هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 814

صدای افق شماره 814



پیامک

 

امروز در خیابان پشت یک نیسان خواندم "با این همه دست انداز نمی مونه پس انداز"راست میگه خداییش!
 0913-372
------------------
سلام، دست انداز میدان 14معصوم خیلی افتضاح هست بعد از دست انداز هم آسفالت به صورت نواری کنده کاری شده؛ اگر زحمتی نیست درستش کنید.
0936-492
------------------
باسلام، مسئولین بافق؛ مگر امام خمینی (ره) نگفتند با بلندگو های مساجد مزاحم مردم نشوید؛ چطور می گویید(...) هستید؛ چرا بلندگوهای مسجد جامع در روزهای مختلف از جمله روز جمعه ایجاد مزاحمت می کنید؛ اگر کسی بخواهد نماز جمعه و روضه بیاید به ایجاد سروصدا نیست لطفاً از بلندگوهای بیرون مساجد از جمله مسجد جامع و کلیه مساجد شهرستان فقط اذان پخش شود. خدا انسانهای(...) و مردم آزار را دوست ندارد و روز قیامت سخت است. گوش به کلام خدا و بزرگان دین دهید و اطاعت و عمل کنید (...) 
913-713
------------------
باسلام خدمت مسئولین شهر، از شما خواهشمندیم فکری برای افراد غیربومی بردارید شهر پرشده از ترکمن و ...... تمام اینها آسیب اجتماعی می باشد. لااقل قوانینی برایشان در نظر بگیرید.
0913-493
------------------
باسلام، قابل توجه آموزش و پرورش بافق؛ به اطلاع می رساند بعضی مدارس ابتدایی مدیران و معلمان شایسته ای ندارد و دانش آموزان را باالفاظ گوساله، خر و احمق در کلاس و مدرسه صدا می زنند؛ آیا این معلم نیست که ادب ندارد؟! چطور دانش آموز ادب یاد بگیرد جز اینکه بی ادب شود این معلم که خود ادب ندارد اول خود یاد بگیرد بعد کلاس داری کند. آیا رفتار این معلم با دانش آموزان درست است؛ لطفاً درخصوص عملکرد بعضی مدیران و معلمان نظارت و برخورد شود که رفتار مؤدبانه در شأن دانش آموزان داشته باشند نه اینکه در مدرسه تمام ناراحتی خود را سر دانش آموزان خالی و بچه ها را از مدرسه رفتن منزوی و مأیوس و بی ارزش کنند. معلمی که مدیرت کلاس داری بلد نیست و کلاس او شلوغ است و توان ندارد باید برود دنبال شغل دیگری. مدرسه و دانش آموز را محل علم و دانش بداند و برخورد خوب با دانش آموزان داشته باشند و ما والدین دانش آموزان فرزندانمان را دراختیار مدرسه گذاشته ایم. سالم و با ادب تربیت شوند نه اینکه بدتر شوند. 
913-876
------------------
کانون پرورشی فکری کودکان واقع در خیابان عدالت در حال ساخت بود؛ چرا رهایش کرده اند ما مادران آن منطقه چشم انتظار راه اندازی این کانون هستیم تا فرزندانمان استفاده ببرند.
(باعنوان) اهالی شهرک 
منابع طبیعی و عدالت 
------------------
قیمت برخی از فست فودی ها فوق العاده بالا می باشد؛ لطفا مسئولین مربوطه رسیدگی نمایید
0913-373
------------------
باسلام خدمت اعضای محترم شورای شهر و شهردار محترم بافق، چه موقع قراراست بلوار احداثی در بلوارکشاورز به نتیجه برسد بعد از مدتها و جلسات حضوری و نامه درخواست اهالی به شورا خیابان وصل شود(...) لطفاً خواسته اهالی را اقدام نمایید.
 913-713
------------------
سلام، خیلی جالبه که برخی از مغازه ها که مظلوم هستند را سریع به مانکن های داخل مغازشان گیر می دهید و برخی هم به راحتی مانکن چه عرض کنم خود لباس های زنانه را در معرض و حتی با نصب یک پارچه کوچک مثلاً مخفی کرده اند؛ لطفاً بطور کامل به تمامی مغازه ها نظارت داشته باشید. 
0913-086
------------------
من نمی دانم این تکه سنگ های بزرگ را چگونه حمل می کنند و به نبش دیوار خانه خود کار میرگذارند تا ماشینی که از کنار دیوار نازنین منزلشان عبور می کند خدایی نکرده دیوارشان را زخمی نکند و به سنگ برخورد کند؛ لطفاً جریمه ای برای این افراد در نظر بگیرید. 
0913-482
------------------
باسلام و عرض خسته نباشید، ما تعدادی ورزشکار هستیم که خواستار استفاده از فضایی پاکیزه با سیستم گرمایشی و سرمایشی را خواهانیم؛ خواهشمندیم به شخصی که اجاره داده می شود توصیه هایی هم ارائه بفرمایید.(باعنوان)   
   ورزشکاران بافقی
------------------
 سلام، باتقدیر و تشکر از استقبال گسترده و شایسته مردم فهیم و بابصیرت بهاباد و بافق ازکتاب ارزشمند وکم نظیر(انسان250ساله) ایضاً تشکرمی کنم ازمساعدت روابط عمومی سنگ آهن در ارائه تخفیف ویژه.
 913-344
------------------
خدمت آقای فرماندار و مسئولین سلام علیکم؛ چرا هر دستی بالا می رود باید برصورت کارگران شرکت سنگ آهن فرود آید 3 برج است که حقوق نگرفته ایم و بانکها جهت وصول اقساطشان بما فشار آورده اند.چه کنیم
 913-418
------------------
خدمت مدیر عامل سنگ آهن، آقای مدیر ما کارگران سنگ آهن از بی پولی می سوزیم دیگر نیازی به کوره نیست فکری برای حقوق عقب افتاده ما بردارید تا ما دعا گوی شما باشیم.  
913-970
 
