هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 662

صدای افق 662


صدای افق

با سلام، سازمان جهادكشاورزی بافق، چرا با ساختمان‌سازی و پاتوق در زمینهای كشاورزی و كندن درختان خرمای چندین ساله در بافق و روستای مباركه برخوردی نمی كند؟!
 145-913
*******************
باسلام، از شبكه تابان یزد باخبرشدیم در یكی از روستاهای شهرستان تفت با قطع كردن چند درخت مورد پیگیری قانونی قرارگرفته است؛ اما در روستای مباركه باكندن چندین درخت خرما هیچ پیگیری نمی شود؟!!!
 847-933
******************* 
آقای (...)، سنگ آهن را مجانی برده‌اند. خواهشمندیم كاری به آب شور بافق نداشته باشید؛ اگر می خواهید كاری انجام دهید طرحهای اشتغال زایی در بافق ایجاد كنید.
 496-914
******************* 
شركت ذوب روی بافق چه حاصلی برای بافق دارد؟ چندنفر بافقی آنجا شاغل هستند؟!!! آیا مصداق بارز ضرب المثل به نام ما به كام دیگران،،نیست؟!!!
 098-917
******************* 
سلام، من و همه دوستانم از مسئول پارك آهنشهرخواهش می كنیم داخل آلاچیق برزگ چند نیمكت برای سالمندان درست كند. 
همشهری 627-913
******************* 
آقای (...) یا مزد كارگری كه دوسال دنبال شما می دود را بدهید یا (...) تا مردم (...) زده نشوند! پولهای (...) را چكار می كنید كه پاركینگ آن هنوز ساخته نشده است؟!!
  477-913
******************* 
باسلام، عزیزان توجه داشته باشند كه اگر ما بخواهیم تحریم ها را ادامه بدهیم باید به تولیدكشاورزی و دامپروری توجه بیشتری كنیم و نباید مدام به فكر واردات خودرو یا صادرات مواد خام معدنی باشیم و باید با تمام توان به فكر تولید، اشتغال وخودكفایی باشیم.
 349-913
******************* 
سلام خدمت مدیران و مسئولان، شما كه در سطح شهر بنر و پوستر نصب كردید و تشكر از آقای ایكس نمودید، الآن ما دو هفته هست كه هیچ پزشک متخصصی در بیمارستان نداریم. سال گذشته هم دستگاه لاپروسكوپی خریداری شد، دستگاه بدون پزشک به چه كار می‌آید؟ به فكر دكتر و بیمارستانی تخصصی باشید، ما بافقی‌ها تا كی باید چوب ندانم كاریهای بعضی مسئولین را بخوریم؟!! با تشكر از هفته نامه 
639-913
******************* 
قابل توجه شهرداری بافق، لطفاً سری به كوچه 15خرداد فرعی 2 بزنید، آیا خودتان حاضر هستید در كنار جوی آب و درختان خرما با پرتگاه حدوداً 3 متری كه خطرات زیادی در بر دارد زندگی كنید؟!!  
831-913
******************* 
باسلام، آقای بازرس واقعاً جای بسی تأسف است كه كیفیت پخت نان در شهرمان چقدر خوب شده، فقط باید جلو زن و بچه مان با بردن این نان ها به خانه خجالت بكشیم؛ چرا بعضی از نانواها خمیرنان را با دقت درست نمی‌كنند و نان آنها ترش می شود و باعث ناراحتی معده و ایجاد نارسائی های دیگر می شود؟!! این نانواهای ترش پز عبارتند از: (.....) اینها نانواهای ترش پز هستند كه با سلامتی مردم بازی می كنند و اگر بازرس و مسئولین شهرمان بافق توان رسیدگی ندارند ما به دانشگاه علوم پزشكی یزد و مراجع ذی ربط با بردن نمونه های نان پیگیری كنیم.
(با عنوان) جمع كثیری از دانشجویان و... 
349-913
******************* 
قابل توجه برادران عزیز كه در معدن مشغول به كار هستند بگویم، اگر لباس و كفش مناسب برای معدن ندارند از تاریخ 12/07/93 می‌توانند از (...) برای تردد در معدن استفاده نمایند.
