هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 667

صدای افق 667



باسلام، خواستم به مسئولین (...) بگویم:یا برنج ندهید یا بی منت بدهید، چرا این برج از كارانه كارگران كم كردید؟! ببخشید حواسم نبود،یه طوری باید هزینه اش جور شود دیگه!!!
 741-910
****************
با عرض سلام، در مورد میخ هایی كه در سطح شهر بر روی آسفالت قبل از میادین و سرعت گیر ها نصب شده، آیا راه حل بهتری وجود ندارد؟! جهت هشدار و كاهش سرعت خودرو ها این میخ ها به لاستیك خودروها آسیب می رساند و باعث ناراحتی سرنشینان خودرو می شود و عمر زیادی هم ندارد.
با تشكر از راهنمایی و رانندگی بافق
722-913
****************
جناب آقای مدیر عامل سنگ آهن موضوع اسناد رستوران آهنشهر را شفاف سازی كنید لطفاً.
072-913
****************
سلام، خدمت سروران گرامی عرض كنم سه راه معدن سه چاهون حد فاصل جاده بافق به بهاباد بعد از بیشه در، در حالت عادی خیلی خطرناك هست، چرا كه كامیونها با سرعت بالا بدون رعایت نكردن حق تقدم به سمت سه چاهون حركت می كنند و مكان خطرناكی شده است، حال با سهل انگاری راننده كامیونی كه ماسه و یا آسفالت حمل كند و از لبه ماشین همین ماسه و یا آسفالت كف جاده آن هم دقیقاً در پیچ جاده بریزد تصور كنید یک ماشین روی همین آسفالتها كه مثل نخود كف جاده پهن شده كنترلش را از دست بدهد و داخل پل سقوط كند و منجر به فوت شود مقصر كیست ؟!!! جالب اینجاست كه چند ساعت قبلش نیز یک ماشین دیگر نیز همین جا واژگون شده كه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است، حتی روز بعد از این حادثه نیز اداره راه و یا هیچ ارگان دیگری نیامد تا این قاتلان مرگ را از داخل جاده جمع كند. آهای راننده ای كه باعث ریختن این آسفالتها بر كف جاده شده ای و باعث خسارت مالی به دو ماشین و خسارت منجر به فوت یك نفر شده ای آیا وجدانت راحت هست با این اتفاقات؟!!! چه كسی باید جواب خون این جوان را بدهد؟!!!
695-0913
****************
اداره برق یا شهرداری چرا برج نور ابتدای خیابان مهدیه را وصل نمی كنید حضوری به هردو اداره عزیز یادآور شدم اگر به شما ربطی ندارد به چه کسی ربط دارد؟!!
 126-0913
****************
با سلام خدمت آن پرستار بیمارستان ولیعصر(عج) بافق كه برای خاله ات نوبت دكتر گرفته بودی و نفر چهارم بودی و من كه نفر اول بودم دیرتر به نزد دكتر (...)رفتم، وقتی اعتراض كردم برای بی نوبتی كردنت گفتی من پرستار هستم و اینقدر را حق دارم كه بی نوبتی كنم! خواهرم، همه جا نوبت را باید رعایت كنیم و نگوییم اینها همه الكی هست ما باید شما پرستاران را الگو قرار دهیم.
669-0913
****************
قابل توجه ناظرین محترم اموردارویی و صنفی بافق: چند روز پیش به داروخانه دكتر(...) رفتم سه تا دارو گرفتم گفت:6700 تومان، وقتی گفتم چرا اینقدرزیاد؟!! گفت: پول امروز ارزش ندارد، مشكوك شدم و به یكی از مركزهای بهداشتی رفتم گفتم این داروها چند می شود؟ گفتند: 2127تومان. به نظرشما مسئول محترم حق فنی داروخانه ها زیاد هست یاحق زیاده خواهی آنها؟!! خواهشمندم نظارتی براین ارگان های گران فروش داشته باشید تا حق مردم پایمال نشود..
 یك شهروندبافقی
755-0913
****************
سلام خدمت مدیر عامل بومی شرکت سنگ آهن، خودتان در جریان هستید كه آن مدیر (...) و امور ورزشی را دو فرقه كرد شما را به حرمت خون همین شهدایی كه عكسشان روز عاشورا روی تریلر بود حقمان را بهمان بازگردانید با تشكر از زحمات شما.
(با عنوان) جمعی از كارگران امور ورزشی
639-0913
****************
باسلام خدمت خیرین محترم، ای كاش كمی هم به فكر ما مستأجرها بودید و خانه های می ساختید تا ما اجاره نشینها را از درد آوارگی و اجاره های گران نجات می دادید و ما بجای اجاره قسط خانه پرداخت می کردیم.
