجام نمی شود؛ خواهشمنداست مسئولین اقدام جدی بكنند. امنیت جان انسانها برعهده كیست؟! چرامسئولین از این موضوع مهم بی تفاوت رد می شوند؛ خواهشمنداست این موضوع مهم را پیگیری كنید.
277-913
*****************
میازار موری كه دانه كش است كه گرانی هست و زندگی مشكل است. سلام، لطفاً روساء فكری به حال بچه های راه آهن بكنید نسبت به كارمون حقوقمون خیلی كم هست .متشكرم 017-913
*****************
با سلام، خبری از شیر در مدارس شهرستان بافق نیست. قابل توجه مسئولین آموزش و پرورش موضوع را جدی بگیرید.
398-913
*****************
مسئول محترم اداره برق شهرستان بافق با توجه به احداث بلوارجدید و تردد عابرین در ییاده رو خیابان مهدیه و نیاز به جابجایی تیرهای برق كه در وسط پیاده رو قرار گرفته و باعث مزاحمت و سد معبر عابرین شده است اقدام نمایید.
(باعنوان) اهالی خیابان مهدیه
316-913
*****************
سلام و خسته نباشید به افق كویریها، می خواستم خسته نباشید بگویم به آقای "رضا زعیمیان" بابت زحماتی كه برای مسجدابوالفضل(ع) که در مسیر بافق-یزد قرار دارد. خداقوت،كاش فردی مثل شما برای امامزاده پیدا می شد. اینقدر پول داخل ضریح امامزاده می ریزند؛ چرا خرجش نمی كنید؟ چرا باید از نظر امکانات بدتر از امامزاده های دیگر باشد.8390-913
*****************
قابل توجه دولت و مسئولان یزد: در دهه فجر همه جا كارخانه ها را افتتاح می كنند؛ اما در شهرستان رنج دیده بافق كارخانه هایش را به شهرهای دیگر می برند؛ واقعا كه (...)!؟
913-152
*****************
می خواستم بدانم؛ چرا شركتهای شهرداری حقوق را به موقع پرداخت نمی کنند؟ چرا هر وقت دلشان خواست حقوق می دهند؟ چرا هیچ كس پیگیری نمی كند. آخه این 700 هزارتومان دیگه چی هست كه اینقدر ترشی آن را زیاد می كنند. از آقای شهردار خواهش می كنم شخصاً اقدام نمایند.890-913
*****************
با سلام خدمت مسئولین شرکت سنگ آهن، یك روز مراجعه كردم به دفتر تعاونی مسكن جهت پیگیری كارهایم؛ دیدم این ساختمان كه تازه تعمیر می باشد و حتی كف ساختمان نیز سرامیك می باشد، دوباره روی این سرامیكها را پاركت می كنند، آیا نیاز هست، چرا اینقدر سرمایه بیت المال را به باد فنا می دهید؟!!
189-913
*****************
ای كاش مسئولین (...) می دانستند كه علت ایجاد این نهاد چیست؟كاش ...چه گویم كه ناگفتنم بهتر است. خدا بهتر می داند. 358-913
*****************
قابل توجه مسئولین یزد و دولت: درست هست كه بافق بهشت معادن ایران هست؛ اما خیلی شهرها را بهشت كرده و خودش حتی یك جاده درست و حسابی ندارد؛ خیابان اصلی شهر نیمه كاره رها شده و چهره شهر را زشت نموده؛ كارخانه درست و حسابی ندارد ؛ بیشتر جوانان این شهر بیكار هستند؛ اگر حتی یك نفر بخواهد در بافق سرمایه گذاری كند مسئولین یزد سنگ جلو پایش می اندازند!؟      152-913
*****************
تاكی می خواهند حق شهر ما را ببرند و ما دم نزنیم؟! در مورد ما بافقی ها چه فكر می كنند؟! این دومین كارخانه گندله بافق است كه می خواهند ببرند؛ مثل فولاد، بندرخشك و معادن پس انصاف و عدالت آنها كجا رفته  و غیرت ماكجاست؟! مسئولین در برابر خدا و مردم شرم كنند.
380-913
*****************
سلام، خواهش می كنم به وضعیت مسكن مهر رسیدگی كنید. تا كی باید در این محله پر از خاك زندگی كنیم؟ زشت هست به خدا چقدر برای آسفالت باید پیام بدهیم. 046-910
*****************
با عرض سلام و خسته نباشید، لطفاً به گوش مسئولین بیمارستان ولیعصر(عج) بافق برسانید سرویسهای بهداشتی آزمایشگاه بسیار كثیف و فرسوده و چندش آور است، مردم به خاطر آزمایش ممكن است هزاران بیماری بگیرند.
096-919
*****************
از روزی كه شنهای روان صادق آباد برای گردشگری مسافران رسمیت پیداكرده راهنمائی و رانندگی ما كشاورزان را جریمه می كند.(...)227-913
*****************
باسلام، آیا این ماشینهای فاضلاب نرخ معینی ندارند؟ چه ارگانی برای آنها نرخ تعیین می كند؟! یا همینطوری هرطور دلشان خواست پول می گیرند! خواهشمندم رسیدگی شود،واقعاً بی انصافی هست كه برای یكی چاه 120 هزارتومان پول بگیرند!!!
155-913
