هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 821

صدای افق شماره 821



پیامک 
 
 
با سلام، خانم دکتر (...) را که به عنوان مشاور برای مدرسه (...) آورده بودند پیرامون مسائل دختران و اینکه چطور با آنها رفتار نمایید صحبت می نمود؛ خواهشمندیم برای تمامی مدارس از مشاوران دعوت به عمل آید تا خانواده ها آگاه تر شوند. 0913-639
-------------------------------- جناب آقای (...) شما که در پست فرمانداری هستید و آقای (...) که معاون (...) است؛ اگر شما پشتیبان آقای(...) نباشید چه کسی باشد: با حرفهای که به ظاهر می خواستید مردم بافق را به خاطر توهین معاون (....)توجیه کنید همان اول خودآقای (...)می توانست بزند نه شما؛ وگرنه خود آقای (...) باید از مردم شهیدپرور عذرخواهی کند؛ واقعا جای تأسف است؛ درضمن اینقدر در رسانه ها می گویند ما محافظ مرزها هستیم و بازهم شاهد رونق مواد مخدر در کشورمان هستیم. 
(دلسوز شهرم 910-356)
--------------------------------
زلزله ای که چندی پیش در بافق آمد خانواده ها را مضطرب نمود و هنوز که هنوز است بعد از گذشت چند روز در مدارسی که دو طبقه است و به خاطر دویدن بچه ها در مدارس لرزش ایجاد می شود. بچه ها به گمان این که زلزله شده، همه به داخل حیاط مدرسه بیرون می آیند. سازمان نوسازی مدارس فکری به حال این مدارس تخریبی بردارد. دانش آموزی که فراغت بال و آرامش نداشته باشد چگونه می تواند درس بخواند.
0913-678
-------------------------------
ریاست محترم دادگستری شهرستان بافق و فرماندار شجاع و محترم شهرستان و بخشدارمحترم و مسئول محترم منابع طبیعی بافق جناب آقای کریمی با سلام واحترام ما اهالی روستای تراب آباد به استحضار می رسانیم ودرخواست داریم هرچه سریعتر هکتارها زمین های ملی روستای تراب آباد دخل و تصرف و توسط افراد (...)شده و هکتارها زمین ها که با لدرخاک ریز زده وکامیونها خاک بر روی زمینها انبار کردند و مقداری روی زمینها آجر خالی شده منهدم ومثل سابق صاف گردد و مصالح حتی یک آجر نماند وخارج گردد و زمین های تصرف شده به حریم روستا باز گردد و افراد (...).
(باعنوان)
عده ای از اهالی روستای تراب آباد بافق
--------------------------------
فرمانده محترم نیروی انتظامی بافق باسلام؛ ضمن تشکر از تلاش ها و خدمات شبانه روزی جنابعالی و پرسنل شجاع و کاردان آن مجموعه لازم است تدابیری اتخاذ گردد؛ درخصوص جمع آوری کردن پاتوق های مشکوک در سطح شهرستان که محل نشر انواع فسادها می باشد و اقدام مقتضی به عمل آورید .
 913-876
--------------------------------
روز به روز بر تعداد مغاز ه های لبنیاتی و پوشاکی اضافه می شود، تجربه مردم از کارخانه کاشی باعث شده تا مردم به فکر کار تولیدی نباشند.
 0916-259
--------------------------------
به مدرس گفتند: حقوق نمایندگی کفاف زندگی را نمی دهد، باید حقوق را ۲ برابر کنیم. گفت:  روزی که نماینده شدید می دانستید حقوق چقدر است؛ اگر ناراحت هستید استعفا بدهید. بعد به مردم بگویید با حقوق دو برابر حاضر به نمایندگی هستید؛ اگر دوباره رای دادند، حقوق را زیاد کنید.  قابل توجه نمایندگان ملت!
--------------------------------
سلام و خسته نباشید، جمعه شب برای خرید میوه به یکی از میوه فروشی های خیابان (...) رفتم در حال سوا کردن میوه بودم که یک پسر 12 ساله وارد میوه فروشی شد یک عدد موز کوچک را برداشت زمانی که قیمت آن را از میوه فروش پرسید 1000تومان بود؛ درصورتی که پسرک فقط 500 تومان داشت. پسرک پس از فهمیدن قیمت موز چندین دفعه به میوه فروش اصرار کرد تا موز را به او بدهد؛ اما میوه فروش در کمال ناباوری به خواسته او توجهی نکرد. آخه شما که میوه هایتان را به قیمت خداتومان می فروشید؛ چرا از یک 500 تومان نمی گذرید.
 0913-319
--------------------------------
با این که هر سال در مدارس بافق مانور زلزله می گذارند؛ اما هنگام وقوع زلزله بچه ها همگی به سمت در دویدند و ترس همه را فرا گرفته بود. معلوم می شود مانورها هیچ تأثیری در زمان واقعی زلزله ندارد.
0913-372
--------------------------------
وضعیت خرید در بازار بافق به گونه ای است که هر مغازه داری هر چه قدر دلش می خواهد روی اجناسش قیمت می گذارد. قیمت ها در بعضی جاها واقعاً بالا است و بعضی جاها نیز خداییش انصاف را رعایت می کنند.
0913-512
--------------------------------
سلام، می گویند امسال خشک ترین پاییز سالهای اخیر است به خاطر نباریدن باران، اکثریت مردم دچار سرماخوردگی وآنفولانزا هستند، چرا مردم در خانه هایتان نماز باران نمی خوانید، مگر نمی دانید خداوند به خاطر دعای مورچه هم شده حاجتمان را بر آورده می کند.
0913-628
--------------------------------
چرا مسئولان شهر در اول جاده بافق- یزد دروازه قرآن درست نمی کنند. مردم اعتقاد دارند؛ اگر ما دروازه قرآن داشتیم کمتر شاهد حوادث در این جاده بودیم.
0913-418
--------------------------------
سلام، مصرف زغال و تنباکو در بافق بالا رفته است، لطفا گزارشی در این مورد تهیه نمایید. 0916-267
--------------------------------
 
