هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق(شماره 781)

صدای افق(شماره 781)



 
پیامک
 
با سلام، قابل توجه راهنمایی و رانندگی دوربین های که سطح شهر به(...) مردم را به علت نبستن کمربندجریمه می کند و پول آن به جیب شما می رود. این چه قانونی است در سطح شهر که مسافت کم است هرلحظه باید برای انجام کاری توقف کنیم و به علت نبستن کمربند جریمه شویم . (...)
910-356
 سلام، جادارد انتقاد کنیم از مسئولان برگزاری طب اسلامی، یک هفته قبل نوبت ویزیت دادن؛ وقتی همه مردم می آمدن برای ویزیت شدن نه تنها ساعت ارائه شده؛ بلکه می گفتند شما نمی توانید ویزیت شوید یا صبر کنید اگر آخر وقت شد بروید برای ویزیت شد. آیا وقت مردم مهم نیست آیا این عدالت است که نوبت از یک هفته قبل گرفته باشیم، ولی اینطور با آنها رفتار شود؟
چندین پیام در این موضوع 
0913-293
 با سلام خدمت همه خوانندگان و مردم عزیز بافق، چرا واقعاً بعضی ها دنبال حرفی را می گیرند که خنده دار هست ای کاش برای همه مشکلات بزرگ بافق هم اینقدر دنباله گیری می کردید تا شهر پیشرفت کند؛ اگر این پیگیری برای جاده شده بود جاده ده سال پیش به بهره برداری می رسید
 913-942
 سلام، از مسئولین مسکن وشهرسازی بافق، شهرداری محترم، تعاونی مسکن سنگ آهن بافق تقاضامندم قضیه راه ورودی و خروجی شهرک امام حسین(ع) طرف راست را هرچه سریعتر حل نمایند مخصوصا خرابی ساختمان ساخته شده در مسیر و معضل کنونی را برطرف نمایند. 
913-074
 سلام خدمت خواننده ای که گله کرده بودن از مجری بودن یک مداح در مراسم، ببخشید مردم وقتی می روند مجلس شادی و عروسی؛ آیا دیگر حق رفتن به مجلس عزاداری را ندارند یا آنهایی که می روند مجلس روضه و عزا دیگر نباید بروند مجلس شادی. 
913-942
 سلام، ای کاش لوله کشی های فاضلاب چهارده معصوم را تمام می کردید همه زندگی ما رفت زیر خاک.
914-629
 با سلام، وقتی از قدرت و نفوذ خود در رشته کاریتان همسایه خود را خطاب به او می گویید شماها آدم نیستید! نه نیستیم چون فرشته ایم؛ اما داخل (...) کار کردن دلیل بر توهین به کسی نیست قانون برای همه هست نه(...) چون کار خود را کردنند و شهرداری نتوانست قانون را اجرا کند؛ متأسفم 
913-366
 باسلام، خوشم آمد که (...) قانون را زیر پا گذاشت و (...) نتوانست حتی یک سانت عقب نشینی کند چه برسد به یک متر! آقای (...) تمام انسانها که اشرف مخلوقات خدا هستند آدم هستند، ولی چون همه (...) نیستند برای شما آدم نیستند که به انسان حدوداً سی سال بزرگتر از خودتان بی احترامی می کنید (...) بنده بچه انقلابی ام؛ لطفا درست صحبت کنید
990-328
 سلام، یک هفته قبل نوبت گرفتیم، برای ویزیت طب اسلامی. ساعت ۹صبح برای نوبت ساعت ۱۰مراجعه کردیم با کلی التماس کردن اسم ما را از سیستم نوشتن و گفتن صداتون می زنیم اما چی شد؟ بعد از دوساعت گفتند باید بیماری خاص داشته باشید آیا نباید از قبل این تصمیم گرفته می شد؟ آیا وقت افراد مهم نیست؟ در آخر با کلی زحمت وارد ساختمان شدیم بدون برگه های نوبت؛ چرا بدون نوبت؛ چون برگه های نوبت در قفسه های ساختمان و زیر پای مردم بود می دانید چرا؟ چون در اینجا نشانی از مسئولیت پذیری نبود ...
 0913-261
 
اس ام اس باران
 
قال الامام علی - علیه السلام - : الرشا فی الحکم الکفر بالله العظیم. امام علی - علیه السلام - فرمودند: رشوه گرفتن در حکم کفر به خدای بزرگ است. ( حامدطاهری)
 الإمام الصادق علیه‌السلام : من قال بعد صلاة الصبح قبل أن یتکلم : «بسم ا...‌ الرحمن الرحیم ، لا حول ولاقوة إلا بالله‌ العلی العظیم» یعیدها سبع مرات ، دفع ا...‌ عنه سبعین نوعا من أنواع البلاء ، ومن قالها إذا صلی المغرب قبل أن یتکلم ، دفع ا...عنه سبعین نوعا من أنواع البلاء ؛ أهونها الجذام والبرص . امام صادق علیه‌السلام : هر کس پس از نماز صبح و پیش از آن که با کسی سخن بگوید ، هفت بار بگوید : «بسم ا...الرحمن الرحیم لا حول ولا قوة الا بالله‌ العلی العظیم» ، خداوند ، هفتاد گونه بلا را از او دفع کند ؛ و هر کس این [ذکر] را پس از نماز مغرب و پیش از آن که با کسی سخن بگوید ، بر زبان آورد ، خداوند ، هفتاد گونه بلا را که کمترین آنها جذام و پیسی است ، از او دور کند(احمدرضاطاهری)
 
خوش یمن ها
 
حکمت جان! پنجم اسفندماه شروع سی ویکمین بهار زندگی توست که با آمدنت درسردترین روز زمستانی گرما بخش زندگیمان شدید پسرم به تومی بالم و می گویم عزیزم تولدت مبارک.
 
پیام مهربانی
 
پدر ومادر عزیزم! خیلی دوستتان دارم وبه خاطر زحماتی که برای ما کشیده اید سپاسگزارم. 
 فرزندان شما
 
 
سپاس گزاری ها
 
سلام، تقدیر و تشکر می کنم از آقای دکتر تشکری و آقای حمامی زاده جهت ساخت ساختمانهای شیک در خیابان مهدیه به خصوص آقای حمامی زاده که ساختمانی به طرح آلاچیق و بی نظری که چشم همه را به خود جلب کرده است. 
باتشکر،  اصغر دهستاتی
 بنده به عنوان ارباب رجوع و اقوام بیمار، از پرسنل بیمارستان شهیدصدوقی بخصوص ریاست روابط عمومی به دلیل ارائه بروشور آگاهی عموم ازانواع بیماری ها تشکرمی کنم..شهروندبافقی
913-128