هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 747)

صدای افق (شماره 747)



پیامک
 
هفته نامه افق کویر: قابل توجه خوانند گان محترم: به دلیل مشکلات فنی رخ داده در سامانه افق کویر برخی از پیامکها به سامانه ارسال نشده جهت چاپ. لطفا ًپیامکهای خود را یکبار دیگر به شماره 10002853 ارسال نمایید.
 
باسلام، طبق نظر مراجع شارژ موبايل در مساجد اشكال شرعي دارد. ظهر روز27خرداد ساعت 14/45 در حاليكه يك ساعت از نماز و سخنرانی گذشته بود4نفر گوشه مسجد درحال حرف زدن بودند و 5 كولر و 15 تا پنكه و 17لامپ روشن بود؛ آيا اسراف حرام نيست؟! آيا واقفين راضی اند؛ آيا درخانه خودشان نيز اينطور عمل می‌كنند؟! اين اعمال باعث می شود 15سال ساخت مسجد امام رضا(ع) طول بكشد! قبلاً نيز تذكرداد شده؛ امامع الاسف........ ارادتمند تان. فتوحي
913-721
 باسلام خدمت مسئولین مربوطه؛ آب تصفيه پيرمراد آبش هيچ فرقي با آب شهري ندارد؛ لطفاً رسیدگی كنيد كه اينقدر مجبور نباشيم برويم آب از اداره پست يا آهنشهر بياوريم. 
913-708
 هرقدر، سطح فرهنگ ترافیکی شهروندان "پایین تر" برود، به همان میزان، تعداد و ارتفاع سرعت گیرهای کوچه ها و خیابانها "بالاتر" خواهدرفت ! ... علی اصغرکلانتری
910-314
قابل توجه شهرداری بافق، به استحضار می رساند در خصوص فضای سبز طرف شرق امامزاده عبدا...(ع) اکثر باغچه ها بدون چمن وگل در آنجا رفت و آمد دارند نسبت به زیبا سازی فضای سبز و تعویض فواره های جدید وگماردن دو نفر نگهبان از هفت صبح الی ده شب در شیفت اقدام مقتضی به عمل آید تا همشهریان احساس رضایت نمایند. 
913-713
 سلام و خسته نباشید؛ می خواستم از مشکل مدرسه دخترم که امسال پایه اول دبستان هست بگویم؛ هیچ کدام از مدارس قبول نمی کنند دخترم را به دلیل نداشتن ظرفیت ثبت نام کنند.تکلیف فرزند من چیست؟
 913-947
 سلام، افق کویر چه روزی چاپ می شود. تعداد کل چاپ نسخه ها چقدر است؟
913-752
 افق کویر: سلام خدمت شما خواننده گرامی، هفته نامه شنبه عصر جهت چاپ به یزد ارسال می شود و یکشنبه عصر در اختیار شهروندان قرار می گیرد. تیراژ هفته نامه از جمله موارد اختصاصی هر مجله و روزنامه ای باشد، که بسته به میزان کاغذ وفروش دارد. سلام ،لطفا برای  نظم بخشیدن به دیوار مهربانی کاری انجام دهید واقعا نما زشتی دارد.
0913-543
 با سلام دانشگاه علمی کاربردی بافق، اتاقک ورودی دانشگاه نمای زشتی به دانشگاه داده است لطفا دستور اقدام به تغییر ورودی دانشگاه بفرمایید –با تشکر 
997-0935
 سلام ، از جاده سنگ آهن که به سمت بافق می آییم نزدیک به بریدگی روبروی جاده مبارکه ،قسمتی از آسفالت دارای موج می باشد زمان عبور  خودرو به راحتی منحرف میشود اگر سرعت بالا هم باشد حتی منجر به واژگونی هم خواهد شد،این قسمت را ترمیم کنید.
0913-372
 باسلام، ضمن تشکر از راهنمایی رانندگی بابت ایستادن افسردرب میوه فروشی جنب پارک کودک،ولی بهتر نبود خود مان این فرهنگ پارک کردن را داشتیم
  0913-256
 سلام و خسته نباشید، رسیدگی به مشکلات مسکن مهری ها به کجا رسید؟
0935-763
افق کویر: باعرض سلام خدمت خواننده گرامی : در همین شماره با مسئول مسکن مهر مصاحبه ای صورت گرفته است.
 با سلام ،از محل دیوار مهربانی که رد می شویم بوی بدی می آید چرا لباسهای کثیف را آنجا می آوردند.
0913-932
 سلام، قسمت حوادث و آشپزی افق بسیار عالی هستند .خسته نباشید
 0935-720
 باسلام - تابلو و دستگاه هواشناسی در گزارشی اعلام کرده بودند که به دلیل هزینه کار نمی کند، پس تابلو را پایین بیاورید.
0913-270
 سلام، جهت تهیه گزارش آسفالت کوچه های منازل بنیاد مسکن اقدام نمائید.
0936-924
 با سلام –  گزارشات حوادث اورژانس را که می خوانیم ،تصادف موتورسیکلت در خیابان شیخ محمد تقی زیاد رخ می دهد، چرا فکری برای این خیابان برنمی دارند
373-913
 سلام خدمت مادران و پدران بافقی-در شب قرآن سرگذاری من در محوطه بیرون نشسته بودم که تعداد زیادی نوجوان نزدیک بنده نشسته بودند و حرفهایی از پاتوق و کارهایشان میزدند که واقعا جای نگرانی می باشد.چرا مادرو پدری نباید فرزند 10ساله الی.... خود را تحت کنترل قرار دهند و اینگونه رهایشان کنند.خانواده ها مواظب باشید حرفهایی که من با گوش خودم فهمیدم آسیبی روحی و جسمی  بود که اول به فرزندتان و بعد به شما وارد میشود
0913-542
 
