هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 673

صدای افق 673



اون آقایی كه گفته بودند این همه انتظامات برای چه؟!! باید بگویم احتمالاً همان آقایی هستیدكه دوهفته پیش داخل پارك آهنشهر (...)
104-913
**********************
با سلام خدمت شهرداری شهرستان بافق: یه سوال داشتم اینكه تكلیف پیاده رو ابتدای بلوار 15 خرداد(روبروی اداره اصناف و اداره تأمین اجتماعی(چیست؟ آیا قرار هست كه تعریض شود یا خیر؟!!
 564-913
**********************
با سلام، قابل توجه اداره (...) بهتر نیست بجای اینكه در جاده باقرآباد جلو چندی كشاورز و دامدار را بگیرید بروید جلو آن كامیونهای حمل سنگ را بگیرید كه عوض 20تن بار 40تن بار حمل می كنند!!!
913 -564
**********************
آقایان مسئولین استان یزد: شما اول اجازه ندادید شهدای عزیزگمنام را در امیرچقماق به خاك بسپارند: شما به این زودی یادتان رفته از صدقه سر این شهدا است كه الآن پست و مقام دارید! آن دنیا بایدجواب گوی این شهدا باشید.
 913-412
**********************
باسلام، از شهرداری تقاضا دارم، الآن كه كار لوله گذاری فاضلاب، در كوچه آتشنشانی به پایان رسیده و وضعیت خیابان بسیار بدتر از قبل شده است، روی جوی آب پوشیده شود و آسفالت درستی كشیده شود،
 (با عنوان) جمعی از اهالی كوچه آتشنشانی
 559-913
**********************
خدا قوت به مسؤلین فهیم استان یزد، از وقتی ما یادمان هست همیشه بافق گرمترین نقطه استان بوده، اما تا پای منافع آمد وسط میبد و اردكان شدن جز مناطق گرمسیر، خیلی جالب هست، یا هواشناسی تان مشكل دارد یا انصافتان!!!
206-935
**********************
باسلام، شاید انتقاد بنده به مزاج بعضی ها خوش نیاید؛ زمانی كه از طرح فاضلاب شهری سخن به میان آمد هیچ كس فكرش را هم نمی كرد كه این طرح همانند اسمش مشكلاتی برای مردم به وجود بیاورد. مسئولان محترمی كه پست نظارت، مدیریت واجرایی این طرح در دستان شما است لطفاً كمی تأمل و تسریع در كار را چاشنی كارتان بفرمائید؛ چون تا به حال جز خسارت و خاك و گل ارمغان دیگری نداشتید.
095-913
**********************
آقای(...)، شما كه عقلت كامل هست اولأ فكركن و بعدحرفی را بزن، دومأ برو اداره كار بپرس اگر طرح طبقه بندی به طوركامل برای كارگران معدن كوشك اجرا شود پایه حقوقشان چند می شود؟!! شما باید مثل ما بی پول شوی تا بفهمی ما چه می كشیم
464-914
**********************
قابل توجه شهرداری بافق: چرا در خصوص ورود و خروج پرسنل اداری شهرداری هیچ گونه نظارتی صورت نمی گیرد كه حداقل ارباب رجوع صبح معطل آقایان نشوند یكی هفت ونیم می آید یكی هشت یكی نه و بعد از آمدن سر كار مجددأ به مجوز می روند خواهشمند است نظارت كنید تا به كارهایمان برسیم.
075-937
**********************
باسلام به مسؤلین شهرستان و مسؤلین گاز: همه كوچه و محله ها را برای گاز و فاضلاب حفاری کردید به جزءمحله قلعه؛ مگر بدتر از محله(...) و بقیه شهراست همین جوانهای قلعه بودن که همیشه یار و یاور شهر بوده و هستندخانه ها را سه سال به خاطر طرح خراب كردید هیچ اقدامی نمی كنید.
 708-913
**********************
باسلام و خسته نباشید خدمت شورا و دهیاری روستای مباركه، می خواستم بگویم فكری برای بلوكهای سرفلكه خیابان امام رضا(ع) روبروی منزل برزگری بكنید. شبها خطرناك است.
424-913
**********************
سلام، دوشنبه اخبار استان نام پنج شهر را كه به آنها برای گرما تعرفه برق تعلق گرفته بود را اعلام كرد كه متأسفانه نامی از بافق كه گرمترین شهرستان است را نبرد! بی عدالتی تاچقدر؟!!
 336-913
**********************
معدن كوشك حالا، آینده سنگ آهن هست وقتی خصوصی شود! مدیر عامل ورودی معدن را می بندد و می گوید دوست ندارم هیچكدامتان بیایید سر كار! آنوقت كارگرهای دستشان به كجا بند هست!!!
041-913
**********************
باسلام، حالا كه فردی متعهد و بومی عهده دار اموروقف درشهر ما شده باید نسبت به نظافت اماكن متبركه بیشتر همت كنند، مخصوصاً شستن فرشها كه واقعاً خیلی كثیف شده و برای نمازگزاران هم جای نگرانی دارد، پس همت كنید انشاا...
