هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 672

صدای افق 672



باعرض سلام، حالا كه بارگیری معدن چاه گز و میشدوان راه افتاده است مسئولین هم به فكر جاده بافق - یزد باشند. این جاده كشش روزی 500 دستگاه تریلر را ندارد، اگر اقدامی نمی شود (...) دست به كار شوند.
540-910
**********************
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت مردمی و پر تلاش شركت سنگ آهن مركزی ایران-بافق خواهشمندم ترتیبی اتخاذ نمایید تا بارگیری سنگ آهن فقط از 6 صبح تا 6 عصر باشد و در طول شب بارگیری تعطیل باشد، چون واقعاً ترددكامیونها در جاده یزد- بافق ایجاد مشكل كرده است؛ از بارگیری در شب خودداری شود.
564-913
**********************
باسلام، نمی دانم دیگر با چه زبانی به مسئولین رسیدگی به امور نانوایی ها بگوییم که وضعیت پخت نان خیلی بد است، علی الخصوص نانواهایی که همیشه نانشان ترش هست،خدا (...) كه هم آرد را هدر می‌دهندهم پول ملت را!!!
895-913
**********************
سلام، از مدیر محترم آقای عسكری تقاضامندیم دستور ادامه بلوك گذاری وسط از روبروی كارخانه ماكارونی تا اداره هواشناسی را مساعدت فرمایند.
071-913
**********************
واقعاً زشت هست كه یک فرد 19ساله مسابقات فوتسال (...) را داوری كند!! یعنی هیچكس دیگه ای نبود كه داوری كند؟!
087-913
**********************
سلام، از آقای مهندس حدادزاده كه برای كارخانه فولاد زحمت زیادی كشیدند تشكر می كنم؛ امیدوارم مصاحبه بگذارید و از پیشرفت فولاد سؤال كنید.
973-913
**********************
آیا حقوقی كه كارمندان (...) می گیرند حلال است، وقتی قبض صد هزار تومان برای یك كارگر بیاید و به اداره (...) مراجعه كند به او بگویند پنجاه هزار تومان قبض شما به خاطر پیامهای تبلیغاتی است كه آن هم بدون اجازه و رضایت مشترك برایش فرستاده شده است، هرگز چنین مشتركی از پرداخت اجباری این چنین قبضی راضی نیست. اگه واقعاً راست می گوید یك شماره نه صد تا شماره مشخص كنید تا هركس نیاز دارد درخواست بدهد و شما برایش پیام بفرستید.
177-913
**********************
باسلام، آیا شهرداری نسبت به امنیت تابلوهای جدید مغازها و اماكن كه در بالای پشت بام آنها نصب شده است نظارتی دارد؟!! با وجود بادهای شدید شهرمان
277-913
**********************
باسلام، فكر كنم اگر فرمانداری و اداره بازرگانی هر سه ماه یكبار نانوایی نمونه را تعیین كند كیفیت نان بهتر می شود.
189-913
**********************
باسلام و خسته نباشید؛ قابل توجه مسئولین بیمارستان ولیعصر(عج) بافق؛ بهتر نیست واحد پذیرش بیمارستان در شیفت عصر كه شلوغ هست، دو نفره شود و اتاقشان هم بزرگتر باشد كه اعصاب مراجعین به هم نریزد.
 بمانی پور033-913
**********************
قابل توجه راهنمایی و رانندگی: چرا در بافق امتحان پایه یك رانندگی وگواهینامه ویژه برگزار نمی شود؟!! دائم که نمی شود بروند یزد امتحان بدهند، خیلی هم جاده خوبی دارد که برویم یزد و برگردیم؛ در بعضی از شهرها برگزار می شود به غیر از بافق. این هم یك از بی عدالتی های (...) هست دیگر!!!
152-913
**********************  
دوست عزیزی كه به فكر اسراف آب دریاچه آهنشهر و زمینهای پارك و...هستید؛ چرا فكر می كنید هزینه كردن جهت زیبای شهر و آسایش و تفریح مردم و....اسراف هست !؟ (...)
344-913
**********************
باسلام خدمت شهرداری بافق، می‌خواستم بدانم، چرا شهرداری همانند گذشته ماشین تخلیه فاضلاب ندارد؟ تا مجبور نباشیم برای تخلیه یك چاه 5 الی6 متری مبلغ صدهزارتومان پرداخت كنیم، این نرخ را چه كسی تعیین می كند؟!!
732-913
**********************
باسلام، ای كاش مسئولین یک كاری می‌كردند كه بافق برود زیر نظر استان كرمان فكركنم خیلی بهتر می شد.
359-913
برخی از مأموران راهنمایی و رانندگی واقعاًً خوش برخورد هستند و برخی(...)مسئولان توجه داشته باشند تابرخورد بهتری  داشته باشند.
107-913
