هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 657

صدای افق 657


صدای افق 657

 یه سؤال از فرماندار بافق، هفته دولت در بافق چه طرحی به بهره برداری رسید؟!! 
محمدرضا امید
********************
میدان معلم، تقریباً شروع و نماد شهر ما هست، حیف است كه چراغ های زیبایی گذاشته شده در آن خراب و خاموش باشد. 
531-913
********************
باعرض سلام، كاش بعضی ها می فهمیدند درمورد معدن بدون بی احترامی هم می‌توانند حرفشان را بزنند.
كارگران424-910
********************
باسلام خدمت دهیار و شورای مباركه، تا كی باید منتظر دو بانده شدن و آماده شدن خیابان جلو بهشت الرضا(ع) باشیم؟!!! آسفالت خیابان هم خراب شده است.
  908-913
********************
قابل توجه!!! هیچگاه در بافق در هفته دولت طرحی افتتاح نمی شود؛ فقط در بافق كلنگ زده می شود و این طرح ها در جای دیگری افتتاح می شود چقدر بی عدالتی است؟!!!
152-913
********************
سلام خدمت افرادی كه فاز 2 مسكن مهر را خریداری نموده اند، چرا هیچ كس نمی‌آید تا خانه‌اش را تحویل بگیرد؟ چرا همه ساكت هستید؟ تا كی باید اجاره نشین باشیم؟ بیاید با همدلی خانه هایی را که آماده هستند را تحویل بگیریم؛ آقای (...) كاری برای ما مردم نمی كند منتظر حضور گرمتان هستیم.  
335-937
********************
سركارخانم 444-937 به عرضتان می‌رسانم؛ جلسات مشاوره فردی و جمعی در آهنشهر با كارشناسی و رایزنی شورای عالی بسیج زنان شهرستان بافق و حمایت مدیرعامل و تلاش معاون نیروی انسانی و آموزش وپژوهش سنگ آهن برگزار شده است و ارتباطی به واحدهای دیگر ندارد. جلسات مشاوره فردی هنوز هم ادامه دارد و می توانید برای حل مشكلتان به آنجا مراجعه كنید.
 477-913
********************
باسلام، خواستم بگویم یگان ویژه از بافق نرفته است؛ بلكه در پاسگاه كوشك روزگار می‌گذراند.
 362-913
********************
خواهشی از مسئولین مربوطه دارم؛ حال كه گازرسانی به داخل كوچه رسیده، بعد از پایان كار، سریعاً آسفالت كنید و طوری آسفالت كنید كه حالت پله ای نباشد و در خیابان ها، وقتی خیابان را بستید، گاز و فاضلاب را همراه هم انجام دهید تا دو بار مردم خاك نخورند و سختی بكشند.
 531-913
******************** 
سلام، آیا شهرداری برای ساخت و ساز، قانون خاصی ندارد؟ اگر دارد نگاهی به كوچه امام علی(ع) 3 بیاندازد.
911-913
********************
با سلام به پرسنل افق كویر كه به فكر مردم هستید، لطفاً از مسكن مهر فاز 2 پیگیری كنید. ما مردم كه هرچه با آقای (...)تماس می گیرم پاسخگو نیست و آقای (...) هم كه پیمانكار مسكن مهر هست جوابی به ما نمی دهد! در صورتی كه پول كامل واحد ها را دریافت كردند. 
(با عنوان) جمعی از مالكین مسكن مهر  449-913
********************
باعرض سلام وخسته نباشید خدمت شهرداری بافق: خیابان شهدا دارای ایستگاه خط واحد نمی‌باشد؛ حتی از آسفالت مناسبی برخوردار نمی‌باشد. از شهرداری خواستاریم كه پیگیری فرمایید.
 فتوحی 796-913
********************
باسلام خدمت مدیر آب و فاضلاب روستایی، ای كاش! بازدیدی از روستای تراب آباد و خانه باغ‌های آن می نمود و از استخرهای ایجاد شده كه با آب شرب مردم جهت آبیاری درختان میوه استفاده می شود برخورد قانونی می كرد.