بازتاب  شبکه بهداشت
جوابیه پیامک در هفته نامه  شماره 745 و 743 
مدیر مسئول محترم هفته نامه افق کویر بافق
با سلام و تشکر از جنابعالی و همشهریان محترمی که مشکلات بهداشتی شهری را گوشزد می نمایند( در هفته نامه یکشنبه 2 و یکشنبه 23 خرداد) استدعا دارد از طرف جنابعالی یا فرستنده پیام مشخصات فردی را که در آغل اقدام به ذبح دام می نماید به این مرکز اعلام تا اقدام قانونی معمول گردد لازم به ذکر است که لاشه های اینگونه دام ها در فروشگاه های گوشت سطح شهر عرضه نمی گردد. چون مامورین مرکز بهداشت و دامپزشکی در بازیدهای خود در گوشت فروشی با متصدیان اینگونه اماکن دارای گوشت فاقد مهر و تایید دامپزشکی برخورد می نمایند و احتمالا این گوشت ها برای سفارشات خصوصی شهروندان یا برای عرضه در رستوران ها می باشد که آن هم در صورت اطلاع قابل پیگیری می باشد و با متصدی رستوران و فروشنده گوشت برخورد می گردد.
جواد فتاحی بافقی
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بافق
 
اس ام اس باران
 
در شب قدر مهم تر از "بیداری کشیدن" "بیدار شدن"است ...
دعا کنیم که بیدار شویم ...
 من از عمق وجود خود خدایم را صدا کردم ، نمیدانم چه میخواهی ولی امشب ، برای تو ، برای رفع غم هایت ، برای قلب زیبایت ، برای آرزوهایت ، به درگاهش دعا کردم و میدانم خدا از آرزوهایت خبر دارد ، یقین دارم دعاهایم اثر دارد .
(تقدیم به شب قدر)
 خدایا همه از تو می خواهند بدهی، اما؛ من از تو می خواهم بگیری، خستگی، دلتنگی و غصه ها را، از لحظه لحظه روزگار همه آنهایی که دوستشان داریم.
 خدایا! آرامش شب را نصیب کسانی کن، که آسایش روز را نصیب دیگران می کنند.
 خداوندا: به تو محتاجم. هر روز،هر لحظه، هر ثانیه که نفس می کشم، محتاج تو هستم. من بی تو ناتوانم. 
 الهی چون در تو نگرم از جمله تاج دارانم و چون در خود نگرم از جمله خاکسارانم خاک بر باد کردم و بر تن خود بیداد کردم و شیطان را شاد، الهی در سر خمار تو دارم و در دل اسرار تو دارم و بر زبان اشعار توپ، الهی اگر گویم ستایش و ثنای تو گویم و اگر جویم رضای تو جویم، الهی اگر طاعت بسی ندارم اندر دو جهان جز تو کسی ندارم ، الهی ظاهری داریم بس شوریده و باطنی داریم بخواب غفلت آلوده و دیده ای پر آب گاهی در آتش می سوزیم و گاهی در آب دیده غرق .
 خواجه عبداللّه انصاری