هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 670

صدای افق 670



سلام، از تمامی مخاطبان افق کویرتمنا دارم برای یكبارم كه شده معانی سوره نور را بخوانند، شاید عبرتی باشدكه تهمت ها در این شهر كوچك كم و كمتر شود؛ البته به شرطی كه به آنچه می خوانند ایمان داشته و عمل نمایند.
مرضیه680-913
***************
خطاب به شخصی كه باسیلی جواب معلم دلسوز و باگذشت شهرمان را دادی، آیا با این كار دلت شاد شد. فكر آخرت و عذاب وجدان هستی.
 (باعنوان)جمعی از اولیاء دانش آموزان
 277-913
***************
باسلام خدمت افق كویر، قابل توجه مسؤلین سنگ آهن: پارك كوهستانی بیشه در به كجارسید؟ اطلاع رسانی کنید.
424-913
***************
به به!! حالا دیگه كار ما مردم بافق به جایی رسیده كه (...) یه چیز می گوید (...) یه چیز دیگه؟!! فكر كنم بافق جزء سرزمین (...) آنقدر بهش توجه دارند.
 820-913
***************
ریاست راه و ترابری خواهشاً دو راهی سه چاهون را آسفالت هم نمایید حالا كه نرده‌كشی شده است!!!
552-913
***************
معدن چادرملو پر! معدن دی 19 پر! ماهی تیلاپیلا پر! معدن سنگ آهن پر! این بازی زشتی هست كه مسئولان با مردم بافق انجام می دهند، راستی مسئولان یك ماه دیگر قرار هست چی از بافق پر بكشه فقط برای خوش خدمتی به بعضی ها!!!
041-913
***************
خسته نباشید به برخی كارمندان بانك، لطف كنید جواب ارباب رجوع كه با بانك تماس می گیرد را بدهید، همین طور كه وقت شما با ارزش است وقت دیگران هم با ارزش است، فقط در ظاهر ادعا نداشته باشید كه خیلی احترام به وقت دیگران می گذارید. ممنون
773-913
***************
آقای راننده پژو پارس سفید كه در شب سه شنبه ساعت 8:50 شب باكمال آرامش خودروی خود را با آب تصفیه روبروی اداره پست می شستی، آیا با این كار حق دیگران پایمال نمی شود. مثل اینكه تا دیروز...! یادت رفته است.
 277-913
***************
باعرض خسته نباشید خدمت مسئولین هفته نامه افق كویر، خواهشاً یه عكس از ابتدای خیابان مهدیه و نحوه بلوك گذاری شهرداری در هفته نامه چاپ كنید(...) حتماً باید تلفات دهد تا پیگیری شوید!!!
126-913
***************
كوچه های شهرك ولیعصر بی نام هستند و برای آدرس دادن مشكل داریم، لطفاً اسم گذاری شود. باتشكر
880-910
***************
از مسئولین خواستاریم اول جاده مباركه (روبروی اداره هواشناسی ) را كه با بلوك های بتونی مانند دیوار چین ساختند یه فكری بردارند. چه موقع این قسمت باقی مانده از بلوار تكمیل می شود. آخه شده راه میانبر برای موتوری ها.
071-913
***************
چرا بعضی از شركتهای پیمانكار سنگ آهن مثل شركت (...)حق سرویس نیروهای داخل آهنشهر را پرداخت نمی كنند؟!! تا كی بی عدالتی؟فكر می كنند ما چیزی نمی دانیم... 743-913
***************
باسلام، لطفاً فكری به حال كامیونهای حمل بار از سه چاهون كنید، بعضی از آنها حتی گواهینامه هم ندارند، اصلاً هم بفكر ملت نیستند. خدا كیلومتر هم سبقت می گیرند، حتی هنگام اخطار ایست پلیس برایشان بوق می زنند و رد می شوند و چون پلاكشان مخدوش است (...) كاری به كار آنها ندارد و جاده را تبدیل به جاده مرگ كردند.
(باعنوان) جمعی از پرسنل سه چاهون
415-910
***************
قابل توجه مسئولین یزد: خجالت نمی كشید اردكان یك نماینده داشته باشه پنج شهرستان یك نماینده ؟!!! (...) بله! برای اینكه اردكان در دولت و استان (...) دارد حالا حالاها این (...)ادامه دارد تا مسئولین از خواب بیدار شوند.
