هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 659

صدای افق 659



با سلام، چندین شب پیش برای مراسم عقد یكی از اقوام به دفتر ازدواج رسمی رفته بودم خیلی سفره عقد ساده بود و روی زمین پهن شده بود، ای كاش سفره عقد را روی یك میز و در كنارش مبلمانی برای نشستن عروس و داماد بود تا خاطره خوشی برای زوج‌های جوان باشد. با تشكر
 043-913
*********************
اداره محترم تعزیرات حكومتی بافق؛ یك پوشاك فروشی با اسم غلط (بوتیك) در خیابان (...) چندین سال است كه گران را گران می فروشد؛ یك پیراهن 20 هزارتومانی؛ همان جنس و مدل و مارك را 48 هزارتومان فروخته است، كمربند 8هزارتومان را 75 هزارتومان. آخه چرا؟!! جوان از خدا بترس.
  128-913
********************* 
باسلام خدمت مسئولین شهر، به خیابانی كه از میدان امام حسین(ع) شروع و تا بیمارستان ولی عصر(عج) ادامه دارد؛ چرا در دست احداث نمی باشد؟!! انتظار تاكی؟!!
 (با عنوان)جمعی از چشم انتظاران كوچه شهید كاظمیان 213-913
********************* 
یادم می آید یکی از این آقایان که سنگ آقای (...) را به سینه می زند می گفت: در زمان مدیریت یکی از آقایون برای هر طوماری که علیه اعضای شورای شهر در دور دوم می نوشتیم و امضا جعل می کردیم؛ پانصد هزار تومان دریافت می داشتیم که واقعاً پول خوبی بود. سؤال من این است آیا نباید جلوی هدر رفتن پول بیت‌المال گرفته شود؟
برزگری
********************* 
باسلام، چرا بیمارستان بافق كه در مواقع اورژانسی دل و امید چهل هزارنفر به آن هست پنجشنبه و جمعه یک نفر دكتر جراح ندارد؟!! الآن كه این پیام را می نویسم داخل آمبولانس در جاده یزد هستم برای عمل آپاندیس داداشم. باتشكر از شما. 
علیرضا قاسمی 827-913
********************* 
باسلام خدمت شهرداری بافق، خواهشاً كوچه فرعی های خیابان پیرمراد و كوچه فرعی راهنمایی مهدیه را تا زمستان نشده آسفالت كنید. باتشكر 
شهروندبافقی 708-913
********************* 
ضمن خداقوت به شهرداری بافق، خواهشمند است تكلیف زمینهای پشت پارك روبروی فرمانداری سابق را مشخص كنید؛ چون من هم یكی از مالكین هستم و می‌خواهم زمین را بسازم، ولی به شهرداری مراجعه كردم گفتند شماحق ساخت ندارید، خواهشمندم اقدامات لازم را مبذول فرمایید. 
090-913
********************* 
با سلام و تشكر از زحمتكشان افق كویر، چند نوبت است كه قبض برق شهرك امام حسین (سنگ آهن) به دست ساكنان نمی‌رسد. اداره برق كه مراجعه كردم كلی طلب كار بودند كه خودتان باید دنبال قبضتان بیایید، مگر وظیفه اداره برق نیست تا قبض را به مشتریان برساند و قبض اخطار صادر نكند؟!!
 032-913
********************* 
دیروز با یک کارگر که اهل زاهدان و شرق کشور بود صحبت می‌کردم. از او دوستانه سؤال کردم چرا شهر خود را رها کرده و به اینجا آمده‌اید؟ گفت: ما در شهر خودمان هیچ چیز نداریم. نه کار و نه منبع درآمدی برای خانواده. اینجا برای ما بهشت است.
زینلی
********************* 
عزیزی كه نوشتید هركس به بافق خدمت نكرد چه بومی و چه غیربومی باید برود، بدانید كه بعضی مردم خدمت ها را نمی‌بینند، حسودان شایعه می كنند و بدتر از آن برخی باور می كنند.
 461-914
********************* 
سلام، جناب آقای (...) اعتصابها و اعتراضات چه ربطی به جایزه ما دانش آموزان دارد كه تا حالا نگفتید مداركمان را بیاوریم. 
851-938
********************* 
چرا پیامها را كامل نمی نویسید؟ نویسنده پیام مسئولیتش را پذیرفته كه نوشته است. 
461-914
افق کویر: باسلام خدمت خواننده گرامی، علاوه بر نویسنده پیام، هفته نامه نیز موظف است بعضی موارد را رعایت کند و بالطبع مسئول می باشد. ********************* 
ما همه چون ید واحده در مقابل هر گونه تاراج بیت‌المال ایستاده‌ایم. اجازه نخواهیم داد تا انفال به دست عده‌ای سرمایه‌دار بیفتد. اگر سرمایه‌داری خوب بود اینقدر علما و روحانیون بالای منبر مذمت کناره‌گیری از حب دنیا و حب جاه و مقام نمی کردند. سرمایه‌دار خوب هست که به فکر مردم و آبادانی شهر و مملکت خود باشد نه اینکه هر چیز که منفعتی دارد برای عده‌ای خاص از افراد جامعه باشد.
