هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 782)

صدای افق (شماره 782)



پیامک
 
 
باسلام، چرا سفره خانه (....) را به شخص دیگری واگذار نمی کنید و چندین سال است که دست یک شخص می باشد. 
0913-152
 سلام، پیمانکار ارجمندی که منازل بهزیستی وکمیته امداد را ساختید و رفتید ببینید چگون از لوله کشی گرفته تا ...دچار مشکل شده است. مدتی  آب زیر ساختمانها می رفته و ما خبر نداشتیم.
(باعنوان) جمعی از ساکنین 
 سلام و خسته نباشید، قابل توجه شهرداری بافق، لطفاً برای سرویسهای خط در بلوار شهید بهشتی فکری بیاندیشید ما ساکن منازل کمیته امداد هستیم پولی هم نداریم که بخواهیم با آژانس رفت و آمد کنیم سرویس هم مرتب به آن محله نمی آید
.0913-654
 باسلام، خدمت شهرداری بافق؛ لطفاً کمی به فکر مردم باشید که چند ماه حقوق عقب افتاده دارند، ولی وقتی می آییم از یک ماشین جنس ارزان بگیریم سر فلکه قارچ نیروهای شهرداری آنها را جمع می کنند؛ آخر نمی توانیم در مغازه جنس گران و(...) بگیریم؛ در ضمن از فرمانداری هم تقاضا داریم که پیگیر این مسئله باشد تا ما هم بتوانیم شب عید برای بچه های خود چیزی بگیریم. مگر چه گناهی کردیم که باید از میوه و لباس و چیزهای گران خریداری کنیم؛ لطفاً بگذارید بنده خداها کاسبیشان را بکنند و ما مردم خریدمان را انجام بدهیم. 
990-770
 سلام، ما ساکنین انقلاب، فرعی 31، چهار راه اول سمت چپ کوچه غلامعلی پور هستیم از آنجا که منزل در حال ساخت بدون عقب نشینی بوده و باعث زشت و ناهمگون شدن کوچه شده است خواستار رسیدگی و نظارت می باشیم. ‏ باتشکر
913-459
 چرا در مدارس تبعیض قائل می شوند فرزند من چه گناهی کرده که من و مادرش کارمند نیستیم.
 0913-373
 سلام، رییس محترم (....) سه چاهون شرکت (....) چرا بچه های مردم سرکار می گذارید؟ چراجواب درست به مردم نمی دهید؟ تاکی باید صبرکنیم. باتشکر از شما (...)
916-363
 از شهرداري تقاضا دارم براي سه راهي روبروي پمپ بنزين لطفي هم تابلو نصب کنید و نام مناسب انتخاب کنید. 
917-098
 با سلام چرا عملکرد ی از فعالیتهای نماینده مردم در مجلس در هفته نامه چاپ نمی گردد. بهتر است مردم بعد از 38 سال که نماینده ای از بافق به مجلس فرستادند بدانند چه اقداماتی در طی 9 ماه گذشته انجام شده است
0913-173
افق کویر: درج گزارش و عملکرد مسئولین به خواست خود مسئولین است و تا امروز هیچ درخواستی از دفتر نماینده به  این هفته نامه ارسال نشده است. 
 با سلام خدمت مسئولین و شهرداری بافق، باید بگویم چقدر ما کارگرها بدبختیم که حقوق را سر موقع نمی دهند، ولی وقتی یکی ماشین با اجناس ارزان و با کیفیت مناسب می آید از طرف شهرداری آنها را جمع آوری می کنند؛ آخه بروید چشم باز کنید شهرهای دیگه چکار می کنند، ولی ما باید برویم در مغازه جنس گران با کیفیت پایین بگیریم آخه باید به شهردار محترم بگویم که مگر چه گناهی کردیم که نمی گذارید سر فلکه قارچ یا آهنشهر بایستند. کاری میکنید که مردم از طریق اینترنت جنس مناسب و ارزان از کرج و تهران سفارش می دهند؛ لطفاً بگذارید مردم در همین شهر از کسی که جنس ارزان و باکیفیت می آورد خریداری کنند.
 913-708
 سلام، ما حمایت قاطعانه خود را از بیانات امام جمعه محبوب و عزیز دیارمان جناب حجت الاسلام سلیمانی در نمازجمعه اعلام می داریم و به (...) خاطرنشان می کنیم عرصه سیمرغ جولانگاه بعضی ها نیست. 
913-344
 
سپاس گزاری ها
 
سلام، تشکر می کنم از هیئت محبان الرضا(ع) بابت دعوت از پدر طب اسلامی ایران،کاش تمام هیئت ها یاد می گرفتند و به فکر چاره برای رفع درد مردم بودند.  ان شاءا... بازهم شاهد اینطور برنامه ها باشیم.
 913-896
 باسلام، از هیئت آستان مقدس امام زاده عبدا... برای حضور پرشور و چشمگیری که در مراسمات دارند تشکر می کنم و از همه عزیزانی که به خاطر حرمت این ایام مراسم عزاداری و سوگواری را در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار کردند سپاسگزاری می کنم . وبه مداحان عزیز آقای احمد زحمتکش و محمدرضا ناظم دست مریزاد و خسته نباشید می گویم وتشکر ویژه دارم
 913-232
 از ریاست محترم آموزش و پرورش جناب آقای حاج علی اصغر رنجبر همچنین پیش دبستانی بصیرت نوین تشکر می کنیم که از ابتدا تا پایان سال تحصیلی هیچ هزینه ای غیر از 575 هزار تومان شهریه از دانش آموزان دریافت نکردند است و دیگر هزینه ها را شخص خیر پرداخت کرده است
از طرف والدین دانش آموز
 
 
تسلیت
 
تا علی ماهش به سوی قبر برد ماه، رخ از شرم، پشت ابر برد آرزوها را علی در خاک کرد خاک هم گویی گریبان چاک کرد زد صدا:ای خاک، جانانم بگیر تن نمانده هیچ از او، جانم بگیر ناگهان بر یاری دست خدا دستی آمد،همچو دست مصطفی گوهرش را از صدف، دریا گرفت احمد از دامادخود، زهرا گرفت ؛شهادت بی بی دوعالم فاطمه زهراسلام ا ...علیها تسلیت باد.
 
اس ام اس باران
 
ثواب مهلت دادن به تنگدست -1 ... امام باقر علیه السلام فرمودند: روز قیامت عده‌ای در زیر سایه عرش برانگیخته می‌شوند که سیما و لباسهای فاخر و گرانقیمت آنان از نور است و بر صندلیهایی از نور نشسته‌اند و مردم آنها را می‌بینند و می‌گویند: اینان پیامبرانند. منادی از زیر عرش ندا می‌دهد که اینان پیامبر نیستند. باز می‌گویند: اینان شهداء هستند. باز هم منادی از زیر عرش ندا می‌دهد که اینان شهید نیستند، بلکه اینان بر مؤمنین آسان می‌گرفتند و به بدهکار تنگدست مهلت می‌دادند تا توانایی پرداخت بدهی خود را پیدا کنند.
(ح-ط)
 
یادبودها
 
برادرجان! روزی که عکس 2نفره می گرفتیم نمی دانستیم کدامیک از ما آن را با چشم های خیس تماشا می کند
 !H..T
 
دلنوشته
 
همه گویند که عشق افسانه ای است
درون پیله هم پروانه ای است
چو پروانه بِشُد کرم درونش
پَرش بگشود و به افسانه پیوست
مرتضی کوه مسکن