(با عنوان)جمعی از اهالی روستا  277-913
********************
قابل توجه راهنمایی و رانندگی: كوچه شهید بهشتی زاده (وحشی2) مدتی است یك طرفه شده، ولی ورودی كوچه تابلو مربوطه را ندارد.
 تفكری627-913
********************
قابل توجه مسئولین محترم اداره اوقاف بافق: مسجد نبش كوچه امام علی(ع) 6، كنار زورخانه پهلوان علی عسكری بافقی، بجای باز بودن برای ادای فریضه نماز همسایگان به ملك شخصی و انباری (...) تبدیل شده و درب آن قفل شده است.
 143-913
********************
برچه اساسی قیمت اصلاح سر از5000 به6500 تومان افزایش یافته است؟!! یا تخلف از آرایشگاه(...) هست؟ لطفاً جوابگو باشید. 
743-913
********************
باتشكر از دست اندر كاران پارك زیبای بیشه در، اگر چند تا قایق هم داخل دریاچه اش بیاندازید بد نیست. حیف هست پاركه به این زیبایی كامل نباشد!!!
 925-913 
******************** 
سلام، ای كاش رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج)بافق فكری به حال غذای مریض‌ها می كردند؛ چون از زمانی كه آقای زارع، آشپز قبلی بیمارستان رفتند غذاها كیفیت خود را از دست داده است. با تشكر 
شهروند بافقی 425-938
********************
سلام، چرا درب اصلی اداره ورزش و جوانان همیشه بسته است. 
 794-913
********************
به زودی هفته‌نامه‌تان پر می شود از روز شمار و باید به فكر اضافه كردن صفحه به آن باشید.
 230-913
********************
با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز 183-913، غیر بومی شاغل در بافق؛ می خواستم بگویم كه شما غصه شهر ما را نخور. بافق اینقدر نیروی متخصص بیكار دارد كه به خاطر پارتی بازی باید جوان كارشناس بافق بیكار باشد.
 002-913
******************** 
سلام و خسته نباشید به پرسنل شركت آب و فاضلاب اگر در مكان های عمومی و بخصوص مدارس از شیرهای آب هوشمند استفاده شود در مصرف آب صرفه جویی كرده‌ایم. كمی هزینه می برد ولی...
 323-913
******************** 
هیچ قانونی بالاتر از قرآن نیست كه فرموده انفال متعلق به كل جامعه است، حالا هركس می خواهد تفسیر به رأی كند، آیا حاضر هستید خود را جهنمی كنید؟!!
 098-917
******************** 
قابل توجه مسئولان (...)! شما كجا یوزپلنگ دارید كه در پارك شهرتان مجسمه یوزپلنگ نصب می كنید؟! مسخره است مناطق بافق را از آن خود می دانند همه می دانند كه این مناطق مال بافق است نه مال شما؛ در ضمن شما معدن هم نداشتید كه حالا یوز، یوز می‌كنید خدا بركت بافق بدهد كه اگر بافق نبود باید می رفتید(...)
 152-913
******************** 
تعدادی از كارگران كارخانجات تعمیرات (...) آیا می شود كارگری كه كار كرده باشد بدلیل امضا نكردن قرارداد شركتی حق و حقوق كارگر را پرداخت نكند. این چه قانونی هست چه كسی باید جوابگوی ما باشد.
470-913
********************
با سلام خدمت مدیر و رؤسای بیمارستان ولی عصر(عج) بافق، خواهشمندم این قدر به وضع ظاهری بیمارستان نرسید و بیمارستانی كه پزشک ندارد چه فایده دارد همه دكترها از جمله خلیلیان یا توانا رفتند؟!!
******************** 
در یادواره شهیدان رجایی و باهنر، جای دولتمردان بافق خالی بود ...؟!!
