هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 770)

صدای افق (شماره 770)



 
پیامک 
ما که نفهمیدیم مشکل  شهر بافق کجاست؟! تا یادمان هست مدیران و مسئولین شهر از فراهم بودن زیرساختها در شهر بافق سخن می گفتند! چطور شده که یکی از مسئولین به بیان نبود زیرساختهای لازم پرداخته است؟
0913-413   
 قابل توجه بعضی ها ... فکر نمی کنید وقت آن رسیده که عبارتهایی چون : " ان شاا... اربعین کربلا" . " امان از دل زینب " انا مجنون الحسین" و امثالهم را از روی شیشه ی عقب ماشینتان پاک کنید؟
 913-514
 سلام، این که مسئولین بافق به فکر فرودگاه برای شهرستان هستند؛ واقعاً قابل ستایش است و جای بسی تقدیر دارد، ولی شما را به خدا جاده بافق- یزد را تکمیل کنید، بچه که گول نمی زنید؟ برخی از مسئولین استان به خاطر برخی دلایل از ساخت یک جاده که حق بافق است دریغ می کنند؛ چطور شما توقع دارید فرودگاه در بافق احداث کنید؟! فوالاد ابویی چندین سال است که در کش و قوس مسائل مختلف است و هنوز مشکلات آن رفع نگردیده است؟! مشکلات شهر هر روز بیشتر می شود، چرا هیچ مسئولی مرد و مردانه مشکل کارخانه کاشی را پیگیری نمی کند؟ کارگران و زن و بچه های آنان که در این کارخانه مشغول بوده اند و حال یک سال است که حقوق دریافت نکرده اند چه گناهی کرده اند؟! چرا فقط حرف می زنید؟! شما را به خدا قدری عمل را سرلوحه کار خود قرار دهید.
 0935-410
 در شماره 768 هفته نامه افق کویر گزارشی درباره مرکز خیریه شکرانه بافق درج شده بود که در آن از مسئولین درخواست کمک برای افزایش امکانات و ارتقاء دستگاه های این مرکز کارآفرینی خیری کرده بودند. مسئولین مربوطه شما که برای کارآفرینی افراد بی بضاعت آنهم زنان سرپرست خانوار اقدامات درخوری انجام نداده اید؛ لااقل دست اندر کاران این مرکز را یاری کنید.
 0913-629
 این هم از نماینده بومی، همش قانون و نظارت، مردم جوان بیکار دارند، مردم پول ندارند، قانونی تصویب کنید که اشتغالزایی داشته باشد.
0913-780 
 آب شرب اصلاً قابل آشامیدن نیست و شوری آن نیز بیشتر شده است؛ لطفاً پیگیری کنید.
0913-586
 دفعه اول که به شکرانه رفته بودم باور نمی شد تمامی محصولات را خودشان تولید می کنند دست شکرانه ای ها درد نکند؛ واقعا که کارشان عالی است.
0913-156
 حضور افراد بیگانه در بافق زیاد شده است؛ چرا مسئولین اجازه می دهند هر کس که خواست به بافق برای زندگی کردن بیابید؟!
0913-255
 سلام با اینکه شهرداری سطل های آشغال را در مکان خاص برای جمع آوری آشغال ها گذاشته است؛ بعضاً دیده می شود شهروندان در مکانهای دیگری نیز آشغال می ریزند و باعث آزار و اذیت ساکنین آن مکان می شوند. ساکنین از پشه و سگ های ولگرد در امان نیستند آیا این حق الناس و مردم آزاری حساب نمی شود؟!
0913-633
 دست خیرین شکرانه درد نکند، مکانی را برای زنان سرپرست خانوار فراهم کرده اند تا آنان برای امرار معاش زندگی خود محتاج دیگران نباشند، کاش مسئولین این مکانها را توسعه دهند تا زنان بیشتری بتوانند در این مکانها مشغول به کار شوند.
0913-352
 سلام، چرا بعضی از مردم روزها زباله هایشان را درب خانه همسایه ها می گذارند؛ لطفاً فرهنگ شهرنشینی را رعایت کنید.
0916-525
 فشار آب شرب در برخی نقاط شهر با کاهش روبرو هست چرا مسئولین آب وفاضلاب اقدامی نمی کنند.
0913-257
 سلام در روز تعطیل برای سرماخوردگی فرزندم به بیمارستان ولی عصر(عج) رفته بودم ازدحام جمعیت زیاد بود و یک پزشک بیشتر نبود تمامی مریضها اعتراض می کردند که چرا در بافق مخصوصاً روزهای تعطیل  متخصص نیست؟!
0913-645
 با سلام انتهای خیابان مهدیه مغازه های زیادی از جمله نانوایی، کفاشی ، مسجد و غیره  وجود دارد و جای پارک ماشین وجود ندارد از شهرداری بافق درخواست ایجاد پارکینگ در انتهای خیابان مهدیه را داریم.
با عنوان(اهالی خیابان مهدیه)
 با سلام مهدیه 21 ،کوچه شقایق به خاطر وجود مغاز های زیادی که در ورودی این کوچه قرار دارد جای پارکینگ ماشین وجود ندارد، حتی ماشین های خود را درب این کوچه نیز پارک می کنند که برای اهالی این کوچه مشکل رفت و آمد زیاد است. از شهرداری بافق خواهشمندیم چاره ای برای این معضل بیندیشد.
 با عنوان(ساکنین خیابان مهدیه، 
کوچه شقایق)
 به نظر من برای این که شکرانه در کارش پیشرفت کند بیشتر از همه حمایت مردم را می طلبد؛ اگر مردم خریدهای جزییشان را از آنجا انجام دهند، پیشرفت نیز حاصل خواهد شد.
0913-525
 سلام، کاش مسئولین به پیشنهادهای مسئولین استانی که به شهر بافق سفر می کنند توجه می کردند. خوشبختانه بافق از نظر افراد سرمایه دار مشکلی ندارد ای کاش مسئولین، سرمایه داران و سرمایه گذاران شهر را با هم متحد می کرد و با توجه به این که بافق شاه راه ریلی کشور است شرکت خصوصی تشکیل و واگن مسافربری خریداری می کرد؛ چرا بافقی ها باید سرمایه خود را صرف خرید خانه در یزد، تهران و مشهد بکنند.
 0935-270  
 سلام اگربرخورد کادر بیمارستان ولیعصر(عج) کمی صمیمانه ترباشد؛ قطعاً درسلامت بیماروهمراهان اواثرگذاراست
913-886
 
