هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره703

صدای افق شماره703



پیامک
 
ای كاش..ای كاش..ماهم نماینده مجلسی مثل آقای قاضی پور داشتیم كه هر وقت رادیو مجلس را گوش كردم شنیدم آقای قاضی پور مشكلات شهرهای حوزه انتخابی خود را در مجلس مطرح می كنند؛ ولی افسوس(...) 
(آقای دلواپس) 
913-923 
 سلام، آقای افسر راهنمایی رانندگی كه روز چهارشنبه محور بافق بهاباد 7مردادكه مرا بخاطر نبستن كمربند دوقلوها دوساله سی هزارتومان جریمه کردید، تخلفهای خطرساز و راننده های بی گواهینامه را جریمه كنید؛ اگر چشمتان را روی تخلف آنها بستید پس نبستن كمربندبچه دوساله را هم ندید بگیرید. 
913-364
 دزد بی سروپایی كه آمدی داخل باغ ما وكبوترها را دزدیدی اگر ما ندیدیم خدا تو را دیده است. ان شاا..پول دارو و دكترت شود.
  913-494
 باسلام خدمت مسئولین اداره بازرگانی بافق؛ آیا بازرگانی نباید با گرانفروشی های اصناف برخوردی داشته باشد؟! اصلاً بازرگانی بافق هیچ نظارتی دارد؟! شلوار از بافق خریدیم 110هزارتومان رفتیم یزد همین جنس و طرح را می دهند 55هزارتومان...پیراهن خریدیم60هزارتومان، یزد قیمت گرفتیم 35هزار و(...).یعنی چند درصد سود روی اجناس باید بکشند...بعضی هاكه حلال و حرام را نمی فهمند، بازرگانی هم كه(...)
913-183
افق کویر: خواننده گرامی ضمن تشکر از شما بابت ارسال پیامک، در شماره های گذشته هفته نامه افق کویر گفتگویی با مسئولین اداره صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت که در آن عنوان شد شهروندان درصورت مواجه با موارد این چنینی با سامانه 124 تماس حاصل نمایند تا با خاطیان برخورد شود.
 سلام و خسته نباشیدخدمت هفته نامه افق كویر، چرا همش از خیابان مهدیه گزارش تهیه می كنید هفته نامه تان شده خودمانی.
 913-650
افق کویر: خواننده گرامی ضمن تشکر از شما بابت ارسال پیامک، هفته نامه برای تهیه گزارش هیچ گونه تعمدی در تهیه گزارش از محله خاصی ندارد و سوژه ها و مشکلات مربوط به همه محله ها را پوشش می دهد.
 با عرض سلام و خسته نباشید به مسئولین بنیادمسكن، به خدا فكری برای آسانسور خانه های بنیادمسكن بردارید مشكل كمردرد داریم تا كی باید صبركنیم. لطفاً پاسخ دهید
 916-363
 باسلام خدمت هفته نامه افق كویر، چرا هفته گذشته پیامم را به طوركامل چاپ نكردید تا آقای(...) بخوانند؛ بلكه به حال شوهرم ترحم كنند.
 913-758
 افق کویر: خواننده گرامی ضمن تشکر از شما بابت ارسال پیامک، بعضی از قسمتهای پیامک هفته گذشته شما قابل چاپ نبود.
 رانندگان ناآگاه بس نبود كه خیابون و كوچه ها هم بی سرو سامان شدند، اگر بافق تهران بود چه می شد؟!! اعضای محترم شورای ترافیك بافق، با این ناآگاهی ها نمی شود فرهنگ آنها را عوض كرد خدا به عابرین رحم كند، تخته پرش درست كردید!!! 
910-579
 پیشنهاد دارم هر هفته یكی از دزدان را با عكس خوش قیافه به مردم معرفی كنید تا اگر یک موقع که از كنارشان رد می شویم و سلامشان نكردیم به آنها بر نخورد.
937-267
 با سلام، از مسئولین(...) بافق سؤال داشتم؛ می گویند سارقان 120 رأس دام را دستگیر كردند، ولی یكی از آنها(...) در بافق راست راست دارد می گردد و همینطوری هست سارقان دام در بافق كم نمی شود، زیاد می شود.  
913-891
 باسلام، ای كاش مسئولین شهرمان كارگروهی تشكیل می دادند و نرخ اجاره بها منازل را بر اساس نوع ساختمان متراژ و...تعیین می كردند تا حق مستأجرین ضایع نشود و مسئله گرانی اجاره بها حل شود و جلو یك عده سودجو و فرصت طلب گرفته شود. انشاا...
 913-349
 با سلام و تشكر می خواستم از مسئولین راه آهن و فرماندار سؤال كنم با توجه به حجم ترافیك قطار ها در راه آهن بافق آیا طرحی جهت توسعه راه آهن دارند
913-056
 سلام، شما كه از بلوار میرغنی زاده می گویید برید ببینید این بلوار اول و آخرش چی هست اول آن،آخرش هم كه خورد به خانه مباركه، آیا به این میشه گفت بلوار كه نه آخر دارد نه اول. 
913-470
 الآن بلور امام علی(ع) جنب فرعی 19 در پارکینگ ما درخت زدیم چند بار شهرداری برای آب رفتیم كسی رسیدگی نمی كند، درصورتی كه باغچه رو برو آب دارد، فقط با ده متر شلنگ درست می شود.
913-470
 
