هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 661

صدای افق 661



قابل توجه جهادكشاورزی بافق، چرا با ساختمان سازی و پاتوق در زمینهای كشاورزی وكندن درختان خرما چندین سال هست در بافق و روستای مباركه برخوردی نمی كنید؟! 
847-933
************
باسلام، آیا بازرسهای نانواییها به خواب رفته اند كه بعضی از نانواها بجای نان، قره قوروت تحویل ملت می دهند، مثل نانوایی (...) ،و نانوایی(...). شما را به خدا رسیدگی كنید. این افراد نابلد با سلامتی ملت بازی می كنند و هم این نعمت خدا را ضایع می كنند. 
895-913
************
سلام، خسته نباشید، از مسؤلین مركز بهداشت خواهش می كنم به آرایشگاههای زنانه و مراكز پیش دبستانی سری بزنند. بهداشت این محیطهای عمومی را بصورت جدی زیر نظر بگیرند؛ چون (...) زیاد شده و به دیگران منتقل می شود. 
شهروندبافقی862-913
************
قابل توجه اداره راه وترابری: از دو راهی سه چاهون به طرف كوشك را خواهشاً آسفالت کنید.
552-913
************
باسلام، گوشی همراهم خراب شد به موبایل فروشی تعمیرات موبایل اول خیابان (...)بردم بعد از یك هفته با كلی سر و صدا و منت گوشی خراب را خرابتر تحویل گرفتم. 
041-914
************
قابل توجه آموزش و پرورش: چرا مدرسه بنت الهدی تك شیفت نمی‌شود؟! 552-913
************
قابل توجه شهرداری بافق: از شما خواهش می كنم از كوچه امام علی (ع)، فرعی 6  بازدیدكنید. وضع كوچه خراب است فرزندان ما جهت رفتن به مدرسه هر روز با لباس خاكی به منزل بر می گردند، فكری به حال كوچه بردارید0شهردار عزیز برای تمام زحماتی كه برای بافق كشیدید از شما تشكرفراوان دارم. 
862-913
************
باسلام خدمت مسئولین اداره آب، چرا نمی شود با موبایل با شماره122 ارتباط برقرار كرد؟!  
586-913
************
با سلام، اداره برق بافق گفته است كه بافق جزء مناطق گرمسیری محسوب می شود پس این قبض های سرسام آور چطور محاسبه می شود؟! نكنه باز هم شهرهای دیگر استان در الویت هستند؟!!
 041-913
************
آقایی كه می روی با آب تصفیه آهنشهر، پژو پارست را می شویی؛ آب را گذاشتن برای خوردن (...)نه این كه(...) شما ماشین بشویید. 
552-913
************
به دوست عزیزی كه فرموده بودند: داستان كتیرایی ها قصد توهین به بافقیها را دارد پیشنهاد كنم دو جلد كتاب شازده حمام را بخوانند تا اطلاعاتی از گذشته بافق بدست بیاورند خیلی خیلی جالب هست. 
041-913
************
باسلام وخسته نباشید، مدتی پیش كه افق كویرمی خواندم دیدم حاجت خانم 37ساله ای به كمك مؤسسه خیریه ای برآورده شده است. ای كاش یک روز هم برسد تا هزینه عمل قلب فرزند داداش من هم تأمین شود! یكسال پیش یزدعمل شده، دوباره باید تهران عمل شود؛
 اما از كجا.... 
836-913
************
آیا می دانید با هر بار عبور ماشین و موتور ازكوچه 14معصوم، فرعی7 چقدرگرد و خاك نصیب ما می شود!! آن هم به خاطرگازكشی كه یكماه پیش انجام شده است!!! 
743-913
************
اکنون که بحث واگذاری معادن مطرح است چرا شورای شهر و شهرداری بافق اقدامی برای در اختیار گرفتن معدنی که  سود آن عاید مردم شود نه افراد خاص نمی کنند.
رحمتی
************
با تشكر از شهردار محترم كه هرروز پیگیر خیابان مهدیه هستند؛ چرا شركت مربوطه اینقدر كند فعالیت می كند یكماه است رفت و آمد مردم را دچار مشكل كرده است و شاهد پیشرفت زیادی نمی‌باشیم. 
126-913
************
بعضی ها شبها در مغازه جوشكاری می كنند با جوشکاری‌تان خون ما را در منزل به جوش می آورید(...).
227-913
************
باسلام، درخصوص پوشش سخنرانی صباغیان در جمع كثیركارگران سنگ آهن؛ خبرنگارصدا وسیمای بافق فقط درتهیه خبر نقش دارد؛ ولی در پخش آن نقش و اختیاری ندارد . (...) خبرنگار صدا و سیما پیگیر مسائل و مشكلات بافق بوده و باكشف و استخراج مشكلات مردم و معضلات فرهنگی كه دامنگیر قشرجوان شده؛ بخصوص بیكاری جوانان كوشا بوده؛ فلذاجای تقدیر و تشكردارد  (...)
128-913
************
سلام قابل توجه مسئولین محترم شهرستان بافق: پیامها و انتقادات و پیشنهاداتی كه از شهروندان توسط افق كویرمنعكس می شود باید توسط مسئول مربوطه پاسخ داده شود در غیر اینصورت حرف مردم (...) افق كویرلطفا پیگیری كنید. 
277-913
************
با عرض سلام خدمت هیئت امنا حسینیه سفلی، ای كاش فكری هم برای دستشویی های مسجد می كردید، شبی كه آقای دانشمند روضه داشتند بچه ام را بردم دستشویی، ولی چشمتان روز بد نبیند. واقعاً افتضاح بود. 
607-913
************
با سلام، از هیئت امناء مسجد امام حسین(ع)خواهشمندیم فكری برای سرویسهای بهداشتی بردارند، نه اینكه به زیبای داخل مسجد! واقعاً بجا هست كه كسی نماز اول وقتش را به خاطر خرابی سرویسهای بهداشتی شما رها كند؟!!  ‏‎
 167-913
************
قابل توجه مسئولین، به روزگار اعتراض كردم و گفتمش؛ چرا روی چرخ و فلكت بعضی ها را بالا جا داده ای و بعضی ها را پایین؟ نیش خندی زد و گفت: نگران نباش! می چرخد...پس ای مسئولین این میز و صندلی ها وفا ندارند، برای مردم و رضای خدا كار كنید تا دعای خیرمردم همراهتان باشد. 703-938
************
باسلام، از شوراها و دهیاران منطقه سبزدشت خواهشمندیم حالاكه وزیر در مورد جاده گزوئیه موافقت كرده اند دنباله كار را بگیرند تا آسفالت شود. 141-913
************
باسلام و خسته نباشید، بهتر نبود مسئولین زودتر به فكر لوله كشی گاز می افتادند نه درست اول مهر و موقع مدارس. حداقل اطلاع رسانی كنید تا بتوانیم ماشینهایمان را از خانه بیرون بیاوریم تا اینگونه معطل نشویم.
 773-913
************
سلام و خسته نباشید خدمت شهرداری بافق، امروز درست یك سال است كه با دادن پیامهای مكرر از شما عاجزانه خواستیم كه كوچه های بلوار انقلاب فرعی 26نامگذاری شود و شما جواب دادید در دست اقدام است؛ مگر درخواست ساخت برج ایفل را كرده بودیم؟! لطفاً اقدام كنید.
773-913
************
مسئولین بافق خجالت خجالت!!! حالا دیگر فكری به حال دستشویی‌های امامزاده عبدا... كنید ما از مهمانها خحالت می كشیم. نه به امامزاده طبس و شاهچراغ نه به امامزاده اینجا! انشاا... كه به همین مكان مقدس بتوانید جواب دهید.
113-910
************
قابل توجه فرمانداری بافق و مدیر عامل شركت معدن كوشك: فكری هم به حال رفاه رانندگان و كارگران و مزایای این معدن باشید! دائم سنگ، سنگ آهن را به سینه نزنید ما هم كارگر هستیم هیچ كس به فكر ما نیست. 113-910
************
با عرض سلام خدمت اداره برق، لامپ كوچه ما نزدیك به چهار ماه هست كه سوخته، بارها تماس گرفتیم با اداره برق هربار آدرس می گیرند، ولی نمی آیند. اوایل آمدند لامپ سوخته را باز كردن و گفتند لامپ گازی باید بیاورند، الآن چند ماه هست رفتند لامپ گازی بیاورند هنوز برنگشته‌اند!!! خیابان مهدیه، جنب مسجد فاطمیه، پشت مغازه ابوترابی
197-936
************
سلام درمانگاه (...) بافق حتماً از (...) می خواهند دارو تجویز كنند.
139-913
 
