هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 793

صدای افق شماره 793



پیامک
 
سلام و خسته نباشید به شهردار محترم، در خیابان پیرمراد بعضی ماشینهای سبک و سنگین و موتورسیکلت بدون چراغ خلاف به طرف خیابان ایستگاه وارد می شوند از شما خواهشمند است بلوار را هرچه زودتر به پایان برسانید.
 913-034
 امیدوارم آقای .... که تیتر هفته نامه او را قوی ترین مرد یاد کرده؛ اما عکس عده ای دیگر بجای عکس وی چاپ شده در دو شماره قبل، مغرضانه نباشد. یکی دیگر قوی ترین مرد شود؛ اما در تصویر فرد دیگری گردنش 180درجه چرخانده است.
913-128
 باسلام و خسته نباشید، تشکر از مسئولین شهر مثل اینکه پلیس راهور می بیند و خود را به آن راه می زند یا خرده حسابی با بعضی از دوستان دارد؟! چرا سواری هایی که در آفتاب داغ بافق در خیابان دارایی در پیاده رو زیرسایه درختان پارک هستند باید جریمه شوند و کامیونها که شب می آیند و صبح زود نیم ساعت روشن است تا بادشوند و مزاحم همسایه ها هستند پلیس خواب است و یا بی توجه؛ مگر پلیس فقط پلیس روز است و شب خواب هست؛ لطفاً کمی در این آفتاب داغ بافق با دمای 50 درجه انصاف داشته باش پلیس عزیز. 
912-363
 درود بر شرف کسی که دستور ریشه کن کردن درخت های اکالیپتوس (این غده های سرطانی شهر) بلوار انقلاب را داده است؛ امیدوارم این دستور برای کل شهر اجرا شود و به جای آنها درختهای سبز و شاداب و دارای سایه بکارند.
913-813
 سلام، چرا در شهر بافق؛ وقتی طرحی زیرساخت آن مهیا می شود پیگیری لازم جهت به ثمر رسیدن آن صورت نمی گیرد. نمونه بارز آن همین کارت شهروندی است. به خدا خسته شدیم از بس تاکسی ها به بهانه نداشتن پول خرد پول اضافی از ما دریافت کردن؛. شاید برخی از این عدم پیگیری ها سود می برند که اقدامی در این رابطه انجام نمی دهند؟! امیدوارم هرچه زودتر شاهد اقدامات مفیدی در این رابطه باشیم.
0914-624
 خسته نباشید خدمت برادران زحمت کش پلیس راهنمایی و رانندگی و اداره راه، لطفاً در سه راهی سه چاهون توقف کنید و نظارت بر عملکرد ماشین سنگین ها داشته باشید، چون کنار باطله های سنگ آهن قبل از پل جای خوبی نیست.
 913-708
 با سلام خدمت مسئولین محترم شهرستان بافق، بنده حقیر به عنوان یک شهروند بافقی خواهش می کنم از مسولین شهرستان که فکری به حال رفتارهای غیر اخلاقی و غیر شرعی بعضی از همشهریان بردارند؛ متأسفانه دائماً شاهد خیانت هایی در خانواده ها هستیم این امر که متأسفانه در حال رواج است؛ بعضاً ضربه به دین و نظام می زند؛ لطفاً فرهنگ سازی کنید. تمنا می کنم.
912-869
 سلام، بافق همیشه درگیر بازی مسئولین گذشته و حال بوده است و همین امر باعث شده شاهد تغییر و تحول در بخش های مختلف نباشیم. مثل همین مسائل پیش آمده برای امامزاده عبدا...(ع) . گیریم هیئت امنای قبلی کم کاری کردند اداره کل که همان اداره کل بوده است؛ مگر نباید در این زمینه نظارت داشته باشد؟! چگونه است که وقتی کفگیر به ته دیگ خورد و کارد به استخوان رسید مسئولین برای بافق دل می سوزانند. خدا کند این جنگ و دعواها عوایدی برای شهر داشته باشد.
0913-543
 از هیات رئیسه امامزاده تقاضامندم تا فکری اساسی برای بهداشت و عمران قطب فرهنگی و قلب تپنده شهر بکنند؛ واقعاً جای کار زیادی دارد تا امامزاده به آن چیزی که لایق نامش و درخور مردم بافق هست تبدیل شود.
913-703
 قابل توجه اعضای محترم آستان امامزاده عبدا ...(ع)بافق، باسلام واقعاً مردم بافق می دانند که تاکنون درخصوص این مکان مقدس کم کاری شده است که بنده درخواست دارم؛ ضمن حفظ جایگاه و مسئولیت اعضا که مستقل و تابع اداره اوقاف است اجازه دخالت هیچ فرد و افرادی غیر از هیئت امنا داده نشود و بنری هم که زده شده پیشنهاد می گردد نوشته شود که «بسمه تعالی آیینه کاری در زعامت آیت ا... خامنه ای توسط خیرین انجام گردیده است و نام هیچ فرد و مسئولی و افراد دیگری نوشته نشود. من مانده ام دوره آخر الزمان است و آیا کسی برای خدا کار می کند؟ اگرافراد برای خدا کار می کنند اجازه بدهند مسئولین آستان امام زاده عبدا... (ع) خودشان تصمیم بگیرند نه دیگران. اگر برای خدا کار می کنید جلو عموم واقعاً زشت است بنری که زده شده است برداشته شود. . 
913-713
 سلام، قابل توجه  بهداشت بافق؛ مدتی است برخی از رستورانها در سطح شهر اقدام به طبخ کباب و مواردی از این قبیل در فضای باز آنهم محیطی که علاوه بر گرد و خاکهای نامرئی مملوء از دود خودروها و وسایل نقلیه است شما را به خدا برای تبلیغ و رونق کار خودتان با جان مرد بازی نکنید.
0913-645
