هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق 654

صدای افق 654



باسلام و خسته نباشید، مگر ما مردم مظلوم بافق چند تا پارك داریم؟ مگر بچه های ما چه گناهی دارند كه نباید جای مناسبی برای تفریح داشته باشند؟! در سطح شهر یكی پارك داریم كه آن هم سرشار از امكانات هست، یک آبسردكن آبرومند ندارد كه حداقل در این هوای گرم به درد بخورد، بهتر هست اسمش را بگذاریم آبگرمكن! از بس آب آن گرم هست، تا می آیند آب بخورند مثل فواره آب می زند بیرون، به خدا با این همه امكانات ماندیم چكار كنیم؟ بچه هایمان را به كدام پارك ببریم؟! با كدام وسیله بازی كنند؟!  در این هوای گرم كجا را برای تفریح انتخاب كنیم؟! چرا یكی پیدا نمی شود به حق این مردم مظلوم برسد كه همیشه تاریخ حقشان خورده شده است!
 268-913
*********************
سلام، چند روز پیش پشت سرهم به اداره (...) بافق مراجعه كردم، با رییس اداره (...) داشتم گفتند مرخصی است، به غیر از این كه یك خانم که آنجا احساس مسئولیت می‌کرد تا جایی كه می دانم او هم نیروی اداره نیست مسئولین كجا هستند؟!!
132-930
*********************
تا یك سال پیش دو دفترچه بیمه و حدود یك سال هم یك دفترچه داشتم و دو ماهی است دفترچه ندارم و می گویند باید بیمه سلامت بشوی و هنوز جوابش نیامده ... اگر برایم مشكلی پیش بیاید باید چطور به دكتر بروم ؟؟؟ ...
درحالی كه هنوز دانشجو هستم.(...)
531-913
*********************
با سلام، این كار درستی است كه یک قالی بدهیم به قالیشویی (...) به مبلغ 23000هزار تومان و همان قالی كثیف را دوباره تحویل ما دهند. لطفاً پیگیری شود ما رضایت کامل نداریم.
364-913
*********************
سلام، قابل توجه شهرداری و شورای اسلامی شهر بافق: لطفاً درباره گرد و خاك و نام‌گذاری كوچه های روبری فلكه آهنشهر اقدام جدی بنمایید!
 دهقان 174-913
*********************
بهره برداری از مجهزترین دستگاه عكسبرداری حین عمل جراحی كشور در میبد. تعطیل شدن دستگاه سونوگرافی در بافق. مسئولین باغیرت به گوش باشید.
472-913
*********************
قابل توجه كسانی كه می گفتند (...) مربی خوبی نیست با خداحافظی او كه شماها آبروی فوتبال مباركه را بردید. حتی از گروه هم صعود نكردید. بهترهست نگاهی به نتایج جام نوروز و جامهای قبلی توسط آقای (...) بیاندازید. مربیگری فقط حرف زدن و ادعا نیست.
290-913
*********************
آقای (...) شما كه می روید به قسمتهای شركت سركشی و می گویید حقوق شركتیها را زیاد نمودیم بروند تغییر حقوق را ببینند؛ حالا شما بروید حقوقمان را ببینید؛ چون ما در سال92حقوقمان950000تومان بود و در سال93دولت 25درصد افزایش و شركت13درصد علاوه برآن مثلاً طرح طبقه بندی اجراشده. (...)
921-913
*********************
مسئول مورد نظر شما در شبكه ما اصلاً وجود ندارد؛ لطفاً مزاحم نشوید. نامه و شكایت ننویسید. انتظار پیگیری هم از ما نداشته باشید.
(از صدای بافق)
 227-913
*********************
می خواستم به آن آقایانی كه با توجیه اینكه اسم (...) رویشان هست و به خاطر یك تشابه اسمی آبروی افراد را می برند بگویم اگر ما هیچ كاری نكنیم خدا حواسش به همه است.
461-914
*********************
آقایان كسبه بازار! اولاً نمایشگاه پوشاك و لبنی و غیرو...در همه جای ایران از تهران گرفته تا یزد است و مردم استقبال زیادی از نمایشگاه و خرید آن دارند و به درخواست مردم و همت مسئولین این نمایشگاه برپا می شود؛ ولی قیمت اجناس شما سر به فلك می كشد؛ حتی از یزد گرانتراست.
