هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 677

صدای افق 677



آقای (...)ایمنی چغارت به نظر شما تراك 100تنی می تواند در معادن متوسط ( m)مانندسه چاهون كاركند؟!!!
116-913
*******************
باسلام، كسانی كه بودجه را تعیین می كنند و مقدار حقوق كارگران را تعیین می كنند به نظر من هیچ اطلاعی از نرخ بازار و اجاره خانه ها ندارند؛ آیا با حقوق 700هزارتومن می توان زندگی كرد؟! نان گران می شود، اجاره خانه ها زیادتر می شود، بنزین و.... اما حقوق و دستمزد كارگران بدبخت نسبت به این عوامل تغییری نمی كند.كارگر فقط با بخور، نمیری زندگی می كند. ما به چه كسی باید اعتراض كنیم؟!! مسئولین كه....؟
 183-913
*******************
سلام خدمت مسئولین (...) چند سؤال از محضر شما داشتم. اول اینكه مجموعه ای با حدود400 نیرو نیاز به یك دستگاه آمبولانس ندارد؟!! ((لازم بذكر است چند روز پیش درحین كار دچار مصدومیت شدم كه با ایمنی تماس گرفتم هر چند مأمور سریعاً درمحل حاضرشد، ولی وسیله نقلیه اش یك دستگاه موتورسیكلت بودكه اگر خدای نكرده مشكل حاد بود؛ نمی دانم چطور می خواست مرا به بیمارستان ببرد)) دوم اینكه (...) با انبار سوخت آن هم با ذخیره زیاد گازوئیل نیاز به یك دستگاه ماشین آتش نشانی ندارد تا درصورت بروزخطر به كارگرفته شود؟!! شما را به خدا فكری به حال ما كارگران بردارید، زن و فرزندان ما گناه نكرده اند كه باید برای درآوردن لقمه ای نان با جان خود بازی كنیم.
 814-913
*******************
سلام، ماشین بنده طی بیرون آمدن از پاركینگ رو به روی بانك صادرات به بلوك های اضافه سر راه برخورد كرد و خسارت دید؛ شهرداری بافق خواهشاً اقدام كنید تا دیگران خسارت نبینند.
328-913
*******************
سلام خدمت مسئول محترم بیناد مسكن شهرستان بافق، چرا آسانسورها را درست نمی كنید، باید روزی دوتا كپسول بلند كنیم خدا وكیلی مشكل است  تا كی باید صبر كرد؟!!! خدا خیرتان بدهد.
363-916
*******************
قابل توجه مسئولین بافق، چرا اینقدر روند گاز كشی كند است تا چند سال دیگر باید تحمل كنیم؟! مگر می خواهید تهران را گاز كشی كنید؟!!
328-913
*******************
مسئولین محترم شهرستان بافق، محض اطلاع با آوردن تراك 100تنی در معادن بافق عمر معادن و اشتغال زایی كم می شود. تلاش برای فولاد چرا؟!!
 402-913
*******************
باسلام، ساكنین گلایه های فراوانی از مسكن مهر دارند (نبود امكانات تفریحی، آسفالت نبودن كوچه ها، نداشتن امنیت منازل، فاضلاب،گاز، و...كه بی شمارند)، اما مسئولین هیچ واكنشی نسبت به این موضوع ندارند.چرا؟!!
 183-913
*******************
باسلام خدمت شهرداری بافق، چرا پیاده روی روبه روی پمپ بنزین لطفی را درست نمی كنید، واقعاً رفت و آمد از آنجا سخت است مخصوصاً زمانی كه باران می‌بارد. باتشكر895-913
*******************
سلام بر مدیر عامل سنگ آهن، خواهشمند هستیم در صورت امكان دستور دهید تا یك بار دیگر تعاونی مسكن ثبت نام برای زمین بعمل بیاورند، چون خیلی ها دیر فهمیدند و وقت آن گذ شته بود.
 با تشكر071-914
*******************
باسلام خدمت (...) شما هیچ دلیلی نمی بینید كه جلوی بالارفتن اجاره خانه ها را بگیرید؟! پس وظیفه ای كه به عهده گرفتید و بابتش حقوق می گیرید چه می شود؟!(...)
183-913
*******************
با سلام، خواهش می كنم به همه آن‌هایی که در آمد کمتری دارندكمک شود اجاره دادن در شرایطی که همه چیز گران هست خیلی سخت هست.
 127-936
*******************
باسلام، انتقاد داشتم از پیمانكاری كه كار گازكشی را در سطح شهر انجام می دهد، آیا نباید هنگام كندن و پركردن كانال یك نفر كار هدایت ماشینهایی كه كار می كنند و ماشینهای درحال عبور را انجام بدهد تا شاهد یك تصادف و صحنه دلخراش نباشیم؟!!
458-913