 
تولدت مبارک
لابه لای تمام خستگی ات همیشه یادت باشه، یكی را داری كه از تمام دنیا بیشتر دوستت داره. همسرم12مهر ماه تولدت مبارك.
از طرف همسرت M.s
************
تولد كسی است، كسی خوب، كسی كه مثل هیچ كس نیست، كسی كه لبخند هایش بوی طراوت باران و بهار دارد. محمدحسین جان! بهار زندگیت مبارك. داداش كوچكت،حسن
************
میان‎ همهمه‎ برگهای‎طلایی‎ پائیزی‎ فقط‎ تو‎ مانده‎ ای‎ كه‎ هنوز‎ سرسبزی‎ بهار‎ را در وجود مهربانت داری‎ ......‎مهربانم،‎ ‎محمدجان! 18مهرسالروز تولدت مبارك... 
ازطرف همسرتT
************ 
مهربانیت را مرزى نیست، یقین داریم فرشته اى قبل ازآفرینشت قلبت را بوسیده!!! بابامحمدعزیز! تولدتان مبارك. آرزومندیم همیشه سالم و سلامت باشین، از طرف فرزندانت علی، مبینا و مهزیار یاراحمدی.
************ 
تمام وجودم را در قلبم، قلبم را در چشمانم، چشمانم را در زبانم خلاصه می كنم تا بگویم روز تولدت مبارك باد.  بابا تولدت مبارك.…
ریحانه و هانیه حسنی نژاد
************ 
قشنگ ترین تصویر عمرم عكس نازنینی از نخستین دیدن توست، خوش آهنگ عمرم، یادگار دلنشین اولین خندیدن توست. تولدت مبارك. باباجواد! دوستت دارم. روحت شاد. 
پسرت مسعود ح
************ 
سیدمحمدحسین جان! قشنگ ترین تصویرعمرم، عكس نازنینی از نخستین دیدن توست. خوش آهنگ عمرم یادگار دلنشین اولین خندیدن توست. 
تولدت مبارك، دوستت دارم.
************ 
محمدجوادعزیزترازجانم! 
دوسال هست 16مهرماه، كه از قضا روز جهانی كودك هست، خدای مهربان پس از16سال تو را به بابا و مامان هدیه داد. روزتولدت را شكرگزاریم !
 