سلام، چه خوب بود مرکز بهداشت گزارشی از تمام خدماتی که به خانواده ها ارائه می دهند، ارائه می داد؛ مخصوصاً آن خدماتی که در قسمت بهداشت خانواده صورت می گیرد و رایگان می باشد.
0913-609
--------------------------------
سلام، زلزله که شده بود، در میان مردم رواج پیدا کرده بود که زلزله به خاطر وجود گناهانی از جمله ربا و.... است . پس ما که می دانیم؛ چرا توبه نمی کنیم تا خداوند درهای رحمتش را بر روی ما باز کند.
0913-470
--------------------------------
مسئول محترم، لطفاً فکری برای آسفالت خیابان امام رضا(ع) و چهارده معصوم روبروی هنرستان بردارید.0913-734
 
 
سپاسگزاری
 
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شهردار محترم، بنده چندین هفته پی در پی پیام می دادم که چرا خیابان  باشگاه امپراطور را تابلو گذاری نکردند و آن را جا انداختند، بعد از مدتی فهمیدم که شهرداری آن را خیابان شهید شاهپورزاده نامیده است، حتی سردیس آن شهید محترم را نیز کار گذاشته اند. از شهردار محترم جناب آقای نوروز زاده کمال تشکر داشته و چه خوب بود که در قسمت بازتاب هفته نامه افق جواب پیامک را داده بودید.
0913-521 
--------------------------------
از ملوک زارع پور به خاطر نشر قصه های قدیمی واقعاً ممنون و سپاس گزاریم؛ چرا که ما را به زمان قدیم می برد. موفق و مؤید باشند.
0913-629
--------------------------------
سلام، طبق آیه شریفه «من لم یشکر المخلوق .لم یشکرالخالق»خواستم از زحمات مدیر گرامی پیش دبستانی گلهای دانش سرکار خانم متولی و معلم گرانقدر دخترم سرکار خانم تفکری کمال تشکر وقدردانی را بخاطرتمام تلاشهایشان داشته باشم. 
زرگرچی
--------------------------------
از آقای دکتر آیت الهی به خاطر مطلب ایدز تشکر نموده، چه خوب بود آقای دکتر مطالب مربوط به اعتیاد را نیز درباره اش صحبت می کردند و راهکار برخورد خانواده ها با جوانان معتاد.
0913-429
--------------------------------
سلام، مدارس پسرانه به مناسبت شب یلدا مراسم گرفته بودند که این مراسم در بعد از ظهر با عنوان اردوی درون مدرسه ای برگزار گرید و بچه ها از این امر خرسند و راضی بودند. در همین خصوص از مدیر مدرسه شیخ محمد تقی و پرسنل محترمشان نیز که در این امر بچه ها را یاری نمودند تشکر و قدردانی می کنیم.
0913-298
--------------------------------
 باسلام، بدینوسیله از تلاش های مستمر و خستگی ناپذیر فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان بافق جناب سرهنگ کمالی و نیروهای تحت امر ایشان و جان برکف که شبانه روز به مردم شریف بافق خدمت صادقانه و پرتلاش دارند و ً از قبل فعالتر و با حضور بیشتر جهت برقراری نظم و امنیت اقدام می نمایند کمال تشکر و قدردانی داریم و به آن فرماندهی محترم نیرو و پرسنل خسته نباشید می گوییم 
0913-483
--------------------------------
از هفته نامه افق کویر به خاطر مشکلات کوچه باغ لردو تشکر می نمایم، باشد که به گوش مسئولان شهر برسد تا هر چه زودتر به مشکلات این کوچه رسیدگی نمایند.
0915-824
 
 
اس ام اس باران
 
 
سه دسته شکایت کننده در قیامت( قال الصادق علیه السلام:) سه چیز نزد خدا شکایت می کنند:-1 مسجد ویرانه ای که مردم در آن نماز نمی گذارند؛ -2  دانشمندی که در میان مردم نادان قرار دارد؛ -3 قرآنی که برای زیبایی – در منزل – گذاشته شده که گرد و خاک روی آن نشسته است و کسی آن را نمی خواند.
(حامدطاهری)
--------------------------------
امام على علیه السّلام فرمودند: وَ ایمُ اللّه ، مَا کانَ قَوْمٌ قَطُّ فِى غَضِّ نِعْمَةٍ مِنْ عَیْشٍ فَزالَ عَنْهُمْ اِلاَّبِذُنُوبٍ اِجتَرَحوها لاَنَّ ا...َ لَیْسَ بِظَـلاّمٍ لِلْعَبیدِ؛ به خدا سوگند، هرگز نعمت گروهى که از زندگىِ خوش بهره مندند، از بین نمى رود، جز به وسیله گناهانى که مرتکب مى شوند؛ چرا که خداوند هرگز به بندگان ظلم نمى کند.
(احمدرضاطاهری)