علی کارگران بافقی  
*********************
ساكن شهرك هستم، جنب شركت نفت از فرمانده انتظامی بافق تقاضا دارم دستور پیگیری بدهند. برخی مغازه‌ها که تا دیر وقت باز هست پاتوق شده است!
 552-913
********************* 
از قدیم تا ما یادمان هست از مادرمان كه می‌پرسیدیم مسجد مال چه کسی هست به ما می گفت مسجد خدا، ولی الآن شده مسجد حاجی(...)، مسجد آقا (...)، مسجد رضا(...) پس خدا كجا رفته؟!!
 683-913
********************* 
سلام قابل توجه شهرداری بافق، علیرغم پیگیری مداوم تاكنون تابلوكوچه 8 بلوارانقلاب نصب نشده، با عنایت به اینكه بیش از 25میلیون اهالی كوچه عوارض به شهرداری پرداخت كرده اند، ولی از خدمات محروم هستند!!! 
277-913
********************* 
باسلام خدمت شهرداری بافق، بچه های ماحق كوچه تمیز دارند، برای رفتن به مدرسه ما والدین همراه با دانش آموزانی كه از پمپ بنزین سروش تا حسینه ابوالفضل این مسیر را باید طی كنند(...)تا مسئولین مربوطه ببینند این كوچه چه وضعی دارد، در غیر این صورت اقدام كنید. نه آسفالتی! نه كارگری از شهرداری كه كوچه را تمیز كند! كوچه روبروی دبستان طالقانی و...
(با عنوان) جمعی از والدین 039-938
********************* 
پیمانکار شرکت گاز که الحمدا... مشغول گازکشی هست. کاش پشت سر حفر کانال سریع آسفالت هم می ریختند که اینقدر خاک و گرد و غبار و به قول ما بافقی‌ها (دولخ) به حلق مردم نکنند! با تشکر
کاظم کریمی
********************* 
با سلام، خواستم پیشنهاد بدهم كه اگر برنامه ریزی شود تا پروانه تجاری، برای خیابانهای اصلی شهر با تخفیف خیلی ویژه همراه باشد، مالكین ترغیب می‌شوند تا شروع به ساخت كنند و این باعث زیبا شدن شهر می شود و شهر از این حالت زننده كه مایه تأسف هست بیرون می آید. اگر هزینه پروانه تجاری دو برابر الآن هم باشد كه(...). خود مردم حداقل حال و هوای شهر را بهتر عوض می كنند.
 123-913
********************* 
راهنمایی و رانندگی مثل اینكه (...)، چون ورودی آهنشهر می آید موتور می گیرد، آن هم موتور ما كه از سركار برمی گردیم!!! به جای این كار جلو تریلرهایی را بگیرد كه باعث بی نظمی در شهر می‌شوند.
 743-913
********************* 
باسلام، ای كاش جوانهایی كه رفتند جنگ و شهید شدند الآن بودند مردم می دیدند  چطور حق بافق را می گرفتند. شادی روح همه آنها صلوات.
 985-913
********************* 
یک پیشنهاد دارم به مسئولان نظارتی و دستگاه‌های مرتبط: به هوش باشند که امثال خاوری و بابک زنجانی فقط در تهران نیستند. شاید در شهر ما هم باشند. مواظب باشید تا یک دفعه اموال بیت‌المال سر از بانک‌های خارجی در نیاورد. من نمی دانم این همه مسافرت های شرکت (س) به خارج از کشور به خاطر چیست؟ بیایید بررسی کنید تا کار بیخ پیدا نکرده است؟
خانی(چندین پیام در این موضوع)
********************* 
با سلام، در هر روزنامه،هفته نامه،...مطالبی هستند كه همه آن را می خوانند. قسمتهائی هم مخاطب خاص دارند كه همه نمی خوانند، مثل شعر. بنابراین این شعرهائی كه چاپ می كنید اگر برای شعر دوستان هست چاپ نكنید بهتر هست. آبروی شهر و هفته نامه هم حفظ می شود. هر نوشته ای كه شعر نمی شود. آخه گناه دارد تن فردوسی و حافظ بعد از چندین قرن، داخل قبر بلرزد. 
