هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 760

صدای افق شماره 760



 پیامک
در گوشه ای از شهر بافق با وجود همه امکاناتی که دارد یک شهرک مسکونی بمانند فرزندی بدون والدین؛ اما پرآوازه آنهم فقط بخاطر نامش ابراز وجود می کند. شهرکی که بعد از گذشت 15 سال احداث و سکونت هنوز مدخل ورودی آن مشخص نیست، کوچه های آن نامی ندارد، خیابان،کوچه و پیاده رو های آن خاکی است، فضای سبز این شهرک بزرگ بدون حتی یک اصله درخت یا یک بوته چمن و یا بهتر بگویم هنوز بدون خاکریزی و محدوده است، پارک کودک این شهرک مسکونی مشخص نیست کجا قرار دارد تا اینکه بخواهد یک سرسره داشته باشد، نه مسجدی و نه مدرسه ای، دانش آموزان و نونهالان ساکن در شهرک مسکونی شرکت تعاونی سنگ آهن (امام حسین) واقع در بلوار انقلاب باید با کمال دلواپسی عرض بلوار را برای رفتن به مهد و مدرسه طی کنند بخاطر نبود پل عابرپیاده و یا حداقل چراغ راهنمایی و تابلو و سرعت گیرمثمر ثمر و مفیدی. بهتر نیست (...) بجای احداث شهرکهای متعدد، تعهدات قرارداد شهرکهای قبلی را به اتمام برساند و شهرک را تحویل شهر و شهرداری نماید تا شاید بلاتکلیفی این شهرک نیز به اتمام برسدکه این امر فقط همت مسئولین را می طلبد.
0913-754
 وقت کارت زنی در معدن چهره ها ها یا راوری است یا کوهبنانی و شیرازی؛ اکثرآ دو سه برادر باهم جذب معدن شدند آن وقت برای بچه بافق کارنیست. (...) بافق شده پر از غریبه.
 913-128
 قابل توجه مسئولین برگزاری همایش پیاده روی: به نظر شما جوانان و نوجوانان عزیز شهرخودمان نمی توانستند سرود برگزارکنند؟! مگر گروه سرود یزد شق القمر می کند این لب خوانی را بچه های بافق بهتر انجام می دادند. چقدرحقارت! بگذارید جوانان شهرمان از این موقعیتها استفاده کنند تا کی توسری خور باشیم! طالبی راد
913-389
 خطاب به شهرداری بافق(...) در وقت مراسمات به اذان توجه شود جماعت پیش کش و از شهروندان می خواهیم رعایت شئونات اسلامی را داشته باشند.
913-128
 با فرا رسیدن ماه مهر و باز گشایی مدارس همچنین گرانی لوازم والتحریر و فرم مدارس، خوشحال بودیم که شرکت حقوق و بدهی معوقه را پرداخت می کند، ولی می گویند با پرداخت حقوق تیرماه مدارا کنید، مگر چقدر به ما حقوق می دهند، با این چندرقاز که اوازه اش گوش فلک را کرکرده، بخوریم یا مدارا کنیم؟!
 990-161
 سلام، می خواستم بدانم در شهر بافق چهل هزارنفری واقعاً نوجوان نداشت که برای همایش پیاده روی از یزدگروه سرود آوردند. اگر مسئولین حداقل با هرکانونی هماهنگ می کردن گروه سرودی می توانستند آماده کنند.
914-413
 سلام و خسته نباشید، قبلاً که سنگ آهن وضعیت مالی عالی داشت مسئولین دائم نشست و جلسه برگزار می کردند و از رؤیاها و آینده ای روشن برای بافق سخن می گفتند، ولی در حال حاضر همه دست روی دست گذاشتند تا شاید گشایشی بشود! چرا مسئولین راحت طلب هستید. فرض کنید سنگ آهن نیست زمانیکه شهرستان بافق را به دلیل وجود سنگ آهن و جهت راحت طلبی برای مسئولیت انتخاب می کردید باید به این روزها نیز فکر می کردید. در همه گزارش ها صحبت از کارخانه های جوار معدنی است پس کجاست این کارخانه های جوار معدنی؟! مسئولین بدانید و آگاه باشید در همین دنیا باید پاسخگو باشید؟! زمانی متوجه می شوید که کار از کار گذشته. 
0913-697
 به نام خدا و باسلام، شهروندان فرهیخته و اندیشمند! نظرشخصی من این است که نقطه عطف و مبدأ و منشأ اختلاف بین شیعه و سنی، حتی بوجود آمدن این دو فرقه، ماجرای غدیر است. حضرت محمد(ص) درآن روز دست حضرت  علی(ع) را به عنوان جانشین خود بالا برد. همسفران هم به دلیل دیگر، دست بیعت دادند(...) عرب جماعت آن زمان، زمام امور خود را به دست یک جوان 25ساله پس از پیامبر اکرم(ص)  نخواهدداد و بعدها نقض عهد خواهد کرد و فرد ریش سفیدی چون ابوبکر را به عنوان جانشین خود انتخاب خواهد کرد. از آنروز بود که اختلاف، درگیری، جنگ، جروبحث و ... شروع شد و بعد از حدود هزارو چهارصد سال، همچنان ادامه دارد. بهترین دلیل این ادعای من، کشتارها، اعدامها، بمبگذاری ها، عملیات انتحاری و سایر اتفاقات ناگواریست که هنوز هم در کشورهایی چون سوریه، عربستان، یمن، عراق و ... درحال وقوع است، صاحبنظران گرامی! نظر شما در این رابطه چیست؟ با نظر من مخالفید یا موافق؟ ... منتظر پاسخ مستند و منطقی شما هستم ...
 (واقع بین)
913-514
 سرقت پسته دربافق کم بود که این هم اضافه شد در برخی مزارع سارقان پسته ها را از درخت چیده و به یغما می برند
علی حسینی
 ورزشگاه بزرگ تختی هنوز ساماندهی نشده، علت چیست؟ آیا کمبود بودجه علت ان می باشد یا سود مدیریت!
برزگری
 همیشه هفته دفاع مقدس که می شد جشنواره های ورزشی هم داشتیم الان خبری از آن نیست 
دهقانزاده
 باسلام خدمت فرماندار محترم و مسئولین شهرستان بافق، خواهش می کنم فکری برای این کارگران بیچاره کارخانه کاشی‌که ورشکسته شد و 150 خانواده را بدبخت کرد بردارید. نه حق و حقوقی دریافت کردند، نه کاری دارند، همه هم متأهل و مستأجر و...مشکلات دیگر؛ لااقل می شود این کارگران بدبخت را با همکاری مسئولین در یکی از شرکتها به کار بگیرند. مسئولین کم خدمتی می کنند؛ چرا کارخانه کاشی که سالها در میبد است نباید ورشکسته بشود، ولی در شهرستان ما چند سال یکبار این اتفاق افتاده و این دفعه کلاً ورشکسته شده و خانواده هایی را بد بخت کرده و بدون حق و حقوق رها کرده؛ لطفاً رسیدگی شود آه و داد این خانواده ها دست و دامن چه کسانی را خواهد گرفت؟!
 913-372
 ای کاش شهرداری که این همه برنامه در پارک آبشار اجرا می کند چند نفرخانم جهت امربه معروف و نهی از منکر برای تذکر به بدحجابها می گذاشت.کاری نکنید خدا بافق را بم کند دیگه برخی زنها ازحدگذراندند. 
913-128
 سلام، از مسئولین خواهشمندم که همینطور همایش پیاده روی در شهرستان بافق انجام می دهند حداقل برای گروه سرود صدای بچه بافق خودمان را بشنویم لازم نبود از یزد گزوه سرود بیاورند
990-583
 سلام، این ماشین های سنگ که از سه چاهون سنگ می آورند پلاک ناخوانا است یا اصلاً  پلاک ندارد؛ اگر با شخصی تصادف کنند و فرار کنند چطور پیدایشان کنیم کدام ارگان باید بررسی کند. 
913-285
 ضمن عرض گله مندی از متولیان مراسم عقد در امامزاده خواهشمندیم برنامه ریزی دقیق تری داشته باشند ( در مراسم عقد جمعه 26م، مداح (...) حاضر به کم کردن صدای بلندگونشد و مراسم با دلخوری هر دو خانواده و مدعوین پایان گرفت) ای کاش کاری کنیم که مردم تشویق شوند. مراسمی ساده و دور از تجمل بگیرند. 
913-145
 با سلام، لطفاً شهروندان زباله های خود را که بوی نامطبوع آن تمام کوچه و خانه های اطراف را بر می دارد درب منزل در این آفتاب سوزان نگذارند. حق الناس فقط خوردن پول دیگری نیست!! 
0913-670
 با سلام، لطفاً شهرداری سگهای ولگردی که در شهرک آهنشهر و شهرک امام علی(ع) آزادانه می گردند را جمع آوری کند.
 0913-139
 