 531-913
******************** 
آقای (...) شما كه شب و روز زیر كولر هستید و از هوای خنك استفاده می‌كنید دلت به حال زن و بچه بازداشت شده ها بسوزد كه زیر گرمای بالاتر از 45 درجه در چادر بسر می برند؛ شاید فكر كردی اینجا کجا هست! واقعاً میز اینقدر اهمیت دارد!!! 
925-913
******************** 
از تلاش و همت بسیجیان همیشه قهرمان در آزاد سازی بازداشت شدگان و پایان دادن به اعتراضات کارگری بافق تقدیر و تشکر می کنیم.
علی برزگری
********************
چرا در خبرها از القاب آقا استفاده نمی‌کنید مثلاً برای مدیران کل یا مدیران باشگاه‌ ورزشی؟!
294-937
افق‌کویر: باسلام خدمت خواننده گرامی، همانطور که مستحضر هستید نوشتن خبر شرایطی دارد و یکی از شرایط آن درج نکردن آقا، ایشان و غیره برای اشخاص می باشد.
******************** 
سلام خدمت دزد عزیز! آیا با بردن علف و یونجه كشاورزان زحمت كش گوسفند یا اسب خود را سیر می كنید؟!! به فكر آخرت خود هم باشید، خدایی هم هست. 
(باعنوان) كشاورز رنج كشیده 277-913
********************  
با سلام، (...) ضربه ای كه ما از همین مدیر خوردیم و هنوز تا ساعتی كه ایشان قصد رفتن نداشته باشند می خوریم هیچ مدیری تابحال اینگونه سرمایه شهرمان را تقدیم غیره نكرده بود!!! باتشكر از شما و مردم فهیم و شجاع بافق به امید فردایی روشن انشاا... 
041 -914
 (بیش از ده پیام مشابه در همین موضوع)
******************** 
آقای دكتر (...) شما كه دائم می گویید بیمارستان ولی عصر(عج) دارای تجهیزات كامل هست؛ چرا بیمار ما كه از دل درد به خودمی پیچید به بیمارستان مراجعه كرد پزشك گفتند احتیاج به سونوگرافی دارد؛ ولی باید بروید یزد سونوگرافی؛ چون متخصص نداریم. چرا نباید بافق هم مثل شهرستانهای دیگر امكانات تشخیصی و درمانی كامل با متخصص مورد نیاز داشته باشد. تا كی ما باید همچنان راه یزد را برای درمان ساده در پیش بگیریم.
 755-913
 
تولدت مبارک
فقط فرشته هامی دانند عشق یعنی چه! و من چه خوشبختم كه فرشته ای چون تو را دركنارخود دارم. همراه لحظه های تلخ و شیرین زندگی ام، دخترم، ستایش جان! روزت مبارك. 
پدر و مادر همیشه عاشق تو و داداش كوچولویت امیرحسین
******************** 
تو این روزطلایی تو اومدی به دنیا، وجود پاكت اومد تو جمع خلوت ما، تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز. از آسمون فرستاد خدا یه تیكه از ماه. رقیه جان! 20 شهریور چهارمین سال شكفتنت مبارك.
 از طرف مامان و بابا
******************** 
خدای اطلسی ها با تو باشد * پناه بی كسی ها با تو باشد * تمام لحظه های خوب یك عمر* بجز دلواپسی ها با تو باشد * باباجون! 20شهریور سالروز تولدت مبارك. 
*از طرف رقیه و مطهره كوچولو*
******************** 
مادر جان! آسمان با وسعتش تقدیم تو، رقص ماهی های دریا مال تو،12شهریور سالروز تولدت مبارك.
 از طرف (ح. ر)
******************** 
مادربزرگ خوبم! 12شهریور سالروز تولدت مبارك.
 میثم و یوسف
******************** 
پدرعزیزمان! زلالترین شبنم شادی را بر لبانت آرزو داریم نه برای امروزتان، بلكه برای فردای هرروزتان زندگیتان پر از آرامش 16شهریور سالروز تولدتان مبارك. 
