هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 776)

صدای افق (شماره 776)



پیامک
 
سلام، حرف مرا به مسئولین نالایق استان و شهرمان برسانید؛ زمانی که در سفر استانی رییس جمهور آقای احمدنژاد بودجه جاده بافق-یزد تصویب شد؛ چرا همان موقع پیگیری جاده نبودند؟! باپول همان موقع چندین جاده می شد احداث کرد؛ بعد از چندین سال حال  می گویندپول نداریم! چه طور است که طی6 ماه زیرگذر در استان درست می کنند، پس این پولها ازکجا می آید؟!تاکی باید شاهد پرپرشدن جوانانمان درجاده باشیم.
 913-924
 باسلام، چندروز پیش رفتم خلافی ماشین گرفتم، دیدم نوشته، شما در 25تیرماه 94 در محور اردستان به علت خوردن، آشامیدن، مصرف دخانیات و ... 20000تومان جریمه شده اید و برگه جریمه هم به شما تسلیم شده و به علت عدم پرداخت به موقع، باید 40000تومان بپردازید! ... جالب اینجاست که ماشین من از مرداد 93تاکنون از استان یزد، خارج نشده است !!! ... آیا این پولها و جریمه های ناحق، خوردن دارد؟! ... کلانتری
 باسلام خدمت مدیرعامل شرکت سنگ آهن، ما تا کی باید برای گرفتن حقوق اذیت شویم؟! شما سال قبل گفتید سال آینده مشکل بحران حل می شود، ولی متأسفانه حل نشد؛ اگر فروش سنگ ندارید پس این سنگی که بار واگنهای سنگ و تریلی های جاده هست  کجا می رود؟ مردم خرج دارند؛ الآن دوماه مانده به عید، ولی هنوز حقوق برج 8 را طلب داریم این چه کاری هست؟ چطور می خواهید تا پایان سال حقوق عقب مانده را جبران کنید؟! 
913-359
 از فرماندار، شورای اسلامی شهر و اداره راه بافق تقاضاداریم ادامه بلوارکشاورز را توسعه بدهند به طرف شنهای روان صادق آباد تا کویرهایی که بدون استفاده مانده آبادترشود.(با عنوان) جمعی ازکشاورزان سهل آباد وتراب آباد بافق
 سلام، قابل توجه شهرداری بافق: حالا که دوربین ها را فعال کردید حداقل این دست اندازها را بردارید ما از چند جا باید خسارت تحمل کنیم.
 913-171
 شهردارمحترم بافق ضمن تشکر از فعالیت های عمرانی در بلوارکشاورز با توجه به اینکه درختان اکالیپتوس کثیفی زیادی دارد و شهرداری در بلوار کشاورز در حال فعالیت عمرانی است و درختان اکالیپتوس وسط بلوار در آینده قطع می شود زودتر اقدام شود و درختان زیبا و بهتری جایگزین شود؛ چراکه این درختان  برای روشنایی که انجام می دهید مزاحم است؛ لطفا از درختان مناسب چون سنجد تلخ و خرما استفاده شود. 
913-713
 باعرض سلام وخسته نباشید، یک انتقاد دارم از مسئولین کمپ(...) وکمپ (...). دو هفته جمعه ها به این دو تا کمپ رفتم چند مورد مشاهده کردم که واقعاً باید به فکرش باشند. تورهایی که می آیند آنجا خیلی راحت حجاب را کنارمی گذارند؛ بدون اینکه یک تذکر به آنها بدهند. به هرحال بچه های کوچکمان ازحالا این صحنه ها را که ببیند فکرنکنم آینده درستی پیش روداشته باشند؛ همچنین کاش وقت اذان ظهرکه می شد اذان پخش می کردند نه اینکه در یکی از این کمپها روزجمعه موقع اذان و نماز ترانه گذاشته بود و بقیه هم...... بودند.
 930-056
 خوشبختانه نماینده محترم مردم در مجلس چند سالی شهردار بودند و به کم و کاست حقوق شهرداری واقفند، خوبه که بدانید؛ اگر به شما تا حالا چند قواره زمین در بافق، یزد، مشهد و شمال دادند به غیر از یک گودال دومتری در بهشت الحسین(ع) چیز دیگه ای نصیبمان نشده که آنهم از خداوند شاکریم.
937-267
 برای 1000بار، آخر انقلاب 33 و اول انقلاب35 تا آخر50سال است که خاکیست عوارض و مالیات که می گیرید، پس اقدام کنید، برای زیرساری و آسفالت. کوچه ما از روستا متروکه بدتر است(...)
913-227
