هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 792

صدای افق شماره 792



 
پیامک
 
مسئولین کشور شما متوجه نمی شوید که عربستان اینقدر ایران را تحقیر می کند و حتی انقلاب امام خمینی (ره) را تروریسم می خواند و شما برنامه ریزی می کنید برای حج و پول حج را می خواهید دو دستی تقدیم عربستان جنایت کارکنید تا سلاحی شود برای داعش و قتل عام مسلمین جهان. عربستان باترامپ حرامزاده یکی شدند شما چه موقع می خواهید از خواب بیدار شوید. 
910-356
 سلام، خسته نباشید، خواهشمندم مسئولین شهرداری بافق به شهرک منابع طبیعی توجه بیشتری داشته باشند.
913-227
 سلام، چرا شهرداری درباره مکان هایی که در آنجا می توان کارت شهروندی را شارژ کرد اطلاع رسانی نمی کند.
0913-236
 نمی دانیم چه دستی در کار است که شرکت (...) اتوبوس های زیر سال 90 برای جابجایی کارگران به کارگرفته است. زمستان بخاری درست حسابی ندارد. الآن هم تابستان شده یا کولر آن نشتی گاز دارد، یا فن آن سوخته، یا شتاب ندارد تا اتوبوس را خنک کند. کارگرها چه گناهی کردند ماه رمضان هم رسیده با دهان روزه؛ به قول قدیمی ها «هیچ آدم سیری فکر آدم گرسنه نیست» مدیرهای شرکت هم ماشین شخصی مدل بالا شرکت زیرپایشان است و بعضی از کارمندها؛ فقط کارگرهای (...) هستند که در کارخانه کارمی کنند و چرخ اقتصاد را برای شما می چرخانند؛ حداقل یکبار هم شده شما هم با اتوبوس رفت آمدکنید. تا بفهمید درد ما را. (دلسوز) (چند پیام با همین موضوع) 
910-356 
 سلام، مسئولین شهر حالا دیگر به خود بیایید. آیا تا به حال فکر کردید که چرا 65 درصد بافقی ها به دولتی که شما در آن پست و مقام دارید رأی ندادند. از مسئولین استان خواهشمندیم برای بهتر شدن شهر در ادارات مخصوصاً رؤسا تغییر اساسی صورت بگیرد.
0913-652
 سلام، ای کاش از مسئول اداره کار سوال می کردید نقش این اداره در شهرستان چیست که هر روز یک شرکت پیمانکار برای پرداخت حقوق کارگران خون آنها را در شیشه می کند؟ چرا مسئولین به داد دل مردم نمی رسند مگر غیر از این است که پیامبر اسلام فرمودند تا عرق کارگر خشک نشده باید مزد او پرداخت گردد؛ چرا باید فقط در زمینه خمس و زکات به گفته ائمه توجه شود؟ همین کارها را می کنید که مردم نسبت به دین بدبین می شوند؟ 
0913-637
 سلام و خسته نباشید، چرا در شهر 50 هزار نفری بافق یک نفر خانم برای شورای شهر کاندید نشده بود؟! مسئولین خواهشاً در این زمینه کار کنند؟ مگر غیر از این است که خانمها در انجام وظایف خود مسئولیت پذیرتر و منظم تر هستند؟ خانمها نیز باید نسبت به ایفای نقش خود در جامعه بیشتر تلاش کنند. همه باید بدانند خانمها؛ فقط برای انجام کار و گرفتن حقوق ناچیز نباید در اولویت قرار بگیرند؛ البته فرهنگ سازی هم باید در این زمینه صورت بگیرد. در دوره های قبلی یک نفر خانم کاندید شد؛ اما متأسفانه فرهنگ سازی جهت حضور یک خانم در شورای شهر صورت نگرفته است. در سال های گذشته خانم ها حتی در تبلیغات نیز دچار مشکل شده بودند.
0939-542
 باسلام، ای کاش مسئولین شورای ترافیک یک بریدگی روبروی شهرک سپاه(امام علی «ع») احداث می کردند تا از خلاف رفتن وسائل نقلیه جلوگیری شود؛ مخصوصاً موتورسوارها. قابل توجه شورای ترافیک شما را به خدا وقتی بلوار و بریدگی احداث می کنید همه جوانب را در نظر بگیرید
.0913-412
 با سلام و خسته نباشید. چهارشنبه هفته گذشته از ساعت 4 عصر تا 4 و پنجاه دقیقه منتظر خط واحد آهنشهر شدم؛ اما خط نیامد. خدا را خوش می آید مردم را در این گرما علاف کنید؛ اگر ساعت رفت و آمد خط واحدها تغییر کرده لااقل در سرویس خط واحد تغییر ساعت را اطلاع رسانی کنید.
 0913-785
 سلام خدمت هفته نامه افق کویر، سال گذشته در هفته نامه درباره ایجاد میدان میوه و تره بار مطالبی درج کردید و قرار شد شهرداری این میدان میوه و تره بار را در شهرستان احداث کند. پس چی شد؟ تا کی باید میوه درجه سه و چهار را به قیمت میوه درجه یک خریداری کنیم؟! مسئولین چرا به خواسته ی مردم توجه نمی کنند؟ فقط برای زمان رأی گیری به فکر حضور مردم هستید لااقل به خواسته های آنها نیز توجه کنید؟! شما هرکار را که بخواهید انجام می دهید چطور معدن با شش هزار کارگر را به شرکت خصوصی واگذار کردید نمی توانید یک میدان میوه و تره بار ناقابل برای این مردم دردکشیده دایر کنید تا لااقل میوه به قیمت خداتومان را خریداری نکنند.
 0937-962
 با عرض سلام خدمت هفته نامه افق کویر، چند روز پیش که از خیابان وحشی عبور می کردم، خودرویی آشغالها را روی کاپوت درب صندوق عقب گذارده بود، آشغالهایش روی زمین پهن شد، لطفا یا آشغالها در صندوق عقب بگذارید یا وقتی ریخت آشغالهای را جمع کنید این خودش مردم آزاری است
0916-237
 با عرض سلام خدمت شهردار محترم؛ از شما خواهشمندم نسبت به پلاک گذاری کوچه های فخریه اقدام فرمایید چرا که برای آدرس دادن با مشکل روبرو هستیم.
0913-521
 سلام؛ از کاندیدهای محترمی که برای شورای شهر رای آورده اند می خواهم نسبت به عمران  و ابادنی شهرشان بکوشند، مخصوصا جاده بافق- یزد را در اولویت خود قرار بدهند.
دهقانزاده
 