 
سپاسگزاری ها
 
باسلام  و احترام ؛ بدینوسیله از مدیر محترم آموزشگاه قدس سرکارخانم حاجی حسنی ، معاونت سرکارخانم جمالی و سرکار خانم رشیدیان معلم کلاس دوم بابت ارائه هدیه به دانش آموزان بمناسبت 13 آبان روز دانش آموز سپاسگزاریم واز درگاه خداوند تبارک وتعالی، توفیق روزافزون این آموزشگاه  را خواستاریم .
والدین دانش آموز پایه دوم(تینا تفکری ) 
------------------ 
بدینوسیله مراتب سپاسگزاری از تلاشها و جدیت سرکار خانم کریمیان را در امر خطیر مدیریت هنرستان عصمتیه ابراز داشته و صمیمانه ترین شادباشها را تقدیمتان می داریم.به امید موفقیت روز افزون شما 
قانعی
------------------ 
با سلام و تشکر از نیروی انتظامی به خاطر طرح برخورد با موتور سواران مزاحم جلو مدراس دخترانه.انشاا... که ادامه داشته باشد...خدا قوت
 913-308
------------------
بدینوسیله از زحمات بی شائبه مدیریت محترم مدرسه قدس آهنشهر سرکار خانم حاجی حسنی و معلم کلاس دوم سرکار خانم رشیدیان کمال تشکر را داریم و خالصانه ترین سپاس بی پایانمان را نثار ایشان خواهیم نمود به امید موفقیت روز افزون شما 
والدین نازنین فاطمه فتوحی بافقی
------------------
با سلام، بدینوسیله از سر کار خانم تفکری معلم کلاس اول مدرسه زهره سپاسگزاری می کنم به خاطر حسن خلق و صبر و استقامتی که نثار دانش آموزان می نمایند به امید موفقیت روز افزون شما والدین. 
زهره فتوحی
------------------
بدینوسیله از سرکار خانم باباییان مدیریت محترم و خانم صدرپور معاون آموزشگاه توحید آهنشهرکمال تشکر را داریم به خاطر حسن خلق و جدیت در کارشان در پناه ایزد منان موفق و سلامت باشید ! به امید موفقیت روز افزون شما 
 
والدین ریحانه فتوحی بافقی 
 
 
یادبودها
 
انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی و آنقدر بزرگ باشد که نتوانی آن کس را که دلت می خواهد حتی یک بار ببینی 
.بیاد هادی طاهری
 
 
سپاس گزاری ها
 
شهیدبزرگوارحسین فهمیده: به ما فهماند درس دفاع و پاسداری از ارزشهای اسلامی را. او درس پروانه وار سوختن تا به وصال معبود رسیدن را به ما آموخت . او به همه فهماند که چگونه می توان از قعر نیستی به اوج هستی رسید
احمدرضاطاهری
------------------
خداوندا.آرامشی عطافرما.تا بپذیرم آنچه را نمی توانم تغییر دهم.شهامتی که تغییردهم آنچه راکه می توانم. و دانشی که تفاوت این دو را بدانم. آمین. یک معتاد بهبودیافته بافقی باسه سال پاکی از موادمخدر.......
------------------
امام صادق علیه السّلام فرمودند: من سره أن یکون علی موائد النور یوم القیامة فلیکن من زوار الحسین بن علی (سلام ا... علیها)؛ هر کس دوست دارد روز قیامت، بر سر سفره های نور بنشیند باید اززائران امام حسین (سلام ا... علیه) باشد.
حامدطاهری