 923-913
*********************
از شهرداری بافق خواهشمندیم نسبت به تعویض مكان مجسمه خرما چین(ورودی شهر) اقدام نمایند یا به افزایش ارتفاع آن اقدام نمایند؛ چون در میان درختان خرما محصور شده و برای دیدن چشم غیب نیازمند است.
721-913
*********************
باسلام، یك انتقاد داشتم ازخیرین شهرمان،كمك به مساجد یك كار خوب و خداپسندانه است، ولی مجهز كردن بیمارستان با تمام امكانات و نجات جان مردم از هر كاری پسندیده تر می باشد و همچنین آوردن متخصص بخش های مختلف، خواهش می كنیم از شما خیرین تا بافق هم مثل شهرستان های دیگر استان، پیشرفت داشته باشد؛ چون ما مظلوم ترین شهرستان ایران هستیم.
 458-913
*********************
باسلام، خدمت مردم خوب شهر بافق یزد، من على هستم از شهرستان زرند كرمان باید از این شهر قشنگ تان استفاده كرد. واقعا شهرخوبى دارید.
183-913
*********************
چرا شهرداری حدود چند هفته است كه دیگر بازتاب ندارد.
721-913
*********************
سلام، مبارك باد طرح طبقه بندی، افزایش حقوق نسبت به پارسال دویست تا سیصد، آیا این مبلغ هر ساله به حقوق اضافه نمی شود؟!! مثل از ریش كندن به سبیل زدن.
 114-913
*********************
با سلام وخسته نباشید، می خواستم از (...) بپرسید طلب معدن چغارت از ذوب آهن اصفهان كی گرفته می‌شود؟!!
 467-913
*********************
با سلام به شهرداری محترم و مسئولین مربوطه: محله آتش نشانی و بلوار امام جعفر صادق (ع)محل تجمع سگهای ولگرد شده است و خطر این حیوانات ولگرد برای ساكنین این محله ها بارز است؛ لذا تقاضا داریم تا اتفاقی برای كشاورزان و اهالی این منطقه پیش نیامده است فكری به حال این معضل كنید.
095-913
*********************
قابل توجه شهرداری بافق، آسفالتهای خیابانها آنقدر قشنگ هست كه نیاز به تزیین ندارند چی هست که در خیابان نصب کرده‌اید؟!
 552-913
*********************
لطفاً به مردم اطلاع بدهید كه در سایت معدن 24 چی نوشته؛ یعنی اینها به نامه رهبر ما توجهی نكردند و واگذاری شركت سنگ آهن قطعی شد به فولاد خوزستان؟!!
 591-913
*********************
قابل توجه شهرداری بافق: خواهشاً یك سری به كوچه آتش نشانی بزنید؛ چون آنجا به كارگاه بتن ریزی و تولید پایه چراغ برق شده، اصلاً اول كوچه بایستید تا آخر كوچه را ببینید بعد قضاوت كنید.
921-913
*********************
باسلام، به اطلاع همكاران گرامی می رساند مابه التفاوت اردیبهشت و خرداد و حقوق تیرماه 93 و نیمی از هزینه سفر بحسابتان واریز گردید. رمز عبور :ش ش/ روابط عمومی شركت (...)/ همه این واریزیها شده یك میلیون و چهارصد هزارتومان، تازه خوب آنها من هستم، چه قدر خوب شده وضعیت شركتیها از شما كمال تشكر را داریم و خدمت شما و دست اندركاران این اقدام تشكر می كنیم آیا كسی نیست رسیدگی كند؟ هرطور می خواهند حقوق می دهند.  
927-913
*********************
با سلام و خسته نباشید، تیتر مسئولین، خبرنگار ان را هم سو با خود بدانند نه در مقابل! بهترین تیتری برای بعضی از مسئولین بی وجدان و بی منطق بودكه در مقابل خبرنگاران می ایستاده‌اند.
 467-913
*********************
آقای (...) شما كه گفته بودید نیروهای شركتی حقوق بگیرند سورپرایز می شوند پس چی شد؟!! و تا كی به نیروهای شركتی وعده های پوچ و بیهوده می خواهید بدهید؟!
