هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره745)

صدای افق (شماره745)



پیامک
 
 
 
سلام، از شهرداری بافق چه زمانی خیابان شیخ محمد تقی بافقی مخصوصاً كوچه هایی كه لوله گاز كارگذاشتند جاروب و آسفالت می كند؟! خیلی داغون شده است. 
913-034
 سلام، لطفاً از حاج جواد فتاحی رییس مركزبهداشت بافق سوال كنید؛ وقتی قصابی "..." در آغل گوسفند می كشد آنهم از نوع لاغر و مردنی و در مغازه می فروشد آیا واقعاً خبر ندارند؟!
 938-140
 باسلام خدمت (...)، اگر واقعاً جمع آوری این موتورسوارهای مزاحم درمنطقه مسكن مهر در توان شما نیست خودمان وارد عمل شویم. لطفاً جواب بدهید.
 913-559
 آقای (...) به خیال خود خیال می كنی كار راه انداختی؟! صبح كارگر با دهان روزه می آید سركار و ظهرموقع رفتن سرویس آنها را عوض می كنید. باكارمندان صبح از خیابان امام رضا(ع) و چهارده معصوم (ع ) با اتوبوس آقای فتاحی آمدیم و ظهر با اتوبوس مدل پایین كه خود شركت قرارداد با این اتوبوسهانمی بندد. نمی دانم این اتوبوس عتیقه را از كجاپیداكردند به راننده می گویم كولررا زیادكن می گوید دورآخراست، یا درب اتوبوس 5سانت بالای آن باز بود و هوای گرم می آمد داخل اتوبوس. خود شما شاهد بودیدكه تعدادی ازكارگرها داخل اتوبوس ایستاده بودندكارگری صبح دهان روزه باید پای دستگاه و گرد و خاك باشد؛ واقعأ ظلم است درحق كارگران و همه اعتراض داشتند و اینها را از چشم شما دیدند. (با عنوان)كارگرشركت سنگ آهن
 سلام، قابل توجه شهرداری بافق؛چرا سرویس های خط واحد قسمت عصر شهرک مناجات برای سرویس دهی برنامه ندارد . قبلاً نیم ساعت یکبار سرویس دهی داشت پس از گذشت چند مدت و گذراندن حداقل یک ساعت و ربع از وقتمان در این روز های گرم متوجه شدیم سرویس خط واحد یک ساعت یکبار سرویس دهی دارد. هنوز دو هفته از این ماجرا نگذشته بود که با دهان روزه و در اوج گرما قریب به دو ساعت منتظر سرویس خط واحد بودیم که پس از تماس با شهرداری متوجه شدیم دوباره ساعت سرویس دهی تغییر کرده است.  واقعا بی برنامگی در مجموعه ای به این با عظمتی زشت است که هیچ حق الناس هم هست. اگر شرکت خصوصی توان سرویس دهی ندارد و باعث این بی نظمی شده است شرکت دیگری را برای این کار انتخاب کنید. حتی حاضر نیستند برای تغییر ساعت سرویس ها اطلاع رسانی کنند. با سرویس های خط یزد می توان ساعت خود را تنظیم کرد؛ ولی اینجا روز را هم فراموش می کنی از بس که باید انتظار سرویس خط واحد را بکشیم.
  0913-741
 باسلام آیا این گزارش مسکنی که مسکن نشد را مسئولین خوانده اند و اقدام خواهند کرد؟!؟!؟
آسمان آبی که بالای سرما مسکن مهری هاست زمانیکه نگاهش میکنیم پشه ها را در آن می‌بینم بالای سر تمام مردم شهر  و بالاخص مسئول مربوطه می باشدخدا شاهد این همه مشقت ما بخاطر سهل انگاری آقای ... می باشد و چوب خدا صدا ندارد
 0913-142   
 خبرنگار افق کویر لطفا این اتفاق را هم پیگیری نمایید و سرهم بندی نمای آپارتمان های مسکن مهر را به مشکلات این ساکنین بیافزایید،هفته گذشته در حال عبور از محله مسکن مهر بودم که یک سنگ بزرگ از نمای این آپارتمان ها از بالا جدا گردید و کنار پای بنده سقوط کردکه اگر به سرمن اصابت میکردمطمئنا ضربه سر میشدم ،مسکن مهری ها نما ها را محکم کنیدو دو دستی سرتان را بچسبید !!!
0916-233
 سلام _لطفا از منازل سازمان بهزیستی و کمیته امداد هم گزارشی تهیه فرمائید،متشکرم
0913-423
 چرا کوچه های مسکن مهر را کامل آسفالت نکرده اند و بعضی نقاط را جا گذاشته اند؟
0913-578
 ما ساکنین منازل سازمان بهزیستی  جنب منازل مسکن مهر آسفالت کوچه مان را انجام نداده اند و قرار بود جوب هایی برای رفع مشکل که آب وارد منازلمان نشود ایجاد کنند که رفتند و دیگر برنگشتند
0913-525
 ماه رمضان است و ما ساکنین مسکن مهر هم روزه می شویم ولی نمی توانیم این بوی نامطبوع را تحمل کنیم لطفا مجددا رسیدگی گردد.
0933-472
 منزل ما چندردیف از منازل مسکن مهر می گذرد ولی ماهم این بو را استشمام می کنیم بیچاره ساکنین آنجا.
کارگران
 ایستگاه خط واحد دقیقا جلو این فاضلاب ها قرار دارد ما که از خیابان پایینی به آنجا می آییم حالمان بد میشود و حتی مسیری را پایین تر یا بالاتر هم نمی توانیم بایستیم چون تا چند فرسخی بو می آید 
0933-269
 باسلام، از اداره راه تقاضا داریم نسبت به خط‌كشی و نصب تابلو درجاده بافق سیریز اقدام نمایید، رانندگی در این جاده بخصوص در شب بشدت خطرناك است"محمد حسنزاده"
933-485
 