349-913
**********************
سلام، واقعاً كه الآن تبعیض بین شهرهای استان را دیدیم؛ چرا كه در اخبار هواشناسی استان همیشه زمستان و تابستان بافق گرمترین نقطه استان اعلام می شود، ولی در اخبار یكم دی ماه شهرهای میبد؛اردكان و اشكذر جز مناطق گرمسیری استان معرفی شدند؛ پس بی زحمت به هواشناسی اعلام كنید با آنها هماهنگ باشند.
 869-913
**********************
با سلام وخسته نباشید خدمت شهرداری بافق، از رسیدگی شما به شهر كمال تشكر و قدردانی را دارم. خواهشاً در بازتاب هفته نامه افق کویر بیان كنید چه مشكلی وجود دارد كه كوچه ها ی انقلاب 26نامگذاری نمی‌شود؟ ممنون می شوم اگر پاسخگو باشید.
773-913
**********************
سلام، افق كویر هم شده سلیقه ای و یا پارتی باید داشته باشی تا پیامت را چاپ كنند
141-913
افق کویر: با سلام خدمت خواننده گرامی تمام پیامهای ارسالی چاپ می گردد؛ مگرآنکه در پیام ها توهین به شخص یا اشخاصی شود      که از درج آن در صدای افق معذوریم.
**********************
باسلام خدمت شهروند466-913 كجای دنیا پارك را خراب می كنند خانه می سازند؟! مگر درخت كاج چه بدی دارد؟ مگر شهر ما به غیر از این پارك چه جای تفریحی دارد؟ مگر دریاچه بدون آب هم می شود؟!!! اول كمی فكركنید بعد پیام بدهید!!!
612-913
**********************
آیا سزاوار است زنی كه سالها پای شوهرخود و پای همه بدبختی های آن نشسته با ورودیك زن دیگر به زندگی زن اول خود لطمه بزند؟ آیا سزاوار است این بدبختی سر خانواده خودش بیاید به خاطر هر دلایلی!!!
 351-916
**********************
مسئولان باز هم تبعیض!!! چرا هواشناسی بافق درست وضع هوا را اعلام نمی كند گرمای هوا مال ما امكانات مال اردكان و میبد رییس اداره برق بافق گفتید بافق هم جزء مناطق گرمسیر است، ولی حقایق چیز دیگری می گوید. تبعیض تا به كی؟!!!
 041-913
**********************
سلام، ریاست سابق اداره اوقاف با اخراج بیش از دوازه نفر كارمند و خدام امامزاده عبدا... كارنامه بسیار درخشانی دارد. با تشكر از بعضی ها كه غریب پرستی می كنند!!!
757-938
**********************
باسلام و خسته نباشید، می خواستم یك گزارشی از نفت بی كیفیت بافق تهیه نمایید؛ ما خسته شدیم از بس فتیله عوض كردیم. برای اثبات حرفمان سند و مدرك داریم.
270-913
افق کویر: با سلام و تشکر از خواننده گرامی؛ در شماره گذشته هفته نامه به این موضوع پرداخته شده است.
**********************
ضمن عرض سلام و خسته نباشید به دست اندر كاران افق كویر، خیلی ممنون از شما می خواستم بگویم؛ چرا در هفته نامه آموزش بافتنی نیست، الآن مدتی است که خیاطی است ممنون می شویم؛ اگر این بخش را هم به هفته نامه اضافه كنید.
 868-913
**********************
سلام، خدمت اون كسی كه راهنمایی ام كردید كه هر روز(202) بار اون دعا را بخوانم خیلی ممنونم.
127-936
**********************
باعرض سلام، پس كی تغذیه به دانش آموزها می دهید؟!!
601-914
**********************
با سلام، چرا مسئولین اداره كار بافق فكری به حال این كارگران زحمتكش معدن كوشك نمی كنند تا كی می خواهید به این بی عدالتی ها ادامه دهید؟!!
729-913
**********************
واقعاً جای تأسف دارد امروز مورخ 1دی ماه در اخبار استان اعلام شد شهرهای یزد، اردكان، میبد و اشكذر جزء مناطق گرمسیر قرار دارد؛ یعنی بافق گرمسیر نیست جزء شهرهای ییلاقی استان است!!!
041-913
**********************
باسلام، قابل توجه شهرداری: خدا خیرتان دهد؛ اگرامكان دارد یك چاه روبروی مسجد قبا حفركنید به دلیل اینكه وقتی باران یا آب می ریزند جلوی مسجد جمع می شود لطفاً پیگیری شود.
 115-913
**********************
باعرض سلام و خسته نباشید، ما خوشحال هستیم كه آقای كارگران برای ریاست اداره اوقاف بافق برگزیده شدند و افتخار خدمت آقا امامزاده را داشتند و دارند؛ امیدواریم بتوانند برای پیشرفت و بهتر شدن امامزاده كارهای ناتمام را به پایان و كارهای جدید را شروع كنند. ما خرسندیم كه افتخارخدمت آقای كارگران و امامزاده نصیبمان شده موفق و سربلند باشید انشاا...
(باعنوان) خدام افتخاری
746-913