*******************
باسلام، مسئولین شهر بافق چرا علمك گذاری گاز در كوچه ها اینقدر كند پیش می رود؟!!
268-938
*******************
باسلام، جناب آقای عسكری با عرض خسته نباشید؛ عاجزانه خواهشمندیم برای ما نیروهای پیمانكار كه 10سال سابقه كار داریم هم فكری بردارید.
 باتشكر359-913
*******************
سلام، قرار بود یك سال بچه ها در هلال احمر(مدرسه طلوع)باشند، اما 5سال گذشته و خبری از ساخت مدرسه نیست. درحالی كه دو دبستان پسرانه در محله امام رضا(ع) است؛ لطفاً به آموزش و پرورش بگویید فكری به حال مدرسه طلوع بردارد. سال آینده بچه های اینجا درس نخواهند خواند.
 731-913
*******************
باسلام خدمت شهردار محترم و با تشكر از زحمات وی به شهرمان، 100 متر از جاده راه آهن به طرف بهشت الحسین(ع) خاكی می باشد. الآن كه باران آمده گل و لای شده به خدا زشت هست این شهر و جاده بافق باشد؛ لطفاً این باقیمانده جاده را آسفالت كنید. 708-913
*******************
قابل توجه بخشدار محترم و مسئولین شهرستان بافق، درخواست دارم زمین های زیادی در بلوار كشاورز منطقه خیر آباد راكد افتاده جهت رونق بلوار و روان سازی ترافیك شهرستان تعدادی از ساختمان بانك ها و ادارات را به بلوار كشاورز منطقه خیرآباد انتقال دهید. 093-913
*******************
برای ختنه فرزندم به مطب یکی از متخصصین بافق مراجعه و 180 هزارتومان نیز پرداخت کردم، ولی در کمال تعجب به جای ملحفه از کیسه زباله به عنوان زیرانداز فرزندم استفاده کرد.
 389-913
*******************
سلام افق كویری های عزیز، نامزد من به كار نیاز دارد،اگر كار پیدا نكند نمی توانیم عروسی كنیم؛ تورو خدا اگر كار سراغ دارید تو قسمت نیازمندی ها بنویسید. چند جا رفتم، اما یا كار نبوده یا نیرو گرفته بودن. هر كار باشه مهم نیست.كمكمان كنید.
 156-938
*******************
با سلام. تصویری از كوچه و خیابان های كه در این بارندگی حوضچه ای از آب شده برداشته و به مسئولین ذی ربط نشان دهید؛ شاید فكری بردارند شاید!!!
 906-913
*******************
 خواهشاً مدارس، به دانش آموزان كلاس اول ابتدایی نوشتن حروف را به بچه ها آموزش بدهند بعد خوشنویسی را. با فرزند من از كلاس اول خوشنویسی كار كرده است؛ درصورتی كه حروف را نمی شناخته. حالا نوشتن عادی ایشان خرچنگ قورباغه شده است. 299-913
*******************
نامت بلند و جاودان باد ای یادمعطر، ای نامت احمد، ای محمد ... ضمن محكومیت اهانت به والا شخصیت جهان اسلام می گوییم كه هیچ چیز عشق به ایشان و اهل البیتشان را از دل ما خارج نمی كند...لبیك یارسول ا... 461-914
*******************
سال 92در روزنامه برای نساختن زندان و غیرو ...نوشتم، ولی این موضوع برای مسئولین فرقی نكرده؛ الآن اگر بخواهند مجرمینی را كه به دختر دانشجو در ساری(...) به اینجا تبعیدكنند شهر ما ناامن تر می شود. شهر ما به اندازه کافی مشكلات دارد. مردم هوشیار باشید؛ مگر شهر بافق (..) ندارد؟! نگذارید اینجا زندان و تبعیدگاه بسازند. آقای فرماندار و شورای شهر اقدامی در این مورد بكنید.
356-910
*******************
باسلام و تشكر از شما، پیشنهاد می كنم در هفته نامه احادیث امامان و مخصوصاً سخنان پیغمبر اسلام را درج نمایید؛ضمناً جدول مسابقه هم به تعداد مخاطبین شما می افزاید.  056-937
*******************
باسلام و خسته نباشید؛ بهتراست در هفته نامه زندگی نامه شهدای بافق و بزرگان بافق و همچنین معرفی امامزاده و اماكن دیدنی بافق و شعری درمورد بافق مخصوصاً اشعار وحشی را چاپ كنید؛ چون خیلی ها اطلاعات زیادی ندارند. 856-913
*******************
به لطف خدا، باران هم بارید، اما آیا ما شکر گزار بودیم؟ جواب، خیر می باشد. استفاده بهینه نكردیم،میادین شهر شد دریاچه و بعد هم این نعمت هدر رفت.
098-917
*******************
سلام، لطفاً بفرمایند چقدر برآورد قیمت خودروها برای مسئولین مشكل است  (...)

