هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 771)

صدای افق (شماره 771)



پیامک
 
با سلام، کنتورهای آب زیادی است که در سطح شهر خراب می باشد و اداره آب وفاضلاب به آن را رسیدگی نمی کند علت چیست؟
0913-675
 باسلام، چرا مسئولین بافق کارگروهی برای تعیین نمودن اجاره بهای منازل تشکیل نمی دهند؟ اجاره خانه در بافق نجومی شده و بنگاه داران هم به خاطرگرفتن کمیسیون اصولاً طرفدار اجاره بیشتر هستند و فشار روی اقشارضعیف است، باید مسئولین همت کنند و ریشه این بی عدالتی را ازجامعه به وسیله کارشناسی و احقاق حقوق مظلومان انجام دهند.
  913-349
 سلام، شمایی که گفتید این هم از نماینده بومی مگرچکار کرده که اینطوری می گویید؟ هنوز پنج الی شش ماه است رفته داخل مجلس با خود بسنجید از روزی که رفتن مجلس چند کاری را برای بافق کردن همین گاز آوردن؛ مگر نماینده های دیگه که چند سال بودند چکار برایتان کردند. صبر کنید؛ اگر یک الی دوسال شد کاری نکردند این دفعه حرف بزنید راست می گویند 
 990-770
 باسلام خدمت اعضای محترم شورای شهرستان و شهرداری بافق به استحضار می رساند در خصوص خواسته اهالی بلوار کشاورز از لحاظ روشنایی بلوار کشاورز تا جاده کنارگذر شمالی چراغ ها و پایه های آن همانند بلوار آبشار اقدام مقتضی به عمل آورید و احداث بلوار سمت غرب بلوارکشاورز جنب زمین واگذارشده جهت مسجد محله خیرآباد که در حال پیگیری و نقشه می باشد. اقدام نمایید. 
(باعنوان) اهالی محله خیر آباد بافق
 ما خواستار احداث کارخانه  و رفع مشکل بیکاری در بافق هستیم، مسئولین از جمله نماینده مجلس چرا فکری نمی کنند.
 0913-658
 شهردار محترم بافق، آقای نوروززاده باسلام و احترام به استحضار می رساند در خصوص ساماندهی پیاده رو دوطرف بلوارکشاورز تا کنارگذر شمالی شهرستان اقدام گردد و همچنین فضای سبز وسط بلوار و دوطرف خیابان که وضع خوب و مناسب از لحاظ انواع درختان خصوصاً زینتی ندارد پیگیری و اقدام اساسی با نظر کارشناسی به عمل آورید تا ان شاا.. فضای سبز مناسب که خود باعث نشاط و روحیه می گردد و برخورداری ازهوای پاک و فواید زیادی درختان زیبا برای آفریدگان خداوند دارد وخداوند مهربان برای استفاده بندگان و موجوداتش آفریده از کشت و غرس آن حداکثر استفاده را ببریم. 
913-093
 با سلام، چرا اداره مخابرات این سری که شماره های جدید را به مردم داده است، هنگام گرفتن شماره ها با کد قبلی  اعلام نمی کنند که کد تغییر کرده است. همین امر باعث گمراهی شهروندانی می شود که از یک منطقه به منطقه دیگر زنگ می زنند. 
0913-560
 با سلام؛ گزارش شکرانه که در هفته نامه افق کویر چاپ کرده بودید خیلی خوب بود. کاش شما افق کویری ها گزارشی از مشکلات آنان نیز در هفته نامه چاپ می کردید تا به گوش مسئولین برسد.
0914-593
 سلام بعضی آقایان پیامک می دهند که شرکتی های سنگ آهن را زودتر حقوق می دهند برعکس هرگز نمی گویند که خودشان چند برابر حقوق می گیرند. 
913-400
 سلام، کاش اداره مخابرات گزارشی از تعداد شماره تلفن هایی که جدیداً به همشهریان تحویل داده است ارائه می داد
0913-437
 چراخبرنگاری از مدیر کل اوقاف درباره حساب های بانکی سوال نپرسید. 
0913-236
 باسلام خواستم به مدیر عامل شرکت سنگ آهن بگویم بخدا ما نیروهای قرارداد معین هم زن و بچه داریم، قسط وام داریم؛ حداقل حقوق ما را هم با نیروهای شرکتی پرداخت کنند سه ماه گذشت، ولی از حقوق خبری نشد.
 921-082
 
سپاس گزاری ها
 
سلام، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان یادواره شهدای شادکام، از مطالب ارزشمند و افشاگرانه جناب حجت الاسلام هاشمی این چشم بیدار و بصیر روحانیت بافق و بسیجی دلاور کمال تقدیر و تشکر را دارم. برای سلامتی اش صلوات
 فدائیه