هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 769)

صدای افق (شماره 769)



پیامک
 
سلام 3برج که سنگ آهن مرکزی حقوق را پرداخت نکرده است. حقوق شرکتی ها را پرداخت کردند برعکس شده این روزها هر زمین لرزه ای، پس لرزه هایی هم دارد؛ الآن پس لرزه ها را احساس می کنیم..! کارگری با20سال سابقه کار در معدن(...)
913-227
 چرا درباره سرنوشت سارقان سال 1390 بافق اطلاع رسانی نمی کنید! میلیون میلیون پول سرقت کردند و طلا و جواهرات بردند اما مشخص نشد کی و کجا؟ حتی سارقان هم دستگیر کرده اند اما هنوز مالباخته ها به مال خود نرسیدند.
خواجه ای 
 چرا روزنامه شما در یزد توزیع نمی شود. واقعا حیف است نشریه پر مخاطبی دارید.
محمود مزیدی از یزد
 باسلام و خداقوت، بخدا ما که در مسکن مهر ساکن نیستیم، ولی در جوار آن هستیم از بوی بد فاضلاب در عذابیم. خدا مزد دل صاحبان آن را بدهد و پاسخ مسئول مربوطه را به خدا واگذار می کنیم
913-391
 انگار هرچه رکورد بهترین درکشور هست را جناب شهردار وقت می خواهند بزنند خدا قوتشان بدهد. پارک آبشار، پیست موتور سواری، جشنواره مجسمه های شنی و تکمیل پروژه وحشی بافقی، شهرداری بافق برای شما مینویسم این(...) نیست با آسفالتهای خراب و زمینهای افتاده و خانه های قدیمی پر از زباله وکوچه های آسفالت نشده پر از گل و همه آنچه که خود می دانید.
 913-391
 سود بانکی خوردن ندارد! چه فرقی بین سود بانکی هست و نزول خوری! در هر دو باید سود بدهی و اگر هم نتوانستی از ضامنت کسر می شود و اگر هم نشد از اموالت! به هر حال باید پول و سود را بدهی.
رشیدی
 باسلام و سپاس از خبرنگار هفته نامه افق کویر بایت پیگیری گازکشی این محله های محروم ، باید هم پاسخ ندهند. در این سرما به دنبال نفت هستیم   
   0913-352
 سلام، ما ساکنین مسکن مهر خواهشمندیم ،حتماً مکانی برای مجمع مهیا گردد تا بتوانیم به راحتی مراجعه و دردسترس باشند.    
  (با عنوان) جمعی از اهالی مسکن مهر
 سلام، لطفاً مدارس به فکر فرزندان ما باشند و سیستم های گرمایشی را به اندازه نیاز تنظیم کنند نه اینکه دانش آموز با پالتو سرکلاس بنشیند. 
(با عنوان) جمعی از والدین دانش آموزان برف بارید و دوباره پروفایل موبایل ها تغییر کرد. لب دریاچه آهن شهر یا میدان ورودی رستوران آهن شهر از مناظر زیبایی است که خیلی ها عکس گرفتند. 
0913-159
 آنهایی که قادرند عبدالمالک ریگی را در هواپیما دستگیر کنند آیا از پس گروه آل بر نمی آیند که اقدام به رعب و وحشت مردم بافق می کنند و هیچ کس هم آنها را دستگیر نمی کند. 
فتوحی
 سلام؛  چرا خرازی ها، اقدام به فروش لباس جلف می کنند، ضمناً چیدمان مانکن ها اصلاً در حد عرف نیست؟                               0913-457
 با سلام، لطفاً صنف گل فروش ها قیمت های گل طبیعی را در تمامی گل فروشی های سطح شهر کنترل کند تفاوت زیادی بین گل فروشی ها می باشد
0934-942
 سلام و خسته نباشید، بنده کارگر معدن سنگ آهن مرکزی هستم کارگاهی که در آن مشغول به کار هستم فوق العاده سرد است و همیشه باید با سردرد به خانه برگردم و این پیامک از جانب تعداد بالایی کارگر است؛ لطفاً پنجره های شکسته و درب ها را برایمان درست کنند و برای کارگاهها لوازم گرمایشی بیشتری بگذارند 
جمعی از کارگران 
 مقداری هم درباره ورزش بافق بنویسید که بنا بر گفته فرماندار بافق حال و روز خوشی ندارد.
محبی
 سلام، چندشب پیش رفتگری را دیدم که بیش از 40 الی 50 سال سن داشت در این سرما از منزلش خارج شد و پسرش که داشت وارد منزل پدر می شد با او دست داد و گفت: پدر سرکار می روی ،پیرمرد سری تکان داد و رفت و پسر جوان و رعنا وارد منزل گرم شد، آیا او نمی توانست به کمک پدر برود!! آیا من به همراه خانواده ام در این شبهای سرد به کمک آنها برویم، مسئول مربوطه لطفاً در صورت امکان این  شماره بنده را از این هفته نامه بگیرید. 