خوش یمن های زمستانی

امروز میلاد توست…..و من نگرانم تبریكی به تو بگویم كه لایق تو نباشد و فقط از تمام جمله های زیبای دنیا برایت می نویسم: دایی مسعود! دوستت دارم. 2 بهمن روز تولدت مبارك باد.
 از طرف خواهر زاده ات محمد طاها
*******************
عزیزترینم، محبوبه ام!  6بهمن سالروز وصال قلبهای عاشقمان، بهترین روز زندگی من هست. خدارو شكر می كنم كه تو را سر راه من قرار داد. آرام جانم! عاشقتم بیشتر از عشق مجنون به لیلی.
 همسرت جوادقربانی زاده
*******************
سید شهاب جان!  تولدت بهانه ی شد تا بهترین شادباش هایم را تقدیم حضورت كنم و چه اندازه شیرین است. این روزها روز میلاد روز تو تولدت مبارك.
 از طرف همسرت. نسرین
*******************
مسعود جان! سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برفها همچون سفیدی دلت بر آسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شكفتنت را تبریك می گوییم!
 از طرف بابا، مامان وآبجی كوچولو عارفه خانواده باقری
*******************
دخترخاله مهربانم! زاد روز تولد فرزندانت؛ ثناخانم و أسماجون را صمیمانه تبریك می‌گویم. از طرف دختر خاله ها
*******************
تولدت مبارك عزیزم! روز22دیماه روز شكفتنت و به دنیا آمدنت را به تو تبریك می‌گویم. دادشت علی
*******************
برایت یك بغل مریم؛ كه مستش می شوی هردم؛ برایت قدرت آرش؛ كه دشمن را زنی آتش؛ برایت سفره ای ساده؛ حلال و پاك و آماده ؛ برایت یك تن سالم، برایت هرچه خوبی هست؛ صمیمانه دعاكردم.
 حمیدجان! تولدت مبارك.
 از طرف مامان و بابا
*******************
همسر عزیزم، سمیرا جان! عاشقانه دوستت دارم و تو را به پاس مهربانی،صبوری و تمام خوبیهایت می ستایم .چهارم بهمن سالروز تولدت مبارك.
 از طرف همسرت حجت
*******************
باباجون!٢بهمن روزتولدت توست، تولدت مبارك. دستانت را می بوسم و بدان افتخار می كنم. از طرف ابولفضل، فاطمه زهرا كوچولو.
داداش گلم مسعود! خدای اطلسی ها با تو باشد/ پناه بی كسی ها با تو باشد/ تمام لحظه های خوب یك عمر/ به جز دلواپسی ها با تو باشد.2 بهمن تولدت مبارك.
*******************
روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمی شود؛ چراكه فقط در قلب كسانی است كه به آنها عشق می ورزیم. مریم جان! عزیزم، 7 بهمن تولدت مبارك. دوستدار تو عاطفه
*******************
گلم! یك جهان قاصدك ناز به راهت باشد/ بوی گل، نذرقشنگی نگاهت باشد/ و خداوند شب و روز و تمام لحظات/ با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد. عزیزم!2بهمن سالروزشكفتنت مبارك..
.ازطرف همسرت ‏R.‎
*******************
از روزی كه صدایت در وجودم طنین انداز شد شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت. امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق خود را در پستوی زمان تنها حس نمی كنم.علی جان! 4دی تولدت مبارك.