سپاس گزاری ها
 
سلام، باتقدیر وتشکر از آقایان سید رضا میر علمی، سعید حسن زاده و هاشم دهستانی وکلیه دوستانی که در ساخت کلیپ قاضی میر جعفر (ع ) ما را یاری کردند واحد فرهنگی قاضی میر جعفر (ع) 
 913-843
 سلام، خسته نباشید؛ از کسانی که مرکز کارآفرینی و خیریه شکرانه بافق را تأسیس کردند به عنوان شهروند بافقی سپاسگزارم. ان شاا... این رویه خیری در بین افراد خیر و کسانی که از توان مالی برخوردار هستد رواج پیدا کند.
0913-652
 سلام آقای منتظری، خدا قوت خدا خیرتان بدهد ،مراسم نماز امام الزمان (عج) شما در کل استان بی نظیر هست؛ البته ناگفته نماند مراسم رحلت پیامبر و شهادت امام مجتبی شما باسخنران جوان شما آقای داوودیان حرف نداشت جداً نام قاضی میر جعفر (ع) را زنده کردید. دهستانی
916-870
 سلام و خسته نباشید خدمت دست اندر کاران هفته نامه افق کویر و آقای محمدرضا فلاح، مدیر مرکز معاینه فنی بافق به خاطر گزارش کامل و بیان مطالب مفید؛ امیدوارم همیشه موفق و پایدار باشید.
0913-258 
 باسلام، می خواستم از مسئولین قاضی میر جعفر (ع) تشکر کنم؛ مخصوصاً مراسم شهادت امام حسن (ع) که سخنران عالی را دعوت کرده بودند (آقای داوودیان )اجرتان با حضرت زهرا (س)
903-009 
 سلام، از شهردار فعال و کوشا به خاطر ساماندهی پیاده روهای خیابان شهیدتفکری کمال تشکر و قدردانی را داریم.
 913-886
 باسلام، بدینوسیله از انتخاب بجا و شایسته سرپرست محترم فرمانداری شهرستان دارالاشجاعه و ولایت مدار بافق جناب آقای زاده رحمانی خیرمقدم عرض نموده و امیدوارم در تمام کارها موفق و مؤید باشند و از زحمات اقای طلایی مقدم هم که منشأ خیرو برکات زیادی بودند و شب وروز در جهت آبادانی این شهرستان فعالیت زیادی نمودند مورد رضایت خداوند باشد و همیشه در راه خدمت به خلق موفق و مؤید باشند.
 913-713
 از خانم کریمی پرستار  بهداری آهنشهر به خاطر برخورد خوبشان تشکر می کنم
نصیرزاده
 