123-913
********************* 
باسلام خدمت مسئولین مربوطه، مگر مردم محله های دیگر چه گناهی كردند كه امسال اول گازكشی از خیابان 14معصوم و شهرك شروع شده است، ولی جاهای دیگر سال آینده؛ یعنی چه كه همه بافق نباید امسال گازكشی شود؟!!! لطفاً افق كویر جواب را چاپ نماید.
 708-913
********************* 
قابل توجه شهرداری: از شما خواهش كردیم تا مدرسه بازنشده كوچه روبرو دبستان های طالقانی و هفده شهریور را آسفالت كنید، شاید این پیام دیده نشده است!!! از زحمت كشان هفته نامه تقاضا داریم این موضوع را به مسئولین مربوطه اطلاع دهید. فقط به خاطر دانش آموزان. 
(با عنوان)جمعی از والدین 039-938
********************* 
سلام، من شادكامی هستم، برای نوشیدن آب و درست كردن چای، آب شیرین از آهنشهر بر می دارم و به روستا می برم، درصورتی كه بهترین آب شرب منطقه را داریم. مسئولین مربوطه به خدا حالا دیگه خجالت دارد فكری بكنید تا كی؟!! 
203-913
********************* 
باسلام، چرا بانوان تكواندوكار بافقی نباید مربی داشته باشند؟!! از آقای فتاحی، رئیس هیئت تكواندو خواهشمندیم نسبت به این مورد اقدام فرمایند. 
079-913
********************* 
تقدیر و تشکر ویژه خدمت بازداشت شدگان اخیر شرکت سنگ‌آهن. می خواستم به آنها بگویم که ما دیگر فریب نخواهیم خورد و اجازه نمی دهیم تا حقمان ضایع شود و مطمئن باشید سختی های شما و به زندان رفتن شما در نزد خداوند مأجور خواهد بود.
امیریان
********************* 
الآن حدود دوماه است كه اتاق عمل بیمارستان ولیعصر(عج)بافق در حال تعمیرات می باشد از بزرگان می پرسم كه این گرد و خاك برای عملهای جراحی ضرر ندارد؟!! 
 506-913
********************* 
باسلام، چرا مسئولین فكری به حال سه راهی سه چاهون نمی كنند؟! حتما باید اتفاقی بیافتد!!!
720-913
********************* 
جناب (م) شما كه نمی توانستید حق ما را بگیرید؛ چرا زمان اعتصابها گفتید بیاییم درب را باز كنیم. نمی دانید حق كارگر حق الناس است به گردنت و مورد مؤاخذه قرار می گیرید. هرریالی كه حق ما را ندهند فردای محشر از حلقومت می كشیم بیرون. چون تو باعثش بودی. 
812-910
********************* 
می خواهم به آن كسانی بگویم كه اگر مهندس (...) برود فرد بهتری می آید؟!! نه! به وا...، جناب مهندس خسته نباشید. 
552-913
********************* 
سلام، قابل توجه مسئولین ورزش همگانی شهرستان، خواهشمند است ایستگاه ورزش همگانی در بلوار كشاورز راه اندازی كنید تا شروعی باشد در جهت توسعه فرهنگ ورزش و در نتیجه سلامت جوانان و هدایت جوانان به سمت ورزش. 
م.ابراهیم زاده  277-913
********************* 
با سلام، وضعیت شبكه‌ی بهداشت شماره ی (...)بافق، روبروی بیت الرضا(ع)، واقعاً تأسف بار است، دكتر(...) كه اكثر اوقات حضور ندارد، بنده ی خدا حق هم دارد، چون كارش چیز دیگه ایست، (...) شاید جوابت را دادند،(...).
 559-913
********************* 
قابل توجه اداره كار و شهرداری بافق: آیا در این شهر باتوجه به اینكه اكثر ما جوانان فارغ التحصیل و جویای كار هستیم خدا را خوش می آید كه در سازمان حمل و نقل شهرداری از نیروهای بازنشسته نظامی و فرهنگی جهت كار با حقوق بالا استخدام كنند؟!! (...)؟! لطفاً جواب دهید. 
یك شهروند بیكار687-913
********************* 
سلام به افق كویری ها: چند وقتی هست هفته نامه از لحاظ چاپ كیفیت گذشته را ندارد. صفحه اول و آخر درشت همراه عكس رنگی، صفحه بعدی متوسط باعكس سیاه سفید، صفحه‌ی بعد پیامها كه بعضی عمومیت ندارد. نسبتاً خوانا و بقیه مطالب فشرده و ریز كه با چشم غیرمسلح به سختی می توان خواند، اگر قابل چاپ نیست و اهمیت ندارد لطفاً اصلا ًچاپ نكنید. 
212-913
افق کویر: با سلام خدمت خواننده گرامی، تمام صفحات با فونت نرمال و عادی چاپ می شود و فقط صفحه صدای افق به دلیل حجم بالای پیام ها نحوه صفحه بندی آن با دیگر صفحات متفاوت می باشد.   
