هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 752)

صدای افق (شماره 752)



پیامک
 
 با سلام، ما بافقی ها بعضی مسئولانی داریم که پیگیرمشکلات مردم هستند و خدا به آنها عمر با عزت و با برکت بدهد و بعضی مسئولانی هم داریم که اگر بافق را آب ببرد او ککش نمی گزد و بی تفاوت است و بی خیال و(...) و راحت طلب فقط جا اشغال کرده و محافظه کار است و می ترسد حرف بزند، میز ریاستش را از دست بدهد. حیف باد دنیا و حیف نان برای آدم های مقام پرست و دو رنگ. بعضی مردم ساده و ظاهر بین هستند و گول می خورند؛ متأسفانه بعضی انسانها بعضی افراد دو رنگ را نمی شناسند، خدایا تویی مشکل گشا. حالا دیگر حضور امام زمان (عج) را برسان. 
913-713
 با سلام: خدمت شهردار محترم به خاطر زحمت هایی که کشیده اند، در خواستی نیز از شهردار داشتم و ان این بود که فلکه امام زاده هنوز که هنوز است با گذشت چندین سال هیچ گونه پیشرفتی نکرده، مخصوصا شب های جمعه حتی جای سوزن انداختن نیست، کاش برای عریض تر شدن این فلکه شهرداری فکری بر می داشت چرا که امام زاده قلب بافق به حساب می آید.
0993-147 
 با سلام خدمت مردم بافق: پنج شنبه که برای زیارت به امامزاده رفته بودم، ماشین خود را در پارکینگ شهرداری گذاشتم، هنگامی که قصد آمدن به خانه را داشتم حدود 20 دقیقه ای در پارکینگ معطل شدم تا افرادی که در جلو ماشین ما پارک کرده بودند بیایند و ماشین خود را بردارند(...)
0913-860 
 با سلام خدمت مسئولان!  چند نفر دیگر باید کشته بدهیم تا قسمت آخر جاده دو بانده شود؟ فکر می کنم اگه شرکت های بیمه این جاده را در دست بگیرند به نفعشان باشد؛ زیرا باعث می شود دیه کمتری به مشتری هایشان بپردازند. 
913-722
 سلام، مسئولین محترم شهرستان ممنون و دست مریزاد از این همه احساس که برای همراهی و پشتیبانی و استقبال نخبه بافقی انجام دادید، خداوند این صندلی و کولرکه هوای خنک برایتان دارد را محفوظ بدارد. (با عنوان) جمعی از دلسوختگان بافقی
913-020
 از دادستان می خواهیم تا با عاملان ضرب و شتم در بافق به شدت برخورد کند. تا دیگر شاهد این چنین رفتارهایی نباشیم.
 913-975
 از امام جمعه بزرگوار بافق، خواهشمندیم تا پیگیر قضیه درگیریها باشد تاحق مظلوم از ظالمین گرفته شود
913-353
 با سلام، اگر آقای (...) که نمایندگی لوازم هیوندا را در شهرستان بافق دارند به دلیل چند شغله بودن نمی توانند جوابگوی مشتریان باشند بهتر است نمایندگی این محصولات را واگذار کنند. چندین دفعه جهت راه اندازی و رفع عیب ابتدایی یخچال فریزر اقدام کردیم، ولی رسیدگی شد!
 0913-546
 از فرماندار خواهش داریم به مسئله گروه" آل" شخصاً پیگیری نمایند و با نظارت ایشان عاملان جنایت به سزای خود برسند.
 913-347
 با سلام: کاش مسئولین بافق به فکر جاده یزد- بافق بودند تا هر بار که به یزد می رفتیم با دل نگرانی این جاده را طی نمی کردیم
0913-859
 با سلام  : چرا شهرداری بلوار انقلاب نرسیده به فلکه معلم را بسته ، بسته شدن این فلکه باعث شده مردمی که در انقلاب 12 ، 14 ، ... زندگی می کنند خلاف نیز بروند و موتور سوارها نیز خلافشان در این منطقه زیادتر شده، چرا که برای دور زدن حتما باید تا فلکه معلم بروند و بسته شدن فلکه به ضرر مردم شده است.
 0913-455 
 سلام، چرا در شهر بافق، 115 اورژانس فقط يك كد دارد تا بتواند در حوادث همزمان، منتظر تمام شدن مأموريت اول و بعد رسيدگي به حادثه بعدي نشوند.
 913-188
 از قاضی محترم تقاضای رسیدگی عاجل به پرونده درگیری اخیر بافق داریم
 913-723
 باسلام، چطور اوباش های تهران را آرام کردند. مسئولان قضایی بافق یه فکری به حال ما کنید. آخه آرامش نداریم.
 913-691
 با سلام، از مسؤلین نظام جمهوری اسلامی که از امت اسلامی می خواهند در تمام صحنه ها (انتخابات و راهپیمایی ها)حضور داشته باشند تقاضاداریم به جمع آوری ارازل و اوباش در بافق اقدام نمایند. 
913-035
 