از طرف فرزندان شما: فاطمه، طیبه، محمدرضا، حسین، زهرا، ابراهیم و اسماعیل 
******************** 
به آسمون سپردم چشم از تو برنداره / مراقب توباشه، سرت بلا نیاره/ تاتو نخوای نتابه، دلت گرفت بباره/ سپردم با تو باشه، هرگز تنهات نذاره... پدربزرگ عزیز16شهریور سالروز تولدتان مبارك. 
از طرف نوه های شما: مهدیه، ابوالفضل، فاطمه سادات، رقیه، طاها، آرزو، امیرمحمد و زینب كوچولو
******************** 
لبخند بزن.... برآمدگی گونه هایت..... توان آن را دارد كه امید رفته را باز گرداند گاه قوسی كوچك می تواند...... معماری یك سازه را عوض كند! الناز جانم! تو همون قوس كوچیكی بودی كه زندگی ما را عوض كردی و شگفت انگیز* عزیزم تولد اولین سال بودنت كنار ما مباااااارك......
ازطرف مامان و بابا و داداش گلت امیرعلی....
******************** 
نگاهت را قاب می گیرم، در پس آن لبخند، كه به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.  امروز روز توست، رضا جان! تولدت مبارك.
 M
******************** 
پسر عزیز وگلمان! هزاران سوسن و یاس تقدیم تو باد و تولدت را در روز 23 شهریور به تو تبریك می گوییم. 
مامان و باباحسن
******************** 
هزاران بار خدا را شكر كه چنین روزی را آفرید تا باغ جهان نظاره گر شكفتن گلی چون تو باشد. سالروز شكفتنت مبارك، 19شهریور تولد بهترین دوستمان مبارك . 
بچه های علقمه
******************** 
حسین محسنی و سیدعباس میرسلیمانی 20 شهریور سالروز تولدتان مبارك.
(با عنوان) از طرف كارمندان پیام نوربافق
******************** 
بهنوش السادات! خواهرعزیزتر از جانم، زیبایی چشمان تو را به رخ ماه می كشم تا دیگر به مهتابش ننازد، 16شهریور تولدت مبارك عزیز دلم. 
از طرف خواهرت بهناز
******************** 
دختر گل و مهربانم! آهنگ صدایت زیباترین ترانه زندگیمان و نفسهایت تنها بهانه نفس كشیدن هایمان و وجودت تنها دلیل زنده بودنمان است، بهنوش جان! 16شهریور تولدت مبارك. 
از طرف مامان و آقاجون
******************** 
ای تنها دلیل رد كردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه/ عاشق مهربانی توام، برای من بمان و بدان كه تو تنها بهانه برای بودنی. دادش عزیزم! عباس جان، تولدت مبارك.
 
پیام مهربانی
جوادجان! همه‌ی دار و ندارم، زندگیم و وجودم به وجود تو وابسته است. بدون تو دنیا رو نمی خوام حتی یک لحظه. دوستت دارم. 
از طرف‏ همسرت‏
******************** 
عشق من،اعظم جان!هنوز كه سیزده سال از زندگی مشتركمان می گذرد عاشقانه دوستت دارم. ثمره این زندگی سه فرزندسالم و شایسته است. 
از طرف همسرت ‏M.A‏
******************** 
مهدی آقا پسرم! از اینكه فرزندی صالح و شایسته ای لایق تشكر هستی. برتو می بالم، امیدوارم همیشه باعث افتخار پدر و مادرت باشی. انشاا...
 از طرف پدرت
******************** 
سلامتی مادر كه بخاطر ما شكمشو بزرگ كرد...خط چشمشو با عینك عوض كرد، مهمونی های شبانه را با بیدار ماندن كنار ما عوض كرد...كیف پولشو با پوشك عوض كرد، سلامتی مادر كه همه چیزش را با عشق عوض كرد...بسلامتی مامان خودم كه همیشه در زندگی پشت و پناهم بوده و هست. مامان جون! از اینكه این همه سال زحمت كشیدی و اذیتت كردیم ممنون و معذرت. 