*****************
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب آقای عفتی شهردار محترم و مسئولین فضای سبز سطح شهر، اگر در تمامی فضای سبز كنار پیاده روها و فضای سبز وسط خیابان، بجای درختهای سنجد تلخ از درختان نارون كه در خیابانهای شهر یزد می باشد استفاده شود بهتر، زیباتر و جذابتر می باشد.
 189-913
*****************
قابل توجه پلیس راه استان و شهربافق، عصر.14/11/93چند تریلر درجاده بافق-یزد گویا كورس گذاشته بودند؛ طوری كه خودرو من و چند خودرو دیگر به خاطر حفظ جان خود و مسافرانمان مجبور شدیم به شانه خاكی جاده برویم. لطفاً به خاطر رضای خدا و جلوگیری از كشته شدن مردم بی گناه از ساعت سه عصر به بعد خصوصاً در قسمت جاده دوطرفه نظارت بیشتری بنمایید. باتشكر یك شهروند
 700-913
*****************
قابل توجه مسئولین: پیگیر حوزه انتخابیه مجلس چی شد؟! دیگه حرفی نیست؟!! اگر پنج شهرستان یك نماینده داشته باشد و یك شهرستان یك نماینده سنگ روی سنگ بند نمی شود، پیگیر باشید.  
152-913
*****************
باسلام، ضمن تبریك به پایگاه نبی اكرم خواهشمندم شما كه هم دست خیر دارید و هم دست پر هستید كمكی به همشهریهای محروم و آبرومندخود بكنید تا باقیات صالحاتی هم برای شما باشد، چون چراغی كه به خانه رواست به مسجد(...)
559-913
*****************
با سلام و خسته نباشید، نمی دانم باید از شهرداری تشكر كرد یا اداره آب بابت آبیاری آسفالتهای بلوار امام علی(ع) و بلوار فلكه مخابرات منتهی به فلكه قاضی. باتوجه به كمبود آب بویژه در این شهرستان خدا را خوش نمی آید هنگام آبیاری گیاهان این دو بلوار آب زیادی از لابلای این بلوكها خارج شود و تا آن طرف آسفالت خیابان ادامه یابد، لطفاً پیگیری نمایید.
776-937
*****************
سلام و خسته نباشید، واقعاً باید به مسئولین شهرمان دست مریزاد گفت. نزدیك به 50 روز است كه بچه های آنومالی شمالی را از كار بیكار كرده اند هیچ كس هم جوابگو این كارگران نیست. ماشاا... مسئولین هم می گویند ربطی به ما ندارد! پس چه كسی باید به فكر كارگر، زن و بچه ها ی اینها باشد؟!!! واقعاً دلهایشان از سنگ هم سخت تر هست؟!!! چطور رحمشان به بچه ها و چند زن بارداری كه چندین بار صبح زود برای دفاع از حقشان آمده بودند هم نشد!!! راست گفته اند هیچ سیری به فكر گرسنه نیست!!!
163-913
*****************
از شانس خوش ما بعد از 11سال سابقه كار بعنوان كارگر نمونه شركت سنگ آهن اسم ما را به امور اداری رد كردند كه روز كارگر به اعتراض سنگ آهن خورد، حدوداً 200 نفر از كل شركت انتخاب شده بودیم بعد از گذشت 9 ماه در سایت سنگ آهن متوجه شدم مراسم تجلیل از كارگران نمونه برگزارشده، بعد از پیگیری كه چرا ما را خبر نكردید به ما جواب دادند كه شركت بدلیل كمبود بودجه از بین200نفر 44 را نفر انتخاب كرده است؛ یعنی شركت به این بزرگی كه حدوداً5000 نیرو دارد باید این تعداد انتخاب كند و در این زمینه بودجه كم بیاورد؟! ضمناً از مدیرعامل محترم تشكر و قدردانی می كنم.
 (باعنوان) راننده جرثقیل حمل و نقل‌سنگین539-913
*****************
قابل توجه شهرداری بافق، اگر امكان دارد محوطه یا جایی برای پیاده روی بانوان تعیین كنید تا مجبور نباشند در خیابان پیاده روی كنند و بعضی افراد (...) مزاحمشان شوند.
(باعنوان) جمعی ازخانواده های بافقی 865-913
*****************
باسلام، از مسئولین شهرداری بافق می خواهم سری به كوچه كیش خیرآباد و بن بستهای اطراف بخصوص در هنگام بارندگی بزنند مردم انتظار آسفالت ندارند و به یك شن ریزی معمولی قانع هستند. باتشكر از زحمات آقای شهردار.
 مرتضایی435-913
*****************
متولی و مؤذن محترم مسجد (...) شما به گمان خود، ثواب می كنید غافل از اینكه با صدای زیاد بلندگو، حواس بیش از 300دانش آموز مدارس (...و...) را پرت، حق الناس را ضایع كرده به آنها ظلم می كنید، ظلمی كه فردای قیامت باید از مظلومین، رضایت گرفته، حلالیت بطلبید.
 314-910
*****************
قابل توجه راهنمایی و رانندگی :یكی از كامیونهای حمل سنگ آهن دیدم كه دو پلاك شهربانی ایران54 و...دارد و درجاده تردد می كند .لابد به قانون.....؟! احترام بزرگترها هم كه واجب هست حتی اگه...!!!
 263-913
*****************
می خواسم از برخورد بد رئیس (...) تشكركنم. خدا را شكر كه میز ریاست همیشگی نیست!
 734-913