پیام مهربانی
بارون یعنی چی.::::::::::::: یعنی نقطه چین تاخدا.............!!!! پس تا امتداد نقطه چینها دوستتان داریم.... ... ....تقدیم به پسر و دخترعزیزمان! .محمدرضا و نازنین زهرا.... از طرف مامانی و بابایی مهربانتون ....‏‎:-*:-*‎‏....
************
خیالت راحت...این آدمها، این لبخندها، این حرفها، هیچ كس و هیچ كدام وفاداری ام به "تو"را سست نمی كند! دوستت دارم. لیلی خوبم! 
همسرت h.f
************
سلام، مى خواهم از پدرم به خاطر زحماتى كه برایم كشیده از بچگى تا الآن با چند بیت شعر تشكر كنم.
 
اى پدر اى تاج سر/ اى كه باشد سایه ات بالاى سر/ خاك پایت را باید بوسه زنم/ با تمام وجود فریاد زنم/ دوستت دارم اى پدر. از طرف پسرت محمد على
 
تبریک
حاجیان جمعند دورهم همه/ پس كجا رفته حسین فاطمه/حاجیان رفتند یكسردر منا/پس چرا او رفته سوى كربلا/ او بجاى موى سر،سرمی دهد/قاسم و عباس و اكبر می دهد/سعى حج او صفا با خنجر است/ مروه اش قبرعلى اصغراست. 
عید قربان مبارك.(حامدطاهری)
************
هفته نیروی انتظامی بر بزرگمردانی كه رمز بقا و ثبات آنان، طلب حیات طیبه در گمنامی و بی‌نشانی است، اندیشه ناب خود را باعشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق درآمیخته، بی اعتنا به رنگ و لعاب زیوردنیا، توشه ای معنوی نثار بازار فداكاری كرده اند مبارك باد 
************
از خدا برگشتگى را كار چندان سخت نیست/ سخت كار ما بود،كز ما خدا برگشته است/ 
عیدسعید قربان برشما مباركباد. *مرتضى از مباركه*
 
تسلیت
جناب آقای محمد جواد كوشكی زاده مصیبت وارده و غم از دست دادن برادر بزرگوارتان باعث تأسف و ناراحتی همه ما گردید. ما را شریك بدانید.
(برادران شما در سازمان حمل و نقل بافق)
 