خوش یمن های زمستانی

زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما، در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده و برایت سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم .باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توأم با خدمت باشد. مادر عزیزم اول دی ماه سالروز تولدت مبارک. از طرف الناز و الینا
**********************
تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس كشیدن توست، به دنبال كوچكترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریك را نثار قلب مهربانت كنم؛ همسرعزیزم، یلدا جان! اول دیماه همزمان با شب یلدا؛ سالروز تولدت مبارك.
 از طرف همسرت علیرضا
**********************
مامان بزرگ گلم، یلدا جون! شب یلدا كه هم نام تو و شب تولدته مباركت باشه.
از طرف نوه ات یكتا
**********************
از سمت نگاه من تا لمس احساس تو، آسمانیست به بلندای عشق، به پرواز می روم این ماندگارترین احساس را هدیه روز تولدم به مامان عزیزم یلدا!
 از طرف پسرت
**********************
مهربانم !یك جهان قاصدك ناز به راهت باشد/ بوی گل، نذر قشنگی نگاهت باشد/ و خداوند شب و روز و تمام لحظات/ با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد. محدثه جان! 15دی روز تولدت مبارك.
 دوست دارت همسرت علی.
**********************
وقتی كه خداوند اولین فرزند را به ما عنایت فرمود آن زمان دانستیم معجزه زیستن دو نفر را برای یك نفر و امروز با آمدنت باران نیز آمد چه خوش قدم هستی تنها دخترمامان و بابا یگانه سادات! 26آذرماه روزشكفتنت مبارک.
 از طرف مامان و بابا
**********************
هر روز باشوق دیدنت چشم می گشایم و وقتی تو را در كنارم می بینیم دوست دارم بارها و بارها در برابر معبود زانو بزنم و سجده شكر كنم كه چون تویی را به ما هدیه كرد. محمد مهدی، پسرگلم! 26آذر سالروز شكفتنت مبارك.
از طرف مامان و بابایت.
**********************
زهراجان! آنقدر دوستت دارم كه خدا داند. این اسرار فقط باد صبا داند، نخواهم گل كه گل بی اعتبار است، تمام عمرگل فصل بهاراست تو را خواهم از گلهای عالم، كه عطر تو همیشه ماندگاراست. 8دی روزتولدت مبارك.
از طرف همسرت رضا
**********************
كدامین هدیه را به قلب مهربانت تقدیم كنم كه خود گنجینه ی زیبایی های عالمی؟/ ای شیرینی لطیف ترین سرود طبیعت، چگونه خدا را برای چنین بخشش رنگینی شكر گویم؟/ تولدت مبارك حامد جان! زندگی پر از شادی برایت آرزو دارم.
 از طرف پایگاه امام رضا(ع)