625-937
*********************
سلام خدمت شهروند عزیزی كه از حقوق كمش در معدن ناراضی بود، باز هم حقوق شما از یك میلیون بیشتر هست! كارگرهای خدمات شهری كه برای تمیز كردن شهر در هوای گرم تابستان و سرمای زمستان زحمت می كشند و اگر یك روز خیابان و كوچه های شهر را جارو نزنند تمام شهر پر می شود از زباله. با كار مهمی كه آنها می كنند حقوقشان به هشتصدهزارتومان هم نمی رسد. با این حقوق كم اجاره خانه. قبض آب و برق، به سختی شكم زن و بچه هایشان را سیر می كنند. كسی هم دلش برای آنها نمی سوزد. هرگز ناشكری نكنید. هركس حق شما را ضایع كند فردای قیامت باید جواب گو باشند.
197-936
*********************
در ستون یادبود یكشنبه 19 مرداد 18 پیام بود12 پیام مربوط به یك خانواده اگه امكان داره پیامهای تكراری را چاپ نكنید.
 628-913
*********************
سلام، می خواستم از همسرم گله كنم، او آنقدر در خانه عرصه را تنگ می كند جز خدا كسی را نداریم به فریادمان برسد. او در این گرما نمی‌گذارد كولر را روشن كنیم. می گوید پنكه سقفی برای شما بس است از شما می خواهم برای (...) كلاس مشاوره بگذارند تا این قدر زن و بچه هایشان را اذیت نكنند. همسرم رییس (...) است و من جرأت اعتراض ندارم.
493-910
*********************
قابل توجه شهرداری و شورای شهر بافق، چرا خیابان مسجد جامع را درست نمی كنید؟! فقط حرف زدید؟! (...) شما هم مثل...هستید
(با عنوان) اهالی مسجدجامع056-912
*********************
خوشحالم كه جوانان شهرم با عنوان تیم تپل اسپرت به برنامه زنده تلویزیونی دعوت شدند و از اهداف فرهنگی خود گفتند ... كه واقعاً عالی بود و متأسفم به خاطر فرستادن برگه و تشكرهای پایان صحبت‌هایشان كه اصلاً زیبا نبود و معلوم بود كه با فشار مجبور به این كار شدند.
(با عنوان) جوان ورزشكار531-913
*********************
سلام وخسته نباشید به مسئولین اداره راه و شهرسازی، فكری به حال سه راهی سه چاهون بكنید نه آسفالت خوبی دارد نه امنیت جانی! حداقل یكی میدان درست كنند.
 720-913
*********************
سلام، اگر واقعاً مدیر عامل شركت(...) می خواهد ثواب كند و دنیای آخرتی داشته باشد؛ باید اول خانواده ای كه تحت پوشش كمیته امداد هست را سر كار بگذارد وگرنه روز قیامت باید جواب بدهد.
  189-913
*********************
باسلام، باتشكر از مسئولین در شركت سنگ آهن جهت اجرای طرح طبقه بندی برای نیروهای شركتی؛ ولی خواهشاً مدرك تحصیلی را هم منظور كنید.
 921-913
*********************
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیرسنگ‌آهن و دست اندركاران، با توجه به طرح جدیدی كه در مدارس آمده و راهنمایی برداشته شده بچه های ما هفتم را با تمام دروس مشكل پشت سر گذاشتند و با معدل 17به بالا قبول شدند از شما خواهشمندیم طبق روال گذشته كه این معدل برای دبیرستانیها بوده وآنها هم دبیرستانی هستند. جایزه سنگ آهن به آنها تعلق داده شود و بچه های ما با امید و تلاش بیشتر پیش بروند.
(با عنوان) از شما جمعی از والدین 039-938
*********************
از یكی از بزرگان دین در تلویزیون شنیدم كه گفت: گناه شمر از بی انصافیش بود؛ اگر یك جو انصاف داشت امام حسین "ع"را نمی كشت و سر از بدنش جدا نمی كرد؛ واقعاً كه داشتن انصاف برای انسان نعمت بزرگی هست كه متأسفانه برخی بویی از آن نبرده اند چه برسد به آنكه در وجودشان باشد.