یادبودها
از مهرگان بیزارم و از نام پائیز و ز مهر دارم دیده ای از گریه لبریز- هر برگ زردی كز درختی پیر و رنجور می افتد و بر خاك راهی می نشیند، همراه آهی كز دلم سر می كشد تلخ- در خاطرم یاد سیاهی می نشیند. دایی عزیزم! 8 مهرماه سالگرد رفتنت را گرامی می‌داریم. 
برای شادی روح جانباز علی عباس زاده فاتحه مع صلوات.
************
انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم..تنها یك جمله: هنوز هم دوستت دارم.. بیاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری..
شادی روحش صلوات
************
دایی جان! رفتی و غمت در دلمان جای گرفت، بیگانه بسوخت تا چه رسد آشنای تو، فاتحه و صلوات بروح حاج علی كوشكی زاده، مردی كه برای بالندگیمان خمید و برای شكوفائیمان پژمرد.
************
حاج دایی عزیز! داغ ما در هجر روحت كمتر از یعقوب نیست* او پسر گم كرده بود و ما علی گم كرده ایم
************
دلم برایت تنگ شده !
می خواهم آنقدر اشك بریزم تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود. 
داداش سجاد كجایی؟!!
 
سپاسگزاری
باعرض سلام، می خواستم از امام جمعه محترم حاج آقای سلیمانی، هفته نامه افق کویر و آقای رحیمی در بیت الرضا(ع) تشكر كنم. واقعاً از شما خیلی ممنون هستم. اجرتان با امام رضا(ع) 
868-913
************
سلام، باتشكر از استاد محمدرضا آدمی (كاشیكار) كه با دقت، حوصله، فكر خلاقانه و اخلاق خوب برای مردم كار می كند. 
 339-913
************
هیئت امنای حسینیه بزرگ محله سفلی، تقدیر و تشكر از حسن انتخاب شما از دعوت نمودن جناب آقای دانشمند برای سخنرانی در ایام ماه ذیحجه، انشاا... این كار تداوم داشته باشد.
 594-913
************
با سلام، از تمام كسانی كه برای سربلندی شهرمان تلاش می كنند خسته نباشید می گوییم و برای خوشبختی و سرافرازیشان دعا می كنم. ممنونم دوستان 506-913
************
باسلام، از برخورد خوب و مؤدبانه و پذیرایی گرم آقای برف زاده در تالار علمدار كه واقعاً زحمت می كشد كمال تشكر را دارم. واقعأ دست مریزاد. 
فتوحی803-913
************ 
سلام، من شخصاً آدمهایی كه به هر دلیل آرام و خونسرد به نظر می رسند را قابل احترام می دانم؛ چون كه نشان از یك قدرت درونی بالا و برترشان دارد. 368-913
************
اساتید محترم؛ آقایان مهندس كارگران،حسینی،درویشی و سركار خانم میرالهی زحمات شما بزرگواران را كه باعث موفقیت ما شد را ارج می نهیم.(با عنوان)جمعی ازفارغ التحصیلان كارشناسی برق تابستان
775-933
************
سلام، تشكر می كنم بابت نوشته‌ی درد عشق كه یك نوشته‌ی نو است، نه مثل اكثر نوشته‌ها كپی از سایتها و كتابها. لطفاً باز هم از این قبیل مقالات استفاده كنید.
 212-913
************
باسلام، كمال تشكر و قدرانی را از پرسنل زحمتكش بخش اورژانس بیمارستان دارم، خصوصاً پرستارگرامی خانم «بهبهانی» كه با تلاش بی‌وقفه خودشان به بیماران با دل وجان رسیدگی می كنند. باتشكر از طرف بیمارشب چهارشنبهNBM
163-913
************
جناب آقای كریمی و زمانی، باسلام و دعای خیر بدینوسیله مراتب سپاس و امتنان خود را به جهت مساعدت و همراهی با نونهالان ورزشكار و همچنین چاپ و نصب بنر تصویرفرزندمان كه باعث تشویق و دلگرمی وی و اشاعه فرهنگ ورزش دوستی در سطح شهرگردیده اعلام داشته و از ایزد منان توفیق روز افزون شما را آرزومندیم. احمد برزگری بافقی 299-913
************
سلام، از جناب آقای فتوحی ریاست محترم اداره راه و دهیار و رییس شورا مرحله سوم به خاطر پیگیریهای مكرر و تلاش مجدانه جهت آزادسازی وحفظ حریم راه شادكام كمال تشكر و قدردانی را دارم و امید آنكه در مسایل دیگر این روستا نیز به همین شدت وحدت پیگیر باشید. 
و من ا... توفیق
 591-913
 