895-0913
****************
خانمی با پراید تیره كه روی آن نوشته شده بود (...) با آب تصفیه ماشین می شست با پراید شماره (...) داشت در محل آب شیرین كن.
 320-0913
****************
باسلام، اكنون كه به لطف خدا قبر شاعر بزرگ شهرمان وحشی بافقی پیداشده بهتراست وی را به شهر خودمان بیاوریم و برایش مقبره بسازیم، چرا باید همه چیز ما بنام دیگران ثبت شود، حتی شاعرمان! واقعاً برای خودمان متأسف هستم.
895-0913
****************
باسلام، من با پیامك شهروندی كه بابت خانه های اجاره ای به شرط تملیك گفته بود موافق هستم، چون گروه زیادی اجاره نشین هستند و با همكاری خیرین وارگانهای دولتی و فرمانداری این كارشدنی است و در اوایل انقلاب هم زمین و خانه های كوچك به مردم می دادند و بستگی به همت مسئولین دارد.
 349-0913
****************
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شهرداری بافق از شما خواهشمندیم كه به كوچه حسینه ی خواجه ها رسیدگی كنید.
 879-0913
****************
سلام، خدمت آن شهروند محترم890-933كه فرموده بودند كه امام زاده ماهی 40میلیون درآمد دارد و كجا می برند؟ باید بگویم شما از كجا و با كدام دلیل و مدرك و آماری می گویید؟!! مگر شما وقتی كه غبارروبی حرم مطهر را انجام می دهند و پولها را جمع می كنند آنجا بودید، پس خدای ناكرده از روی غرض و تنگ نظری نگوییدكه فردا روز قیامت باید جلو آقا امامزاده و خدا جوابگو باشید. بیاییدقدری منصفانه برخوردكنیم و قدردان زحمات مسئولین باشیم.
349-0913
****************
سلام، باید تأسف خورد به حال افرادی كه به اسم امام حسین(ع) دست به هر خود نمایی و مردم فریبی می زنند كسی كه مثلاً غذای متبرك درست كرده چطور به خودش اجازه می دهد عزاداری را از در خونه امام حسین(ع) گرسنه برگرداند چه غذاهای كه در یخچالها انبار شده؟!! آخرش هم فاسد می شود. می خواهم به كسی كه به این دوست هم وطن غذا نداده است بگویم اگرفامیل خودت هم می آمدند باز هم همین برخورد را داشتید؟!
041-0913
****************
دوشنبه بخاطر درد شدید اطراف شكم به بیمارستان مراجعه كردم بعد از آزمایش مشخص شد سنگ كلیه است پزشك از من خواست سونوگرافی كنم، اما باعث تعجبم شد وقتی گفتند بیمارستان تنها روزهای یكشنبه سونوگرافی انجام می دهد. ریاست محترم بیمارستان ولی عصر(عج) ضمن قدردانی از زحماتتان خواهشمندم زمینه ای فراهم آورید تا مردم ستم كشیده بافق جهت این امر مجبور به رفتن به یزد نباشند.
850-0913
****************
سلام خدمت مدیر مسئول هفته نامه افق کویر، لطفاً از جاده گزوئیه گزارشی تهیه فرمائید. اجركم عندا...
141-0913
****************
باسلام و خسته نباشید، ازمسئولین دلسوز بافق تقاضا دارم به ما كمك كنند و در سنگ آهن یك كار، حتی سطح پایین به همسرم بدهند او كارگری می كند، ولی حقوقش كافی نیست بدتر از آن بیمه هم نیستیم ما یك خانواده (...) بافقی هستیم.
 094-0913
****************
عرض سلام خدمت شهرداری بافق، چرا خیابان مهدیه بعد از سه ماه نباید تكمیل شود؟!! یا كاری را انجام ندهید یا اگر شروع كردید به اتمام برسانید، اگر هم قصد اتمامش را ندارید لااقل خاك های اضافی اش را تمیز كنید در شأن میدان امام زاده عبدا... و ابتدای خیابان مهدیه نیست این همه گرد و خاك.
 126-0913
****************
باسلام، چرا هر ماه حقوق كارگرهای شركت(...) كارخانجات بافق كسر می گردد و هیچكس جوابگو نیست؟!! حتی وقتی به مدیریت كارخانجات اعتراض می شود(...) هم می شوند!!!
(با عنوان) جمعی از كارگران كارخانجات
 852-0س916
خوش یمن های پاییزی