 با سلام و خدا قوت خدمت تمام پرسنل زحمت کش شهرداری بخصوص فضای سبز، لطفاً با سرپرست خود صحبت کنید و در ساعت های خنک شب به آبیاری گل ها و درخت ها بپردازید تا اثر بخشی و کارآیی بیشتری داشته باشد.
913-813
 با عرض سلام و خسته نباشید، برای گرفتن امتیاز آّب و برق به اداره های مربوطه مراجعه کردیم تا با گرفتن این امتیاز در راستای شعار سال  «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال»  با احداث یک اتاقک و پرورش دام و طیور در این راه گام برداریم که متأسفانه اعلام کردند زمین مزروعی شما خارج از محدوده است و امکان دادن امتیاز وجود ندارد. در حالی که در همان منطقه و حتی در همان کوچه در فاصله بیست متری امتیاز آب و برق به طرف داده شده است. لااقل برای پیشبرد شعار سال اگر کمکی به افراد نمی کنید با قانونهای یهویی سنگ جلو پای این بنده های خدا نیندازید.
0913-238
 با سلام خدمت رئیس پیگیر و پر تلاش اداره صنعت، معدن و تجارت آقای رنجبر، لطفاً نظارت و بازرسی های خود را بخصوص در ماه مبارک رمضان بر بازار و کالاهای اساسی و مصرفی مردم بیشتر کنید.
913-603
 باعرض سلام و خسته نباشید خدمت دست اندرکاران هفته نامه افق کویر، از مسئولین و شواری روستای قطرم و شادکام می خواهم تا برای عریض کردن این جاده اقدامات لازم را انجام بدهند؛ چگونه است که این دو روستا جزء روستاهای گردشگری استان هستند؛ اما راه ارتباطی آن به قدری غیز استاندارد است که در فاصله زمانی یک هفته دو تصادف شدید در آن روی داده و حتی یکی از این تصادفات فوتی نیز داشته است. شما را به خدا پیگیری کنید. مسئولین بالاخره باید پاسخگو باشید در این دنیا نشد در دیار باقی.
0913-731
 با سلام، از مسئولین ذی ربط خواستار این هستم که یک نفر ماهر و کار بلد را در باجه دریافت و پرداخت بانک ملی شعبه 14 معصوم به کار بگمارند تا سریعتر کار مردم را در این گرما و ماه رمضان راه بیاندازد.
913-783
 قابل توجه فرماندار محترم، نیروی انتظامی، بسیج و مسئول اطلاعات بافق با سلام به استحضار می رساند مسئول فرهنگ عمومی بافق به علت کم کاری و عدم توجه به جوانان بافق عده زیادی را به طرف دوستان ناباب و هرزه رفتند و سرازیر پاتوق ها شده اند و مادران و پدران کاری نمی توانند انجام دهند از شما که مسئولین شهرستان بافق هستید مسئول بی تفاوت و صندلی نشین را با ارسال گزارش به مسئولین زیربط که حدود بیست سال مسئول بافق است و فرزندان ما در جامعه به فساد خانه ها کشانده شده اند و پیگیر مشکلات جوانان نشده و فقط شعارداده، فردی دلسوزو کاردان و جوان برای شهرستان که درد جوان را بداند و با اقدام عملی و پیگیر درد خانواده ها معرفی گردد؛ واقعاً من از دست جوانم که شب و روز در پاتوق ها ی بافق پرسه می زند و گرفتار همه چیز شده مانده ام چکار کنم؛ واقعاً چرا یک مسئولی که کارش را درست انجام نداده و احساس مسولیت نکرده عوض نمی شود. آب هم یک جا بماند می گندد. 
913-093
 از شهرداری تقاضا دارم تا فکری برای بلوکهای شکسته و خراب بلوار ها یا بندکشی آن بکنند و از هدر رفتن این حجم انبوه آب موقع آبیاری جلوگیری کنند که علاوه بر هدر رفت آب، موجب خرابی آسفالت ها می شود.
913-503
 بسیاربسیار متأسف و متعجبم از ردصلاحیت مختار زمان مهندس حسن تشکری، توسط متصدیان و تأییدصلاحیت کاندیدهایی کم سن و سال وبی تجربه و بعضاً ...... آیا حسن تشکری جز برای مردم شهیدپرور بافق چیزی برای خودش خواست؟ اما گرچه مهندس حسن تشکری ردشد، امابزرگ همیشه بزرگ است و تاریخ زنده است و گواهی خواهد داد. او بازداشت رفت بخاطر امروز من و فردای بچه من و ما.....یقه آنهایی را بگیرید که معدن را ..... . از هر10نیرو 7نفر ..... هستند.
913-128
 از پاکبانان محترم شهرداری خواهشمندم تا در موقع جمع آوری زباله ها دقت بیشتری داشته باشند تا این قدر شاهد سقوط زباله ها از ماشین شهرداری به داخل کوچه ها و خیابانها نباشیم
913-813.
 خسته نباشید، قابل توجه راهنمایی و رانندگی: در ماه مبارک رمضان بعد از افطار و حدود ساعت 10 ، شهر به قدری شلوغ می شود که جای سوزان انداختن نیست. در این موقع از شب راننده ها هرگونه که دلشان بخواهد در خیابان جولان می دهند؛ اصلاً فکر نمی کنند این اقدام آنها باعث می شود خدای ناکرده باعث آسیب عابرین پیاده و یا حتی موتورسوارها شود؛ البته نوجوانان کم سن و سال نیز با ویراژهای خود باعث به وجود آوردن دردسرهایی می شوند؛ لطفاً پیگیری کنید و فقط بسنده به دوربین های سطح شهر نکنید.
 910-351
 از برادران محترم سپاه تقاضامندم بنده را که مایل به این هستم که مدافع حرم شوم را راهنمایی کنند تا نسبت به رسیدن به خواسته ام سر در گم نباشم.
 913-741
 
