هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 743

صدای افق شماره 743



پیامک
 
باسلام خدمت مسئولان مربوطه، خواهشمندیم جهت درختكاری در خیابان امام رضا(ع) و همچنین وجود یك آب شیرین كن در این محله كه هردو موضوع ضروریست اقدامات لازم به عمل آید با تشكر فراوان. سعید غنی پور
913-453
 باعرض سلام، قابل توجه مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی بافق، تقاطع های خیابان امام خمینی و شیخ محمدتقی به میدان امامزاده عبدا...، همچنین میدان امام زاده به خیابان وحشی بافقی و خیابان مسجدجامع به این میدان، عصرها به شدت ترافیك سنگین دارد و نصب چراغ راهنمایی و رانندگی ضروری و واجب بنظر می رسد، خواهشمندم مسئولین مربوطه اقدام لازم را به عمل آورند، باتشكر، الحقیر،علی غالبی بافقی
914-950
 با سلام، چرا مسئولین فکری برای جاده بافق- یزد بر نمی دارند تا کی باید این جاده این همه کشته بدهد؟
0913-263 
 بهتر نیست تمام ارگان ها بجای ساخت و ساز در درون شهر به فکر جاده بافق- یزد باشند و جاده درست کنند، اگر عاقبت خیری می خواهید و دعای مردم را اول به فکر جاده باشید از قدیم هم گفته اند که باید اول بیرون خانه را درست کرد تا بعد به درون خانه پرداخت. ؟
0933-147
 سلام لطفا به شهروندانی که آشغالهای خود را روی کاپوت ماشین می گذارند بگویید هنگامی که آشغالشان افتاد آن را بردارند این نشان بی فرهنگی را می رساند.
0913-622
 قابل توجه همشهریان عزیز! چراجشن تولدامام زمان (عج) را با نصب عكس عزیزان از دست رفته قاطی می كنید؟ با این روش آیا احساس شادی به مردم دست می دهدیاغم و غصه؟! جشن امام زمان(عج) بالاتر از این اعمال وحرفهاست كه فكر می كنید!!! غریبه ای وارد شهر شود متوجه سطح فرهنگ مردم خواهدشد.(چند پیام در این باره) 
913-277
 با سلام، هنگامی که به یزد می رویم باید با هزار صلوات و دعا به خانه بر گردیم از بس که به خاطر وجود تریلرها جاده را پر کرده است لطفا مسئولین از خواب غفلت بیدار شوید و نگذارید این قدر این جاده کشت و کشتار بدهد. 
 سلام و خسته نباشید به افق كویر و همه مسئولین شهرمان؛ چند وقتی است که كانال گاز داخل كوچه نشست كرده و غیر قابل عبور می باشد از مسئولین محترم كه باید نظارت كنند خواهشمندیم بازدید كنند. خیابان 15خرداد، كوچه شهیدپاشابنیاد، سمت چپ، كوچه دوم 
913-671
 من در تعجبم چرا برخی از موسسات فرهنگی که سابقه درخشانی در سفرهای پیاده دارند در شب ولادت امام زمان(عج) به جای خنداندن مردم و شاد بودنشان آنها را می گریانند!
رحیمی
 همه اتفاقات در جاده بافق- یزد را نمی توان به جاده نسبت داده واقعاً برخی از رانندگان سبقت های غیر مجاز مرگ آفرین می گیرند که خدا به آنها رحم می کند.
دهقانزاده
 چرا سرویس خط واحد شهرک مناجات، انقلاب 63 بعضی مواقع نمی آید.
عباسی