152-913
***************
سلام، یك پیشنهاد به شهرداری بافق، اگرامكان دارد این تفرجگاهی*آبشاربافق* را به نام كوهسار وحشی بافقی شاعر دل سوخته نامگذاری كنید.
412-913
***************
آقای دخیل عباس زارع زاده شماكه می‌گوید نتوانستیدآقای دكتر لاریجانی را به بافق بیاورید (...) می توانستید به یزد بروید و جلسه ای با آنها داشته باشید! خداكندكسی بخواهدكاری انجام دهد. (...)
923-913
***************
باسلام، قابل توجه شهرداری: خدا خیرتان دهد، اگر امكان دارد یك بریدگی روبروی مسجد جامع باز كنید تا برای دور زدن مجبور نباشیم تا میدان امام علی(ع) برویم، مگر چه فرقی با خیابان مهدیه دارد؟
865-913
***************
سلام، می خواستم بپرسم چرا برای لوله‌های گاز كوچه شهید اكبریان و كوچه های اطراف اقدامی نمی شود؟چرا پیمانكار مرحله سوم سریعتر مشخص نمی شود تاحداقل سال آینده گاز داشته باشیم.
871-913
***************
سلام خدمت شهرداری بافق، درصورت امكان برای بچه های محله ما هم پارك كودك احداث كنید.
اهالی كوچه شهید اكبریان 871-913
***************
یك سؤال برای ما پیش آمده: علت و هدف بعضی افراد كه اسم كوچك فرزندانشان را پشت شیشه ماشین می نویسند چیه؟(كه اخیرأ رواج بیشتری هم گرفته است)، اگر می خواهند اسم بچه شان را به همه مردم اطلاع رسانی كنند،كه نیازی نیست؛ اگر هم می خواهند همیشه به یاد بچه شان باشند كه نباید اسمش را پشت سر بنویسند! باید عكسش را بگذارند جلوی ماشین كه هر وقت دلشان تنگ شد، نیم نگاهی به عكسش بیاندازند.
 746-913
***************
قابل توجه استانداری: خبر خوش ما بافقیا این هست كه بافق از یزد جدا بشه و اینقدر پولهایش را زیر گذر درست نكنند و بافق به یه جایی برسد.
152-913
***************
قابل توجه مسئولین بافق: ورزشگاه تختی به همه چیز شبیه هست جز ورزشگاه! خیلی فرسوده است در ضمن سالنی هم كه دارند می سازند تا بخواهد افتتاح شود همه چیزش فرسوده می شود، به فكر باشید و بودجه ای برای ورزشگاه بگذارید. همیشه كه نباید پول بافق را زیر گذر ساخت. آقای (...) شما دیگه مثل (...) قبلی نباشید به فكر شهر خود و یزد باشید ناسلامتی پول بافقی هاست!
152-913
***************
قابل توجه شهرداری بافق: یكی از اتوبوس‌های خط واحدها شیشه عقب اتوبوس شكسته و برای مسافرینی كه ته اتوبوس می نشینند خیلی خطرناك است. حالا دیگر كی می خواهید عوض كنید چندین سال است همینطوری مانده است.
 412-913
***************
سلام، از خدا بخواهیم قبل از دادن نعمتی، اول ظرفیت و بعد فرهنگ صحیح استفاده كردن از آن را به ما بدهد.
553-913
***************
قابل توجه شهرداری بافق: خواهشمندم به وضعیت كوچه كنار مسجد امام حسن مجتبی(ع) معروف به كوچه سراستخر رسیدگی شود، چون وقتی بارون میاد تا1 هفته گودالهای كوچه پر از آب هست و خدای نكرده اگر فرد بیماری از این كوچه رد شود به بیمارستان نمی رسد. از بس دست‌انداز دارد تمنا می كنم، خواهش می‌كنم پیگیر باشید خدا پدر و مادرتان بیامرزد. حسینی
 804-916
***************
رییس محترم شركت نفت بافق توضیح دهید چرا گازوییل‌ها چند روزی است كف می كند؟! علت چیست؟
552-913
***************
با سلام، قابل توجه اداره برق! لطفاً لامپ نصب شده در فرعی یک خیابان 14 معصوم را تعویض کنید چون اکثر اوقات لامپ خاموش است و کوچه تاریک. علی رغم تماسهایی که با اداره برق داشتیم هنوز اقدامی در این باره انجام نشده است.
با عنوان( اهالی فرعی یک خیابان 14 معصوم)