اس ام اس باران
 
 
امام صادق علیه‌ السلام می فرمایند : کان رسول ا...‌ صلی ‌الله ‌علیه ‌و ‌آله اذا افطر بدا بحلواء یفطر علیها، فان لم یجد فسکرة او تمرات، فاذا اعوز ذلک کله فماء فاتر و کان یقول: ینقی المعدة و الکبد و یطیب النـکهة و الفم و یقوی الاضراس... ؛ پیامبر خدا صلی ‌ا... ‌علیه ‌و ‌آله با حلوا افطار می‌کردند و اگر حلوا نبود، با چیز شیرین دیگر و یا چند دانه خرما و اگر نبود، با آب گرم و می‌فرمودند: آب گرم معده و جگر را پاک، دهان را خوشبو و دندان‌ها را تقویت می کند. 
حامدطاهری
  اوصی رسول الله -صلی الله علیه وآله - علیا - علیه السلام - فقال له : یا علی ! ثلاث فرحات للمؤ من فی الدنیاء لقاء الاخوان ، و الافطار من الصیام ، و التهجد من آخر اللیل رسول خدا(صلی الله علیه وآله) به علی (علیه السلام) وصیت نمود: ای علی ! در این دنیا سه چیز برای مؤ من سرور آفرین است : 1 - دیدار برادران دینی ؛ 2 - افطار روزه دار در پایان روزه ؛ 3 - عبادت در ساعات آخر شب
(احمدرضاطاهری)
 
 
التماس دعا
 
سلام افق کویری ها، خسته نباشید، سال گذشته در قسمت التماس دعا پیامی ارسال کردم که به لطف خداوند و دل پاک خواننده های هفته نامه شفای مادرم را دریافت کردم. از شما عزیزان می خواهم تا همینجا برای تمام کسانی که آرزوی فرزند دارند نیز دعا کنید تا خداوند به آنها فرزند صالح و نیکو عطا فرماید . آمین یا رب العالمین
 با عرض سلام و خسته نباشید، از همه روزه داران و خوانندگانی که این پیام را می خوانند می خواهم تا برای همه جوانها علی الخصوص بنده حقیر که در زندگی مشترک به خاطر دخالتهای بی جا اطرافیان دچار مشکل شده ام دعا کنید تا زندگی مشترکمان از هم نپاشد.
0913-891
 سلام، به شبهای پر برکت قدر نزدیک می شویم شما را به خدا در این شبها برای زندانیان دربند که ناخواسته دچار غول اعتیاد شدند دعا کنید تا هرچه سریعتر با دل و جسمی پاک به آغوش خانواده شان بازگردند. 
0913-613
 
سپاس گزاری ها
 
با سلام خدمت شهردار گرامی آقای سیدعلی نوروزاده،  بابت ترمیم آسفالت کوچه شهید اکبریان از شما تقدیر و تشکر می شود. 
محمد رضا امیریان
 با سلام خدمت شهردار محترم از اینکه آسفالت کوچه شهیداکبریان را ترمیم نمودید کمال تشکر را داریم.
 داود شیرمحمدی
 
تسلیت
 
گل رفت و شمیم خوشش اینجاست هنوز، بلبل به هوای گل چه شیداست هنوز، رفتی ز جهان اگر چه ای روح خدا، لیکن علم مهر تو بر پاست هنوز، رحلت جانسوز امام خمینی(ره) تسلیت باد. 
حامدطاهری