 
 سپاس گزاری ها
سلام، جا دارد از باطری فروشی مركزی بافق (خیابان چهارده معصوم) به علت حضور در نیمه شب و رسیدگی به مشكل باطری ماشین كمال تشكر را داشته باشم.
 936-123
 سلام، آقای "جواد خیراتی" پرسنل روزانه كارخانجات تعمیر لكوموتیو بافق؛ از زحمات شما در خصوص اتاق روزانه كمال تشكر و قدردانی به عمل می آید؛ امیدوارم در تمام مراحل زندگیتان موفق و سربلند باشید.
 از طرف همكار شما محمد حسین
913-090
 باسلام می خواستم از لبنیاتی گل سرخ در خیابان15خرداد به خاطر رفتار خوبشان با مشتری تشكر كنم.
 913-198
 با سلام، بدین وسیله از مدیریت محترم و پرسنل سخت كوش و مردم دار شركت بیمه ایران، نمایندگی آقای علیزاده تقدیر و تشكر می نمایم، به خصوص از خانم "دهقان" كه ادب و احترام را در برخورد با مشتری به اوج می رسانند. به امید موفقیت روزافزون ایشان… 
ارادتمند قائمی
 913-841
 
اس ام اس باران
 
الهی سفره خونه ات، پر باشه از روزی و بركت، خدا كنه اگه سر سفره آب پرتقال مرفهی نیست چای گرم عاشقی باشه، مهم نیست چند نفر دور هم هستید، مهم محبت و عشقه كه چای تلخ را شیرین و سفره ساده رو رنگی می كنه، الهی آرزوهات دست یافتنی باشن و غصه هات دور شدنی، دلت رو بسپار دست خدا و آرزوهات رو بخواه.          
  شمس از سیدآباد
 امام صادق علیه السلام: كسی كه دوست دارد بداند آیا نمازش پذیرفته شده یا نه با تأمل بنگرد كه آیا نمازش او را از فحشا و منكر باز داشته پس به اندازه ای كه او را بازداشته از او پذیرفته می شود.
(احمدرضاطاهری)
 (السلام علیك یاصاحب الزمان) اى آشناى غربت و غم ظهوركن/یك مرتبه ز كوچ ما هم عبوركن/حك شد به روى قنوت نمازمان/یك خواهش قدیمى، آقا ظهوركن/براى تعجیل درفرج و سلامتی گل نرگس(صلوات)) اللهم صلی علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم)
انغوزه اى*
 به كعبه گفتم: تو از خاك و گلى، چرا من بایدگرد توگردم؟/ جواب آمد، تو با پا آمدى باید بگردى. برو با دل بیا تا من بگردم!/اى خداى كعبه:یارى ام كن اگر روزى جایى چیزى را شكستم آن دل نباشد                      *مرتضى-مباركه*
 
 
خوش یمن ها
 
روز تولدت باشكوهترین روزهستی است روزی كه آفریدگارتو را به جهان هدیه داد و من می ترسم به تو تبریك بگویم كه شایسته تو نباشد به زمین خوش آمدی فرشته ی مهرو زیبا. مانی جان! تولدت مبارك. 
ازطرف داداشت و مامان 
 
پیام مهربانی
 
سلام مي خواستم از پدرم به خاطر زحماتي كه براي من كشيد تشكر كنم. 
از طرف سينا
 
یادبودها
 
داداشی امروز سر خاكت برایت تولد گرفتیم، همه دوستانت آمده بودند برای تبریك؛ ولی حیف كه خودت نبودی خیلی برایمان روزی سختی بود. بیاد داداش گلم كه جایش خیلی خالی هست. 
به یاد سجاد صلوات
 
خطاب به حسین تفكری"حسین عرب"خدا باباتو"ماشاا...عرب" بیامرزد...بابا یک مرد ایده آل و مهربان بود...شادی روحش صلوات...
از طرف بچه های قدیم
914-685
 
 
تسلیت
 
فرزند فاطمه ششمین نور سرمدم/ شیخ الائمه صادق آل پیمبرم/ من آخرین امام بقیع مدینه ام/ زهر جفای خصم شرر زد به سینه ام/ شهادت جانسوز رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق علیه السلام برشیعیان تسلیت باد
(حامدطاهری)