 153-913
******************* 
سلام، ای كاش دهیار مباركه نیز همتی برای برگزاری نماز عید قربان انجام می‌دادند تا ما هم بی بهره نمی ماندیم.
 837-916
******************* 
من وقتی پیام این همشهری را خواندم كنجكاو شدم و سرگذشت كتیرایی ها را خواندم جالب بود، این همشهری توجه داشته باشند كه آن زمان اوضاع بیشتر مناطق همینطور بود كه این حكایت از نالایقی فرمانروایان آن زمان دارد، به این همشهری محترم توصیه می كنم فرهنگ عامه شهرهای ایران را بخوانند.
 477-913
******************* 
ضمن تشكر و قدردانی از اداره اوقاف بافق بخاطر واگذاری موقوفه پاپوش امام رضا (ع) به شهرداری جهت ایجاد پارك و فضای سبز، از شهردار محترم عاجزانه تقاضامندیم در اسرع وقت نسبت به تسطیح و بهره‌برداری از این مكان اقدامات لازم بعمل آورند. اجركم عندا... 
675-937
******************* 
از اینکه برخی از نویسندگان در طول مدت اعتراضات کارگران معدن به رسالت خود عمل نکردند گله‌مند هستم و ناراحت، خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.
(چند پیام در این موضوع)
******************* 
از مسئولان قدیم آموزش و پرورش بافق سؤال کنید پول اداره آموزش و پرورش قدیم را چكاركردند و چرا مكان مدرسه را اداره آموزش و پرورش كردند و مدرسه بنت الهدی هم تك شیفت نمی شود؟! (...)!!؟
552-913
******************* 
با سلام، از همت بالای (...) بیمارستان ولیعصر(عج) بافق و پیمانكار محترم در تكمیل نكردن كار ساختمانی و عدم اتمام بنای اتاق عمل بعد از 85 روز تشكر و كمال قدردانی را داریم!!! واقعاً متأسفم. 
482-913
******************* 
از اداره ثبت و اسناد تقاضامندم بر روی افرادی كه در بافق قیمت گذاری می‌كنند و قیمتهای كاملاً نجومی می دهند نظارت كنند. متأسفانه قیمت گذاری بالا دلیلی برای انتخاب آنها و پول گزاف به آنهاست. 
506-913
******************* 
قابل توجه شهرداری بافق: چرا كسی به مشكلات مردم رسیدگی نمی كند؛ اگر در روستا بودیم حداقل دلمان نمی‌سوخت. ناسلامتی اینجا شهر هست! در شهرك سنگ آهن بالاتر از پمپ بنزین لطفی هنوز گاو وگوسفند نگهداری می‌شود. خواهشاً رسیدگی كنید. تاكی باید بگوییم؟!!
(دو پیام در این موضوع) 695-919
******************* 
سلام من هم با این دوست عزیز موافق هستم، حتماً دو جلدكتاب شازده حمام را بخوانید خیلی جالب هست.
 178-913
******************* 
با سلام، خواستم بگویم آیا بیماران "ام اس" جزء بیماریهای خاص نیستند كه هیچ كس سراغی از ما نمی گیرد هزینه‌های زیاد درمان از یك سو و درد رنجهای زیاد آن از سوی دیگر، ما فقط خدا را داریم. 
041-913
******************* 
سلام، خدمت همه خوانندگان هفته نامه، آقاى مهندس(...) مدیرمحترم كارخانه(....) آیا خبر داریدكه آمبولانس كارخانه شش ماه هست كه خراب است و وقتی یكی از همكاران در حین كار مصدوم بشود هیچ وسیله برای رفتن به بیمارستان نیست و با اورژانس شهر هم كه تماس می گیرم به خاطر اینكه خود كارخانه ایمنی دارد قبول نمی كند بیاید، حال با این تفاسیر اگر خدای نكرده یك اتفاق ناگوار بیفتد چه كسی جوابگوی خانواده آن كارگر بیچاره است؟!!
470-913
******************* 
چگونگی یک سرقت را اطلاع دادم، گفتند بیایید برای تشکیل پرونده؟؟!