*******************
عزیزدلمان، سیدعلی جان! قشنگترین و دلنوازترین آهنگ زندگی مان تپش قلب توست و باشكوهترین روز دنیا روز شكفتن تو است. 5 بهمن سالروزتولدت را عاشقانه تبریك می گوییم.
 از طرف مامان و بابا
*******************
گل زندگیمان، نازنین زهرای عزیز! سالروز شكفتن گل وجودت را با آسمانی پر از ستاره های چشمك زن و با دشتی پر از شقایق ها و با یك بغل پر از گل های یاس و با یك دنیا آرزوهای عالی تبریك می گوییم. تولدت مبارك از طرف مامان، بابا و آبجی زینب.
*******************
نوه عزیزم، سیدعلی جان! تمام دارایی من قلبی است كه در سینه دارم و برای تو می تپد، آن را به تو تقدیم می كنم. 5 بهمن تولدت مبارك. دوستدارتو:
مادربزرگ و پدربزرگ
*******************
روزی كه تو آمدی روی زمین/ یه فرشته كم شد از آسمونها؛ مثل گل شكفتی بین آدما/ گل سرسبد بودی بین آنها. 5بهمن تولدت مبارك سیدعلی جان!
از طرف خاله زهرا
*******************
میشه پروانه بود و به هرگلی نشست؛ اما بهتر است؛مثل تو مهربان بود و به هر دلی نشست؛ دایی علی عزیز و مهربانم 5 بهمن سالروزتولدت مبارك. دوستت دارم.
خواهرزاده ات فاطمه
*******************
در باغ جهان، دلم گلی می جوید/ امروز گل سپیده ات می روید /امروز دلم دل ای دل می خواند، چون میلاد تو را خدا مبارك گوید. دایی حمید! تولدت مبارك.
از طرف هستی و سادات

پیام مهربانی

بابا! جونمی، عمرمی، قلبمی. دوستت دارم و به شما افتخار می كنم. امید كه سایه شما تا ابد بر سر ما باشد.
 ناهید
*******************
نفسم، عشق مهربونم، جوادم! اگر برای دنیا تو یك نفری، برای من تمام دنیایی،6 بهمن سالروز یكی شدن وجودمان مبارك. همیشه به داشتنت افتخار می كنم عشقم. عاشقت تا ابد محبوبه عباسی
*******************
باسلام، از زحمات بی شائبه ی همسر عزیزم عبدالرضا عباس زاده كمال تشكر را دارم. عبدالرضاجان! از اینكه شب و روزت را به پای ما سپری می كنی و از مسئولیت های زندگی شانه خالی نمی كنی بی نهایت سپاسگزارم.
 شریك زندگیت(زینب)
*******************
تقدیر و تشكر می كنم از همسر مهربانم كه در تمام مراحل زندگی مخصوصاً زحمتهای كه برای پسرمان محسن در درسهایش می كشد و مرا یاری كردن؛ امیدوارم كه خداوند پاداش این همه خوبیها را به شما عطا كند.
 از طرف همسرت حسین
*******************
سلام عزیزم! نه دیگر بیادت اشك خواهم ریخت و نه دیگر برایت شعر خواهم خواند و نه دیگر برایت با تسبیح ذكر خواهم گفت، فقط تا خورشید در آسمان می درخشد به گوش آسمان فریاد خواهم زد: دوستت دارم.
تقدیم به همسر عزیزم فاطمه خانم
*******************
عشق را با تو تجربه كردم، امید به زندگی را در تو آموختم، محبت را در قلب تو یافتم. با هر تپش قلبم می گویم دوستت دارم و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست. تقدیم به تنها عشقم امیر.
 از طرف همسرت زهرا...