********************* 
با عرض سلام و خسته نباشید، چرا از وقتی كه شركت سنگ آهن حقوق كارگران شركتی را اضافه كرده این طرح اجرا نمی شود. برای هر نفر شركت سه میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می كند. چرا باید حقوق ما كارگران یك میلیون تومان یا نهصد هزار تومان و كمتر باشد؟ چرا همیشه قشر كارگر بدبختر از دیگران است؟ از مسئولین خواهش می كنم كه حقوق بچه های شركتی را درست كنند و پیگیر باشند.
لطفاً. لطفاً. لطفا....ً 304-917
********************* 
با سلام، از سرپرست بخش (...) شركت (...) خواهشمندم گاهی در شیفت های شب به كارگرهای (...) سری بزند و ببیند كه محل استراحت كارگران تبدیل به پاتوق مصرف مواد مخدر شده!! بیچاره بچه های ما كه اینطور به خاطر بی مسئولیتی شما گرفتار اعتیاد می شوند. 
 839-939
********************* 
اطلاع رسانی به شركت فاضلاب شهری: خندقی كه در مسیر خیابان شهدا حفركردید حفاظ درستی ندارد اتفاقی افتاد چه كسی جوابگو است؟!! 
552-913
********************* 
با سلام، واقعاً جای تأسف است كه شهر آهن،گاز ندارد، جاده ندارد، خیابان ندارد، چراغ راهنما ندارد، پارك ندارد، (...) در عوض مردمانی صبور دارد، برخی مسئولان بی لیاقت دارد، سرطان دارد، افسردگی دارد، طلاق دارد، پاتوق دارد، اعتیاد دارد...
 559-913
*********************
 قابل توجه مسئولان: چرا برای بازگشایی سالن استخركوثر كاری نمی كنید؟! چرا سالی كه 12 ماه است 11 ماهش استخر تعطیل هست؟! هر بار هم به بهانه های مختلف خسته شدیم دیگر! لطفأ رسیدگی كنید.
080-913
********************* 
باسلام، دركشورهای دیگر، زنان برای توسعه و پیشرفتشان كار و تلاش می كنند، اما در شهرما بعضی از زنان كوچه نشین فقط غیبت، تهمت، خبرچینی، دوبرهم زنی، دروغ و با آبروی مردم بازی كردن، حسادت كار دیگری ندارند و ای كاش پلیس دایره زنان بود و با این پدیده اجتماعی برخورد می كرد.
 349-913
********************* 
افق كویر صدا برسون، چرا بافق ما معدن دارد، بافق ما سنگ گران قیمت دارد، بافق ما راه آهن دارد، بافق ما چند تا كارخانه دارد، داشته هاش زیاد! اما...برخی مسئولین دلسوز ندارد، متخصص زن و زایمان دائمی ندارد، سونوگرافی دائم ندارد، مكان تفریحی ندارد، بیمارستان یکی دارد، اما پزشک ندارد، جاده دو بانده ندارد، گاز ندارد، آب شیرین ندارد، متخصص دائم ندارد!!! همه اینها یك طرف، معدن را هم بگیرند دیگر بافقی وجود ندارد!كسی هم جوابت نمی دهد. خدایا تو به مردم این شهر صبر دادی، مسئول دلسوز هم بده! آمین
045-913
********************* 
«بافقی می میرد، ذلت نمی پذیرد» این شعار ما در دوره‌ی اعتراض بود. تا پای جان ایستاده‌ایم و از حق خود و منافع شهر دفاع می کنیم ولو اینکه عده‌ای اندک قصد سوء‌استفاده را داشته باشند.
فاطمه دهستانی
********************* 
با سلام، از شهرداری بافق تقاضا دارم، مكانی مناسب برای شب نشینی خانواده ها در نظر بگیرد، تنها فلكه قارچ هست كه آن هم، به علت سرعت بالای وسایل نقلیه، اصلاً جای مناسبی برای بچه ها نیست، پس (...).
 559-913
********************* 
قابل توجه شهرداری، هر شهری می رویم می بینیم عكس زیبای شهدا جلوه‌گر ورودی و خروجی شهراست، چرا بافق نباشد؟!!!
 552-913
********************* 
باسلام و درود بر شهیدان 8سال دفاع مقدس، از دست اندركاران پایگاه (...) بپرسید كه آیا در بافق سرداران و شهیدان والامقامی بومی نبودند كه از اسم یك شهید غیربومی كه معرف حضور نیست استفاده كرده اند؟!!
 506-913
********************* 
باسلام، دوستان: سعی كنیم كارمان خدایی باشد و نه برای مردم! بانصب بنر و خرج پول بیت المال ریا كاری نكنیم..