خوش یمن ها

عزیزم! به اندازه ی تمام کسانی که نمی شناسم دوستت دارم وسبدی از گل های یاس وپونه با یه آسمون ستاره تقدیم توبه خاطر تولد زیبایت:از طرف همسرت زهرا
***************
عزیزه جان! دوست گلم، 15آذر سالروز شكفتنت را تبریك می گویم.
دوستدارت مژگان
***************
تقدیم به كسی كه شكفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست/ جشن میلادت بهترین بهانه برای فكر كردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است. رسول جان! 11آذر تولدت مبارك.  
از طرف دایی احمد و عمه عصمت
***************
یك تكه بلور از جنس حضور / یك یاس سپید از رنگ امید/ با هرچی وفاست از سوی خدا / همه تقدیم تو باد. عزیزم! امروز قشنگ‌ترین روز زندگیم هست. رسول جان! تولدت مبارك.
 از طرف آقارضا
***************
علی جان! زندگی قشنگ ما وقتی داشت یكنواخت می شد خدا یكی از فرشته هاش را از آسمون كم كرد و تو را به ما هدیه داد تا زندگی ما روز به روز قشنگ تر و شیرین تر شود و ما با همه وجودمان پاره تن و عصاره زندگی مان را دوست می داریم و روز تولدت را جشن می گیریم.
از طرف بابا و مامان
***************
مجیدجان! 10آذرسالروز زمینی شدنت را بهت تبریك می گویم و برایت بهترین‌ها را آرزو می كنم. از طرف خواهرت "ز" انشاا... هزاران سال زنده باشی و موفق باشی دوستت دارم خیلی.
***************
ای تنها دلیل رد كردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه/ عاشق مهربانی توام، برای من بمان و بدان كه تو تنها بهانه برای بودنی. سعیدجان! تولدت مبارك.
 از طرف همسرمهربانت(معصومه)
***************
آسمان با وسعتش تقدیم تو/ رقص ماهی‌های دریا مال تو/ هرچه دارم از تو دارم مهربان/ زندگیم امروز و فردا مال تو/ سعیده جان! خواهرشوهرعزیزم، تولدت مبارك.
 از طرف عروستون(معصومه)
***************
آتناجان! دخترعزیزمان، 10 آذرماه تولدت را تبریك می گوییم.
 از طرف مامان و بابا
***************
گل غنچه كرد و غنچه شكفت و خداوند در بهترین روز تاریخ هدیه اش را به ما داد. تك دونه ی مامان و ناز دانه بابا ندا سادات جون! 15مهرماه روزشكفتن گل وجودت هزاران بار مبارك *
 از طرف مامانی و بابایی (نسیم و سیدجمال)
***************
روز تولد انسان ها در هیچ تقویمی یافت نمی شود/ چرا كه فقط در قلب كسانی است كه به آنها عشق می ورزیم /حسین عزیزم! تولدت مبارك.
 از طرف همسرت سمیه
***************
روزمیلاد تو روزصدور شناسنامه عشق است. عشق من تولدت مبارك. نفسم، حسین جان! 12آذرسالروز بودنت مبارك. عاشقانه دوستت دارم.
 ازطرف همسرتS
***************
نوگل باغ زندگیمان، مریم جان! تولدت مبارك. از خدا ممنونیم كه فرشته زیبایی چون تو به ما داده، هجده آذر روز به دنیا آمدنت مبارك.
 دوستت داریم بابا و مامان و داداشی
***************
امشب كه شب تولدت هست بهترین ها رو آرزو كن. من هم از خدا همون بهترین ها را برایت آرزومندم. تولدت مبارك فسقلی.
از طرف هستی