**********************
پدرم تابع قانون و احترام به قوانین رانندگی هست، روز 21 آذر در جاده ی بافق به یزد، بدون هیچگونه دلیل موجه، متوقف، (...) جریمه شد و با اعصاب به هم ریخته و ناراحتی قلبی، تا یزد رانندگی كرد، با اعصاب مردم بازی نكنند جلوی حادثه را این طور نمی توان گرفت. جاده ها را درست كنید.
559-913
**********************
باسلام، روز اربعین وقتی داشت هیئت می آمد ماشین ها پشت هیئت ها می آمدند و به گونه ای عزاداری را به هم ریختند، وافعاً نمی‌شد از راه دیگه ای رفت؟!!
461-914
**********************
از آقای دكتر فخری خواهش می كنم یك مطب در سطح شهر احداث کنند، اگر هم مطب دارند اطلاع رسانی كنند. ممنونم آقای دكتر، سایه شما مستدام.
177-913
**********************
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای مدیرعامل شركت سنگ آهن، اگر برای شما امكان دارد فكری به حال قسمت بارگیری كنید همسر من آن قسمت كار می‌كند شب كاری‌ها با نیروی كم، خیلی به آنها سخت می گذرد.
288-913
**********************
باسلام، از نانوایی ها گله مندم همین كه نان گران شد كافی هست، چون هر وقت نان می گیریم فروشنده نان بقیه پول را پس نمی دهد می گوید پول خرد نیست، لطفاً پیگیر باشید.
محمود پژوهش619-913
**********************
جمعه گذشته ساعت 10:15 به طرف بهشت الحسین می رفتم، موقع عبور از زیر پل به قدری گرد و خاك شده بود كه اصلاً جاده پیدا نبود، چقدر مردم باید خاك بخورند؟!! شهرداری فكری برای آن مسیر بردارید.
 732-913
**********************
ضمن تقدیر و تشكر از شاعران محترم هفته نامه افق کویر، برخی اشعار از لحاظ وزن دارای اشکالاتی هست شاعران به این مسئله دقت بیشتری نمایند.
 051-913
**********************
سلام به همشهریان عزیز: به نظر شما این همه بی برنامگی و بی نظمی در كارهای عمرانی شهر كه نمونه بارز آن آسفالت یا موزاییك‌ كردن كوچه‌ها و پیاده‌روها ‌و بعدخراب كردن‌ آنها به ‌بهانه‌گازرسانی ‌یا فاضلاب شهری (اول 14معصوم)، حیف و میل كردن بیت المال نیست؟ به خدا هست
087-913
**********************
قابل توجه شورای شهر: شما كه نماینده مردم در شهر هستید، چرا به امتحان كه شرکت (س) گرفت و با پارتی بازی اسامی را رد كرد، چرا كاری نكردید؛ شرکت (س) با این پارتی بازی حق خیلی ها را خورده شما هم كاری نمی كنید؟!!
 152-913
**********************
قابل توجه عزیزی كه در خصوص نصب پایه چراغ روشنایی خیابان مهدیه و مسجد جامع از اداره برق تشكر نموده اید بدانید این زیبایی ها توسط شهرداری انجام شده نه اداره برق.
  535-913
**********************
باسلام، از مسئولین محترم خواهش می كنم بركار مجریان فاضلاب شهری نظارت كنند، فقط كانال می كنند و لوله می گذارند. تمیزكردن خاك كوچه ها، آسفالت گودالهای ایجاد شده و... وظیفه كیست؟!! هرچند خشكسالی هست (...).
علیرضاقاسمی827-913
**********************
قابل توجه شهردار بافق و پرسنل زحمتكش آن می طلبد در هر شرایطی بوسه بر دستان پر توان خادمین شهرداری زد كه به خاطر زیبایی شهر از هیچ كوششی دریغ نمی كنند موفق باشید.
387-910
**********************
ضمن سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین بنیاد شهید یك سؤال داشتم از شما، چرا عكسهای شهیدان گرانقدر شهرستان بافق را بعد از نصب در ورودی شهر بر تیرهای چراغ برق دوباره جمع گردید. تا كی باید شهیدان بافق هم مظلوم وگمنام باقی بمانند مسئولین فكر اساسی كنید تا مشخص شود كه تاغریبه ای وارد شهر می شود ببیند كه بافق چقدر شهید تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.
168-913
**********************
مردم خودشان دردست اندازى زندگى مانده‌اند» یادم هست قبلاً اگر سنگى یا مانعى درخیابان وكوچه اى بود برمى داشتند تا مردم به سهولت بتوانند تردد كنند! اما اكنون برعكس شده هرجا گیر مى‌افتند جلو راه مردم سرعت‌گیر درست مى كنند، خصوصاً شهرك آهنشهر این افراد یا خودشان خودرو ندارند و یا با لوازم یدكى ها قرارداد دارند!!!
406-913
**********************
قابل توجه شركت گاز: همه شهر را گازكشی كردید به غیر از محله ریگ كه هنوز گازكشی نشده است، لطفا رسیدگی كنید.
152-913

