هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 763)

صدای افق (شماره 763)



پیامک
 
با سلام هنگامی که به محله ای برای گرفتن غذای روز تاسوعا رفته بودم، مسافری از یزد که غریبه نیز بود غذای روز تاسوعا را می خواست و به خاطر این که غریبه بود یک پرس بیشتر به او ندادند؛ در حالیکه افرادی قابلمه ای غذا دریافت می کردند
.0935-923
 سلام، یک سوال از مدیرکل راه جنوب شرق داشتم؛ چرا زمینهای کنار ریل در ایستگاه بافق به فاصله 5 متر منزل سازمانی ساخته شده، ولی برای زمینهای کنار راه آهن در مبارکه بافق تا فاصله 45 متر مجوز ساخت داده نمی شود؟ آیا ساخت و ساز کنار ریل برای منزلهای سازمانی راه آهن مشکل و خطر ندارد؟! پس چرا برای ساخت منازل شخصی خطر آفرین است؟ آیا فردی که زمین کنار راه آهن داشته و یا خریداری نموده؛ اگر پول داشت هرگز راضی بود کنار ریل قطار زندگی کند؟!
 913-719
 آقای نماینده مجلس، فرماندار، امام جمعه، اعضای شورا و سایر مسئولین، ما جاده و خیابان عریض و عمران نمی خواهیم یک شب در مسجدجامع فکری بکنید این همه نیرو غریبه از کجا جذب معدن شدند؟ جوان بافقی بیکار است ناگهان تا به خود آمدیم شهربافق شد پر از غریبه. فکر فردای فرهنگ بافق باشید. هرکجا پا می گذاری در خیابان، صف نانوایی...همه لهجه غریبه، بخدا اگر ما برای کار به شهر آنها می رفتیم یک شبه آش و لاش می شدیم. 
913-128
 سلام خدمت ریاست محترم آموزش و پرورش، طبق صحبت های مدیران برخی مدارس، شهریه دانش آموزان نفری 200 هزارتومان می باشد باتوجه به این نرخ اگر مدرسه ای 100دانش آموز داشته باشد مبلغ جمع آوری شده 20میلیون تومان می شود؛ آیا در 9 ماه تحصیلی؛ البته بدون تعطیلات این میلغ در مدرسه هزینه می شود؛ لطفاً پاسخگو باشید.
 913-755
 سلام، سال جاری شرکت (...) سه چاهون با بیمه (...) که در بافق نمایندگی ندارد برای بیمه تکمیلی پرسنل خود با آن شرکت قرارداد بسته است؛ بسیاری از پرسنل فاکتورهای درمانی خود را در برج دو به نماینده این بیمه در شرکت تحویل داد تا وجه آن به حسابشان واریز گردد که تاکنون بعد از گذشت پنج ماه هنوز واریز نشده است.  
913- 813
(چند پیام با این موضوع)
 لازم بذکر است که زمینهای که الآن مسئولان راه آهن یزد می گویند در حریم راه آهن است تا چندسال پیش در محدوده نبوده است و با توسعه راه آهن ریل به زمینها نزدیک شده.! آیا این جواب خوبی مردمی است که در زمان توسعه راه آهن اعتراض نکرده اند و حالا باید چوب خوب بودن خود را بخورند. 
913-719
 با سلام، چرا متولیان امامزاده عبدا... (ع) بافق فکری برای دستشویی های آستان بر نمی دارد. واقعاً این دستشویی ها در شأن و منزلت بافق نمی باشد و خجالت آور است.
 0913-540
 با سلام، انتهای خیابان مهدیه، جای پارکینگ برای توقف ماشین و وسایل سواری نمی باشد. از شهرداری بافق درخواست داریم با توجه به اینکه یکی از منازل انتهای خیابان مهدیه را می فروشند آنجا را برای پارکینگ بخرند. 
0913-173
 با سلام،قابل مسئولین شهرستان بافق، چرا به هیئت ها و دسته های سینه زنی اجازه داده می شود تا اسب و شتر و خودرو در بین مردم عزادار بیاورند. چرا چند خانواده را با این کارها می خواهید داغدار کنید. 
 0913-642
 با سلام، قابل توجه مرکز بهداشت و درمان دامپزشکی، چرا با افرادی که در سطح خیابان گوسفند و گاو ذبح می کنند برخورد نمی شود؟ با این کارها با جان مردم بازی می کنید.
0914-935
 باعرض سلام، می خواستم مفقود شدن 210میلیون تومان پول اداره (...) شهرستان بافق را که از محل (...) را به اطلاع مردم برسانید.
913-780
 یک شکایت از اداره(...)دارم. چند روز پیش برای انجام کاری به این اداره مراجعه کردم و آقایان این اداره با نهایت بی توجهی در صورتی که روی دستگاه کپی را پوش کشیده بودند به من که به نصف کمتراز کاغذ آچار نیاز داشتم گفتن دستگاه کپی نداریم.
نمی دانم چطور دروغ به این بزرگی را توانستند بگویند؛ در صورتی که نه من پیرو نفهم بودم نه به بیسوادان می خوردم ودستگاه درست مقابل در بود. خداییش خیلی رنجیدم و به خاطر یک کپی دوباره به بیرون اداره رفتم (...)
سید بافقی
 با سلام، اگر در روز عاشورا تریلر و وانت به خیابان نیاورند، خانواده ای در روز عاشورا نوجوان 10 ساله خود را از دست نمی داد؛ چرا فرهنگ سازی صورت نمی گیرد؟! 
0935-720
 با سلام، میدان امام زاده عبدا...(ع) بعد از سالیان سال هنوز دست نخورده مانده و این در حالی است که امامزاده عبدا..(ع) نگین بافق است و تردد ماشین ها به سختی انجام می شود؛ چرا شهرداری در این رابطه فکری برنمی دارد؟!
0913-590
 با سلام، امسال که گذشت، ولی برای سال های آینده تدابیری اندیشیده شود و یا برنامه ریزی برای برگزاری شام غریبان و روشن کردن شمع در اطراف امام زاده عبدا...(ع) صورت بگیرد. شاهد بودم که بعد از شام غریبان تعداد زیادی از شهروندان به دلیل پخش شدن پارافین ها بر روی سطح معابر تعادل خود را از دست داده و زمین می خوردند.
0913-659 
 ای کاش برخی از سخنرانان مذهبی به جای حرفهای تکراری برای شناساندن امام زمان(عج) تلاش می کردند. صاحب الزمان غریب است. هیچکس برای ظهورش دعا نمی کند، چون هیچکس ایشان را نمی شناسد.همه فکر می کنند با ظهور امام عصر دنیا به پایان می رسد. مسئولین و دست اندرکاران مذهبی شهر این وظیفه خطیر برعهده شماست بیایید کاری کنیم تا شرمنده مهدی فاطمه نباشیم. خدا نکند روزی برسد که خدا ما را به حال خود واگذارد.
0902-723
اس ام اس باران
هیچ نکبت و حادثه ی نامطلوبی دامن گیر آدمی نمی شود، مگر به سبب گناه " * از فرمایشات گهربار حضرت امام صادق "علیه السلام " *
 ای بی وفا، رسم وفا، از غم نیاموزی چرا ؟؟؟ غم با همه بیگانگی هر شب به ما سر می زند ." زنده یاد فریدون مشیری *
 