اس ام اس باران
 
فقر، آتشی است كه خوبی ها را می سوزاند و ثروت پرده ای است كه بدی ها را می پوشاند و چه بی انصافند آنان كه یكی را می پوشانند به احترام داشته هایش و دیگری را می سوزانند به جرم نداشته هایش...مهدی
 هیچ كودكی نگران وعده بعدی غذایش نیست، زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد...ای كاش به خداوند ایمانی ازجنس كودكانه داشته باشیم...
 پروردگارا! آرامش را همچون دانه های برف آرام و بی صدا بر سرزمین قلب كسانی كه برایم عزیز هستند جاری گردان
 زندگی مثل پیانوست، همان چیزی رامی شنوی كه می نوازی.
 پرسیدم: این عدم اعتماد به دیگران، ریشه دركودكی دارد،گفت: نه هركسی آمد، وقت رفتن تكه ای از باورمان راباخودش برد!!!
 لوطیان رفتند و ما تنها و حیران مانده ایم، دركویر بی كسی غمگین و نالان مانده ایم، آنكه حرفش باعمل یكسان و همرنگ است كیست؟ ما به بدنامی در این دنیای ویران مانده ایم.
 بی تو من برتخت شاهی یك گدای بی كسم! با تو در اوج فلاكت پادشاه عالمم/بی تو از چشمان خیسم اشك خون جاری شود/ با تو در زندان زنجیر در بهشتی كوچكم. مهدی، تقدیم به مادرم.
 کسی كه از صدا می گفت، به لب مهرسكوتم زد/ مرا بالای بالا برد، ولی سنگ سقوطم زد/چه ها گفتند و نشنیدم بدی كردند و بخشیدم/ زتیغ درد، اشك ریخت،ولی بازخندیدم/سكوتم حرف ها دارد، ولی چشم و دهان بستم/ ببین ای خوب دیروزی،كجا بودم كجاهستم!
 یكی دلش به صددل بنده/یكی صددل به یك دل می بنده/یكی یه دل به دل می بنده و تا آخر پایبنده/یكی دل به هیچكی نمی بنده/یكی نمی دونه دلش به كی بنده/یكی هرباربه یكی دل می بنده/یكی دل می بنده تابخنده/یكی هم مثه من دلش آكبند مونده نمی دونه به كی دل ببنده؟!
 گر چه اسلام گرفته است به خود رنگ حسین/ به خدا صلح حسن نیست كم از جنگ حسین/ شیعه آن است كه در خط امامش باشد
تابع رهبر و در صلح و قیامش باشد . . .
(حامدطاهری)
 
 
خوش یمن ها
 
آرزو جان! با تمام مداد رنگی های دنیا/ به هر زبانی كه بدانی یا ندانی!
/خالی از هرتشبیه و استعاره و ایهام/ تنها یك جمله برایت خواهیم نوشت: 24خردادماه سالروزتولدت مبارك ای خاص ترین مخاطب خاص دنیا...!!!
 از طرف علیرضا، مهدیه خانم وآقا پوریا
 
 
سپاسگزاری ها
 
باسلام واحترام، بدینوسیله از جناب شهردار سید علی نوروز زاده برای مساعدت و همراهی در ورزش کوهنوردی شهرستان کمال تشکر و قدردانی را داریم.
روح اله تفکری و جمعی از کوهنوردان 
 ای معلم عزیزم(خانم جمالی) كه مانند شمعی سوختی تا در قلب من نور امید و خوشبختی را بتابانی دست های مهربانت را می فشارم و از صمیم قلب از خداوند منان موفقیت شما را خواستارم......
مبینا نوری از دبستان قدس آهنشهر
 باسلام، خواستم از معلمان و مدیر مدرسه شهید كارگران كه زحمت زیادی برای فرزند این حقیر كشیدند تشكر نمایم. 
كاظمیان
 
 
یادبودها
 
دختر گلم، سعیده! صدات تو گوشم و تصویرت جلو چشام؛ اما من تو را می خوام نه خیالتو. 
از طرف مادرت
 آبجی گلم، سعیده! دلت كه تنگ بشه یهو به خودت میای و میبینی چند ساعت گذشته و تو خیره شدی به عكسش و صفحه خیس شده ی گوشیت. 
از طرف برادرت مسعود
 
 
التماس دعا
 
از همه روزه داران و افرادی که این پیامک را می خوانند می خواهم تا برای من دعا کنند . مدتی است مشکلی زندگی ما را تلخ کرده و خواب و خوراک را از ما گرفته است. عاجزانه درخواست دارم در هنگام سحر و افطار برایم دعا کنید.
 خداوندا در این روزهای مبارک ماه رمضان از تو می خواهم از خطاهایی که تا به امروز خواسته و ناخواسته مرتکب شده ام درگذری؛ شاید باری از گناهانم کاسته شود.