 سارا كشاورز 680-913
*********************
قابل توجه شهرداری، بعد از اتمام خیابان مسجد جامع باید خیابان وحشی را در اولویت قرار دهد. بعد از ده سال زشت هست این شهر چنین خیابانی داشته باشد. مسافری كه به بافق می آید با دیدن این خیابان می گوید بافق كی زلزله آمده است.
152-913
*********************
سلام به راننده ی محترمی كه پنج شنبه شب به خاطر یک بوق زدن اینقدر زشت كاری كردی!!!! شما بافقی ماهم بافقی، خیلی قشنگ تر از این می توانستی حرفت را بزنی. نه اینكه اینقدر...!!! خواهشاً در رفتار هایتان تجدید نظر كنید.
 552-913
*********************
باسلام، افق كویرخداقوت.خواهشمندم گزارشی از گندله كه در معدن اوایل راه اندازی هست تهیه كنید. ما منتظر هستیم. ممنون.
270-913
*********************
با سلام به مسئولین شهرداری بافق، (...) روزی 20تصادف نزدیك میدان فاطمیه صورت می گیرد؛ برای 2عدد سرعت گیر ما نمی دانیم به چه كسی دیگر بگوییم؛ آیا باید یك نفر با تصادف بمیرد تا شهرداری اقدام كند.
 134-913
*********************
سلام، من از شما افق كویری‌ها گله دارم، شما كه عكس به ثمر رسیدن خربزه را در هفته نامه تان چاپ كردید. اسم كسی كه زحمت به ثمر رساندن خربزه را كشیده چاپ می كردید؛كه آقای محمدتاراس بوده است.
197-936
*********************
باسلام، از مسؤلین افق كویر خواهش می كنم از مسؤلین بافق و شورای شهر سؤال كنید تا كی باید بدون گاز شهری باشه كه سیلندرگاز را گران كردند و6250 تومان شده است. تا چه زمانی باید اذیت شویم، خجالت دارد با این همه معدن اینطور دربه دری و بدبختی باید بكشیم. به فكر مردم بافق باشید.
(با عنوان)شهروند بافقی 708 -913
*********************
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت مسئولین شهرداری بافق، از شما خواهش می كنیم برای آسفالت كوچه جلوی مدارس طالقانی و 17شهریور اقدام كنید و بچه های ما را از هرگونه گرد و غبار وگل ولای كه در این مسیر با آن مواجه می شوند و هر روز با اعتراض و با لباس وكفش گلی به مدرسه می روند نجات دهید.
(باعنوان)جمعی از والدین 039-938
*********************
باسلام وخسته نباشید، می خواستم از برخی نانوایهای بافق تشكركنم. بخاطر پخت نانشان
(با عنوان)جمعی از دامداران بافق594-913
خوش یمن های تابستانی

روز میلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است/ عشق من تولدت مبارك/ نفسم، عباس جان! 19مرداد سالروز بودنت مبارك. عاشقانه دوستت دارم.
 همسرتS
*********************
همسرعزیزم، علی جان، بهترینم! روز تولد تو میلاد عشقی پاك است. 25سال است كه خداوند فرشته خود را بر روی زمین فرستاده است و به ما عنایت خاصی داشته است.گل همیشه بهار من تولدت مبارك.
از طرف همسرت راضیه.
*********************
عشق یعنی: به سادگی دست كسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی كنی.حسین جان! 17مرداد تولدت مبارك.
 591-913
*********************
بابا اسماعیل عزیزم! دیشب برای روز تولدت یك سبد ستاره چیده ام/ تكه ای از ماه را و یك شاخه نیلوفر/ چون تو رو به اندازه تمام دنیا دوست دارم. 26 مرداد روز تولدت مبارك !
 از طرف سارا و محمد حسین
*********************
زندگی من، علی آقا! 25 مرداد روز میلاد توست و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم كه دستانت را بگیرم در چشمانت خیره شوم و تو را در آغوش بفشارم و با عشق بگویم تولدت مبارك. هم نفس تمام لحظه های زندگی ام. تا آخر عمر عاشقانه دوستت دارم.