دخترت محدثه
******************** 
ارزشمندترین مكان های دنیا كه می توان در آنها حضور داشت، در فكركسی، در دعای كسی، و در قلب كسی... مطهره، آبجی گلم! خیلی دوستت دارم. 
از طرف آبجیت
******************** 
«پیشانی‌ام» سجده‌گاه لب‌هایت؛ «چشمانم» میعادگاه قدم‌هایت؛ «دستانم» تكیه‌گاه خستگیهایت و «قلبم» حریم دلتنگیهایت. تمامی اینها ارزانی «نیم‌نگاهت» مهدی جان، عزیزم! بابت همه زحماتی كه می‌كشی و از دل و جون برای زندگیمان تلاش می كنی یك دنیا ممنون. 
از طرف همسرتM
******************** 
اگر مهربانی یكی از درسهایمان بود بی شك تو شاگرد اول دنیا بودی. بابا جانم! بابت زحماتت خیلی ممنون. 
از طرف دخترت محدثه
******************** 
شمسی جان! عشق زندگیم، دنیایم را می دهم برای لبخندت، هراسی نیست، شادكه باشی، دنیا از آن من است همیشه بخند عشق من!
******************** 
دلتنگی"حس نبودن كسی است كه تمام وجودت یكباره تمنای بودنش را می كند. عشق منی خانمم"صدیقه جان"همیشه دلتنگ و بیقرارتم. 
همسرتR
******************** 
با تو میشه دنیا رو داشت/ از بی كسی ترسی نداشت/ با این همه دل بستگی/ مگه میشه دوستت نداشت. جلال جان!
 از طرف همسرت مرضیه
******************** 
یگانه خانم، دخترم! از اینكه پله های ترقی را یكی پس از دیگری می گذرانی به تو افتخار می كنم دوستت دارم.
از طرف پدرت
******************** 
می نویسم" دوستت دارم" نگو تكراریست .......... شاید روزی نباشم كه تكرارش كنم.........
تقدیم به همسرعزیزم اكبرجان!
******************** 
زهرا جان! برایت دعا می كنم: ای كاش وقتی"خداوند"در محشر بگوید چه داشتی....؟ حضرت فاطمه (س) سربلند كند و بگوید: حساب شد... مهمان من است عمه تو
******************** 
مجتبی جان! تا نفس در سینه دارم دوستت دارم.
 از طرف همسرت زهرا
******************** 
پدر و مادرگلم! از پروردگار مهربان می خواهم روزگارتان به قلم تدبیر آن نقاش بى همتا چنان زیبا نقش بندد كه طبیعت به تماشای شكوهش بایستد!
 از طرف دخترانتان، رقیه، فاطمه و نجمه
 
تبریک
باعرض سلام، ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را به تمام دخترای ایرانی تبریك می گویم. 
رؤیا كارگران
******************** 
دختران عزیزتر از جانمان (ساناز و نازنین زهرا) زمانی كه شما به دنیا آمدید بهترین هدیه و بركت زندگانیمان ازطرف خداوند بودید روز دختر بر شما شكوفه های زندگیمان مبارك.
 از طرف مامان و بابا
******************** 
از وقتی با همیم روزها گذشته، چه تلخ و چه شیرین معبود را شاكرم كه در تلخی ها كنارم بودی و شادی ها را به كامم شیرین تر كردی؛ عزیز لحظه های بی قراریم 18شهریور سالگرد ازدواجمان مبارك. 
*دوستدارت فضه*
******************** 
ولادت باسعادت شمس و شموس، ثامن‌الحجج على بن موسى الرضا (ع) بر افق‌كویر و خوانندگان و عاشقان آن حضرت مبارك باد. 