تقدیم به كسی كه شكفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست، جشن میلادت بهترین بهانه برای فكر كردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است. اكرم جان! سالروز تولدت مبارك.
ارادتمندشما: الهام
****************
درتاریخ 22آبان ماه سال1390دنیا صدای گریه كودكی را شنیدكه امروز تنها بهانه برای خندیدن من است. پس امروز را با یادت لبخند می زنم. پسرگلم، امیرعباس جان! تولدت مبارك.
ازطرف مامان و بابایت
****************
اكرم جان! 25آبان سالروز زمینی شدنت را بهت تبریك می گویم و برایت بهترین ها را آرزو می كنم. از طرف خواهركوچكت: فرحناز
****************
خواهر گلم! تولدت را تبریك می گویم و دعا می کنم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد. محمدرسول
****************
دخترعزیزمان،اكرم خانم! سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت بر آسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شكفتنت را تبریك می گوییم.
از طرف پدر و مادرت
****************
مهدی جان، پسرخاله عزیزم! مردكوچولو خانواده تولد 5سالگیت را از صمیم قلبم بهت تبریك می گویم. امیدوارم صدساله بشی.
 دخترخاله ات نسرین

پیام مهربانی

وقتی دو قلب برای یكدیگر بتپد، هیچ فاصله ای دور نیست. هیچ زمانی زیاد نیست و هیچ عشق دیگری نمی تواند.آن دو را از هم دور كند. محكمترین برهان عشق اعتماد است.
تقدیم به همسرم حمزه
****************
استادگفت: با دوست جمله بساز، خندیدم، صفرداد! اما او هرگز ندانست با دوست دنیا می سازند، نه جمله...
تقدیم به دوستانم مریم و زلیخا
****************
سهم من ازدوری تو چیزی جز دلتنگی به اندازه دریاها، نگاهی تاریك همچون شبهای بدون مهتاب و لحظه هایی كه ثانیه به ثانیه می گذرند نیست. پس «مهدی جان» بشنو صدای دلتنگی مرا.
*ازطرف همسرت نعیمه*

سپاسگزاری ها

باتشكر فراوان ازگروه فرهنگی و هنری و مذهبی فانوس شب بخاطر اجرای تعزیه آخرین سرباز به سرپرستی «آقای امیرعلی رسولی فرد» در بیت العباس(ع) مجمع شیرخوارگان حسینی و شب شام غریبان امام حسین(ع) در حسینه بزرگ سفلی كه خیلی قشنگ و زیبا روح صحنه به اجرا در آمد قدر دانی و تشكر می كنیم عزیزان اجر شما با امام حسین(ع) واقعاً خسته نباشید از طرف بچه های خیابان امام رضا(ع).
331-0910
****************
با سلام، از مدیریت محترم شركت تعاونی گلسرخ «آقای ابراهیم غفاری» كه در تهیه پرچم الكترونیكی داوری مساعدت نموده اند كمال تشكر را دارم. داور جوان بافقی
                            164-0913
****************
با سلام، جناب آقای ابراهیم غفاری از اقدام شما جهت تهیه یك جفت پرچم ویبره داوری كمال تشكر را دارم.
سید علی متولی زاده
766-0914
****************
تشكر و قدردانی از آقای سیدحسین شهیدی مسئول و همچنین هیئت امناء هیئت انصارالحسین شادكام به خاطربرگزاری ده شب مراسم عزاداری[ سرور و سالارشهیدان ] اجرتان باصاحب این ماه خسته نباشید خداقوت.
(با عنوان) جمعی از اهالی شادكام
767-0913
 ****************
باسلام، خدمت «آقای رسولی فرد سرپرست گروه فانوس شب» از اجرای خوبی كه گروه عزیزتان در روستای شادكام داشتند كمال تشكر را داریم اجرشما با علی اصغرامام حسین(ع).
ازطرف عده ای از جوانان هیئت روستای شادكام
997-0935
****************
سلام برخود وظیفه می دانم از زحمات «آقای احمدفتوحی» كه برای آبادانی حسینیه میانگاه، خدمت مخلصانه انجام می دهند تشكر نمایم و طول عمر همراه باسلامتی را ازخداوند متعال برای وی خواستارم.
 (با عنوان) محمدرضاامید به نمایندگی ازاهالی باصفای مسجدجامع. 913-056