سپاسگزاری

سلام و خسته نباشید به آقای رضایی. باتشكر ابوالفضل زارع ارنانی
406-930
*******************
با سلام، می خواستم تشكر كنم از سمساری خیابان مخابرات بخاطر اخلاق خوب و انصاف و كنار آمدن با مشتری. واقعاً خدا خیرشان بدهد و مشتریشان روز به روز بیشتر شود.
594-913
*******************
سلام علیك، جناب سردارآخوندی، خداقوت از همه زیاد تعریفتان شنیدم؛ امیدوارم همیشه موفق و سربلندباشید و به غیرت بافقی بودنتان افتخار می كنم. باتشكرمحمدرضاامید
056-913
*******************
باسلام و تشكر از مدیریت رستوران دایی رمضان،آقای دبستان پناه به خاطر غذای عالی و رفتارخوب بامشتری خسته نباشید.
 377-937
*******************
تشكر و سپاس ویژه از محبت های جناب آقای دكتر میرترابی و زحمات بی شائبه فرشتگان زحمتكش بخش دیالیز بیمارستان ولیعصر(عج) بافق.
حبیب علیزاده
775-913
*******************
باسلام، بدین وسیله از فرمانده حوزه فاطمه الزهرا(س) سركارخانم خدامی به خاطر زحمات زیاد و رفتار و اخلاق خداپسندانه ایشان تقدیر و تشكرمی كنیم.(باعنوان) جمعی از خواهران بسیجی
719-913
*******************
باسلام و خسته نباشید، می خواستم از زحمات بی دریغ جناب "سید علیرضا حسینی" مدیر رفاه و آقای "علیرضا فلاح" سرپرست فضای سبز شهرك آهنشهر بابت زحمات ایشان در فضای سبز تشكر نماییم. خدا قوت640-937
*******************
سلام، از آقای دكتر غلامی بابت اخلاق خیلی خوبشان در بهداری آهنشهر تقدیر و تشكر می کنم
945 -913

تبریک

هر روز با شوق دیدنت چشم می گشایم و وقتی تو را در كنارم می بینم. دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شكر كنم كه چون تویی را به من هدیه داد؛ ای عزی تر از جانم 29دی ماه، اولین سالروز ازدواج و با هم بودنمان مبارك.