حامد طاهری
 
سپاسگزاری
باسلام به كاركنان خوب افق كویر هفته نامه جذاب و پرمحتوایی دارید. خداقوت
******************** 
از آقای "حسینی" تشكر می كنیم كه در تالار علمدار از بچه های مباركه به خوبی پذیرایی كردند. الحق كه بچه های مباركه هم محبت آنها را بی جواب نگذاشتند و از مهمانان آنها به خوبی پذیرایی كردند و ما را سرافكنده نكردند از همه آنها كمال تشكر را داریم.
(با عنوان) جمعی از اهالی مباركه 250-913
******************** 
از لبنیاتى خانى تشكر مى كنم به خاطر انصاف و اخلاق خوبشان. 
(باعنوان)جمعى از مشتریان 981-913
********************  
به قلم گفتم برای دوستم چی بنویسم ...نوشت تا دنیا دنیاست دوست تاج سرما و ما خاك پای دوستیم.....سركارخانم آزادی! بابت زحماتتان از شما تشكر می كنم .....دوستتان دارم
زهرا - ق
******************** 
باسلام، تشكر می كنم از آقایان "رجب پورسلطانی" و"حسین پورسلطانی" به خاطر اخلاق خوب و پسندیده ای كه در میوه فروشی انقلاب دارند.
 (با عنوان)جمعی از اهالی محله 201-913
******************** 
باعرض سلام به بابا رضای عزیزم، از شما ممنونیم كه هر شب با مهربانی با نوه های خود رفتار می كنید. انشاا.. 120 ساله شوید.
354-913
******************** 
جا دارد كمال تقدیر و تشكر را از شهردار محترم "آقای عفتی" و همچنین "مهندس خواجه ای" بابت خریداری خانه های فرسوده و آزاد سازی و افزایش عرض كوچه شهید ناظری (باغ بزرگ) به عمل آید و من‌ا... التوفیق. 
(با عنوان) اهالی محل 249-913
******************** 
شوراهای عزیز، شهردار محترم، كاركنان شهرداری و اداره برق، اقداماتتان در مورد خیابان مهدیه را ارج می نهیم. خداقوت.
(با عنوان) مسجد حاج حسین 627-913 
******************** 
از همه كسانی كه از حقوق مردم بافق در زمینه خصوصی سازی سنگ آهن دفاع می‌كنند تشكر و قدردانی می‌كنیم و معتقدیم همدلی و همراهی مردم و مسئولین می‌تواند مشكل گشای كار باشد.
 703-938
******************** 
امام جمعه محترم، جناب آقای سلیمانی (امام رضا (ع) می فرمایند: هر كس اندوه و مشكلى را از مؤمنى برطرف نماید خداوند در روز قیامت انـدوه را از قلبش برطرف سازد: بی شك حمایت شما از كارگران زحمتكش شركت سنگ آهن و مردم ولایتی شهرتان باعث دلگرمی آنها شده است. خداوند اجر و پاداش الهی به شما عطا بفرماید. 
923-913
******************** 
باسلام و عرض تشكر خدمت شهردار محترم جناب آقای "عفتی" از زحمات شما كمال تشكر را داریم.
(با عنوان) اهالی كوچه جلالیه 749-913
******************** 
با سلام، می خواستیم از خانم "خدابخشی" در اداره ورزش و جوانان تشكر كنیم بخاطر اینكه سانس سالن‌های ورزشی را در اختیار ما جوانان می گذارند كه ما وقت خودمان را صرف ورزش كنیم. 
(با عنوان) جمعی از ورزشكاران علاقمند به فوتبال. 216-913
********************  
سركارخانم آزادی بابت تمام زحماتی كه در اردوی دوستی برای ما كشیدید از شما تشكر می كنم . 