 506-913
********************* 
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان افق كویر، كاش شهرداری یك سری هم به خیابان شهدا می زد! و با مشكلات و كاستی های این خیابان آشنا می شد! 
محمد حسین تفكری835-913
********************* 
تقدیر و تشکر از شهردار محترم جهت زیباسازی شهر و تعریض خیابان های مهدیه و مسجدجامع نسبت به تعریض خیابان شیخ محمدتقی اقدام لازم مبذول دارید تا شاهد تصادف کمتری باشیم. 
شهروند بافقی107-913
********************* 
با سلام، برای هزار و یكمین بار لطفاً به كوچه‌ی آتش‌نشانی رسیدگی كنید، وضعیت نامساعدی دارد. 
رجبیان559-913
 
خوش یمنهای تابستانی
محسن جان! خوشبختی من در بودن با تو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است، تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی، زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو، تولدت مبارك.
 از طرف همسرت بهاره
********************* 
همسر عزیزم، رضا جان! بی تو جهانم الف ندارد..!! 26 شهریور سالگرد تولدت مبارك. 
همنفس زندگیت فاطمه
********************* 
عزیز دلمان، محمد آرش! قشنگترین و دلنوازترین آهنگ زندگی مان تپش قلب توست و با شكوهترین روز دنیا روز شكفتن تو 24 شهریور سالروز تولدت را عاشقانه تبریك می گوییم.
 از طرف مامان، بابا
********************* 
همسرعزیزم، جوادجان!30شهریور سالروز تولدت مبارك. از صمیم قلب دوستت دارم و به خاطر تمام زحماتی كه برای ما میكشی متشكرم. انشاا.. 120سال زنده باشی. 
همسرت فاطمه
********************* 
داماد عزیزم، جوادجان! به پاس تمام خوبیهایت29شهریور روز تولدت را به جشن می‌نشینیم. دوستت داریم. 
خانواده عباسی
********************* 
میشه پروانه بود و به هر گلی نشست؛ اما بهتر هست؛ مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست، عموی خوبم روح ا... قربانی زاده30شهریور سالروز تولدت مبارك. دوستت دارم.
 نازنین
********************* 
بابایی مهربونم! دوستت دارم یه عالمه. 29شهریور روز تولدت مبارك. 
یكی یه دونت، نازنین رقیه قربانی زاده
********************* 
آفتاب هركس به قشنگی قلب او می درخشد، شك ندارم قلب تو نورش بی انتهاست. خواهرگلم ملیحه عباسی 30 شهریور سالروز تولدت را تبریك می گویم. دوستت دارم. 
آبجی محبوبه و جواد
********************* 
مهربونترین مونس دنیا، عزیزدلم، جواد قربانی زاده با تو من خوشبخت ترین زن زمینم.  29شهریور سالروز شكفتن گل وجودت مبارك. عاشق همیشگی تو تا ابد، 
محبوبه ات
********************* 
زیباترین تولدها، آنهایی است كه در رؤیا برای كسی می گیریم كه عاشقانه دوستش داریم، بهترین دلیل برای زندگیم تولدت مبارك.  
از طرف همسرت رقیه
********************* 
همسرم! ای یگانه ستاره زندگیم، بدون تو زندگیم هیچ است، تا آخرین لحظه وجودم بودنت را شكر می كنم و قلبم تنها به عشق تو می تپد!30شهریور تولدت مبارك، دوستت دارم.
********************* 
همه جا و همیشه گفته ام كه زندگی بدون عزیزان ارزشی ندارد، خواهرشوهرعزیزم! 30شهریور تولدت مبارك. زن داداشت نرگس
حسین جان! هرچند چند سالیست كه وجود پرمهرت كنارمان نیست، ولی یاد و خاطره تو جزئی از زندگیمان شده است،30شهریور تولدت مبارك.
********************* 
عمه لیلا دوستت داریم، تولدت مبارك! 
امیرمحمد و امیرحسین
********************* 
عمو حسین عزیز! نوازش دستانت و شیرینی بوسه‌هایت را زیاد تجربه نكردم، ولی باز هم دوستت دارم و دلم برای مهربانیهایت تنگ شده است، می دانم كه در جای بهتری از این دنیا در آرامش هستی! تولدت مبارك.
 امیرمحمد و امیرحسین قاسمیان
********************* 
خواهرم لیلا! می نویسم دوستت دارم نگو تكراریست، شاید روزی نباشم تا تكرارش كنم! تولدت مبارك. 
برادرت علی
********************* 
عادتم داده صفای توكه یادت باشم/ یاد آن معرفت و مهر و مرامت باشم/ از برای همه لطفی كه بدیدم ز شما/ كمترین كار همین است كه یادت باشم. مادرگلم تولدت مبارك.