خوش یمن های زمستانی

ماه بهمن را دوست دارم، چون دراین ماه خورشید زندگیم چشم بدنیا گشود. معصومه جانم! تولدت مبارك.
از طرف همسر همیشه عاشقت آقا سعید.
*****************
خواهر زاده عزیزم، سمیرا جان! 11 بهمن ماه روز شكفتنت و به دنیا آمدنت را به تو تبریك می گویم. بهترین ها را برای تو كه بهترینی آرزو می كنم.
 از طرف خاله عذرا
*****************
روزی كه تو آمدی روی زمین/ یه فرشته كم شد تو آسمونها؛ مثل گل شكفتی بین آدمها، گل سر سبد بودی بین آنها. 11 بهمن تولدت مبارك. سمیرا جان!
 از طرف مامان و بابا
*****************
تو وجودت و آسمون یه معجزه ست/ مثل تو هیچ كجا پیدا نمیشه/ روز میلاد قشنگت میمونه توی تقویم دلم تا همیشه/
18بهمن تولدت مبارك.
 از طرف همسرت و محمد طاها
*****************
تحفه ایی یافته نكردم كه فدای تو كنم یك سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو. دایی عزیزم، میثم جان! تولدت مبارك.
 از طرف خواهرزاده ات مریم
*****************
امیر جان! با من باشی دوستت دارم/ تنها باشی دوستت دارم/ امروز روز میلادته / هرجا باشی دوستت دارم 18بهمن تولدت مبارك.
 از طرف همسرت SH
*****************
بهمن، ماه انقلاب، ماه جوشش و خروش، ماه آزادی و از همه مهمتر ماه چشم گشودن و تابیدن خورشیدی درخشان مثل تو می باشد."سمیراجان"! 11بهمن ماه تولدت‌مبارک.
از طرف خاله نعیمه
*****************
یادت در ذهنم و عشقت در قلبم و عطر مهربانیت در تمام وجودم است. پسرم محبت را در پاكی نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معنی كردم و بدان كه زیباترین لحظه هایم در كنار تو بودن است .پسرم، محمدجان! سالروز تولدت مبارك.
 صدسال به این سالها.
 مادرت سیده فاطمه
*****************
ماه بهمن را دوست دارم، چون در این ماه خورشید زندگیم چشم به دنیاگشود. پسرم، محمد جان! تولدت مبارك.
 از طرف پدرت حسین كارگران