0913-159
 منطقه دی 19 از آن بافق هست. مسئولان بدانند ما تا نفس داریم نخواهیم گذاشت تا احدی به منطقه جغرافیایی ما تعرض کند ولو آن فرد (...) باشد. چرا مسئولین پیگیری نمی کنند تا کسانی که در حق بافق خیانت کرده و زیر این جدایی منطقه دی 19 و آریز را امضاء کرده اند به مردم معرفی نمی کنند تا خادم و خائن مشخص شود.
0916-0233
 الهی خدا جواب کوتاهی کارهای آنانی که باعث می شوند پشه سالک در محله مسکن مهر باشد را بدهد.   
 0913-776
  سلام، درمورد نحوه گرفتن اشتراک هفته نامه توضیحاتی بدهید
0913-437
افق کویر: با سلام و خسته نیاشید خدمت شما خواننده محترم، خوانندگان عزیز می توانند با مراجعه به دفتر هفته نامه فرم مربوط به اشتراک را تکمیل نمایند تا هر هفته، هفته نامه درب منزل آنها ارسال شود. 
 چرا اصناف و بازاریان بافق دو قسمت شده اند یک بخش در محل قبلی و بخش دیگر در محل خیابان مسجد جامع! این چه وضعی است. امام راحل (ره) همیشه پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون اتحاد و همبستگی بازاریان می دانستند.
ابویی
 بعضی از کوچه ها واقعا احتیاج به لکه گیری دارند. به ویژه کوچه چهارده معصوم فرعی یک، چندی پیش بخاطر ترکیده گی لوله آب شهری، آسفالت را کندند و هنوز برای ترمیم و مرمت آن نیامده اند. 
ترابی 
 والدین این قدر بچه ها را غر و لند نکنند. بچه خودش درس می خواند یک مقدا  او را رها کنید همش به او سر کوفت نزنید و او را تحت فشار قرار ندهید. ضمنا چرا معلمین این قدر تکلیف به بچه ها می گویند. اگر پدر و مادر سواد نداشتند باز هم این قدر تکلیف می گفتند؟! 
0916-455 با سلام، چرا دستگاه آب شیرین کن بلوار انقلاب  شیر ندارد؟
(با عنوان) اهالی خیابان مهدیه 
 قلم حرمت دارد و حرمت آن نوشتن است. اگر واقعا می ترسید حقایق را بنویسید برای چه روزنامه منتشر می کنید. فرماندار و امام جمعه شهرمان بارها گفته اند حقایق را بنویسید، کتمان سر نکنید تا مردم آگاهی یابند. 
علی کارگران
 سلام، لطفاً برای نحوه رانندگی در روز برفی نکاتی را جهت آموزش بنویسید بعضی ها نمی دانند نباید زیاد ترمز بگیرند.     0913-595
 سلام، ما اهالی منازل سازمان بهزیستی و کمیته امداد از شهرداری تقاضا داریم در این روزها به محل ما مراجعه کنند و شاهد کوچه آسفالت نشده ما باشند 
با عنوان(ساکنین این محله) 
 این که می گویند فرماندار قبلی برای بافق کار کرد خواهشا دوتا از کارهایش را بگویید تا ما آگاهی یابیم. خواهشا درباره مگان و خودرو سواری او هم بنویسید که از محل (...) برای او خریداری شد و هیچ کس هم اعتراضی نکرد.
0913-359
 چرا بافق؛ وقتی برف می آید روابط عمومی شهرداری یا مسئول آهنشهر برنامه آدم برفی ساختن یا برف بازی در تفرجگاه آبشار یا پارک آهنشهر نمی گذارد؟ این شرایط مفرح را برای بافق ایجاد کنید.
 0913-255
 جاده بافق – یزد ان شااله به اتمام خواهد رسید در این شرایط جاده خیلی خطرناک گردیده  و ما بخاطر بیماری پدر هر هفته در این جاده تردد داریم  !!!     
 0915-651 
 کشاورزان به فکر کود و سم درختان خود باشند. امسال خرما خوب محصول به بار آورد. انشاالله امسال هم درختان پسته خوب ثمر بدهند.
تشکری
 روحانیون و خطبا و نیز آنان که دستی به مسایل اجتماعی دارند متاسفانه برخی از پدیده های زشت در جامعه در حال رواج هست از این بزرگوران خواهشمندیم با بیان و لسان خود و یا با قلم خود جامعه را از این خطر آگاه کنند.
میرعلمی
 این بنرهایی که اول خیابان ها زده اند جهت روحیه دهی می باشد یا واقعاً عملی خواهد گردید و این خیابان ها ساماندهی می گردند.
 0914-639 
 باسلام خواستم به مدیر عامل شرکت سنگ آهن بگویم بخدا ما نیروهای قرارداد معین هم زن و بچه داریم، قسط وام داریم؛ حداقل حقوق ما را هم با نیروهای شرکتی پرداخت کنند سه ماه گذشت، ولی از حقوق خبری نشد.
 921-082
 