یادبودها

وقتی می رفتی چه آب و جارویی راه انداختند…چشمها و مژه هایم…/ وقتی بیایی ببین چه می كنند...!! به یاد بابای گلم. شادی روح حسن ولی پورصلوات.
****************
شب كه می شود نبودن هایت را زیر بالشم می گذارم و شجاعت خود را زیر سؤال می برم... دوام می آورم تا فردا؟!! بیاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری، شادی روحش صلوات
****************
كاش آن شب را نمی آمد سحر/ كاش گم می شد راه پیك بدخبر/ ای عجب كان شب سحر اما به ما/ تیره روزی آمد و شام دگر/ دیده پر خون از غم هجران او/ با لب خندان چه آسان برسفر/ غصه ها پنهان به دل بودش ولی/ شاد و خرم چهره اش بر رهگذر/ در ارزان زان ما بودای دریغ/ گنج پنهان شد به خاك و بی ثمر/ تا علی برفت آن روز از پیش رو/ بی نشان را خاك تیره شد به سر.
 علی جان روحت شاد

تسلیت

مدیریت شركت معدنچیان جنانب آقای «مهندس مرادیان» درگذشت والده محترمتان را تسلیت عرض می كنم.
از طرف ابراهیم زكی زاده

sms باران

«جاده بافق مهیاست بیا تا برویم... «جاده بافق مهیاست بیا تا برویم /ملک الموت منتظر ماست بیا تا برویم /سالهاست که از همت مسئولین ما!/ ملک الموت در این جاده، مشغول به کار است/ از کم همتی و کم کاری مسئولین /هنوز هم عزرائیل،پیمانکار مسیر است /چه مسئولین پر تلاش و دلسوزی داریم /که حتی برای عزرائیل هم، اشتغالزایی کرده اند /خدا خیرتون بده، کمی هم به فکر ما باشید / همش به فکر استخدام عزرائیل ها نباشید /راستی از پل برایتان بگویم / پلی که تحمل بار سنگین را ندارد /برای عبورش نیاز به جاده فرعی دارد /این هم از همت مسئولین گذشته حکایت دارد!  /پلی که تصادف زنجیره ای رقم زد /کار جدیدی برای عزرائیل رقم زد /یادش بخیر دوران جنگ و جبهه /با یک یا علی پل خیبر می زدیم /حال چه شده که برای یک پل تیتیش مامانی /این همه بهانه و علت می تراشیم ؟! /چه خوب است که هنوز راه دیدار عزرائیل باز است /جاده بافق - یزد تو را فرا می خواند /ببخشید که اگر شعر ،وزن ندارد /بدانید که شاعر هم وضع خوبی ندارد /چون که ضربه مغزی این جاده است... ارسالی از طرف شاعر ضربه مغزی جاده بافق -  یزد
****************
زمستان آمد و شوقى به پا شد/ بوى كله پاچه و پتیل هوا شد/ صداى تنغر و هواى سردش/ ریزش برف و بارون و تگرگش/ همه را مى برد شوق دیدارش/ خدا شكرت از این بارون و برفت/ از این نعمت هاى قشنگت/ ببارد همچنان بر سر ما/ برف و بارون و تگرگت/
 شاعر: محمد على
****************
لبخند زدن خیلى راحت تر است، تا به همه توضیح دهى، چرا حالت خوب نیست؟!! *مرتضى _مباركه*
****************
امام حسین (ع) هر كس خداوند متعال را با صداقت و خلوص، عبادت و پرستش نماید، خداى متعال او را به بهترین آرزوهایش مى رساند و امور زندگیش را تأمین مى نماید. تنبیه الخواطر: ص 427، س 14، بحارالأنوار: ج 68، ص 183، ح 44
****************
فراق یعنی: «دوری» دوری یعنی: «دلتنگی» دلتنگی یعنی: «تو» تو یعنی: همه ی «دنیای» من♥...
****************
بـه آمار مشكوكم …/ جمعیت دنیای من/ دو نفر است... ♥♥♥
****************
احتیاجی به تسبیح نیست/ دستانت را كه به من بدهی/ با بند بند انگشتانت/ ذكر دوست داشتن سر می دهم...‏‎
****************
بی تو هیچ نمی خواهم، نه آسمان! نه زمین! نه باران! نه خیس شدن! نه تازگی! و نه طراوت
گرمای دستانت را به من بده، همه چیز را از من بگیر:-
****************
از تمام عطرهای دنیا، تنها لحظه ای، بویی شبیه به « آغوشت » را می خواهم تا هوش از سر این همه دلتنگی ببرد..
****************
روزگار....می گذرد! سهم من از تو چه بود...قلبم را دگر از من نگیر..ای روزگار می خواهی بروی، برو....حال! من ایستادم تا دگر نشنوم هم قدمی صدای پاهایت را با من... بی من بگذر، اما خوب بگذر برای كسی كه دوستش دارم!(خودموخودت)