تبریک

سلام، مي خواستم از طريق اين رسانه به داداش عزيزم جواد و خانمش كه خدا بعد از 6سال فرزندي به آنها عطا كرده است تبريك بگويم و از خدا به خاطر اين نعمتش تشكر كنم. از طرف خواهرت z
*****************
آهﻦ ﺁﺏ ﺩﯾﺪﻩ ﺭﻧﮓ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ/ ﭼﻬﺮﻩﯼ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺭﺍ ﺟﻨﮓ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ/ ﺑﻪ ﺩﺷﻤﻦ ﻋﻠﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﮐﻮﺭﯼ ﺩﻭ ﭼﺸﻤﺘﺎﻥ ﭘﯿﺮﻭ ﺧﻂ ﺭﻫﺒﺮﯼ ﺭﻧﮓ ﻋﻮﺽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ.
 ﺩﻫﻪ ﯼ ﻓﺠﺮ ﻣﺒﺎﺭﮎ. (حامدطاهري)
*****************
بهمن، ماه ياد و خاطره روزهاى انقلاب بر فجرآفرينان مباركباد.
[در بهارآزادى،جاى شهدا خالى]
*مرتضى-مباركه*

سپاسگزاریی ها

از شهردار محترم بخاطر زیباسازی شهر در ایام دهه فجر تشكر می كنم. واقعاً خسته نباشید. 313-916
*****************
تقدیر و تشكر می كنم از سرشیفت گروهمان آقای "مهدی نارگانی" بابت اخلاق و رفتار خوبش كه هوای نیروهایش را دارد، خداقوت آقای نارگانی.
(باعنوان) ازطرف بچه های شیفت
390-913
*****************
باسلام ضمن تقدیر و تشكر از جناب آقای دكترافشاری انتصاب به جا و شایسته سر كارخانم "حیدری" به سمت مسئول درمانگاه تخصصی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق را تبریك می گوییم.
باعنوان (جمعی از پرسنل بیمارستان)
*****************
جناب آقای "علی رضا زمانی" سرشیفت گروه چهار كارخانه فسفات آسفوردی، از رفتار خداپسندانه شما با پرسنل شیفت تقدیر و تشكر می كنیم.
(باعنوان) از طرف پرسنل شیفت
997-913
*****************
باسلام، تقدیر وتشكر فراوان ازآقای "عفتی" شهردار محترم و همچنین كارگران زحمتكش شهرداری به خاطر آذین بستن شهر در ایام دهه فجر انقلاب واقعاً شهر رنگ و روی انقلابی پیدا كرده،
 به امید موفقیت روز افزون شما.
065-913
*****************
باسلام، از آقای "حبیبی" در اداره كار بابت برخورد خوبشان تشكر می كنم. ان شاا... موفق باشید.024-937
*****************
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم، تشکر می کنم از جناب آقای "عفتی" بابت همکاری و ارائه خدمات به مسکن مهر در زمینه مشکلات این مجتمع.  557-913
*****************
سلام، از خانم "ادیب" معلم كلاس ششم تشكر می كنم كه به من كمك كردند در مدرسه نمونه قبول شوم.
از طرف سینا
339-913
*****************
با عرض سلام و ادب و احترام و خسته نباشید خدمت جناب آقای فرماندار كه در روز سه شنبه در شورای دانش آموزی شركت نموده اند و ما را سرافراز نمودند از ایشان كمال تشكر و قدر دانی را دارم.
نائب رییس شورای دانش آموزی
آموزشگاه حجاب
 679-913
*****************
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت رئیس كلانتری 11چمران، جناب سرگرد "نادری" و جانشین ایشان جناب سرگرد "ابویی" و افسرنگهبان های زحمتكش كلانتری بابت رسیدگی به پرونده ها و راهنمایی قانونی به مردم و رفتار مؤدبانه و محترمانه ای که با مردم دارند. از خداوند آرزوی سلامتی و طول عمر با بركت مسئلت دارم. از طرف سلامت
657-937
*****************
همكار گرامی جناب آقای "عباسعلی خسروی" از زحمات جنابعالی درخصوص پیگیری امور رفاهی پرسنل واحد حفاظت فیزیكی كارخانجات تعمیرات لكوموتیو بافق كمال تشكر را داریم.
(باعنوان) از طرف پرسنل حفاظت فیزیكی395-913
*****************
از شهردار محترم بابت آذین بندی شهر به مناسبت دهه فجر متشكریم.
 865-913

پیام مهربانی

عروس گلم، نسرین جان! مهربان بودن هدیه ای است كه خداوند به بندگان شایسته خود عطا می نماید. از اینكه تو و همسرت اینقدر با هم مهربان هستید لذت می برم. پدرشوهرت مهدی