از طرف زهرا قاسمزاده
******************** 
بارالها! بضاعتم به قدریست که نمیدانم در حق دوستانم چه دعا کنم و میدانم که تو از حالشان آگاهی پس به حق خوبان درگاهت برایشان بهترینها را مهیا ساز که خزانه تو هرگز تهی نمیگردد. تقدیم به عزیزان افق کویر
سادات
 
یادبود
ﺭﻓﺘﯽ ﻭ ﻧﺪﯾﺪﯼ ﮐﻪ ﭼﻪ ﻣﺤﺸﺮ ﮐﺮﺩﻡ، ﺑﺎ ﺍﺷﮏ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﻮﭼﻪ ﺭﺍ ﺗﺮ ﮐﺮﺩﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺖ ﺑﻐﺾ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻦ، ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﺮﺩﻡ ...بیاد برادر زاده عزیزم زهرا رستگاری
******************** 
سكوتم را به باران هدیه كردم، تمام زندگی را گریه كردم، نبودی در فراق شانه هایت، به هر خاكی رسیدم گریه كردم. به یاد دوست عزیز و مهربانم زهرا رستگاری. شادی روحش صلوات.
******************** 
گریه كردم اشك بر دلم مرهم نشد، ناله كردم ذره ای از دردهایم كم نشد، در گلستان بوی گل بسیار بوییدم، ولی از هزاران گل،گلی همچون تو پیدا نشد. شادی روح حاج اكبر مسلمان صلوات
******************** 
حسین جان ! هنوزچند ماهی از رفتنت نگذشته است شبها با یاد تومیخوابم و هرشب گونه هایم با اشك چشمانم أب یاری میشود. برای شادی روح حسین مهرابی فاتحه مع الصلوات
******************** 
مادربزرگ مهربانم، حاجی بمان‌جان تفكری! با رفتنت همه نوهایت را تنها گذاشتی به یاد ماه‌های رمضان كه مهمونت بودیم. 
نوه شما نجماه
 
اس ام اس باران
ای گلشن زیبای گل یاس بیا/ آرامش سینه های حساس بیا/ این نامه جدا ز نامه های كوفی است/ آقای گلم! به جان عباس بیا. تعجیل در فرج امام زمان(عج)صلوات.
******************** 
در جهان سه چیز است كه صدا ندارد: 1- مرگ فقیر2- ظلم غنی3- چوب خدا
 "حسن زاده"
******************** 
ما در ره ثامن الحجج هوشیاریم / در حفظ حریم او قدم برداریم/ گر دشمن ما خواب پریشان دیده / در سایه ی حضرت رضا(ع) بیداریم.
 احمدرضاطاهری
******************** 
نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند/ مردم صدای آمدنت را شنیده اند/ زیباتر از همیشه شده آستان تو/ آقا! چقدر ریسه برایت كشیده اند.
******************** 
امام رضاعلیه ‎السلام:  هر كس اندوه و مشكلى را از مؤمنى برطرف نماید خداوند در روز قیامت انـدوه را از قلبش برطرف سازد. 
******************** 
قلبی خاكی داشتم، آدما خیسش كردند/ گِل شد، بازی كردند، خشك شد، خسته شدند /زدند شكستند، خاك شد، پا رویش گذاشتند، رد شدند...(رعنا)
******************** 
ازسرنوشت غمگین مباش! چه بسا سگ هایی بر روی اجساد شیرهای جنگل سبز رقصیدند، شادی كردند و خود را بزرگ پنداشتند…ولی نمی دانستند شیر؛شیر می ماند و سگ؛سگ!
******************** 
یادمه قدیما وقتی كسی برایش مشكلی پیش می‌آمد همه خواهر و برادرها برای رفع آن تلاش می كردند، اما حالاچی؟! همه فراموشت می كنند!
******************** 
بانام رضا به سینه ها گل بزنید؛ با اشك به بارگاه او پل بزنید؛ فرمودكه هر زمان گرفتارشدید؛ بر دامن ما دست توسل بزنید. میلاد امام رضا(ع) مبارك. 