خوش یمن های پاییزی

امروز كه تولد توست، برای تو، برای چشمهای تو، هدیه ام ناقابل است /…خاطراتی از فرداهایمان، برای بودنت، همراه ترانه های خیس و باران خورده چشمهایم و من در هر تولد تو باز زنده می شوم !عرفان جان! 25 آذر تولدت مبارك.
از طرف خاله سمیرا
**********************
شاید ندانم معنای واقعی دوستی را، اما می دانم دلم دوستانه برایت تنگ می شود. وحیدجان! 24آذرماه تولدت را بهت تبریك می گویم.
**********************
بنام خالق عشق و زندگى در این فصل سرد، گرمى وجودت، گرمابخش وجودمان گشت و به زندگیمان روشنى بخشید،»محمدحسین»! آخر پاییز سالگرد ولادت را به توتبریك گفته، امیدوارم زندگیت همچون پاییز رنگارنگ و دلت سرسبز و بهارى باشه طول عمرى با بركت را از خداوند برایت خواهانیم.
 از طرف پدر و مادرت *مرتضى و عصمت*
**********************
نازنین خانم، دنیا صدای كودكی را شنید كه امروز تنها بهانه برای خندیدن ما هست، نازنین 1دی سالروز شكوفا شدنت در باغ زندگیمان را جشن می گیریم عزیزم! تولدت مبارك.
از طرف مامان و بابا
**********************
نازنین رقیه جان! از همان روزی كه پای تو به این دنیا رسید/غصه ها یك به یك از قلب و جان پر كشید/روز میلاد تو دنیا یك صدا خندیده بود/آسمان در مقدمت باران گل باریده بود،1دی روز تولدت مبارك،
*از طرف مامان و بابا *