506-913
******************* 
باسلام، بعضی از مشاغل شده برای مردم بافق دردسر و مزاحمت. رفته بودیم منزل یكی از دوستان عیادت بیماری در خیابان امام خمینی(ره)، فرعی (...)كه دیدیم سر و صدای بلند موسیقی از باند ماشین داخل (...) روبروی آتش نشانی می‌آید. مردم محله چندین بار تذكر دادند؛ ولی حقوق همسایه ها را رعایت نمی كنند؟!! چرا حقوق شهروندی را رعایت نمی كنیم؟!! مگر ما انسانها وجدان نداریم؟!! درآمد و كار به چه قیمتی، مردم آزاری؟!! بیاییم یك كمی یكدیگر را درك كنیم.
 349-913
******************* 
با سلام و خسته نباشید به شما پرسنل پر تلاش افق كویر، جای یك بخش در هفته نامه شما خالی هست می خواستم پیشنهاد بدهم اگر برای شما ممكن هست بخشی هم به نام گلریزان در نظر بگیرید و در آنجا زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده‌های آبرومند نیازمند به صورت غیر مستقیم و در لفافه معرفی شوند تا شاید شما وسیله ای باشید تا گرهی از كار این عزیزان باز شود. موفق باشید.
 548-913
******************* 
با عرض سلام خدمت مدیر عامل شركت سنگ آهن مركزی ایران جناب آقای عسكری، از شما تشكر می كنم بابت تجهیز كردن بیمارستان به دستگاه سی‌تی اسكن، اما از شما خواهشی دارم در مورد دكتر متخصص از جمله سونوگرافی _ زنان و زایمان _ سی تی اسكن در بافق نداریم این كار دست شما را می بوسد. اجرتان با قمر بنی هاشم
085-910
******************* 
باسلام، ای كاش در محله ای كه با نام آب، این گوهر كمیاب شهرمان كوی (...) نام گرفته بعضی از زنها جلو درب خانه خود را با آب فراوان نمی شستند!!! 
277-913 
*************
 
تولدت مبارک
پسر عزیزم، حسین جان! تولد پسرت را به تو و خانواده محترمت تبریك عرض می‌كنم. 
پدرت سعید
******************* 
یاسین حسن زاده! دوست خوبم، 20 مهر سالروز شكفتنت را صمیمانه تبریك می گویم. بهترین ها را برایت آرزو دارم 
دوستدارت M
******************* 
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید، طهورا جان! دخترك شیرین زبونم تولدت مبارك.
 از  طرف بابا روح ا... و مامانی
******************* 
در سپیده دم عشق كسی متولد شد، كه صدایش آرام تر از نسیم، نگاهش زیباتر از خورشید، دلش پاك تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب و آن تو بودی بهانه قشنگم برای زندگی. همسر عزیزم! تولدت مبارك. 
از طرف شوهرت منصور
******************* 
روز تولد تو روز نگاه باران، بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان، روز تولد تو گویی پر از خیال است، یاس و كبوتر و باد در حیرت تو خواب است عطیه جان! 20مهر روز به دنیا آمدنت را بهت تبریك می گویم.
******************* 
گل را به عزیزان می دهند، محبت را به مهربانان.لایق تو چه باشد.كه هم عزیزی و هم مهربان. .همسر عزیزتر از جانم تولدت مبارك. انشاا....سالهای زیاد به خوبی و خوشی كنار هم باشیم. دوستت دارم. 
از طرف همسرت مهدی...
******************* 
وقتی نگاه تو به دنیا افتاد، یك حس عجیب در دل ما افتاد، در گوش بهار، آسمان چیزی گفت، نام تو سر زبان گلها افتاد. زهراجان! دخترعزیزمان، 14مهرسرآغاز شكفتنت مبارك باد. 
از طرف باباعلی و مامان سادات و داداش علیرضا
******************* 
افسانه جان! دوست عزیزم، 19مهرسالروز شكفتنت را صمیمانه تبریك می گویم. صدسال به این سالها. 
دوستدار تو مژگان
******************* 
 
پیام مهربانی
تو را از بی مثالی دوست دارم، تو را از بس زلالی دوست دارم، اگرچه شاخه ای از گل ندارم، تو را با دست خالی دوست دارم..زینب جان! باتمام وجودم دوستت دارم.