پیام مهربانی

با سلام، بنده از پدر شوهر گرامی خود (سیدمهدی میرقاسمی)كمال تشكر را دارم به دلیل نبود و فوت مادر شوهرم برای شوهرم هم پدری و هم مادری كرده و همیشه ما را مورد لطف خود قرار داده و تشكر می كنم از زن بابای شوهرم بابات تمام زحماتی كه برای ما كشید.
 (عروس كوچیك خانواده)
***************
سبدی از پرطاووس سپید، قدحی از می ناب، خرمنی سبز به پهنای جهان، گنجی انباشته از عشق نهان، شیشه ای پرشده از عشوه و ناز، دسته ای گل همه از رنگ نیاز، بغلی از گل یاس و طبقی از احساس! همه تقدیم تو باد ای تمام هستی زندگی من. تقدیم به همسر عزیزتر از جانم فاطمه.ر. دوستت دارم.
 همسرت:حمید رضا
***************
باسلام، می خواستم از پدر خانمم آقای رضا فتاحی و مادرخانمم ایزدی بابت نگهداری این امانت گرانبهای من تشكركنم دوستتان دارم.
 از طرف داماد ارشد خانواده (حسن)

تبریک

علی جان با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است/ ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو/ را در كاشانه قلبم به وضوح می‌بینم/ ومی دانم با تو می شود به خدا رسید سالگرد ازدواجمان مبارك.
 از طرف همسرت مریم

سپاس گزاری ها

با سلام خواستم از آقای ایوب برخورداری كه در كابینت سازی آقای قانعی مشغول به كار هستند به خاطر برخورد خوبشان و اینكه در انجام نصب كابینت بسیار منظم هستند، تشكر كنم/
 از طرف م، ابراهیمی
***************
با سلام و خسته نباشید، خدمت شهردار محترم، ممنون به خاطر زحماتی كه برای این شهر كشیدید، در دوره ی شما واقعاً تحولی بزرگ در بافق رخ داد، امیدوارم این خرابی ها، آغاز آبادانی در بافق باشد و شما شهر آهن را از این عقب ماندگی نجات دهید، پیروز باشید.
559-913
***************
با سلام، خواستم از سركار خانم "بتول ابید" و همسر ایشان جناب آقای "علی عسگری" كه با همت و تلاش خود ما را در زیر سازی و آسفالت روستای فیروزآباد سبزدشت یاری نمودند تقدیر و تشكر به عمل بیاورم.
 از طرف خانواده ابراهیمی
***************
باتقدیر و تشكر از حجت الاسلام و المسلمین آقای بلبلی نیا برای برگزاری مراسم باشكوه شهادت بی بی سه ساله (رقیه بنت الحسین)علیه السلام خداوند روح شهید بزرگوارتان و مادرعزیزتان را با شهدای كربلا محشور فرماید.
 356-910
***************
با سلام، از بانیان نصب گاردریل در دوراهی سه چاهون كمال تشكر و قدردانی را داریم.
(با عنوان) جمعی از كاركنان شركت شهداب
415-910
***************
باسلام، از سرپرست محترم آهن شهر به خاطر پیگیری جهت راه اندازی نانوایی سنگک آهن شهر و همچنین از متصدی و كاركنان محترم آن نانوایی كه نان باكیفیت عرضه می نمایند. متشكریم.
(باعنوان)جمعی از شهروندان بافقی
577-913
***************
با سلام، خواستم از آقای علی مسلمان، معاون انتظامی سنگ آهن كه همیشه و در همه جا از حق و حقوق بچه های انتظامات دفاع كردند تشكر كنم و از خداوند منان برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون را خواستارم.'/
م ابراهیمی
***************
باسلام، می خواستیم از آقای مهندس "حسین حبیبیان" جهت پیگیری و واقعاً زحمتهای بی شائبه اش برای پرسنل ساختمانی كارخانجات راه آهن تشكركنیم. حاجی حسین خداقوت از طرف پرسنل. 270-913