 با سلام و احترام به مالک شماره 0935-733 که هفته گذشته عرض اندام کرده بودند به استحضار می رساند؛ اولاً شهرداری فقط برای جمع آوری نخاله های ساختمانی از شما مبلغ هنگفتی دریافت نمی کند، همانطور که گفتید وظیفه خود شماست که نخاله هایتان را جمع آوری کنید،ُ آن صدهزارتومنی هم که از شما گرفتند به عنوان سپرده ساختمانی هست که اگر خدای نکرده مصالح و نخاله هایتان در طول مدت چند سال ساخت و ساز جنابعالی و امثالهم برای مردم مزاحمت ایجاد کرد شهرداری رأسا اقدام و پول هنگفت شما به عنوان قسمتی از کرایه حمل و نقل و الباقی آن بعنوان جریمه در پرونده ساختمانی ملک شما ثبت و در نهایت (حتی قبل از شیبه شدن به قبر) از جیب مبارکتان کشیده می شود بیرون تا  حقوق شهروندان را رعایت کنید؛ اگر هم تخلفی نکردید بعد از پایان کار ساختمانی تان بیایید درخواست کنید(...)، ثانیاً اگر فقط با این پول هنگفت شما وام می دهند پیشنهاد می کنم خودت توی فامیلتون مجمع راه بیاندازید وامش هم نوش جونتون، ثالثاً در شهرداری به تازگی یک آبنما گذاشتند (...)، رابعاً ان شاالله منتظر قبض آخر سال عوارض ملک و املاک و ماشین و موتور هم باشید که پستچی عزیز می آورند در منزلتون، البته ناگفته نماند خوابهای خوبی برای آن دیدیم و می خواهیم مثلاً بعد از شصت سال برای بچه های شهرداری در شمال، مشهد، کیش یا ... زمین بخریم و به آنها واگذار کنیم یا هتل بسازیم اجاره بدهیم (...). مخلص شما 
عنوان(شهرداریچی)
 فرماندارمحترم بافق جناب آقای "زاده رحمانی" ضمن تشکر و قدردانی از جنابعالی درخصوص پیگیری اساسی و اقدام عملی جهت شهرستان خودتان بافق که به گفته بزرگان همه ایران سرای من است و شما خدمتگذاری بزرگوار و پر تلاش و خستگی ناپذیر می باشید و از این مدت کوتاه که درشهرستان حضور دارید واقعاً کم نظیر است امید است با پشتوانه مردم شریف شهرستان ولایت مدار و دارالشجاعه بافق و دعای مردم زجرکشیده و شهید پرور و با توکل از خدای مهربان و توسل به امامان معصومین (ع) در همه مراحل موفق و مؤید باشید و تلاش شما جهت آبادانی این منطقه مورد رضای خدا باشد و برای شما اجر و پاداش و باقی الصالحات باشد و همیشه نام شما را مردم به نکویی ببرند..
 913-713
 سلام، از نیروی انتظامی درخواست داریم قدری جدی تر با اتباع افغان غیرمجاز برخورد کنند؛ چراکه سرچاه های کشاورزی شبانه و مخفیانه تردد می کنند وچه بسا کارخلاف قانون انجام می دهند.از مسئولین تقاضا داریم رسیدگی کنند؛ اگر روزی ما مردم احساس کنیم حق مان ضایع شده،(...) 
913-349
 سلام، ما ساکنین انقلاب 31چهار راه اول سمت چپ کوچه غلامعلی پور هستیم از آنجا که منزل در حال ساخت بدون عقب نشینی بوده و باعث زشت و ناهمگون شدن کوچه شده است خواستار رسیدگی و نظارت می باشیم .
 913-459
 کسی با دفن شهداء مخالف نیست، موضوع اصلی دفن شهداء در بهترین نقطه شهر است. امامزاده عبدا... بهترین نکات در این شهر است در محلی مناسب وباشکوه خاصی دفن بشوند و مثل یزد نشود که عده ای مخالف و عده ای موافق بودند
دو پیام در این موضوع
913-573
 قابل توجه فرماندارمحترم و بخشدارمحترم و اعضای محترم شورای شهرستان و شهردارمحترم بافق همانگونه که مستحضرید روی نقشه بافق ساخت و ساز به طرف راه آهن است که در حق منطقه لرد و بلوارکشاورز کم لطفی شده و خواسته محله لرد و بلوار کشاورز این است حالا دیگه بودجه بیشتری اختصاص به محله داده شود تا هم از لحاظ جمعیتی عدالت رعایت شود و همه مناطق بافق زیباسازی و آباد گردد. تقاضای اهالی محله احداث چندین خیابان در محدوده بلوارکشاورز است و زمین های خارج محدوده تا جاده سنگ آهن داخل محدوده شهر شود و این منطقه بافق آباد و مشکل زمین جوانان جهت تشکیل خانواده در این زمینه مرتفع شود.
 913-713
 باسلام، مسئولین مسجدجامع چرا فرشها را شستشو نمی کنند مگر در شهر ما قالیشویی نیست؟حداقل سالی یک بار فرشهای مسجد را بشویید.
 913-349
 اداره مسکن و شهرسازی با داشتن این همه زمین، چرا اینها را در اختیار جوانان فاقد مسکن نمی گذارد. جالب است بدانید نه اجازه حفر چاه می دهند تا این زمین ها کاشته شود و نه اجازه ساخت  ساز! دولت این زمین ها را می خواهد چکار کند؟ چرا به فکر جوانان نیستید!
کارگران
 سلام، مسولین عزیزهمت کنند و نیروگاه خورشیدی احداث کنند، باداشتن 300ساعت آفتاب در سال می توان بهترین نیروگاه خورشیدی را احداث کرد. بیایید از پتانسیل های خدادادی استفاده کنیم که فردا دیر است.
 913-349
 