پیام مهربانی

باسلام، می خواستم از خواهر عزیزم تشكر كنم كه برای ما بدون هیچ توقعی و مزدی خیاطی می كند خواهر گلم! خیلی مهربونی دوستت دارم. از طرف خواهركوچكت ناهید
**********************
زندگی فقط با سعیدم قشنگه. دوستت دارم عزیزم! همسرتs.f
**********************
باسلام، می خواستم از داداشی گلم، هاشم جان! عذرخواهی كنم كه پایش شكسته و من هنوز به دیدنش نرفتم؛ امیدوارم انشاا... من را ببخشی و امیددارم انشاا...حالت زودترخوب شود و مثل گذشته باشی خیلی دوستت دارم.
 از طرف خواهركوچكت ناهید
**********************
دایی عزیزم، محمد جواد! از اینكه خدمت مقدس سربازی را به سلامت پشت سر نهادی بسیارخوشحالیم موفقیت تو آرزوی ما هست.
خواهرزاده هایت "انسیه و طاها"

تبریک

مژده ای دل كه ربیع ماه نبی كرده حلول، مژدگانی بدهید بابت این خوش خبری. ماه ربیع الاول برخوانندگان افق كویر مبارك. حامدطاهری

سپاسگزاری ها

سلام، از آقای شفیعی تشكر می كنیم بابت ایزوگام پشت بام قاضی میرجعفر.
 625-913
**********************
باسلام و تحیت از شما بزرگوارانی كه در تهیه و تنظیم نمایشگاه عكس قطره درقطرم همكاری داشتند خصوصاً شهردار محترم و مدیریت فرهنگی شهرداری و آقای پناهی كمال تشكر را داریم.
 (باعنوان) جمعی  از اهالی روستای قطرم
006-914
**********************
از استاد عزیزم به خاطر نهایت سعی و تلاش در آموزش آرایش و پیرایش در آرایشگاه افسون تقدیر و تشكر می كنم.(باعنوان) از طرف شاگردانتان.
710-930
**********************
باسلام وخسته نباشید به گروه هنری مذهبی فانوس شب بخاطر تعزیه یك بیابان بی كسی كه بسیارقشنگ به اجرادرامد تشكرمیكنیم به امید موفقیت های بیشتر شماعزیزان
997-935
**********************
سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان در هفته نامه افق كویر و خداقوت. تشكر فراوان از آقای "حسین زینل زاده" صاحب آپاراتی داخل خیابان انقلاب كه همیشه با روحی گشاده و مهربان از ارباب رجوع استقبال می‌كند. باتشكر از اهالی خیابان شهید تفكری 93-933
**********************
آقای پاكزاد باكمال تشكر فراوان بخاطر تمام زحمت های كه برایمان كشیدید جبران از ما بر نمی آید، ولی دعای خیرمان همیشه پشت سرتان هست انشاا.. زندگی سراسر موفقیت برایتان آرزو دارم.
(باعنوان) از طرف بچه های خوابگاه
417-913
**********************
باسلام و خسته نباشید به عزیران گروه هنری و مذهبی فانوس شب به كارگردانی آقای "امیررسولی فرد" بخاطر اجرای تعزیه "یك بیابان بی كسی" كه در حسینیه بزرگ سفلی به این باشكوهی و باعظمتی به اجرا درآمدكه واقعاً به دلها نشست تقدیر و تشكر می كنیم اجر شما با آقا قمربنی هاشم. (باعنوان) ازطرف بچه های محله امام رضا (ع)
331-910
**********************
با سلام و تشكر از رییس و معاون بانك ملی آهنشهر آقای برزگرانی و آقای امینی انشاا... در كارهایتان موفق باشید. ای كاش بعضی از رییس و معاون بانكهای دیگر هم  یاد بگیرند.
745-910
**********************
(من لم یشكرالمخلوق لم یشكرالخالق ) هفته پیش بود كه دست پسرچهارساله مان دچار شكستگی شد به بیمارستان كه مراجعه كردیم بعد از معاینه و گرفتن عكس قرار شد فرزندمان را به یزد ببریم كه آقای ملك زاده پرستارنمونه شهرمان با كمال دلسوزی انگاركه فرزند خودشان هست اقدامات اولیه نظیرآتل بندی و ... را انجام دادند خواستیم بدینوسیله از ایشان تشكركرده باشیم. خدا اجرتان بدهد سلامت و پیروز باشید.
خانواده ملاحسینی
 651-913
**********************
باسلام، از اخلاق خوب و زحمات زیاد آقای سید مهدی فخر بابت روانكاری تعمیرات فرآوری سپاسگزاریم.
366-913
**********************
از اقای "ابراهیمی" بخاطر كیفیت مطلوب در مورد خشكشویی "صدف اكسپرس" تشكر می نماییم.
 875-901
**********************
با سلام، تشكر و قدر دانی می نماییم از گروه تعزیه "عشاق الحسین" بابت اجرای زیبایشان در ایام محرم در بقعه متبرك قاضی میر جعفر.
349-919
**********************
باسلام، جای تشكر و قدردانی دارد از آقای "صادق" در قالیشویی نخلستان كه فرشهای زوار پیاده را شسته و بموقع آوردند واقعاً متشكریم. آفرین به همت چنین مردانی.
349-913
**********************
بدینوسیله از پیر غلام اهل بیت آقای "میرزا محمد تقی زاده" بخاطر اینكه در ایام ماه محرم و صفر قبول زحمت كرده و دعوت هیئت محبان المهدی(عج) شهرستان بافق را لبیك گفته و در مراسم عزاداری و سینه زنی این ایام ما را از مداحی و نوحه خوانی های خود بهره مند كرده اند تقدیر و تشكر می‌‌‌‌كنیم.
 (باعنوان) از طرف هیئت امنا
 651-913
**********************
از خانم شمس الدینی بابت آموزشهای خوبشان كمال تشكر را دارم.خوش به حال خانواده محترم كه چنین كدبانویی دارند. 542-913
**********************
سلام، تقدیر و تشكر از شهردار محترم و تمام دست اندركاران كه در زیبایی شهر و عریض كردن كوچه ها و خیابان ها زحمت كشیدند. خدا قوت
462-913
**********************
باسلام، تشكر بسیار ویژه از شهر دار محترم، جناب آقای عفتی واقعاً تحولی در شهر رخ داده كه در طول این سی سال، بی سابقه بوده است؛ امیدوارم این تلاش ها هر چه بیشتر ادامه داشته باشد. خدا قوت
559-913
**********************
سلام، تشكر از مدیر عامل شرکت سنگ آهن به خاطر فعالیت های عظیم و بزرگی كه در شهرستان بافق در دست اقدام دارند همچنین از مردم عزیز و صبور بافق بخواهید كه بیشتر با مسئولین و پیمانكاران زحمتكشی كه در این شهرستان مشغول انجام طرح های بزرگ می باشند همكاری وكمتر گله كنند.
913-902