sms باران

داستان عجیبی دارد دل! گاهی آنقدر پر می شود كه اضافه اش از گوشه چشم می چكد. چه دنیای غریبی؟
 من و غم .سید*جزستان*
*******************
لالالالا بخواب دنیا خسیسه ... واسه كمتر كسی خوب می نویسه... یكی لبهاش همیشه غرق خندست... یكی پلكاش تو خوابم خیسه خیسه ... یكی داره هزار و یك ستاره !!!
یكی جز یادتو هیچی نداره ...!
*******************
خدایا عجب از آدمی، كه نشانه‌ هایت را می‌بیند و انكارت می‌كند و عجب از تو كه انكارش را می بینی و مهربانی می كنی.
*******************
ثروت براى بعضى ها مثل پلى است كه بتوان از روى آن دست كسى را بگیرند و براى بعضى دیگر مانند گردابى است كه نمى توانند؛ حتى خودشان را هم نجات دهند
*انغوزه اى*
*******************
امام علی (ع): بنده شهوت اسیری است كه از اسارت رهایی نخواهد یافت.
 غرر الحكم٬ ج ٢ / فصل 55 ٬ حدیث١5)
*******************
خواند زبان دلم ثنای محمد (ص)/ ماند خرد خیره در لقای محمد (ص) دیده دل، جام جم به هیچ شمارد/ سرمه كند گر زخاك پای محمد (ص)
*******************
مـن از تـمـام خـیابـان هـای این شـهـر بـا تـو خـاطـره دارم، تـو بـه كـنـار/ چـطـور می شـود یك شـهر را فـرامـوش كـرد ؟؟
*******************
الهی! گر زارم، درتو زاریدن خوش است، ور نازم، به تو نازیدن خوش است.  الهی! شاد بدانم،كه بر درگاه تو می زارم، بر امید آنكه روزی در میدان فضل، به تو نازم.
 تو! من بپذیری و من با تو پردازم.
*******************
یك نظر در من نگری، و دو گیتی به آب اندازم. (خواجه عبدا... انصاری) تقدیم به تمام عارفان و سالكان حق.سعید عیسی وند
*******************
هرگز از غم و اندوه دیگران شاد مشو و از شادیشان غمگین مباش؛ بلكه درغم و شادى آنها شریك باش
 *مرتضى-ازمباركه*
*******************
در خانه ای كه رنگ و بوی خدا دارد خیلی زود غمها و غصه ها جای خود را به شادی می دهند همانند ظلمت كه در مقابل نور محو می شود
" سخنانی از الهی قمشه ای"
*******************
كودك یك ساله ای را تصور كنید، زمانی كه شما او را به هوا پرتاب می كنید او می خندد؛ چرا كه می داند شما او را خواهید گرفت.
 این یعنی اعتماد.

یادبودها

گاهی دلم تنگ تو می شود... به تمام دلایلی كه نیستی... و به اجبار آروم می گیرم... چه اجبار تلخی..!....بیاد تك ستاره قلبم بردارم سجاد.
*******************
پدربزرگ مهربانم از روزی كه رفتی ساعت اتاقت دیگر كار نمیكند انگار او هم دیگر انگیزه ای برای گذراندن زمان ندارد؛ مثل دل مادر بزرگ كه دیگر انگیزه ای برای شاد بودن ندارد.
 شادی روح بابا اصغرم صلوات
*******************
دلتنگی نه با قلم نوشته می شود، نه با دكمه های سرد كیبورد، دلتنگی را با اشك می نویسند... به یاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری. شادی روحش صلوات
*******************
فراموش كردن كسی كه دوستش داری مثل به یاد آوردن كسی است كه هرگز نمی شناسی.....به یاد پسرعموی عزیز و مهربانم كریم شاهمیری. برای شادی روحش فاتحة الصلوات.
 ازطرف پسرعمویت:محمد
*******************
زهرا جانم! روزی صد بار با هم خداحافظی كردیم، اما افسوس معنای خداحافظی را زمانی فهمیدم كه تو را به خدا سپردم. روحت شاد.
 از طرف دختر عمه ات:ریحانه
*******************
وقتی نیستی همه نیستند، نه كه نیستند، هستند، ولی مثل تو نیستند!
 بیاد برادر عزیزم رضا...

التماس دعا

پلک شب می پرد. در آستانه ی نور
نماز باران می خوانم براین هوای گرفته
تا که شاید کویر دل سیراب شود از عطش نگاهت
*******************
كاش یكی پیدا می شد كه وقتی می دید گلوت، ابر داره و چشمات، بارون. جای اینكه بپرسه : چته؟ چی شده؟ بغلت كنه و بگه: گریه كن خواهش می کنم از اونای كه این پیام را می خوانند برایم دعاكنند.
التماس دعا
*******************
خاك قدم رقیه(س) باشی عشق است/ زیر علم رقیه(س) باشی عشق است/ با مهدی صاحب الزمان(عج) از سرلطف. یك شب حرم رقیه(س) باشی،عشق است.
التماس دعا(حامدطاهری)