 از طرف خواهرت انسیه
******************* 
همسرعزیزم، فاطمه خانم! عهدكردم كه بدهكار نباشم به كسی، وای ازدست محبت كه بدهكارتوأم، دوستت دارم همسر عزیزم. فدایی داری
همسر همیشه عاشقت محسن ******************* 
ای تنهاترین بهونه برای زندگیم دوستت دارم وحیدم! 
همسرت nazi
******************* 
 
تبریک
خورشید چراغكی ز رخسار علیست/ مه نقطه كوچكی ز پرگار علیست/ هركس كه فرستد به محمد صلوات/ همسایه دیوار به دیوار علیست/ عیدسعید غدیر برتمام مسلمین مبارك باد. 
 
یادبودها
نامه ای رو می نویسم روی بال قاصدكها/ شاید اونجا روی ابرا برسه به دست بابا/ می نویسم كه تن من بعد رفتنت تكیده /هرچی اشك بوده توچشمام روی عكس توچكیده/ مادر، اینجا لب ایوون باغم و غصه نشسته/ كاش بودی و نمی دیدی كه چه جور دلش شكسته/  یه سلام خالصانه بچه ها واسه تو دارن/ چندتا بوسه هم گذاشتن كه برات هدیه بیارن /نازنین بابای خوبم اونجا حالتون كه بد نیست /غصه با اون همه سایه خونتون را كه بلدنیست/ ولی از وقتی تو رفتی حال من خیلی خرابه/ قصه ندیدن تو قصه آب و سرابه/ كاش می شد بیام به خونت /ولی حیف كه خونت زیرخاكه.
"تقدیم به بهترین پدر آسمانی كه یادش در قلبم فراموش شدنی نیست"
از طرف دخترت: ن
******************* 
از كنار تنهایی من كه می گذری گوشهایت را بگیر اینجا سكوتش آدم را كر می كند.............به یاد سجاد كه هیچ وقت نگذاشت تنهایی را حس كنم؛ اما با رفتنش تنها ماندم.....
از طرف پسرخاله‌ات
******************* 
فراموش شدنی نیستند آنان كه با خط مهر بر قلبمان حك شداند بیاد كربلایی ابوالفضل آقایی 
از طرف دوستان
******************* 
ابوالفضل جان! داغ ما در هجر روحت كمتر از یعقوب نیست، او پسرگم كرده بود و ما رفیق (ابوالفضل)گم كرده ایم 
*عباس كارگران*
******************* 
با یاد تو زندگی كردن...چه كم خرج است.. نه خواب می خواهد نه خوراك...بیاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری. شادی روحش صلوات
 ******************* 
♥ ستاره های آسمون فدای یك لحظه نگات كجایی تك ستاره ام خیلی دلم تنگه برات. بیاد دایی سجاد♥
******************* 
یادش بخیرمعلم می گفت: جاهای خالی را با كلمات مناسب پر كنید، غافل از اینكه بعضی جاهای خالی هیچ گاه پر نمی شوند! ،شادی روح آنهایی كه جای خالیشان را هیچكس نمی تواند پر كند. فاتحه و صلوات."یادی از مادرخوبم "معصومه فلاح".
 
تسلیت
خانواده محترم آقایی! تسلیت واژه كوچكی است در برابر این غم بزرگ، مصیبت وارده را به شما تسلیت گفته *روحش شاد یادش گرامی*
ع-ك
******************* 
جناب آقای باقی زاده! فقدان پدر….بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی و خانواده محترم را از پروردگار متعال خواهانیم.  
خانواده غالبی، میرهدایی، میرزایی
******************* 
جناب آقای باقی زاده!  فقدان پدر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی را از پروردگار متعال خواهانم. 
سبحانی
******************* 
خانم باقی زاده!  فقدان عموی بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت، غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته از پروردگار متعال خواهانیم .
از طرف خانواده غالبی، شریفی و میرزایی.
******************* 
جناب آقای "مهندس عباس فتاحی" مدیر عامل محترم سازمان حمل و نقل همگانی بافق مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض می نماییم. 