یادبودها

بسلامتى اون بامعرفتى كه از زندگیم رفت، ولى آتیش معرفتش هنوز توى دلم روشن هست.
(شادى روح سجاد صلوات)
**********************
به سـرم اگـر شلیك كـنند، به جـای خـون""خاطرات"" تو پخش دیوار مـی شود. جایت در دلم خیلی خالیست خیلی!!! به یاد عمومهدی
.(باعنوان) از طرف ریحانه دبستان پناه
**********************
دست من كوتاه از دیدار توست، قلب من، اما همیشه یاد توست..به یاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری.
 شادی روحش صلوات
**********************
چقدر دلتنگ حضورت هستم....كاش تصویرت نفس می كشید...
.به یاد جوان ناكام شهاب دهقان
**********************
چقدر دلتنگت شدم در كوچه های بی كسی به دنبال داداشم می گردم، اما افسوس كه او به دیار باقی رفته فقط یاد وخاطرش در ذهنمان مانده، داداش گلم! این چند سالی كه رفتی هنوز روز و شبها به یادت هستیم شب یلدا پدر و مادر هنوز چشم انتظارت بودن هنوز یادشان نرفته تو با آن چهره خندان كه به خانه می آمدی چه كسی می‌‌‌‌‌تواند داداش گلی مثل تو را فراموش كند روح ا...جان هرگز آن صبح که از خانه برای كار رفتی و دیگر پیش خواهرت برنگشتی من را عذاب می دهد این گوشه ای از بیقراری خواهرت هست. (زهرا) برای شادی مرحوم روح ا... صلوات

تسلیت

زائری بارانی ام آقا به دادم می رسی؟/ بی پناهم، خسته ام،تنهابدادم می رسی ؟/ گر چه آهو نیستم، اما پر از دلتنگی ام/ ضامن چشمان آهوها به دادم می رسی ؟/ شهادت امام رضا (ع) بر همه تسلیت باد.
رنجبر

التماس دعا

با سلام، خواهش می كنم برای هم شهریهای عزیز كه برام دعاكنند؛ چون خیلی محتاج دعایم خدایا توکمکم كن.