 
خوش یمن ها
 
امروز تولد کسی است، کسی خوب! کسی که مثل هیچ کس نیست! کسی که لبخند هایش بوی طراوت باران و بهار دارد! بهار زندگیت مبارک مادر مهربانم!  
 از طرف پسرت ابوذر
 
تبریک
 
جناب آقای حسین ندافیان، مدیرعامل شرکت معدنچیان، حسن انتخاب جنابعالی به عنوان کارآفرین نمونه را به شما تبریک عرض می نمایم.
913-359
 
سپاس گزاری ها
 
با سلام، بدینوسیله از زحمات آقای"ابوالفضل سیاهی" شاطر محترم نانوایی بربری آهن شهر بافق که سالیان متمادی، جهت رفاه شهروندان فعالیت خالصانه دارند و با پخت نان باکیفیت خدمت می کنند، کمال تشکر را داریم.
اجرکم عندا...
 
 
تسلیت
 
شهادت حضرت امام صادق (ع)، مرد آسمانی مدینه، چشمه جود و سخاوت، کوه حلم و بردباری، تجسم اخلاص و ایمان و دریای ژرف عمیق علوم لدنی بر پیروان آن حضرت تسلیت باد. 
(احمدرضاطاهری)
 
یادبودها
 
امروز نبودی ... داداش هادی! اما خیلی چیزها بود ... من بودم ... باران بود ... چتر بود ......... بغض بود ... همراه همیشگی ام هم بود ... جای خالی ات را می گویم، گاهـی دلـم تنـگ تو می شود هادی جان!
 به تمـام دلایلـی كـه تو نیستی، به اجبـار، آرام می گـیرم چه اجبـار تلخـی
H..T..B
 
 
اس ام اس باران
 
علی (علیه السلام): از پرخوری پرهیز کنید؛ زیرا هرکه پرخوری کند دردهای درونی اش بسیار گردد و خواب های فاسد و پریشان بیند و نیز موجب سنگدلی شخص و سبب کسالت و تنبلی در خواندن نماز می شود. 
(حامدطاهری)
 جناب آقای رضا داوودی، معاونت محترم شرکت معدنچیان، کمال تشکر را از شما دارم به خاطر اخلاق و رفتار خوبتان. 913-359
 در خانه ای که آدم ها یکدیگر را دوست ندارند، بچّه ها نمی توانند بزرگ شوند. شاید قد بکشند، امّا بال و پر نخواهند گرفت ...
آنا گاوالدا
 
سه جمله برای کسب موفقیت:
بیشتر از دیگران بدانید،  بیشتر از دیگران کار کنید،کمتر انتظار داشته باشید
ویلیام_شکسپیر
 
به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،غصه هم می گذرد!
 سهراب_سپهری
 
حال و هوای، مثبتِ ذهنِ خود را حفظ کن.، بدین سان، همواره
در آرامش به سر می بری. بدیهی ست، همه ی روزهای تو
ممکن است خوب نباشند؛ اما، بی تردید، در همه ی روزهای تو، چیزهای خوب هم یافت می شود ...
مسیحا برزگر