ساحل نشین قلبت همسرت
*********************
اینو همیشه یادت باشه:  اگه تو پیشم باشی قلبم آروم میگیره .../ ولی اگه تو نباشی قلبم آروم آروم می گیره ... پدر عزیزم! تولدت مبارك.
 از طرف نازنین زهرا میرعبدالهی
*********************
روزی كه به دنیا اومدی داشت بارون میومد؛ اما اون روز هوا اصلاً ابری نبود. این فرشته ها بودن كه داشتن گریه می كردن چون یكی ازشون كم شده بود..
دختر گلم، محدثه عزیزم! تولدت مبارك.
*********************
روزی كه به دنیا آمدی هرگز نمی دانستی زمانی خواهد رسید/ كه آرامش بخش روح و روان كسی هستی كه با بودن تو دنیا برایش زیباتر است. پریسا جان! عزیزم، تولدت مبارك
* از طرف زندایی و دختردایی ریحانه*
*********************
از همان روزی كه پای تو به این دنیا رسید/ غصه هایم یك به یك از قلب و جانم پر كشید/ روز میلاد تو دنیا یك صدا خندیده بود/ آسمان در مقدمت باران گل باریده بود. محدثه خانم! تولدت مبارك.
از طرف مامان و بابا
*********************
خدای بخشنده را شكرگزار و نوزاد بخشنده بر تو مبارك. امید كه بزرگ شود و از نیكوكاریش بهره مند گردی. حضرت علی (ع)
فاطمه150-913
*********************
همسر مهربانم!دستهاى پر توانت، همیشه بزرگترین حامى زندگى ام بوده و آغوش امن تو بهترین جا براى فراموشى غم هاى زندگیم! تولدت مبارك! تقدیم به همسرم وحید
*********************
امیدوارم با قدمهای فرشته كوچولو تازه به دنیا آمده، زندگیتان سرشار از سلامتی، بركت و شادی گردد. قدم نورسیده مبارك.
مشتاق دیدارت رقیه
*********************
داداش گلم، ابوالفضل! تولدت مبارك.
 از طرف دادشت امیرعلی
*********************
احساس توچون طراوت باران است/ بر زخم شكوفهای گل درمان است/ هروقت كه درهوای تو می چرخم انگار نفس كشیدنم آسان است،/دلت آبی تر از دریا عزیزم! به كامت گردش دنیا عزیزم! الهی همیشه چون گل بخندی وجودت خوش و زیبا عزیزم! تولدت مبارك. روز شكفته شدنت مبارك باد.
 از طرف دوستدارتM
*********************
آسمان با وسعتش تقدیم تو، رقص ماهی های دریا مال تو، هرچه دارم از تو دارم همسرم، زندگیم امروز و فردا مال تو، علی جان! 31مرداد سالروز تولدت مبارك.
از طرف همسرت (خ، ش)
*********************
نازنین زینب عزیز! گلهای بهشت سایه بانت، یك دسته ستاره ارمغانت، یك باغ پر از گلهای نرگس تقدیم به دل مهربانت. نازنینمان! 25 مرداد روز شكفته شدنت مبارك. با آرزوی سلامتی و فرداهایی روشن.
 از طرف مامان و بابا و آبجی نازنین.
*********************
پسرگلم، ابوالفضل! 22مرداد سالروز تولدت مبارك.
*********************
همسرمهربانم روزی كه به دنیا آمدی هرگز نمی دانستی زمانی خواهد رسید كه آرامش بخش روح و روان كسی می شوی كه با تو دنیا برایش زیباتر است. بهانه آرامشم 23 مرداد تولدت مبارك.
 همسرت رضا
پیام مهربانی

سبد سبدگل یاس و نرگس تقدیم كسی كه لحظه لحظه زندگیم را به مهربانی های او مدیونم. علی جان! اولین سالگرد یكی شدنمان را به تو بهترین تبریك می گویم.
 از طرف همسرت راضیه
*********************
مهربانم! دلم با تو حرفها دارد؛ بیا با هم فقط به حرفهای دل هم گوش بدیم عاشقانه، صادقانه بعد از خدا تو رو می پرستم و دوستت دارم. بیا تا زود دیر نشده؛ مهربانم! مهربانتر باشیم.R عزیزم.
