هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق ( شماره 786)

صدای افق ( شماره 786)



پیامک
 
باسلام و تقدیر از شهردار محترم بابت نصب دوربین در اطراف زمینهای بهشت الحسین(ع) و جاده سیریز جهت جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی در حریم جاده و کویر بکر و زیبا و یک گلایه از عدم روشنایی بلوارآیت ا... میرغنی زاده جلو ایستگاه حدفاصل جاده کارخانجات لکوموتیو تا پل سه دهانه قاضی، بخصوص از خیابان آیت ا... شیخ محمدتقی تا پل کارخانجات تاریک و با تردد زیاد تریلرها معلوم نیست دوطرفه است یا یک طرفه؟!
 913-128
 مردم با حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر افراد دلسوز و معتقد را انتخاب کنند
0913-525
 این دولت که ادعا می کند صدای همه را می شنودچرا برخی را رد صلاحیت کرده، این یک بام و دو هوا یعنی چه؟
0913-455
 کمی تأمل! قابل توجه شهرداری: بهتر نیست در موقع آسفالت شرکت فاضلاب یک ناظر از شهرداری بگذارید؛ واقعأ افتضاح آسفالت می کنند و شما مجبور هستید پس از مدتی با بودجه شهرداری مرمت کنید؛ مثل آسفالت آب شیرین کن شهرک به طرف مدرسه هدف و بالاترسری بزنید بدنیست!
913-391
 با سلام خدمت شهردار دلسوز و پرتلاش شهرستان؛ اگر امکان دارد فکری به حال چهار راه پشت فنی و حرفه ای بکنید. 
(باعنوان) جمعی از اهالی محله
 باسلام به مردم فهیم، شجاع و دانای شهرستان دارالشجاعه بافق، احتراماً بدینوسیله از اقدامات و زحمات نماینده محترم شورای اسلامی جناب آقای صباغیان و فرماندارشجاع آقای زاده رحمانی و معاون محترم فرماندار، آقای طالعی و اعضای محترم شورای شهر و شهردار عزیزمان آقای نوروززاده که به حق این بزرگوران باعث آبادانی این سرزمین بافق هستند و از خداوند می خواهم سلامتی و طول عمر و عاقبت به خیری به همه خدمتگذاران نظام مقدس اسلامی به ویژه این سروران و بزرگواران بافقی عطا نموده و هرمسئولی که فقط جاه طلب و پشت میزنشین و مقام پرست و ریاکار و فتنه انگیز و تفرقه اندازی می کند و (...) است از خداوند می خواهم هرچه زودتر برکنارنموده و خوارو ذلیل و رسوا گردد تا شهری باصفا داشته باشیم انشاا... تفکری بافقی
9137-093
 سلام و خسته نباشید به شهردار محترم بابت همه زحماتی که کشیده اند؛ لطفا به روشنایی شهر هم توجه کنید واقعاً شهر تاریک و بی روح است.خصوصاً روزهای تعطیل.
 910-574
 همشهریان گرامی باخرید هفته نامه های محلی علاوه بر افزایش آگاهی، اتفاقات روزمره جامعه، کسب اطلاعات عمومی باعث رونق ارایه خدمات هر چه بیشتر آنان باشیم حمایت همشهریان تأثیر گذار خواهد بود
.913-107
 با سلام، ریاست محترم (...)خواهشمندم فقط یک دفعه از کوچه 27 خیابان عدالت با ماشین شخصی خودتان نه با ماشین دولت عبور کنید تا ببینید مردم به خاطر مدرسه ساختن آنهم جایی که فضای سبز تعریف شده بود چه می کشند و از مسئولین خواهشمندم برای آسفالت آن اقدام کنند.
913-231
 شهردار محترم و معزز بلوارآیت ا... میرغنی زاده از تقاطع خیابان آیت ا... شیخ محمدتقی بافقی(دوطرف به سمت جنوب و شمال تا پل قاضی) روشنایی و درختکاری ندارد، (...) محل عبور عابر فروکش کرده و یک چاه بیرون آمده است.
 913-128 
 سلام، آقای رییس اداره اوقاف خواهش می کنم یک سری به قاضی میرجعفر (ع) بزنید وضعیت پارک آن افتضاح هست. به ریئس هیئت اومنا قاضی میر جعفر (ع) آقای (...)چندین دفعه تذکر دادیم، ولی متأسفانه در جواب گفتن سال 92 نامه به اداره میراث زدند، ولی تا حالا کاری انجام نداده اند. خوب تا کی باید بچه های مردم آسیب ببینند همین تابستان سال گذشته یه پسربچه داخل همین پارک پایش شکست. چند نفردیگر باید آسیب ببینند تا شما از سال 92 تا حالا پیگیر یک یه نامه برای پارک هستید؟!
خواهشاً برای اماکن مذهبی مدیرانی براساس شایسته سالاری انتخاب کنید.
0913-634
 
 یک توصیه به کاندیدهای شورای شهر دارم که واقعا دل و جرات دارید وارد این عرصه شوید و گرنه بروید و در گوشه ای بنشینید
0913-258 
 فرماندار محترم و هیئت نظارت افرادی را برای شورای شهر انتخاب کنند که واقعاً دلسوز باشند، مانند برخی از افرادفعلی شورا، نه این که به فکر جیب خود باشند
0913-485
 با سلام و تقدیر و تشکر فراوان از شهردار محترم بافق بابت زحمات زیادی که برای بافق کشیده اند، از جمله زیبا سازی خیابان مهدیه و بلوار کشاورز .از شهردار خواهشمندم نسبت به نام  گذاری کوچه ها فخریه اقدام نمایند چرا که برای آدرس گذاری همیشه با مشکل روبرو هستیم
با تشکر اهالی کوچه های فخریه
 