اس ام اس باران
یك طرفه بودن همه چیز را خراب می‌كند از خیابان بگیر تا احساس*رویاكارگران*
************ 
زمانی انسان قدر خودش را می داند كه انسان های بدتر از خودش را می بیند. حسنی نژاد
************
درسكوتی كه دلت دست دعا باز نمود، یاد ما باش كه محتاج دعائیم هنوز.
************
خدایا! به بزرگی آنچه داده ای آگاهم كن تا كوچكی آنچه ندارم ناآرامم نكند.
************
ماهیان شهر ما از كوسه ها وحشی ترند * بره های این حوالی گرگها را می درند * سایه از سایه هراسان درمیان كوچه ها * زنده ها هم آبروی مرده ها را می برند.
************
در روزگاری كه لبخند آدما بخاطر شكست توست؛ برخیز تا بگریند....
************
ﺑﻌﻀـــﯽﻫــﺎ ﺣــﺮﻓﯽ ﻣﯽﺯﻧﻨـــــﺪ ﻭ ..  ﺩﻟــــﺖ ﺭﺍ ﻣﯽﺷﻜﻨﻨـــــﺪ ﺑﻌـــــﺪ ﺑﻪ ﺳﺎﺩﮔــــــــﯽ ﺭﻭﺑــــﺮﻭﯼ ﺍﯾﻦ ﻗﻠـــــﺐِ
ﺷﻜﺴﺘــﻪ، ﻣﯽﺍﯾﺴﺘﻨـﺪ ﻭ ﻣﯽﮔﻮﯾﻨـــﺪ : ﻧﺎﺭﺍﺣــــــﺖ ﺷــــــﺪﯼ ؟؟ﭼﻘـــــــﺪﺭ " ﺯﻭﺩ ﺭﻧﺠـــــﯽ " ﺗﻮ .ﻣــــﻦ كه چیزی نگفتم. خطاب به همسرم مرضیه
************
روزی سیری طعنه زد به پیاز،كه تو مسكین چقدر بدبوئی/گفتش ازعیب خودبی خبری/زان ره از خلق عیب می‌جوئی.گفته از زشت روئی دیگران، نشود باعث نكو روئی/درخود آن به كه نیك ترنگری، اول آن به كه عیب خودجوییnk
************
خدایا به فرشتگانت بسپار در لحظه لحظه نیایش خویش...... <<دوستان مرا از یاد نبرند.
سیما
************
امام سجاد (ع)می فرمایند: بدبخت ترین مردم در روز عرفه كسی است كه روز را به شب برساند و گمان كند كه خداوند او را نیامرزیده است. 
احمدرضاطاهری
************
میان مشغله ها گم شده ام، اما...دلم برای هوای یك دوست، همیشه بیكارست. وجیهه
************
آهای آدما! دنیا خیلی بزرگه و جا برای همه هست پس بی خود تقلانكن و با دروغ و دو بهمزنی جای كسی را نگیركه روزگار و زمان تو را سرجات كه مشخص هست می نشاند «سیما ف»
************
دنیاى به این بزرگى براى مؤمن قفسى بیش نیست،دل از مادیات دنیا بكن و به معنویات روكن كه نزد خدا غیر از تقوا هیچ چیزدیگرى ارزش ندارد
{خدایا: عاقبت كارمان راختم بخیربگردان - آمین}
*انغوزه اى*
************
خانواده خوشبخت؛ یعنی جایی كه درآن نزاع و دشمنی نیست، جایی كه درآن حرف گزنده و تند زده نمی شود و انتقاد تلخ وجود ندارد و كوچكترها یاد گرفتند كه به بزرگترهایشان احترام بگذارند. 
این یعنی یك خانواده خوب، نجیب وخوشبخت و اگر غیر از این باشد...!!!
************
این دنیا را به آنانی هدیه می كنیم كه به خیالشان دنیا مال آنهاست و انتهایی ندارد؛ ولی برای تمام كسانی كه مرحم دل شكسته مان بودند آسمان را آرزومندیم.
************
تاریخ تولدت مهم نیست تاریخ تحولت مهمه! اهل كجا بودنت مهم نیست اهل و بجا بودنت مهمه! منطقه زندگیت مهم نیست منطق زندگیت مهمه! 
درود و رحمت خدا بر كسانی كه دعا داشتند و ادعا نداشتند نیایش داشتند و نمایش نداشتند حیا داشتند و ریا نداشتند «روحت شاد مرد بی ادعا حاج علی عزیز»