همسرتM
*********************
تبریک

بهترین گفتن به بهترینها همیشه سخت هست و ساده گفتن چه زیبا، روزخبرنگار مبارك.
324-913
*********************
باسپاس از خانواده محترم هفته نامه وزین افق كویر و روز خبرنگار برشما عزیزان و سروران خجسته باد.
143-913
*********************
عروس گلم، مطهره! و پسرعزیزم ابولفضل! زیباترین لحظه تمام زندگى مان لحظه ى ست كه از ته دل مى خندید. 25 مرداد سالگرد ازدواجتان مبارك.
 ازطرف دایى و زن‌دایى
سپاسگزاری ها

باسلام وخسته نباشید، می خواستم از زحمات بی دریغ فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان بافق "جناب سرهنگ پاسدار سیدمحمدحسینی" و برادران پاسدارگردان بابت فراخوانی كه در روستای خوسف برگزاركردند تشكر و قدردانی كنیم.
(باعنوان) بسیجیان دسته آتش گردان.
 412-914
*********************
باسلام و تشكر فراوان خدمت بهترین و مهربانترین مدیر مدرسه ی توحید آهنشهر، "سر كار خانم باباییان" كه مثل مادری مهربان برای دانش آموزان سنگ تمام گذاشتند و می‌گذارند. اجركم الی ا....
( فاطمه669-913 )
*********************
سلام، حق به حق‌دار رسید. واقعأ روابط عمومی حق آقای رضایی بور این مرد مخلص با روابط عمومی بالا بود.
 803-913
*********************
باسلام و خسته نباشید، از زحمات بی دریغ برادر شهید بزرگوارحسن خدابخشی، "جناب آقای محمدخدابخشی موری آبادی" بابت تداركات بسیارخوب كه در فراخوانی گردان كه در روستای خوسف برگزارشد. تقدیر و تشكرفراوان داشته باشید. خداقوت.
( با عنوان) بسیجیان دسته آتش گردان امام حسین (ع) 412-914
*********************
باسلام و تشكر از شما خانوادهای محترم "زریگانی" كه در مراسم استقبال و پذیرای كاروان پیاده علی بن موسی الرضا(ع) هرساله زحمت می كشید كمال تشكر را داریم.
(با عنوان) اهالی روستای كوشك. 205-913
یادبود

كاش می شد خدا را كشید كنار و در گوشش گفت: میشه بعضیا را برگردونی...داداشی خیلی دلم برات تنگ شده...
برای شادی روح حسین مهرابی صلوات...
*********************
سینمای ذهنم همیشه همان فیلم همیشگی را پخش می كند خاطرات بودنت را.
 به یاد دوست مهربانم زهرا رستگاری!  796-913
*********************
مهربانیت را با دلم پیوند زدم تا از تو دور بودن را احساس نكنم؛ اما باز هم دلتنگم.. به یاد بهترین دوستم زهرا رستگاری.
 برای شادی روحش فاتحه مع الصلوات 794-913
تسلیت

دوستان عزیز، "جواد و حمیدقاسم پور"ضایعه در گذشت(پدربزرگ) گرامیتان را خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برای آن عزیزسفركرده علو درجات الهی را مسئلت ‌داریم.
(حامدطاهری)
اس ام اس باران

امام رضا (ع) فرمود: در حق پدر و مادر دعا كن و از جانب ایشان صدقه بده و اگر زنده باشند با آنها مدارا كن.
(معراج السعاده، ص 445)
*********************
اگر به دنبال آن یك نفری هستید كه زندگی شما را تغییردهد...نگاهی به آینه بیندازید!
عشق یعنی.... وقتی داری كتاب می خونی و خسته شدی و با قلم گوشه كتابو خط خطی می كنی اولین چیزی كه بی اراده دستت می نویسه اسم اونه!!!
 (مینا)
*********************
به محضِ اینكه احساس كردید غرورتون بازیچه كسی شده، كوله بارِ آرزوهایتان را بردارید و بزنین به چاك/ داغِ زانو زدنتون رو به دل هر كی كه با غرورتون بازی می كنه بذارین
* رویا كارگران*
*********************
رفاقت را ازدست فروش بازار نخریدم، اونو تو كوچه های خاكی محله مون یادگرفتم پس خوب میدونم واسه كدوم رفیق زمین بخورم كه از زمین خوردنم شاد نشه بلكه دست خاكیمو بگیره و از زمین بلندم كنه...