تبریک

محسن جان! من در چشم تو كتاب زندگی را می خوانم و هر بار كه مژه های تو به هم می خورد یك صفحه از این زندگی را برای من ورق می زند؛30  آذر سالروز یكی شدنمان مبارك.
 از طرف همسرت بهاره

سپاسگزاری ها

سلام شهردار عزیز، خیلی ممنون كه پارك آبشار را برای ما درست كردید، روز جمعه همراه مامان و بابا به آنجا رفتیم، خیلی به ما خوش گذشت،شهردار دوستت دارم.
(رؤیا 8 ساله)
**********************
آقای محسن ابراهیمی راننده وانت بار: شناخت معبود حقیقی، خلوص نیت و اعتقاد معنوی شما لایق سپاس و ستایش است عمل شما سرشار از روح معنوی بود.
آموزشگاه شاهد غدیر
**********************
سلام، ریس بانک ملی آهنشهر آقای برزگرانی انشاا... همیشه در كارتان موفق باشید شما هم می توانستید؛ مثل خیلی از بانك‌های دیگر كه به معرفی نامه شركت سنگ آهن بی توجهی می كنند باشید. خدا خیرتان دهد.  
006-913
از آرایشگاه «افسون» بخاطر تمیز بودن كار و قیمت مناسب كمال تشكر دارم .....
خانم فتاحی 922-913
**********************
باسلام، از هفته نامه افق كویر بابت انعكاس مشكلات كارگران معدن كوشك كمال تشكر و قدر دانی را داریم اجرتان با امام حسین (ع)، امیدوارم مسئولین بافق به فكر این قشر ضعیف جامعه بیافتند.
(باعنوان) جمعی از كارگران معدن كوشك
464-910
**********************
باسلام، خواستم از خانم ترابی مادر شهید «علی اكبر ابراهیمی فیروزآبادی» بابت آسفالت و خاك ریزی جاده فیروزآباد تشكر كنم.
(باعنوان) اهالی روستای فیروزآباد
 902-913
**********************
ای كاش! سی سال پیش در بافق چنین شهردار و فرمانداری داشتیم و ای كاش! الآن مسئولین دیگر هم برای توسعه شهرمان آستین همت بالا می زدند و علاوه برتوسعه شهر مشكلات مسكن، اشتغال، ریشه كنی اعتیاد و...را حل نمایند. انشاا...
349-913
**********************
باسلام، خواستم از آقای «سیداشرف شریعتی» بانی روستای موقوفی خرم آباد كه هرسال مراسم عزاداری در ایام صفر را به خوبی و نظم خاصی برگزار می كنند تشكر كنم.
 ابراهیمی 902-913
**********************
قابل توجه شهرداری بافق: با توجه به نصب پایه چراغ روشنای در خیابان مهدیه و مسجد جامع از پرسنل شهرداری تشكر می‌نمائیم. خدا قوت
 535-933
**********************
باسلام و خسته نباشید؛ تشكر و قدردانی می كنیم از گروه تعزیه خادم الزهرا(س)مباركه به سرپرستی آقای «منصور رحیمی»، بابت اجرای زیبایشان در شب اربعین در حسینیه جمعه ها.
(باعنوان) هیئت امنای هیئت جوانان حضرت علی اصغر(ع)كوی سفلی
033-913
**********************
باسلام، جا دارد از جناب آقای «محمدرضا ملاییان» راننده تانكر آب شهرداری به خاطر اخلاق خوب و برخوردشان تقدیر و تشكر داشته باشم.
 از طرف شاگرد383-913
**********************
باسلام، ضمن تشكر فراوان از مربیان مدرسه ی فوتبال سنگ آهن به خاطر زحمات و تمرینات منظمشان به ویژه از آقای طباطبایی به خاطر اخلاق و احساس مسئولیتشان.
علیزاده220-913
**********************
از زحمات بی وقفه و پرتلاش آقای داوود نجات شریفی رفتگر کوچه شهید شکوهی بی نهایت سپاسگزاریم. شهردار محترم به اینگونه افراد تلاشگر مساعدت داشته باشند.