سپاس گزاری ها
 
باسلام و خسته نباشید از خانم نصیرزاده مسئول کوهنوردی بانوان و خانم فتاحی کمال تشکر را دارم به خاطر برنامه شاد اردوی شمال.
913-235
 ضمن عرض تبریک جادارد درهفته مزین به نام امیرالمونین علی (ع) از همه بانیان خیرکتاب ارزشمند نهج البلاغه و زحمات همه عزیزان به ویژه برادر عزیزمان جناب(آقای حاج رضافداییه)تشکر و قدردانی کنیم.باعنوان(جمعی از دوستان) 935-082
 جناب آقای محمد رنجبر، ریاست محترم شورای شهربافق؛ با زبانی قاصر از زحمات بیشائبه شما نسبت به پیگیری جهت آب پاشی بلوار جنب مظفریه نهایت تشکر و سپاسگزاری را دارم این هفته در مظفریه هفته پاک نامگذاری شد و مردم نفس راحتی کشیدند باتشکر وافر. 
جلیل رنجبر بافقی
 
خوش یمن ها
 
شنیدن صدای قلب کسی که دوستش داری زیباترین موسیقی دنیاست مرضیه جان! همسرعزیزم، 30 شهریور سالروز تولدت مبارک. دوستت دارم. 
913-001
 
اس ام اس باران
 
می خواهم دوستت نداشته باشم اما نمی توانم و این تنها جایی است که خواستن توانستن نیست. مهدی
 " به درستی که شیعیان ما قلبشان از هر ناخالصی و حیله و تزویر پاک است."* مصباح الهدی،حضرت امام حسین" علیه السلام" 
 قبرستان پر است از عکس جوانانی که تصمیم داشتن در زمان پیری توبه کنند.
 اگر به خود اجازه ی قضاوت در مورد دیگران را بدهید روزگار آن حکم را در مورد شما اجرا خواهدکرد.
 
ما و مجنون درس از يک اديب آموختيم  ، او به ظاهر گشت عاشق ما به معني سوختيم
 
در انتظار چشمت، تا کي کنم صبوري؟ سوگند بر دو چشمت، فردا بهانه اي نيست...
 خداوندا.... به دل نگیر اگر گاهی زبانم از شکرت باز می ایستد !!...
تقصیری ندارد... قاصر است، کم می آورد در برابر بزرگی ات...
، لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت، در دلم اما همیشه، ذکر خیرت جاریست !!....
  تلخ است ، همه فکر کنند سرت شلوغ است ، و تنها خودت بدانی چقدر  تنـــهایی ...