 [ARMIN]
*********************
جاده ی زندگی نباید صاف و مستقیم باشد،خوابمان می گیرد...دست اندازها نعمتند
*رویا كارگران*
*********************
مأمور سرشماری درب خانه ای را زد. مادری درب را باز كرد و از مأمور خواست كه فردا برای سرشماری بیاید. مأمور علت این كار را پرسید. مادر جواب داد: شاید تا فردا پسرم برگردد ...شادی روح شهدای مفقودالاثر صلوات
"سردار بی سر"
*********************
خداوند نزول را حرام كرده و نزول خور و نزول بگیر را به یك اندازه گناهكار می شناسد
(حامدطاهری)
*********************
قبل از دعا ایمان داشته باش، قبل از صحبت كردن گوش كن، قبل از خرج كردن بدست بیار، قبل از نوشتن  فكركن، قبل از تسلیم شدن تلاش كن، و قبل از مردن، زندگی كن.
ص.جعفریان
*********************
خدایا! دستم به آسمانت نمی رسد/ اما تو كه دستت به زمین می رسد/“بلندم كن“
*********************
پشت یه ماشین نوشته بود 2ضربدر 2می شه 5. كی به كیه .واقعاً راست گفته.
*********************
امام علی "ع" می فرمایند: اشرار در پی عیب‌های مردم اند همچون مگسان كه در پی قسمتهای چركین بدن می گردند و قسمتهای خوب آن را رها می كنند.
م فرخی
*********************
در عجبم از كسی كه كوه را می شكافد تا به معدن جواهر برسد، ولی خویش را نمی كاود تا به درون خود راه یابد.
*********************
به قول آیت ا... بهجت كه می فرمودند:گشتیم و گشتیم هیچ ذكری بهتر و بالاتر از صلوات پیدا نكردیم) برای سلامتی تمام مخاطبان و خوانندگان افق کویر صلوات.
 مهین
*********************
این روزها مهربون كه باشی به پای خوب بودنت نمی گذارند، می گذارند پای حماقتت..
*********************
گلایه ها عیبی ندارند.../ كنایه هاست كه ویران می كنند آدمی را.../
*********************
فلسفه ی حجاب: اگرحجاب باشد مرد برایش همسرخودش بهترین است؛ پس آرامش خانواده حفظ می شود؛ می گویم حجابت؟! می گوید دلم پاك باشد چطور دلت پاك است كه ده ها چشم پاك را نا پاك می كند؟
*********************
امام علی (ع)می فرمایند: هركه نماز را با معرفت به آن به جای آورد آمرزیده می شود.
*********************
دلم تنگ است برای خوبی‌های دنیا، برای دوستی خالصانه، برای محبت وكمك بی منت، دلم تنگه برای روزگارقدیم كه همه بی شیله پیله، ساده و صمیمی در كنارهم بودند؛ ولی حالاچی؟! اگه تفنگی بدستشان باشد سایه همو با تیر نشانه می گیرند. آن هم بخاطر مال و ملك و دینار دنیا!
ح .كریمی از تنگستان
*********************
خداوند به حضرت داود وحی كرد: هر بنده ای از بندگانم به جای پناه بردن به دیگری بانیت خالص به من پناه آورد از كارش چاره جویی می كنم ؛اگرچه همه ی آسمانها و زمین و هرچه در آنهاست علیه او برخیزند.
مهین
*********************
تاتوانى دلى بدست آور، دل شكستن هنر نمى باشد/ دوستى ها وقتى مستحكم تر مى شوند كه دلها به هم نزدیكتر باشند. دلهاى شكسته مظلوم، دودمان ظالم را به باد مى دهد/ اى عزیز مواظب باش هنرتودل شكستن نباشد/
 انغوزه اى
التماس دعا

سلامتی دوستمان "شهاب دهقان" كه در بستر بیماری است. از تمام همشهریان وخوانندگان التماس دعا داریم.
 552-913
*********************
سلامتی بچه‌های خط آنومالی10سه چاهون صلوات.