sms باران

آدم و ابلیس هر دو از بهشت رانده شدند، بخاطرگناهان نشان، تنها كسى كه خداوند گناهش را نبخشید ابلیس بود بخاطر تكبر و خودپسندیش/ تكبرگناهى نابخشودنیست" *انغوزه اى*
**********************
زبان هیچ استخوانی ندارد؛ اما آنقدر قوی هست كه بتواند قلبی را بشكند...پس مراقب حرف هایتان باشید.
**********************
از چوپانی پرسیدند: دنیا را توصیف كن...گفت وقتی پشم تمام گوسفندان را چیدم، تنها چیزی كه دیدم یك گله گرگ بود. حامدطاهری
**********************
درد من مرگ مردمی است/كه گدایی را قناعت/ بی عرضگی را صبر/ و با تبسمی بر لب/ این حماقت ها را حكمت خدا می نامند!
*مرتضى*
**********************
ﮐﻤﺘﺮﯾﻦ ﺁﺭﺯﻭﯾﻢ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ، هرﮔﺰ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﺎﻥ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﺖ، ﻧﺎﻣﻬﺮﺑﺎﻧﯽ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ ﺭﺍ ﻧﺒﯿﻨﯽ
**********************
هفته عجیبیست... /نیمی تعطیل.../نیمی كار.../نیمی پاییز.../نیمی زمستان...!
**********************
درطوفان زندگی، باخدابودن، بهتر از ناخدا بودن است.
"سیما"
**********************
امام باقر (ع): بالاترین عبادت، عفت شكم و شهوت است.
 تحف العقول، ص 296
**********************
امام حسن (ع): انسان تا وعده نداده، آزاد است، اما وقتی وعده می دهد زیر بار مسئولیت می رود و تا به وعده اش عمل نكند رها نخواهد شد.
بحار الانوار، ج78، ص113
**********************
الهی من تو را یاری نكردم/ به غیر از معصیت كاری نكردم/ جوانی ام را امانت داده بودی/ امانت را نگه داری نكردم/ ذلیلم، مسكینم،خوار و پستم/كنار سفره ی خوبان نشستم/ به جای شكر تو دیدی چه كردم/نمك خوردم نمكدان را شكستم/گذشتم من ز مرز بی حیایی/ نبردی آبرویم را خدایی/ میان معصیت بودم شنیدم/صدایم می كنی بنده كجایی/
ص .جعفریان
**********************
هی ادعای رفاقت گوش كن:نگو بار گران بودیم و رفتیم/ نگو نامهربان بودیم و رفتیم/آخه اینها دلیل محكمی نیست/ بگو با دیگران بودیم و رفتیم...
**********************
گاهی باید دروغ را راست پنداشت و گاهی راست را دروغ !بی فریب خوردن، زندگی سخت است.
**********************
جاذبه سیب، آدم را به زمین زد، / و جاذبه زمین، سیب را!/ فرقی نمی‌كند،/ سقوط "سرنوشت دل دادن/ به هر جاذبه‌ای غیر از خداست!!
**********************
تولد انسان مانند روشن شدن كبریت است و مرگش خاموشی آن.../ بنگر در این فاصله زمان گرما بخشیده‌ای یا سوزانده‌ای؟!
خداوند می فرماید: دوجا هست كه می خندم: جایی كه همه تلاش می كنند تا بنده‌‌‌‌ای را بالا ببرند و من نمی خواهم! و جایی دیگر كه خواست من این است كه بنده ای از بندگانم را بالا ببرم و دیگران نمی خواهند.
م،فلاح از مباركه
**********************
طبق تحقیق دانشمندان "مصرف هرنخ سیگار14دقیقه از عمر انسان را كاهش مى دهد"عزیزان آیاحیف نیست بخاطراستعمال مواد مخدر علاوه بركوتاهى عمر به بیماریهاى تنفسى نیز دچارشوی؟پدران سیگارى را آینه‌هاى عبرت قرار دهید كه هرلحظه به مرگ نزدیك مى شوند*به امید زندگى پاك و دور از موادمخدر/
*مرتضى-مباركه
**********************
یه وقتایی، یه حرفایی، چنان آتیشت می زنه كه دوست داری فریاد بزنی، ولی نمی توانی! دوست داری اشك بریزی، ولی نمی توانی! حتی دیگه نفس كشیدنم برات سخت میشه! تمام وجودت میشه بغضی كه نمیتركه، به این میگن "درد بی درمون"
**********************
حضرت زهرا (س): تلاوت كننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
(كنزالعمال، ج‌ 1، ص 582)