یادبودها

اینجا همه خوبند، خیالت راحت، من مانده ام و چهار تا هم صحبت، این گوشه نشسته ایم و دلتنگ توایم، به یاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری.
شادی روحش صلوات
*****************
مردن را دوست ندارم فقط به خاطر اشك های مادرم، پس داداش چطور دلت اومد اشك های مادرت را ببینی ...
بیاد داداش گلم الفاتحه مع الصوات.
*****************
پدربزرگ مهربانم! از روزی كه رفتی ساعت اتاقت دیگر كار نمی كند. انگار او هم دیگر انگیزه ای برای گذراندن زمان ندارد؟ مثل دل مادربزرگ كه دیگر انگیزه ای برای شاد بودن ندارد.
 شادی روح كربلایی محمددهستانی (رضاغلام)صلوات
*****************
یك سال است كوهی از غم و دریایی رنج را  تحمل كردیم و راضی شدیم به رضای الهی، یك سال پیش ستاره ای از آسمان زندگیمان غروب كرد و ناگهان چقدر زود، دیر شد برای شادی روح دایی عزیزم،
 مهدی دبستان پناه صلوات.

اس ام اس باران

دل كه رنجید از كسی، خرسند كردن آن مشكل است، شیشه بشكسته را پیوند كردن مشكل است، كوه را با آن بزرگی می توان هموار كرد، حرف ناهموار را هموار كردن مشكل است.
*****************
همه ی آدمك های داستان زندگی من و تو می خندند.....به حماقت من، به جرأت تو؟! اما من می گریم به جرأت خودم برای اعتراف عشقت و تو می خندی به حماقت خودت یعنی من؟!...(احساسی پاك)
*****************
هفت راز خوشبختی از زبان كوروش كبیر: متنفر نباش، عصبانی نشو، ساده زندگی كن، كم توقع باش، همیشه لبخند بزن، زیاد ببخش، یك دوست خوب داشته‌باش
*****************
امام علی (ع)می فرمایند: نه مرگ آن قدر ترسناك است و نه زندگی آن قدر شیرین، كه آدمی پای بر شرافت خود بگذارد. (احمدرضاطاهری)
*****************
یادمان باشد كه تا هستیم به یاد هم باشیم كه موقع رفتن فریاد ها صدایی ندارند.
فاطمه
*****************
دلگیرم ...نه از دنیا! از كسی كه مرا غرق خودش كرد و...نجاتم نداد!
*****************
باید رو پیشونی بعضیا نوشت: این شخص از آنچه در ظاهر می بینید داغون تر است....
*****************
به سلامتی دلی كه شكست، ولی دلی رو نشكست…
*****************
ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﻣﺎ ﻧﺸﺎﻧﮕﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﺳﺖ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﭘﻠﯿﺪ ﻓﺘﻨﻪ‏ﺟﻮﯾﺎﻥ ﺧﺎﻡ ﺍﺳﺖ، ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﻣﺎ ﺟﺎﻭﯾﺪ ﺍﺳﺖ ﺩﺷﻤﻦ ﺯ ﺣﯿﺎﺕ ﺧﻮﯾﺸﺘﻦ ﻧﻮﻣﯿﺪﺍﺳﺖ.
*****************
روی تنه درخت پادگان نوشتم رفاقت زیباست رئیس دید و گفت: سركار این رویاست! گفتم :جناب از با هم بودن چه می دانید؟گفت: درعالم رفاقت سربازهمیشه تنهاست. تقدیم به سربازان شهرستانی
*****************
وقتی پاهایت یاری نكنند....بن بست همان جایی است كه ایستاده ای. من و غم سید*جزستان*
*****************
حضرت على(ع): عالمانه سخن بگویید، تا قدر شما روشن گردد. كلمات كلیدهاى طلایى رابطه ها هستند.عزیزان! آداب صحبت كردن را رعایت كنید تاروابط مستحكم تر و صمیمى گردد.
انغوزه اى
*****************
ما را هوای خنده، چوگلهای باغ نیست، ما لاله ایم و بهره ی ما غیر داغ نیست. ریزند در قدح، می چون لاله، دوستان، ما را به غیرخون جگر در ایاغ نیست. ای مدعی به پیش "رهی" جلوه، كم فروش، كان جا كه عندلیب بود، جای زاغ نیست... !
(علی اصغركلانتری)
*****************
زندگى یعنى چه؟ زندگی یعنی: بخند هرچند كه غمگینی، ببخش هرچند كه مسكینی، فراموش كن هرچند كه دلگیری، اینگونه بودن زیباست هرچند كه آسان نیست *مرتضى*

التماس دعا

سلام، لطفاً برای من دعاكنید دیگه خسته  شدم تو رو خدا هركی كه این پیام را می‌خواند برای من دعاكند.
فاطمه