یادبودها

راه می روم و شهر زیر پاهایم تمام می‌شود.../تو...هیچ كجا نیستی.../ بیاد دوست عزیز و مهربانم، زهرا رستگاری!
 شادی روحش صلوات
***************
می خوابم كه خواب ببینم می خوابم كه تو را ببینم، اگر بدانم كه مردگان هم خواب می بینند. می میرم كه تا ابد ترا ببینم....
بیاد برادرم سجاد...صلوات
***************
یك سال از غروب نا باورانه برادرمان گذشت دست تقدیر او را از باغ زندگی جدا كرد و جز مشتی خاك بر ما باقی نگذاشت یك سال از پرواز معصو مانه اش گذشت این یك سال را با یاد و بی حضورش چه تلخ به پایان بردیم و چه اشكها كه بر رخ دوید هنوز به یادش اشك می ریزیم تا شاید آرام گیریم.
به یاد كاظم علیزاده فاتحه مع الصلوات
***************
وقتی چشمانم را روی هم می گذارم، خواب مرا نمی برد، تو را می آورد، از میان فرسنگها فاصله! پس كجایی داداش شهاب.
 بیاد جوان ناكام شهاب دهقان
***************
میگن پُشت سر مسافر آب بریزی برمیگرده/ اشك كه از آب زلال تره/ پس چرا مسافر من برنمی گرده؟ بیاد بابام كه دیگه بدون اون نمیشه زندگی كرد.
 شادی روح حسن ولی پور*صلوات*
***************
زود رفتی گلم رفتی داغت موند رو دلم/حیف بودی گلم/ رفتی دردامو به كی بگم/ خدایا كیست كه طعم محبتت را چشید و جز تو كسی راآرزو كرد،كیست كه به نزدیك/ دلم باز هواتو كرده بابایی."برای شادی روح محمد علی برزگری صلوات"
***************
"عاشق" كه می شوی،همه چیز"بی علت" می شود ....و تمام دنیا "علـت" می شود، تا "عـشق" را از تو بگیرد. "بیاد مرتضی پاشایی
***************
خدایا گر چه من در یزد غریبم/ گرفتی ای خدا افشین، رفیقم خدایا یار من بود در غریبی كه هر دم در كنارم بود عزیزم! جدایی را بپا كردی خدایا درونم پر شد از آشوب و بلوا، خدایا دیدگانم خیس خیس است كه یاد و خاطرات او عزیز است عزیزم رفته بود چشمم به در بودكه برگردد به خانه زودتر از زود، ولی چشمم به در ماند از ورودش، كه خانه خالی ماند هم از وجودش، خدایا شكر تو، من شاكر هستم، برای دیدنش چشم به در بستم، خدایا باورم نیست این جدایی، دلم را مرهمی ده، تو خدایی .بیاد برادر زاده ام افشین بخشی، برای شادی روحش صلوات. از طرف عمو عباس
***************
مادران را همه تقدیر كنید/ ازمحبت همه را سیركنید/ چون به پاى من و تو پیر شدند/ جان خود را به فداى این پیر كنید/
*انغوزه اى*
***************
پدر بزرگ عزیزم! هنوز رفتنت را باور ندارم كه اینطو ر ناباورانه ما را ترك كردی بدون خداحافظی. برای شادی روحش صلوات
بیاد علی اصغر تفكری

تسلیت

دوست عزیز! فاطمه ولی پور این مصیبت دردناك را تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای آن مرحوم و صبر جزیل برای شما از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. روحش شاد و یادش گرامی باد.
 زهرا برزگری
***************
همكارگرامی آقای "محمدجوادگلستانیان"، درگذشت ﻣﺎدر عزیزتان ما ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺍﻧﺪﻭهگین ﺳﺎﺧﺖ. ﻏﻔﺮﺍﻥ ﻭ ﺭﺣﻤﺖ ﺍﻟﻬﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻥ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﻭ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻭ ﻃﻮﻝ ﻋﻤﺮ ﺑﺎ ﻋﺰﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻨﺎﺏ ﻋﺎﻟﯽ ﺍﺯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻣﺘﻌﺎﻝ ﺧﻮﺍهاﻧﯿﻢ.
(باعنوان) همكاران شما در آتش نشانی گروه 2
***************
همكارگرامی آقای محمدجوادگلستانیان! خداوند شما را اجر صابرین دهد كه حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا... و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.
حامدطاهری