 
اس ام اس باران
 
امام صادق (علیه السلام) فرمودند: ما اتخمت قط و ذلک انی لم ابداء بطعام الا قلت بسم ا... و لم افرغ من طعام الا قلت الحمدلله. هرگز هضم غذا بر من مشکل نشده است، زیرا هیچ گاه شروع به غذا نکردم مگر اینکه ((بسم ا...)) گفتم و هیچ گاه از غذا خوردن فارغ نشدم مگر آنکه ((الحمدلله)) گفتم.(احمدرضاطاهری)
 قال الامام علی - علیه السلام - للحسن ابنه - علیه السلام -: یا بنی الا اعلمک اربع خصال تستغنی بها عن الطب فقال: بلی یا أمیرالمؤمنین. قال: لا تجلس علی الطعام إلا و أنت جائع و لا تقم عن الطعام ألا و أنت تشتهیه و ... . امام علی - علیه السلام - به فرزندش امام حسن - علیه السلام - فرمودند: فرزندم! آیا می‌خواهی چهار چیز به تو یاد دهم که به وسیله آنها از مراجعه به پزشک بی نیاز شوی؟ عرض کرد: بله یا امیرالمومنین!، حضرت فرمودند: بر سر سفره منشین مگر آنکه گرسنه باشی، در حالی که هنوز میل به غذا داری دست از غذا خوردن بکش، عمل جویدن غذا را به خوبی انجام ده و قبل از خواب، خود را از ادرار و مدفوع تخلیه نما.(حامدطاهری)