هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق ( شماره 759)

صدای افق ( شماره 759)



پیامک

با سلام ضمن خسته نباشید، از شهرداری بافق سؤال کنید خیابان چهارسنگ کجا است؟
 913-946
 باسلام، خدمت مدیر عامل سنگ آهن؛ چرا خرماهایی که در بلوار سنگ آهن هست سالهای قبل مردم می توانستند بچینند، ولی الآن نه چرا این شرکت(...) که هست نمی گذارنند بچینند؛ مگر خود کارگرها زحمت نکشیدند؟ مگر مریضی وگرد و خاک خوردن از کارگرها نیست که صبح (...) نمی گذارد خرما بچینند ظهر که کارگرها تعطیل می شوند کیف کارگرها را می گردند پشت میز نشستین (...) موقع استعلام و مناقصه ها (...)
913-708
 خدمت مدیر عامل به عرض برسانیم که با این گرانی چرا حقوق مردم را سر موقع پرداخت نمی کنید؛ بعضی از شرکتها باخوردن حق کارگرها بیمه کارگرها را نیز پرداخت نمی کنند که فاصله بین بیمه هایشان افتاده. شرکت (...) در دفترشان کسانی هستند که بومی نبوده و زیرآب کارگرها را می زنند رییس شرکت کمر اینطور آدمها را بسته؛ چرا هر روز یک ماشین مدل بالا سوار نشوند؟ حق کارگرهایی...ولی آسایش و رفاه از آنها است. کاش چشمتان را باز می کردید و می دیدید دنیا همینطور نمی ماند به فکر کارگرها باشید نه میز و صندلی.
 990-770
 باسلام، به مسئولین فرمانداری و بهداشت شهرستان بگویید قدری هم به وضع نان رسیدگی شود؛ چراکه  اکثر نان ها سفت و غیرقابل هضم و جویدن است. آن برای ما که جوان هستیم سخت است وای به افراد مسن؛ واقعاً چطور از نان استفاده کنند، ماکه سالمندان خانه مان بعضی از نانواها را لعنت می کنند، پس بیایید با نظارت بیشتر برکیفیت پخت نان و تشکیل کارگروهی برای آموزش نانواها از خمیرگیری تاپخت نان این برکت الهی را با کیفیت خوب به دست مردم بدهند.
 913-349
  با سلام و مهر، خدا قوت و دست مریزاد به محضر عزیزان محبوب و پرتلاش در هفته نامه وزین و وارسته " به افق عشق "* با احترام : در مصاحبه که با شاعره مکرمه سرکار خانم حکیمی داشتید، خواهان این شدم 2 جلد از کتاب های فاخر ایشان را تهیه کنیم، اگر ممکن است ممنون می شوم راهکاری را منظور بفرمایید. با نهایت سپاس و مهر * " همواره بر فراز باشید ، 
 امیر و مارال
901-001
افق کویر: با عرض سلام و ضمن تشکر از خواننده گرامی، شماره مرکز پخش کتاب های خانم حکیمی 09140125933 می باشد.  باسلام خدمت فرماندار محترم و مسئولین شهرستان بافق،خواهش می کنم فکری برای این کارگران بیچاره کارخانه کاشی‌که ورشکسته شد و 150 خانواده را بدبخت کرد بردارید نه حق و حقوقی دریافت کردند نه کاری دارند همه هم متأهل و مستأجر و...مشکلات دیگر. لااقل می شود این کارگران بدبخت را با همکاری مسئولین در یکی از شرکتها به کار بگیرند. مسئولین کم خدمتی می کنند؛ چرا کارخانه کاشی که سالها در میبد هست نباید ورشکسته بشود، ولی در شهرستان ما چند سال یکبار این اتفاق افتاده و این بار کلاً ورشکسته شده و خانواده هایی را بد بخت کرده و بدون حق وحقوق رها کرده .لطفاً رسیدگی شود. آه و داد این خانواده ها دست و دامن چه کسانی را خواهد گرفت؟!! 
913-372
 متاسفانه دعوت از برترینهای کنکور خیلی ضعیف بوده وعده ای که دررشته های پزشکی قبول شده بودند از این جلسه اطلاعی نداشته وبعدا فهمیده اند که این جلسه تشکیل شده
حسینی
 چرا حقوق نمیدن الان سه ماه شد فرمانداری چرا رسیدگی نمی کنه اداره تعاون و کار و اموراجتماعی که مدافع حقوق کارگران است چرا ساکتن! قطار قطار،  تریلر تریلر دارند  سنگ می برند با این حال می گن پول نیست! نداریم! پس پول اونا کجا می ره! اقای فرماندار که نماینده دولت هستند روشنگری کنند.
فتاحی
 
خوش یمن ها
 
زیباترین هدیه زندگیم شکوفا شدنت مبارک. همسر مهربانم! من پاکی و صمیمیت و عشق را در کنار تو تجربه کردم و خداوند را شکرمی کنم که تو را آفرید و به من داد تا نفسم با نفس تو سنجاق شود. 
از طرف همسرت نجمه و پسرت محمد مهدی
 
سپاس گزاری ها
آدمها را به میزان درکشان بسنج نه به اندازه مدرکشان... چرا که فاصله ی زیادی از مدرک تا درک وجود دارد، مدرکی که درک بالاتری به ارمغان نیاورد کاغذ پاره ای بیشتر نیست... مهمترین نشانه ی درک بالاتر «تواضع» بیشتر است... تشکر ویژه از مدیریت محترم شرکت آریا معدن انشاا... در تمامی مراحل زندگی موفق و مؤید باشید. 
 913-506
 
اس ام اس باران
 
غم داشتن بخشی از زندگیه، ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگیه
 قرآن به جز از وصف علی آیه ندارد/ ایمان به جز از حب علی پایه ندارد/ گفتم بروم سایه لطفش بنشینم/ گفتا که علی نور بود سایه ندارد
 آنکه ویران شده از یار مرا میفهمد، آنکه تنها شده بسیار،مرا میفهمد، چه بگویم که چنان از تو فرو ریخته ام، که فقط ریزش آوار مرا میفهمد.
 خداوندا دوستان من ارمغانی از رحمت بیکران تواند، خرسندشان دار به تندرستی
 
فدايت اي گل زيباي هستي / نمي دانم کجا بي من نشستي
قشنگي هاي دنيايم تو هستي / يگانه گنج فردايم تو هستي
 
 
تو را در عين دوري دوست دارم، تو را با اين صبوري دوست دارم
گل نرگس، گل جاويد ايام! تو را صد سال نوري دوست دارم
 
 
بي تو در خلوت دل چشم به راهت دارم، چه کنم دست خودم نيست که دوستت دارم.
 
 
یادبودها
بیاد مرحوم حاج اکبر مسلمان و فرزند شهیدش حمید مسلمان (صلوات) .یادشان گرامی روحشان شاد.