SMS باران

شعر روز/ من / از میان واژه های زلال / «دوستی» را برگزیده ام، آن جا كه / برف‌های تنهایی/آب می شوند / در صدای تابستانی یك دوست
***************
امام سجاد (ع): گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏ شوند، عبارت‏ است از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز به حقوق مردم و دست انداختن و مسخره كردن آنان.
(معانى الاخبار، ص 270)
***************
اینایی كه به كمدین ها میگن دلقك/ اینایی كه به نوازنده ها میگن مطرب/ اینایی كه به عمران و معماری میگن عمله/ اینایی كه به دكتر میگن آمپول زن/ و.....اینا رو اذیت نكنید، تو خونه بهشون میگن نون خور اضافه.‏
"رضا عطاران"
***************
حوصله ی خواندن ندارم../حوصله ی نوشتن هم ندارم/ این همه دلتنگی نه با خواندن حل می شود و نه با نوشتن..دلم تورا میخواهد..فقط همین.
***************
امام موسی كاظم (ع) بهترین چیزی كه به وسیله آن بنده به خداوند تقرب می جوید، بعد از شناختن او، نماز و نیكی به پدر و مادر و ترك حسد و خودبینی و به خود بالیدن است.
 تحف‌العقول‌ ، ص‌ 412
***************
خاطرات خیلی عجیبن:گاهی اوقات می خندیم به روزهای كه گریه می كردیم، وگاهی هم گریه می كنیم: به یادروزهایی كه می خندیدیم...
 سیما
***************
امام علی (ع):حیثیت انسان به اندازه‌ی همّت اوست و صدق و صفای او به اندازه‌ی رادمردی‌اش، و شجاعت او به اندازه‌ی عظمتِ طبعش و پاكدامنی او به اندازه‌ی غیرتش .
ص . جعفریان
***************
دلى كه خانه غروراست،كانون محبت نیست
*مرتضى*
***************
به جز حضور تو، هیچ چیز این جهان بیكرانه را جدی نگرفتم...حتی عشق را...!
***************
اشتباهم مرگبار بود !از بهشت تنهایی خودم گریختم و به جهنم تو پناه آوردم !
***************
ابلیس انسان را سجده نكرد شیطان شد/ انسان اگر خدا را سجده نكند چه خواهد شد؟
***************
در جهان مثل غریبانم نمی دانم چرا؟ روز و شب سر در گریبانم نمی دانم چرا؟ هركه را جای محبت جان فدایش می كنم، مثل عقرب می زند نیشم نمی دانم چرا؟
ص .ح
***************
بغض بزرگترین اعتراضه، اما اگه بشكنه دیگه اعتراض نیست، التماسه....
 Ensiyeh
***************
عاقبت یك جایی .../ یك وقتــــــی .../ به قـــول شازده كوچــــولو: دلـت اهلــی یك نفــر می شـــود
***************
تمام چیزی كه باید از زندگی آموخت تنهایك كلمه است"می گذرد".
***************
عشق كه بردرخانه ات كوبید، زود در را باز نكن، بعضى ها مثل كودكان در را مى كوبند و فرار مى كنند.
*مرتضى -مباركه*
***************
انسان ها را از دور دوست داشتن كار دشواری نیست. دوست داشتن آنهایی كه نزدیك هستند دشواراست. بخشیدن یك كاسه برنج برای سیركردن یك گرسنه بسی آسانتر از كاهش تنهایی و دردورنج انسانی رانده شده درخانه ی خودمان است عشق و محبت سرمایه بزرگ یك خانواده است آن را گرامی داشته تا پشیمان نشوید!
"سمانه ازمباركه"
***************
پیرمرد از صدای خروپف هرشب پیرزنش شكایت داشت، پیرزن هرگز نمی پذیرفت... شبی پیرمرد آن صدا را ضبط كرد كه صبح حرفش را ثابت كند، اما صبح پیرزن دیگر هرگز بیدار نشد...و آن صدای ضبط شده لالایی هرشب پیرمرد شده بود!
علی آینی
***************
روزی فراموش خاهیم کرد که چه صدمه ای دیده ایم، چرا گریه کرده ایم و چه کسی باعث آن شد. سرانجام متوجه خواهیم شد رمز آزاد بودن انتقام نیست؛ بلکه این است که بگذاریم همه چیز به شیوه ی خود و در زمان خود معلوم گردد.
پس همواره بخندید، ببخشید، اعتقاد داشته باشید و عشق بورزید.

التماس دعا

سلام خدمت همشهریان عزیز، از شما خواهش می كنم برایم دعاكنید، خدا مرا ببخشد خیلی گناه كارم.
***************
سلام، هركسی كه این پیام را می خواند خواهش می كنم برای سلامتی خواهرم یک آیة الكرسی بخواند.