تسلیت

ﯾﺎ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎ(ع)! ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﮐﺒﻮﺗﺮﺍﻥ ﺣﺮﻣﺖ، ﻣﺤﺰﻭﻥ ﻭ ﮔﺮﯾﺎﻥ ﺩﻝ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺩﻭﺭ ﺑﺎﺭﮔﺎﻩ ﺗﻮ ﭘﺮ ﻣﻰ ﺩﻫﯿﻢ ﺗﺎ ﺑﺎ ﺯﻣﺰﻣﻪ ﻣﻼﺋﮏ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺷﻮﯾﻢ. شهادت حضرت امام رضا(ع) برعاشقان آن حضرت تسلیت باد.
احمدرضاطاهری
**********************
ای كریم آل طه! باور كنم، تشییع غریبانه پیكرت را در هجوم بی امان نفرت و كینه؟ شهادت دومین نور ولایت، صاحب كرامت و شفیع قیامت، امام حسن مجتبى علیه السلام را به خوانندگان افق كویر تسلیت مى گویم.
احمدرضاطاهری
**********************
در شب رحلت خاتم انبیا، محمد مصطفی (ص) فرشتگان عرش می گریند/ عاشقانش با چشمانی اشك آلود، مرثیه غم می سرایند. ما شیعیان نیز در شب رحلت آسمانی اش در سوگ می نشینیم.
حامدطاهری
**********************
دل من گم شده، اگر پیدا شد/ بسپارید امانات رضا(ع)/ و اگر از طپش افتاد دلم/ببریدش به ملاقات رضا(ع)/ از رضا(ع) خواسته ام تا شاید/ بگذارد كه غلامش باشم/ همه گفتند محال است، ولی دلخوشم من به محالات رضا(ع)/ شهادت علی ابن موسی الرضا(ع)تسلیت باد.

یادبودها

خوبان را باید روی چشمها گذاشت...كجایی؟! چشمهایم بهانه ات را گرفته اند...به یاد دوست عزیزمان علی اكبریان
**********************
سومین سالگرد حاجی میرزا محمد غالبی (دایی میرزا) پدری دلسوز و مهربان و همسری مهربان و دوست داشتنی. به خانواده و فرزندانش تسلیت می گوییم. روحش شاد یادش گرامی. حمد و صلوات.
از طرف فامیل
**********************
چقدر دلتنگ حضورت هستم...كاش تصویرت نفس می كشید...به یاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری. شادی روحش صلوات
**********************
در كوچه پس كوچه های دلم دلتنگ توأم پدر. در غربت زندگی همیشه به یاد توام پدر.»شادی روح حاج اكبر مسلمان صلوات»
**********************
غم مرگ پدركوچك غمی نیست جگر می سوزد/ دردكمی نیست پدر زیبا گل باغ وجوداست كه بی او زندگی جز ماتمی نیست. برای شادی مرحوم حسین فتوحی فرزند(رمضان)فاتحه صلوات
**********************
دلم هوایی ات شده است/همان هوایی كه هیچ وقت در واقعیت به مشامم نرسید/ خسته ام از نبودن هایت / از مجازی بودن هایت/ خسته ام از ندیدن هایت/ جز قاب عكسی دیدن هایت...بیاد برادرم سجاد