********************* 
روز تولد انسانها در هیچ تقویمی یافت نمی شود، چرا كه فقط در قلب كسانی است كه به آنها عشق می ورزیم…آبجی جون!٣٠ شهریور،آغاز بودنت و لمس وجودت مبارك.
 از طرف عارفه
********************* 
تمام دارایی من قلبی است كه در سینه دارم و برای تو می تپد،آن را به تو تقدیم می كنم. همسر عزیزم تولدت مبارك. 
 A
********************* 
قشنگ ترین تصویر عمرم عكس نازنینی از نخستین دیدن توست/ خوش آهنگ عمرم، یادگار دلنشین اولین خندیدن توست/ تولدت مبارك. دختر عزیزم دوستت دارم.
 از طرف پدر و مادرت
********************* 
برادرزاده های عزیزم! بهترین آهنگ زندگی من تپش های قلب شماست و قشنگ ترین روزم، روز شكفتن شماست! عزیزانم 31شهریور سالروز تولدتان مبارك! 
از طرف عمه سمیه
********************* 
نوه های عزیزمان، ستایش و نیایش! آرزو می كنیم هیچ نجاتی نداشته باشید، وقتی غرق خوشبختی هستید!31شهریور سالروز تولدتان مبارك.
 از طرف مادربزرگ و پدربزرگ
********************* 
بابا جونم! 29 شهریور سالروز تولدت مبارك، یك عالمه دوستت دارم. 
از طرف فاطمه زهرا و نی نی كوچولو
********************* 
همسر عزیزم، محسن جان! 29 شهریور سالروز تولدت را صمیمانه و با تمام وجود تبریك می گویم دوستت دارم.
 از طرف همسرت
********************* 
در ستاره بارانِ میلادت میان احساس من تا حضور تو حُبابی است از جنس هیچ ../ از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق.. جشن میلادت را به پرواز می روم در این خانگی ترین آسمانِ بی انتها آسمانی كه نه برای من نه برای تو كه تنها برای “ما” آبیست...همسر عزیزم تولدت مبارك .
از طرف همسرت سید محمد حسین
********************* 
میلاد تو رو به تك تك گل های دنیا تبریك می گم/ ولی می دونم همشون حسودیشون میشه/ آخه تو تنها گل باغچه قلب منی. گل من، طاهره جان! تولدت مبارك.
********************* 
دوباره روز تولدت رسید/ روزی كه غصه سراغم نمیاد/ روزی كه دستای تنهایی من/ بیشتر از همیشه دستاتو می خواد/ عزیزم، ابراهیم جان! تولدت مبارك.
********************* 
همسرم! اینقدر ورق های زندگی ام را بهم نریز؛ حكم همان دل است كه برای تو می تپد. سی ویكم شهریور روز تولدت مبارك. 
از طرف همسرت علی رضا و پسرت آقا پوریا
********************* 
محمد عزیزم! به دنبال كوچكترین فرصت بودم تا بزرگترین تبریك را نثار قلب مهربانت كنم. ورق خوردن برگ سبز دیگری از زندگی ات را تبریك می گویم. تولدت آذین زندگی ام باد.
 همسرت،ن
********************* 
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید/ گویی بساط عیش مداوم به من رسید/ نور ستاره ای در شب تولدت/ انگار كه فرشته ای از ازل رسید/ فرشته ی من، مجیدجان! 30 شهریور سالروز تولدت مبارك. 
از طرف همسرت ‏M
********************* 
زینب گلی جون! دخترم، دنیا صدای كودكی را شنید كه امروز تنها بهانه برای خندیدن ما هست، 23 شهریور سالروز شكوفا شدن گل وجودت مبارك عزیزم 
از طرف مامان و بابا
********************* 
آخرین روزهای تابستان به دنیا آمدی تا با نفسهای گرمت گرما بخش لحظات سرد پاییزی و زمستانی زندگیم شوی. (SH)جان سی ام شهریورماه سالروزتولدت مبارك. 
همسرهمیشه عاشقتR
********************* 
مهربونترین مونس دنیا، عزیزدلم، جوادقربانی زاده باتو من خوشبخترین زن زمینم. 29شهریور سالروز شكفتن گل وجودت مبارك.
عاشق همیشگی تو تا ابد محبوبه ات.
********************* 
حامد جان! قشنگترین تصویر عمرم عكس نازنینی از نخستین دیدن توست. خوش آهنگ عمرم. یادگار دلنشین اولین خندیدن توست...... سالروز تولدت مبارك. 
از طرف همسرت آمنه
********************* 
بابا جونم! روشن ترین ستاره شب در چشمان توست. زندگیت بی غروب باد. تولدتان 30 شهریور مبارك.
 از طرف یسنا سادات
********************* 
زیبایی عشق، پاكی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در كنار تو برایم معنی پیدا كرده است. حسین جان! 27 شهریورسالروز تولدت مبارك.