(با عنوان) برادران شما در سازمان حمل ونقل همگانی شهر بافق
******************* 
 
سپاسگزاری
با سلام و خسته نباشید می خواستم از تمام زحمتكشان شهرداری بخصوص شهردار پر تلاش، مردمی و دلسوز شهرمان تشكر كنم و به ایشان خسته نباشید و خدا قوت عرض كنم خدا یاور همه شما باشد. 
548-913
******************* 
باسلام و خسته نباشیدخدمت مدیریت محترم پیش دبستانی گلهای خندان و مربی دلسوز پسرم خانم صلاحی كمال تشكر را داریم.
 270-913
******************* 
با سلام و روز بخیر، از فعالیت های بی‌وقفه پرسنل بیمارستان ولی عصر (عج) بخصوص جناب آقای "محمود دهستانی" مسئول تأسیسات بیمارستان كمال تشكر را داریم.
 828-913
******************* 
با سلام ضمن تشكر و قدردانی از "فرماندار و مهندس تفكری" بابت زحمات زیادی كه برای هماهنگی و برگزاری كمیسیون ماده 100 انجام داده اند.
085-910
******************* 
جناب آقای مدیر مسئول محترم هفته نامه افق کویر
با عرض سلام همسرم بدون هیچگونه علتی بیمار شد و بیهوش بر روی زمین افتاد. پرسنل زحمتکش اورژانس  با گذشت 7 دقیقه نسبت به معالجات اولیه اقدام و همسرم را به بیمارستان انتقال دادند.
در آن جا هم پرسنل زحمت کش نسبت به معالجه اقدام نمودند . لازم میدانم تشکر مرا از پرسنل به مردم برسانید تا قدر شناس چنین زحمت کشانی باشند 
غلام حسین فتاحی بافقی
******************* 
باسلام، از آقای "امیر فلاح" مسئول قالیشویی نخلستان به خاطر برخورد خوب و آرام با مردم كمال تشكر و قدردانی را داریم. 
(با عنوان) جمعی از اهالی محله كوی فخریه 349-913
******************* 
از تلاش های جناب آقای «سیدعلیرضا میرهدایی» رئیس مؤسسه اعتباری آرمان شعبه بافق كه با مدیریت منحصر بفردشان همیشه به فكر رفع مشكلات مردم درحد توان بودند تشكر می كنیم و امیدواریم هركجا و باهر مسئولیتی موفق باشند.
  861-913
******************* 
 
اس ام اس باران
یاصاحب الزمان، ببین گناه دلم را ز پا درآورده، برای این دل درمانده ام شفا بنویس، درون دفترخود از میان منصب‌ها، همیشه روبه روی نام من گدا بنویس، بیا برای من و عاشورای امسالم، اگر كه زحمتتان نیست كربلا بنویس. (تعجیل درفرج امام زمان(عج)صلوات
******************* 
این روزها ساكت كه بمانی/ می گذارند به حساب جواب نداشتنت/ عمراً اگر بفهمند داری جان می كنی/ تا احترامشان را نگه داری "
‏(تقدیم به آنهایی كه به خیال خودشان خیلی كس هستند، خودشون تو فامیل بزرگ می دانند؛ ولی نمی دانند فقط ظاهرشان بزرگ شده و مغزشان به اندازه مغز یه گنجشك هم نیست.‏
 ابراهیمی
******************* 
توخماری زد توگوشه مادرش همون كسی كه رو بازوش نوشته بود"سلطان غم مادر"
******************* 
انَّ ا...َ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَ قَلْبِهِ ... خدا حائل هست بین انسان و قلبش!. (انفال/24)
 اگر كه دلشكسته ای ... بخـــــوان : الا بذكر ا... تطمئن القلوب....
******************* 
نتیجه زندگی چیزهایی نیست كه جمع می‌كنیم، قلبهاییست كه جذب می‌كنیم،خدایا دوستانم هدایایی از رحمت بیكران تو هستند در پناه خود سلامتشان بدار.
******************* 
به سلامتی كسی كه تا اسم عشقش میاد بی اراده دلش میلرزه و بغضش میگیره از دلتنگی، ولی نمی تونه به كسی بگه عاشق كیه حتی رفیقش....
******************* 
آرزوهایت را یه جا یادداشت كن، بعد اونا را یكی یكی از خدا بخواه، خدا یادش نمی‌رود، اما تو یادت می رود چیزی كه امروز داری آرزوی دیروزت بوده. 