sms باران

یادمان باشد با شكستن پای دیگران، ما بهتر راه نخواهیم رفت.
****************  
به سلامتی اونیكه می تونست ازت انتقام بگیره/ می تونست تو جمع خرابت كنه/ می تونست اشكت رو دربیاره/ می تونست ولی دلش نتونست...دل گرفته
****************  
عمری گشتیم به دنبال دست خدا برای گرفتن … غافل از آنكه دست خدا، دست همان بنده اش بود؛ بنده ای كه نیاز به دستگیری داشت.
ص جعفریان
****************  
گاهی یك نگاه آنقدر مهربان است كه چشم هرگز رهایش نمی كند/ گاهی یك عشق آنقدر ماندگار است كه زمان حریفش نمی شود/ و گاهی یك دوست آنقدر عزیز است كه قلب رهایش نمی كند !
****************  
به كعبه گفتم تو از خاكی منم از خاك، چرا باید به دور تو بگردم، ندا آمد: تو با پا آمدی باید بگردی، برو با دل بیا، تا من بگردم.
سیما
****************  
رسم رفاقت اینه با رفیق پیر شى...نه اینكه وسط راه از رفیق سیر شى...!!!!
****************  
خدایا؛كودكی ام را گرفتی جوانی ام را دادی/عقلم را گرفتی عشق را دادی/عشق را گرفتی تنهایی را دادی/خنده هایم را گرفتی غم را دادی/ آرزوهایم را گرفتی حسرت ها را دادی/ خدایا؛ برگرد من هنوز نفس می‌كشم، یادت رفت نفسم را بگیری!
«نعیمه»
****************
چه زخم هایی بر دلم خورد تا یاد گرفتم كه هیچ نوازشی بی درد نیست.
****************
تنها راهزنى كه مال و اموال آدمى را به تاراج مى برد، اندیشه هاى منفى خودمان است
*مرتضى-مباركه*
****************
جرم كمى نیست كه بدانى و عمل نكنى، یا عمل كنى از روى نادان
****************
اى زمانه من از این گردش تو سیرشدم. بس كه آزرده شدم خسته و دلگیر شدم. اى مرگ چرا درآغوش نمی گیرى مرا، به خیالت كه جوانم به خدا پیر شدم..
****************
شهید بزرگوار محمد ابراهیم همت می فرمایند: ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮑﻨﯿﺪ . ﻣﺮﺗﺐ ﺑﺴﻢ ﺍ... ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ. ﺑﺎ ﯾﺎﺩ ﻭ ﺫﮐﺮ ﺧﺪﺍ ﻭ ﻋﻤﻞ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺿﺎﯼ ﺧﺪﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﺣﻞ ﻣﯽ شود.
****************
ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺍﮐﺮﻡ(ص)می فرمایند:ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﯾﮏ ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺭﻭﺯ ﺍﺯ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﭘﺮﺳﺘﺎﺭﯼ ﮐﻨﺪ، ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺍﺑﺮﺍهیم ﺧﻠﯿﻞ (ﻉ) ﻣﺤﺸﻮﺭ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺍﻭ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﺑﺮﻕ ﺧﯿﺮﻩ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻭ ﺩﺭﺧﺸﺎﻥ ﺍﺯ ﺻﺮﺍﻁ ﻋﺒﻮﺭ ﻣﯽ‏ﮐﻨﺪ.

التماس دعا

سلام، خدمت همه مردم بافق، خیلی مردم خوبی هستید. شهرتان را خیلی دوست دارم، ولی برایم دعا كنید برگردم به شهرخودم ممنون.
****************
با عرض سلام و ادب و احترام و خسته نباشید خدمت همشهریان بافقی: ظلم نمی كنم و زیر بار ظلم نخواهم رفت. دخالت های داماد و خواهر خانواده ی دامادم مرا خیلی ناراحت می کند و عذاب می دهد؛ شاید برای بعضی ها باور كردنی هم نباشد. دخالت هایی می كنند كه اصلاً مربوط به ایشان نمی شود .از شما همشهریان بافقی می خواهم كه برایم دعا كنید. توكل با خدا.
دایی
****************
باسلام، برای سلامتی هرچه زودترپدرم رضا طالعی یك سوره حمد بخوانید. التماس دعا
****************
سلام خواننده های عزیز هفته نامه افق کویر، از شما می خواهم برای استجابت دعایم، دعا کنید.