********************* 
بابامهدی عزیز!30شهریور سالروز شكفته شدن گل وجودت را با تقدیم آسمانی پر ازستاره های نورانی و دشتی پر از گل های شقایق تبریك می گویم و بابت زحماتی كه برای آسایش ما می كشید دستان مهربانت را می بوسیم. تولدت مبارك، با آرزوی عمرطولانی.
 از طرف غنچه‌هایت: نازنین زهرا و نازنین زینب دهقان بهابادی
********************* 
آرزو دارم بهاران مال تو، شاخه های یاس خندان مال تو، ساده بودن های باران مال تو، آن خداوندی كه تو را آفرید،تا ابد همراه و پشتیبان تو. ریحانه جان! دختر كوچولو شیرین و گلم ١مهر تولد ٤سالگیت مبارك.
از طرف بابا حمید و مامانی
********************* 
محمدحسین جان! پسرعزیزم، 29شهریور روز تولدت را با آسمانی پر از ستاره و دشتی پر از گل به تو تبریك می گوییم. 
از طرف مامان و بابا
 
پیام مهربانی
سعیدعزیزم! به چشمانه مهربانه تو می نویسم حكایت بی نهایت عشق را تا بدانی كه محبت و عشق را در چشمان تو آموختم و با تو آغاز كردم به پاكی چشمانت قسم كه تا ابد...دوستت دارم. 
از طرف همسرت s.f
********************* 
پدرعزیزم! هزاران بوسه بر دستان مهربانت، تولدت را با هزاران شاخه گل نرگس و سبد،سبد ستاره تبریك می‌گوییم! دوستت داریم.
 از طرف امیران بابا
********************* 
از ته ته ته قلبم آرزو می كنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی......توی اون لحظه ای ك غرق خوشبختی هستی!!! عشق من شمسی جان! تولدت مبارك. 
از طرف همسرت
********************* 
فاطمه زهرا جان! تو را به اندازه شیرین كاری هایت دوستت دارم. 
ازطرف مامان زهرا، بابا محمد علی.و آبجی مهلا
********************* 
به قلب مهربانت بگو: چیزی وجود ندارد كه یادت را ازخاطرم ببرد، حتی ندیدن ها"مادر و پدر دوستتان دارم اندازه چشمانم "
********************* 
دلتنگم! برای كسی كه مدتهاست، بی آن كه باشد، هـر لحـظه، زنـدگی اش كـرده ام ! ...
مرضیه
********************* 
خدایم را دوست دارم و با وفاتر از او سراغ ندارم، به رسم همین وفاداریست كه، كسانی را كه دوست دارم به او می سپارم؛"داداش عزیزم دوستت دارم آنقدكه فكرش را هم نمی كنی. 
خواهر دلشكسته
********************* 
روزهای دوری از دوستانم را هرگز نخواهم شمرد..!! تا همیشه بگویم، همین دیروز بود!!! تقدیم به دوست عزیزم طیبه دهقان.
********************* 
من هر روز از خودم می پرسم اینها كه می گویند نوشته هایم زیباست اگــر . . . چشمـــهای تــو را می دیدنــد چــه می گفتند ؟!!  تقدیم به همسر عزیزم، ایمان. بابت تمام زحماتت سپاس. 
از طرف marka
 
تبریک
 دیدم كه در عرش شور و شوق برپاست/ برپاگر این بزم شرف ذات خداست/ گفتم به خرد چه اتفاق افتاده/ گفتا كه عروسی علی و زهراست. سالروز ازدواج حضرت علی (ع )و زهرا( س) مبارك باد.
********************* 
بر اوج محبت علی اوجی نیست / در بحر بجز كرامتش موجی نیست/ در كل ممالك و مذاهب به جهان / مانند علی و فاطمه زوجی نیست. سالروز نورانی ترین پیوند هستی مباركباد. 
زهرا
 
یادبود
امیرمحمد جان! پنج سال گذشت چه سخت است در باورمان نمی گنجد در بین ما نیستی. 31شهریور بیادت به سوگ می نشینیم.
(دایی علیرضا)
********************* 
زیبایی ها را چشم می بیند و مهربانی را دل! چشم فراموش می كند، اما دل هرگز! پس بدان تا زمانی كه دل زنده است فراموش نخواهی شد..بیاد سجاد
********************* 
همیشه یادش ماندنی است درقلب و جان ما.. 