****************
در زندگیت به هیچ كس اعتماد نكن. آینه با همه یك رنگیش دست راست و چپت را به اشتباهى به تو نشان مى دهد
*انغوزه اى*
****************
زندگی باور می خواهد آن هم از جنس امید كه اگر سختی راه به تو یك سیلی زد یك امید به تو گوید سلام.
رویا
****************
بخدا گفتم خسته ام، گفت:\»لا تنقطوا من رحمت ا...، از رحمت من نا امید نشوید! گفتم:هیچكس نمی داند در دلم چی می گذرد گفت:\»ان ا... بین المرء و قلبه، خدا حائل است میان انسان و قلبش! گفتم: هیچكس را ندارم گفت:»نحن اقرب الیه من حبل الورید: ما از رگ گردن به شما نزدیكتر هستیم»گفتم: اصلاً انگار من را فراموش كردی. گفت»فاذكرونی اذكركم، مرا یاد كنید تا شما را یاد كنم».
 حامدطاهری
****************
همه ما یك دستمان در دست خداست، اگر دستش را رها نكنیم و با كمك او به كمك و یاری انسانهای دردمند بشتابیم، خواهیم دید كه خدا ما را به جایی خواهد برد كه از رؤیاهایمان هم زیباتر است...
(احمدرضاطاهری)
****************
حضرت زهراعلیه السلام می فرمایند: كسی كه عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد پروردگار بزرگ ترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد.
****************
نوشته هایی كه تو را اشك یا عشق می بخشند/ قلب نویسنده اش را هزاران بار سلاخی كرده اند.
****************
من اسیر واژه محبتم/ خالی از كینه دل و حسادتم/ عاشق دستهای با رفاقتم/ زندگی اینطور داده عادتم..!
فاطمه
****************
دوری از چشمان تو جام بلاست/ با تو بودن آخر عشق و صفاست/ گل برای تو فرستادم/ ولی گل برای گل فرستادن خطاست .
مینا
****************
امام صادق (ع( فرمود: هر كه گناهى را به واسطه ترس از خداى تبارك و تعالى ترك كند، خدا او را در روز قیامت خوشنود گرداند.
(اصول كافی، ج3، ص 128)
****************
یه روز دروغ به حقیقت گفت: می آیی برویم دریا شنا كنیم؟! حقیقت ساده هم پذیرفت! آنها به كنار دریا رفتند حقیقت تا لباس هایش را در آورد دروغ آنها را دزدید و فرار كرد، از آن به بعد حقیقت عریان و زشت است، ولی دروغ در لباس حقیقت زیباست.
*ف~ فلاح مباركه *
****************
آسمان را مرخص می كنم/ دیگر..به هوا هم نیازی ندارم!!/ تو خودت را..مثل هوا..مثل نور..مثل آسمان..پهن كرده ای روی تمام لحظه هایم...
****************
خداوندا! كاش به همان اندازه كه از حرف مردم می ترسیدیم، از تو می ترسیدیم،كه اگر اینگونه بود، دنیای ما دنیای دیگری بود و آخرت ما آخرت دیگری.
 ص . جعفریان
****************
بهترین حس این هست كه بدونی قلب مادرت میتپه .. سلامتی تمام مادران ایران زمین صلوات
****************
با اونایی كه دستشون به دهنشون نمی رسه درست حرف بزن ممكن هست دستشون به دهن تو برسه!
****************
گاهی تكرار یك اشتباه كوچك خود بزرگترین اشتباه است، صیادها جایی دام می گذارند كه پرندگان قبلاً از آنجا دانه بر می چیدند.
****************
هر آنچه زیباست همیشه خوب نمی ماند، اما آنچه خوب است همیشه زیباست!
 تقدیم به خوانندگان محترم.

التماس دعا

سلام خدمت همشهريان عزيز، مي گویند دعاي دسته جمعي جواب مي دهد هركس اين پيام را خواند برایم دعاكند كه بعد از 13سال ازدواج شرمنده زن و بچه ام نشوم. بخدا خيلي گرفتارم. التماس دعا
****************
شب آرزوهاست … قاصدكي به دست باد دادم و عهد بسته ام تا رسيدنش به مقصد برايت دعا بخوانم نگاهت به آسمان باشد، چرا كه من بهترين آرزوها را برايت به قاصدك سپردم تا به خدا برساند.
 مهدي جان! به اميد بهبوديت.m