 
سپاس گزاری ها
 
باتشکر از حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای بلبلی نیا که در سوم محرم مراسم روضه خوانی و عزاداری سیدالشهدا(درحسینیه بیت الرقیه )با سخنرانی خطیب توانا حاج آقای صمدی یزدی مردم را به فیض کامل رساندندکمال تشکر را داریم.
913-924
 باتشکر از خطیب توانا و نترس حاج آقای بلبلی نیا: خطاب به آنهایی که افسردگی مردم استان یزد را در روضه خوانی و عزاداری سیدالشهدا خلاصه کرده اند، فرمودند که شما هرچه دارید از اهل بیت و خاندان پاکش هست. 
913-412
 (یا نور و یا نافع* ) سپاس از مخلوق، سپاس از خالق است .« سلام برجمع خوبان و عزیزان جان در هفته نامه والا، ستودنی، رنگارنگ و بواقع خواستنی و خواندنی ...افق ارجمند کویر ماشاا... تو جونتون : متشکرم که هستین.* مثل دنیای صاف و صادق بچه ها ؛ دوس تتون دارم : به رنگ رحمت رحمانی : به رنگ خدا* فی امان ا... نور السماوات و الارض «خیلی ارادت و مهر» بابا حیدر : یزد *
 باسلام، می خواستم از مسئول جمع آوری صندوق صدقات روستای مبارکه تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان و دیگر همکاران عزیز و محترمشان آرزوی سلامتی و موفقیت را خواهانم، 
ع،غ،بافقی
914-950
 
 
تسلیت
 
جناب آقای مسعود شریعتی، از شنیدن خبر فوت پدر بزرگوارتان بسیار متأثر شده این واقعه دردناک را خدمت شما وخانواده محترم تسلیت عرض کرده واز درگاه خداوند متعال برای جنابعالی صبر مسالت داریم مارا هم در غم عزیز از دست رفته تان شریک بدانید.
(باعنوان) جمعی از ورزشکاران بافق
 خانواده محترم موحدین: اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد تنها می توانیم از خداوند برایتان  صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم. 
(باعنوان) جمعی از دوستان و آشنایان 
 جناب آقای شریعتی، تسلیت واژه کوچکی است برای از دست دادن این غم بزرگ، ما را در غم خود شریک بدانید
گروه کوهنوردی بانوان بافق