بیاد دایی سجاد جونم
********************* 
كاش دفتر خاطراتم چراغ جادو بود، تا هروقت از سر دلتنگی به رویش دست می كشیدم، تو از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی..بیاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری. شادی روحش صلوات
********************* 
خدایا یازده سال است پدر در برم نیست...زلال و گرمی نورش میان خانه ام نیست... خدایا من در این مدت تنهای تنهایم... چون در سكوت و خلوت دل تا قیامت. شادی روح بلند حسین فتاحی سلام و صلوات
********************* 
زهراجان! اﮔﺮ روزﮔﺎر هزار ﺑﺎر هم ﻧﺒﻮدﻧﺖ را ﺑﻪ ﻣﻦ دﯾﮑﺘﻪ ﮐﻨﺪ ﻧﻤﺮﻩ ﻣﻦ ﺑﺎز ﻣﯽ ﺷﻮد ﺻﻔﺮ…ﻧﺒﻮدﻧﺖ را ﯾﺎد نمی‌گیرم. زهراجان! روحش شاد و یادش گرامی
********************* 
این روزها دلم سخت هوای دیدنت را دارد.دلتنگم برای دوباره دیدنت، مهدی جان! هرشب را با یادت صبح می كنیم و هر روز به یادت گریه ، این روزها دوباره مثل روزهای اول رفتن تو شده،كودك شش ماهه ی تو راه رفتن را یاد گرفته و هر باركه زمین می خورد، در انتظارگرفتن دستهای پر از مهر پدر است، این روزها باگفتن بابا در انتظار صدای پر مهر بابا است، اما صدای بابا نمی آید. مهدی جان! مادر پیرت ازغم دوری تو زمین گیرشده و توان از دست داده.
 به یاد دایی عزیزم مهدی
********************* 
دلم برایت تنگ شده !می خواهم آنقدر اشك بریزم تا غبار فاصله از قلبم تمیز شود، ولی می ترسم. برای شادی روح پدرم میرزا جواد حسنی نژاد صلوات. 
پسرت مسعود
********************* 
به یادت هستم، حتی اگر دنیا با تمام ناخوشی هایش بخواهد "سرگرمم"كند...
به یاد پسرخاله ام سجاد رنجبر.شادی روحش صلوات.
 
تسلیت
جناب آقای مهندس عباس فتاحی! "كل من علیها فان و یبقی وجه ربك ذو الجلال و الاكرام" ضایعه درگذشت پدر مهربان و مؤمنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می كنم. خداوند متعال روح پاكش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.
حامدطاهری
********************* 
همكار گرامی آقای "حسین طالعی" درگذشت مادری دلسوز و مهربانتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم. 
از طرف دوستان شما (سد معبر شهرداری) 
179-913
********************* 
جناب آقای عباسپور درگذشت ناگهانی شوفر عزیزتان را تسلیت عرض می كنیم. 
عباس كارگران
 
سپاسگزاری
با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر افشاری رییس بیمارستان ولیعصر(عج) بافق، از شما صمیمانه متشكریم به خاطر رسیدگی به غذاهای بیمارستان، چون كیفیت غذاها واقعاً عالی است.
(با عنوان) یكی از پرسنل بیمارستان
********************* 
با عرض سلام و ادب و احترام و خسته نباشید خدمت شوراء و دهیاری روستای بهدان و از نیروی انتظامی و مسئولین محترم شهرستان بهاباد كه در روز پنجشنبه مورخه 20/6/93 در یادواره شهدا روستای بهدان تشریف آوردند و ما را سرافراز نمودند تشكر و قدردانی می كنیم.  
(با عنوان) جمعی از اهالی روستای بهدان 300-939
********************* 
باسلام و خسته نباشید خدمت خانم ها: «درویشی» و»طباطبایی» و آقای «داوودی» كارمندهای شركت سهامی بیمه ی ایران كه با خوش رفتاری با ارباب رجوع برخود می كنند. كمال تشكر را دارم. 
حسینعلی محبی زاده 511-935
********************* 
با سلام، از فعالیتهای رییس اداره اوقاف و كاركنان امامزاده عبدا...علیه السلام بافق در رابطه با تحولات اساسی و مشهود تشكر می شود، موفق باشید. اجر شما با خداوند متعال  
055-913
 
التماس دعا
از خداوند متعال سلامتی كامل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را خواهانم. انشاءا... پرچم سرافراز انقلاب اسلامی با دست مبارك ایشان تحویل مهدی فاطمه گردد. برای سلامتی ایشان صلوات
ای سرور و سید و رهبر ما! شما در این سرزمین باران رحمتید. دعا می كنم از تمام وجود به زودی سلامتی كامل خود را بدست آورید و به آغوش گرم این سرزمین و مردمانش بازگردید و مثل همیشه دست پرمهرتان بر سر مردم این سرزمین باشد. انشاا... برای سلامتی ایشان صلوات بر محمد و آل محمد
شهاب جان! چشم انتظار سلامتی شما هستیم به امید روزی كه در خیابان ببینمت *دعاكنید برای دوست ما *