اس ام اس باران
 
می گویند یک گل میان باغچه، بهانه ای برای رویش بهار نیست؛ اما من گلی را می شناسم که با آمدنش، دنیا دنیا بهار می شود ... گل زیبای نرگس، مولا جان"ع" فریاد از فاصله هاست... بیا "اللهم عجل لولیک الفرج"
 پاک کن آیینه ی دل از هر هوس؛ تا تو در وی عکس "حق" بینی و بس.
 چیزی را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد. مصباح الهدی، حضرت امام حسین "علیه السلام"
 در هجوم گرفتاری ها، گرفتار خدا باش.که تنها اوست: دلآرام و یکرنگ و همیشه خواستنی. "عطش خواستن تو ازم نگیر، حضرت صداقت و مهربانی..."
 سه چیز را با احتیاط بردار: قدم ، قلم ، قسم ... سه چیز را آلوده نکن : قلب ، زبان ، چشم ... از سه چیز کار بگیر: عقل، همت، صبر
اگر می خواهی کاری را خوب انجام بدهی با سه نفر از سالخوردگان مشورت کن. مثل چینی
 نیکنامی خواهی ای دل، با بدان صحبت مدار حافظ
 خوردن مال یتیم؛ ان الذین یاءکلون اموال الیتامی انما یاکلون فی بطونهم نارا وسیصلون سعیرا؛ همانا کسانی که اموال یتیمان را می خورند، آنها در شکم های خود، آتش فرو می برند و بزودی در آتش سوزان می سوزند
 تــــقـصـیـرخــودم     بـود،
کــه عـــــــــــاشــقـت شــدم     وگـــرنـه هـیـــچ آدم ِ عــاقـلـی دل بــــه 
فــــرشــــتــــه نـــمـی بـنـدد…
 
کاش دنیا یک بار هم که شده بازیش را به ما می باخت مگر چه لذتی دارد ، این بردهای تکراری برایش؟!
 
هر کسی برای خودش خیابانی دارد…کوچه ای…
کافی شاپی.. و شاید عطری… که بعد از سالها… خاطراتش گلویش را چنگ میزند!
 
آب و هوای دلم آن قدر بارانیست که رخت های دلتنگی ام را مجالی برای خشک شدن نیست. این گونه است که دلم برایت همیشه تنگ است…
نوازشگر خوبی نبودی
 
سفید شده تار مویی رو که میگفتی با دنیا عوضش نمی کنی!
 
سپاس گزاری ها
 
از برخورد خوب پرستاران بهداری کمال تشکرو قدردانی را داریم.    
تفکری
 سپاس فراوان از خادمین  امام زاده عبدا...(ع) بافق     
 زارع