از هفته نامه افق کویر به خاطر گزارشاتی که از مسئولین در ویژه نامه عید به چاپ رسانده اند و مسئولین عملکردهای خود را به مردم ارائه کرده اند تشکر و قدر دانی می کنیم، امیدوارم در این امر موفق و موید باشید
0916-525
 آقای(....) که گفته به مدیر عامل شرکت سنگ آهن نفره منفی می دهد، می خواهم این سوال را بپرسم، چطور به کسی نفره منفی می دهید که رئیس دفترتان در تهران و بافق از کارکنان این شرکت هست! واقعاً خنده آور است؟! 
0916-239
 
 سپاسگزاری ها
 
از مسئولین و دست اندرکاران پارک آهنشهر به خاطر زیبا سازی ورودی فلکه قارچ کمال تشکر و قدردانی را دارم. اجرکم عندا...
913-247
 از شهرداری بافق به خاطرکارگذاری سطل های  تفکیک سازی زباله ها  در سطح شهر کمال تشکر و قدر دانی مرا داریم 
جمعی ازجوانان بافقی
 باسلام، خداقوت شهردار محترم، امسال گل کاشتین کلی سرمان را جلو مهمانان نوروزیمان بالا گرفتی و احساس غرور داشتیم. به وجود شما و همکارانتان. سایه تان مستدام باد. عمرتان پربرکت و با عزت. مهرانا
 913-391
 ضمن تبریک سال نو، از اقدامات شهردار عزیزمان؛ جناب آقای نوروز زاده، که در ایام نوروز در امر زیباسازی شهر، اتمام پروژه چندین ساله ی خیابان اصلی شهر ، معرفی جاذبه های گردشکری شهرستان و ایجاد فضایی مفرح و شاد برای همشهریان و مهمانان نوروزی تلاش کرده اند ، کمال تشکر و قدر دانی را دارم ...
رجبیان
 
اس ام اس باران
 
قال الامام علی - علیه السلام - : دخلت أنا و فاطمة علی رسول ا... - صلی ا... علیه و آله - ... فقال، یا علی، ... رأیت امراة معلقة بشعرها یغلی دماغ راسها ... فانها لا تغطی شعرها من الرجال. امام علی - علیه السلام - فرمودند: (روزی) من و فاطمه خدمت رسول خدا - صلی ا... علیه و آله - رسیدیم، (دیدم که ایشان شدیداً گریه می کنند، عرض کردم .پدر و مادرم فدایت، ای رسول خدا، چه چیزی شما را به گریه انداخته است؟) حضرت فرمودند: ای علی شبی که مرا به آسمانها بردند. زنانی از امت خود را دیدم که در عذاب های بسیار سختی به سر می بردند، به یاد عذاب سخت آنها افتادم و گریه بر من غلبه نمود، زنانی را دیدم که از موهای سر خود آویزان هستند و از آتش جهنم مغز سرشان می جوشید ... پس آنها کسانی هستد که در دنیا موهای سرشان را از مردان نامحرم نمی پوشانند.
(حامدطاهری)
  قال الامام علی - علیه السلام - : قال رسول ا... - صلی ا... علیه و آله - : ... و رأیت امراة تقطع لحم جسدها من مقدمها و مؤخرها بمقاریض من نار ... . امام علی - علیه السلام - فرمودند: رسول خدا فرمودند: در شب معراج زنانی را دیدم که گوشت بدنشان توسط قیچی های آتشین از جلو و عقب بریده می شد ... پس آنها کسانی هستند که خود را در معرض مردان نامحرم قرار می دهند و با رفتارهای مختلف توجه آنها را جلب نموده و به آنها اظهار تمایل می نمایند
 
هرگاه در زندگی به یك در بزرگ كه یك قفل بزرگ هم دارد رسیدی ، نترس و ناامید نشو.زیرا اگر قرار بود در باز نشود جای آن یك دیوار می گذاشتند!
 
بشر وقتی در خانه اش نشسته است، خواهان حادثه ای در زندگی و هنگامی كه دچار حادثه ای می شود، خواهان زندگی آرام در خانه است
 
عده ای از مردم ،تماشاگر خوشبختی اند و طول حیاتشان صحبت  از خوشبختی  می شنوند ، اما هرگز بدون آنكه  واقعا آن را بشناسند از جهان می روند.
 
ملتی كه از علم و دانش بهره مند باشند، دیگر طعم گرسنگی را نچشیده و زندگی راحت و آسوده ای خواهند داشت.
 
تصور می كنم كه اگر هر كس تنها یك ربع ساعت به فكر خویش باشد و بیاندیشد كه آن را اصلاح كند، هر ماه زندگی او از ماه پیش بهتر خواهد شد.
 زندگی، پدیده ای نیست؛ تنها دو گروه نمی توانند اندیشه های خود را عوض كنند: دیوانگان تیمارستان و مردگان گورستان.
 
هرگز قدر آن روزهایی كه در كمال خوشبختی زندگی می كردیم نمی  دانیم ، مگر زمانی كه برای  همیشه آن ساعات خوش را از دست داده باشیم.
 
تبریک
 
توی این روز عزیز، توی این لحظه های قشنگ، زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک " دوستت دارم " به همراه یک آسمان عشق و تمنا تقدیم به پدرعزیزم، روزت مبارک.
 از طرف فرزندانت