انسیه
******************** 
به گوش دل ندا آمد، كه یار دلربا آمد .... به درد ما دوا آمد، رضا آمد، رضا(ع) آمد/ خدا داد آنچه را وعده،‌ بشد در ماه ذیقعده ... كه آمد بهترین بنده، رضا آمد، رضا آمد. 
زهرا
******************** 
السلام ای حضرت سلطان عشق/ یا علی موسی الرضا(ع) ای جان عشق/ السلام ای بهر عاشق سرنوشت/ السلام ای تربتت باغ بهشت.
******************** 
از پدر مفقودالاثری پرسیدند ... سخت ترین چیزی كه در این سال ها تحمل كردی چه بود؟ گفت: هنوز همسرم سرسفره غذا سه بشقاب و قاشق می‌آورد و می گوید: شاید پسرم همین الآن برسد. شادی روح شهدای مفقودالاثر صلوات
******************** 
خوشبخت ترین فرد كسی است كه بیش از همه برای خوشبختی دیگران سعی كند آنچنان حواسمان به نداشته هاست كه نمی توانیم از داشته هایمان لذت ببریم. 
ص . جعفریان
******************** 
بر چهره دلرباى مهدى(عج)صلوات؛ وقتى چشمى مى گرید دستى هست اشكهایش را پاك كند، ولى اگر دلى شكست كجاست دلبرى كه دلدار دل شكسته اش باشه. اى امید دلهاى شكسته كدامین جمعه را به امیدآمدنت لحظه شمارى كنم?با اشك چشمانم و مژه هایم راهت را غبار روبى می كنم كه بیایى، ترسم بیایى و بگویى تو لایق نبودى
*انغوزه اى*
******************** 
تكرار همه چیز ، در دنیا خسته كننده است ،...اما تو مثل نفسی ، تكرارت تضمین كننده زندگی است. 
******************** 
پیش از اینها فكر می كردم خدا، خانه ای دارد میان ابرها/ حكم می راند به تلخی رو به ما/ سخت می گیرد به ما بعد از خطا/ دیر فهمیدم خدا در قلب ما/خانه ای دارد به شكل ابرها/اشك می ریزد ز دلتنگی ما/ می نوازد دیده گریان ما.
******************** 
ولادت امام رضا(ع)، امام رأفت و معرفت برشیفتگانش مباركباد. بر چهره دلرباى مهدى(عج) صلوات/ برامام رضا(ع)شاه خراسان صلوات/ بردشمن دین و ایران و ولایت لعنت/ بر سید على رهبر ایران صلوات/ برپیكر غرق به خون شهیدان صلوات/برجمال زیباى محمد(ص)صلوات[اللهم صلى على محمد و آل محمد] 
مرتضى. الف مباركه
******************** 
تنهایی ... این واژه را بلندترین شاخه ی درخت خوب می فهمد... و حتی ماهیگیر هم دلش سوخت، این بار ماهی بود كه از تنهایی قلاب را رها نمی كرد. حكایت تلخ
 
 
 
التماس دعا
السلام یا علی ابن موسی الرضا(ع) از خودم دلگیرم نمی دانم چه خطایی مرتكب شدم كه نمی توانم به دیدن شما بیایم! درست هست كه مشكل مالی دارم، خیلی دلم می خواست كه حتی یك روز هم كه شده در حرم شما باشم؛ ولی به هر دری زدم نشد. از زائراتون خواستم كه از شما بخواهند تا من هم دعوت كنید یا امام رضا(ع) گره از كارم بگشا! دلم به ضریحت گره خورده و خودت گره گشایی از همه آنهایی كه به دیدن خورشید عالمتاب رفتید برای منم دعا كنید كه خیلی دلم می خواهد به مشهد الرضا(ع) بروم. برایم دعا كنید تا بتوانم هزینه سفرم را جور كنم. التماس دعا
******************** 
برای سلامتی نوجوان بیمار از تمام همشهریان و خوانندگان عزیز التماس دعا داریم.