ص .جعفریان
******************* 
دلخوش نباش از اینكه هر روز با یكی هستی/ اینكه هركسی می تونه با تو بودن رو تجربه كنه/ این نشان از بی ارزش بودن توست/ نه چیز دیگری.
 حامدطاهری
******************* 
پیامبراكرم (ص) روز عید غدیرخم از شریف ترین اعیاد امت من است. 
******************* 
قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد/ ایمان به جز از حب علی پایه ندارد/ گفتم بروم سایه لطفش بنشینم/ گفتا كه علی نور بود سایه ندارد.
******************* 
دلم به اندازه تمام روزهای پاییزی گرفته است آسمان چشمانم به اندازه تمام ابرهای بهاری بارانی است قلم انگار به اندازه تمام روز های زمستانی یخ زده؛ اما وجودم در كوره داغ تابستانی می سوزد چه چهار فصلی است سرزمین دقایق من.
M.M
******************* 
وقتی داری گناه می كنی داری چپ و راست رو نگاه می كنی یك بار بالا رو هم نگاه كن.
******************* 
یكی از فرق های انسان با خدا این است كه انسان تمام خوبیها را با یك بدی فراموش می كند، ولی خدا تمام بدیها را با یك خوبی فراموش می كند. 
******************* 
عشق از پى او قدم قدم مى آید/ با لشكر خود به جنگ غم مى آید/ این جمعه و جمعه ها تمامش حرف است/ عشقش بكشد دوشنبه هم مى آید! 
برای سلامتی و ظهورش صلوات@
******************* 
همه گویند به امید ظهورش صلوات.كاش این جمعه بگویند: به تبریك قدومش صلوات.**
******************* 
از زمین خوردن كسى شاد مشو كه نمی‌دانى گردش روزگار براى تو چه در آستین دارد ... امام علی علیه السلام
******************* 
ذهن كودكان مانند زمینهاى پاك و صاف اند. پدر و مادر عزیز مواظب باش هر بذرى را در آن نپاشى، كه كاشت دوباره آن مشكل است.
*مرتضى 'الف ازمباركه *
******************* 
عید سعید غدیر بر حجاج و شیعیان مباركباد* اى عزیزكه طواف خانه خدا كردى، تو كه آنجا به خدا نزدیكترى پس از ذكر خواسته هایت. یادت نرود آرزوى ما را هم با حضرت حق در میان بگذارى. مواظب باش هرچه از خانه خدا دور مى شوى از خدا دور نشوى سنگ شیطان كه زدى با او دوست نشوى
{حاجى! كعبه سنگیست كه ره گم نشود}
انغوزه اى
عرفه آمد و من باز مصفا نشدم، حاجی معتكف یوسف زهرا نشدم، همه گشتند سفید و دل من هست سیاه، باز هم شكر كه پیش همه رسوا نشدم. التماس دعا
******************* 
خدایا گفتی و سخرنا لكم ما فی السماوات و ما فی الارض آسمان ها و زمین را نمی‌خواهم... تنها نگاهت مرا بس است...مگر نگفتی ادعونی استجب لكم..تو را می خوانم... نگاهم كن...
M.M
******************* 
شب عفو است و محتاج دعایم، زعمق دل دعایی کن برایم/ اگر امشب به معشوقت رسیدی، خدا را در میان اشک دیدی/ کمی هم نزد او یادی زما کن، کمی هم جای ما او را صدا کن/ بگو یارب فلانی رو سیاه است، دو دستش خالی و غرق گناه است... از همه کسانی که این پیام را می خوانند می خواهم تا مرا از دعای خیرشان بی نصیب نگذارند. گره ای به کارم افتاده است محتاج دعای خیر شما عزیزان هستم.
******************* 
شاید حاجت من دربند كلامی از جانب تو به خدا باشد صدای اذان به گوش كه می رسد درخلوتت با خدا دعایم كن..التماس دعا..
******************* 
با سلام خدمت همشهریان عزیز، جهت شفا و سلامتی تمام بیماران مخصوصاً بیماران تصادفی اخیر حمد و صلوات قرائت كنیم. 
یك همشهری