سپاس گزاری ها
 
می خواستم از هفته نامه خوبتان بابت چاپ مطلبی تحت عنوان تخریب کوچه توسط پیمانکار گاز تشکر کنم و تشکر وی ویژه از آقای برزگری رئیس واحد عمران شهرداری بابت پیگیری و رفع مشکل داشته باشم.
913-907
 سلام، می خواستم از فروشگاه لبنیاتی آقای صباغیان واقع در خیابان شیخ محمد تقی به خاطر اخلاق و رفتار خوبشان با مشتری و قیمت مناسب تشکر و قدردانی کنم .به امید موفقیت روز افزون شما 
910-574
 باسلام، از هئیت آستان مقدس امام زاده عبدا... تشکر می کنم و به مسئولین این هئیت خسته نباشید و دست مریزاد می گویم واقعاً فعال هستند که در برگزاری مراسمات مذهبی و سوگواری حضور چشمگیری دارند از نوحه خوان و مداح پرتلاش و خستگی ناپذیرش آقای احمد زحمتکش نیز تشکر ویژه دارم.  
913-232
 
تسلیت
 
(همکارگرامی جناب آقای امیرشفیعی)کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت مادر مهربان و مؤمنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء(س) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید. 
913-412
 (همکارگرامی جناب آقای مجتبی دهقانزاده)از درگاه خداوند متعال برای عموی عزیزتان رحمت و مغفرت واسعه و برای جنابعالی و خانواده محترم صبوری و شکیبایی مسئلت می نمایم. خداوند قرین رحمتش فرماید.
 (حامدطاهری)
 
 
اس ام اس باران
 
(ثواب خواندن نماز با اذان و اقامه‌) -1 ... امیر المؤمنین علیه السلام فرمودند: کسی که با اذان و اقامه نماز بخواند، پشت سر او صفی از فرشتگان نماز می‌خوانند که آغاز و پایان این صف دیده نمی‌شود. و کسی که با اقامه نماز بخواند، پشت سر او فرشته‌ای نماز می‌خواند. -2 ... امام صادق علیه السلام فرمودند: کسی که با اذان و اقامه نماز بخواند، دو صف از فرشتگان پشت سر او نماز می‌خوانند و کسی که با اقامه و بدون اذان نماز بخواند، پشت سر او یک صف نماز می‌خوانند. راوی می‌گوید عرض کردم: طول هر صف چه قدر است؟ فرمودند: کوتاهترین آن از شرق تا غرب و طولانی‌ترین آن از آسمان تا زمین است.
مردان موفق امروز ، کودکان جسور دیروز بوده اند.
 دسراییلی
تا چیزی را نپذیریم نمی توانیم تغییرش دهیم. 
کارل یونگ
 
بهتر است ثروتمند زندگی کنیم تا اینکه ثروتمند بمیریم. 
جانسون