پیام مهربانی
 
بین رویای شبانه جستجویت می کنم/ نرگس عشق منی هر لحظه بویت می کنم/ برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد!/ ای گل ناز بهاری آرزویت می کنم/ پیشکش به عزیزترین فرشته مهربانی، مادرعزیزم!
 
این منم کسی که مهربانی نگاهت را با دنیا عوض نمی کند، از تو چیز زیادی نمی خواهم فقط!
نگاه گرمت را گرماده دلم کن… عزیزم سالگرد ازدواجمان مبارک. 
همسرت
 
 
خوش یمن ها
 
محمد کیان جان! تولد پنج سالگیت مبارک. 
از طرف دایی علیرضا و زن دایی مهناز
میشه پروانه بود و به هر گلی نشست؛ اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست. یاسمن جان ! 11 آذر تولدت مبارک. 
همسرت مهدی
 
تبریک
 
خداوند برای دردمندان و معلولان جایگاه رفیعی در بهشت قرار داده است. روز جهانی معلولان مبارک باد
913-412
 
التماس دعا
 
در این ایام که از رحمت و برکت انباشته است/ در این روزها که فرشته ها راحت میان ما قدم می زنند/ و در این شب ها که از انوار خدا سپیدی گرفته اند/ ما را از نسیم دعا فراموش نکنید.
 زهرا
 برای تمامی مریضها علی الخصوص بیماران سرطانی دعا کنید خیلی ها هستند که محتاج دعای شما  عزیزان می باشند. برای بابای من نیز  که به این بیماری مبتلاست دعا کنید 
از طرف الهام
 
 سلام برای بیمار مورد نظرم که چند روزی است قلبش را عمل کرده از شما خوانندگان گرامی التماس دعا داریم
ازطرف فرزندان
 
تسلیت
 
امشب که زمین و آسمان می گرید / از ماتم عسگری جهان می گرید جا دارد اگر شیعه خون گریه کند / چون مهدی صاحب الزمان می گرید. سالروز پرپر شدن یازدهمین گل بوستان امامت و ولایت، تسلیت باد.
 913-924
 
اس ام اس باران
 
توی این دوره زمونه هفت رنگ ، بعضی وقتا بهترین جواب اینه : نمیدونم .
 می نویسم دفتری با اشک و آه ،در شبی تاریک و غمگین و سیاه
،می نویسم خاطرات از روی درد، تا بدانی دوریت با من چه کرد
 به پایان رسیده ام اما نقطه نمی گذارم …یک ویرگول میگذارم ،
این هم امیدیست ، شاید که برگردی …
 هر کسی برای خودش خیابانی دارد…کوچه ای…کافی شاپی..
و شاید عطری…که بعد از سالها… خاطراتش گلویش را چنگ میزند!
 دلتنگ که شدی خودت را به خدا بسپار، بگذار نوازش دستهای خدا آرامت کند، مبادا رنگارنگی آدمها فریبت بدهد،یادت باشد به خدا پناه ببری که بی رنگ است.
 خنده هایم را در هیاهوی کودکی ام جا گذاشته ام،می خندم، اما دروغ می گویم!!
 می خواهی قضاوتم کنی، کفش هایم را بپوش و قدم بزن، همان راهی که من رفته ام برو، اگر کم نیاوردی آن وقت قضاوتم کن