 قابل توجه شهرداری بافق؛ به استحضار می رساند فضای سبز دو طرف امامزاده عبدا.. ابن موسی بن جعفر (ع) در شأن این مكان مقدس نیست. اولاً در فضای سبز به نظر بنده از گل رز گوناگون استفاده شود و مکان نشستن افراد جهت استراحت برروی چمن ها مناسب نیست و كاشتن چمن با یك مراسم عاشورا و ایستادن زن و مرد و بچه از بین می رود، اسراف بوده و بودجه زیادی صرف شده و ازبین می رود تدابیری اتخاذ شود؛ فقط برای استراحت زوار و مردم باشد نه بازی بچه های افغانی و شنا در حوض آب كه باید كارشناسی شود و فضای سبز مناسب ایجاد و استفاده شود. ثانیاً فواره ها مناسب این مكان نیست که مثل لوله آفتابه از آن آب بیاید و آقای موتور سوار آن را روشن كند و برود و دوباره بیاید هر ساعتی خواست خاموش كند، باید فوارهها از وضع موجود بهتر شود؛ چراكه مركز شهر است زیباتر و باعث شادی و طراوت گردد نه اینكه فقط اندك گل و بیشتر زمین بدون چمن و گل باشد و تعدادی بچه های افغانی بازی كنند وگل ها را خراب كنند و مسئولین نظارت نداشته باشند! 
913-713
 من كه خاك جسدم هم لیاقت زیر پای امام زمان (عج) را ندارد، ترافیك بی نظم، پخش شربت و شیرینی، نواها ، مداحی ها و آوازهای قروقاطی، شلیكهای و صداهای هولناك ترقه ها و نهایت بی فرهنگی و كثیفی خیابانها در آخر شب حالم را بد کرد و دلم نمی خواست كه از خانه خارج شوم چه برسد به امام زمان (عج) ، (...)
910-579
 سلام خدمت افق کویریها: گزارش هفته پیش در مورد جاده بافق- یزد خیلی تاسف انگیز بود لااقل شماها که درکار رسانه هستید پیگیری کنید تا شاید بافق از این بدبختی درآید.
0916-655
 با سلام: اگر مسئولین فکری برمی داشتند و این جاده بافق- یزد را  شروع می کردند. حتی می توانستند برای تمام کردن آن از خود مردم نیز کمک بگیرند مطمئن باشید که مردم نیز کمک می کردند. 
 0916-525
 با سلام چرا شهرداری فکری برای بیرون کردن افراد نادرستی که وارد بافق می شود بر نمی دارندو آنها را بیرون نمی کنند .....
 قابل توجه مسئولین اداره آموزش و پرورش واقعاً زیبنده شهرستان نیست كه حدود 200نفر دانش آموز را از بافق با چندین دستگاه مینی بوس و ماشین های شخصی این راه طولانی و خطر آفرین به روستای مباركه جهت تحصیل در دبیرستان نمونه حضرت معصومه (ع) بیایند. دانش اموزان مباركه كه تعداد آنها زیاد نیست به بافق بیایند و بررسی و پیگیری شود و برای سال تحصیلی جدید محل تحصیل دانش آموزان در مركز شهرستان بافق انتخاب شود. 
913-502
 سلام، بارها به اداره مخابرات مراجعه كردیم برای خط تلفن ثابت بلوارامام جعفرصادق(ع)؛ متأسفانه از كمبود بودجه و نداشتن كابل خبر دادند آخه مگر بودجه ازكجا باید تأمین شود و باید به كجا رجوع كنیم؟!
913-430
 باسلام، قابل توجه مسئولین بهداشت بافق؛ چراكسی به فكر ما نیست. مگر ما چه گناهی كردیم كه همسایه خانه های مسكن مهر بافق شده ایم. شب و روز استراحت نداریم از دست پشه های خون آشام. كولر هم داریم؛ ولی نمی توانیم استفاده كنیم بخاطر بوی بدفاضلاب مسكن مهر، خواهشاً برای یك دقیقه هم كه شده بیایید از نزدیك ببینید.
 915-719
 یك جوان می گویم؛ چرا ترقه می زنی می گوید تولد امام زمان(عج) است. مسئولین مربوطه چرا بچه جوان اینطور جواب می دهد و حرف شنوی ندارد. كم كاری مسئولین دست اندر كار است كه جوان نمی داند كه با ترقه زدن دل امام زمان(عج) از رفتارش می رنجد بیایید كاری كنیم تا جوان سال آینده و ایام شعبانیه عوض ترقه پرت كردن به طرف مردم و مردم آزاری كاری مورد پسند امام انجام دهد. 
913-713
 با عرض سلام و خسته نباشید، لطفاً وضعیت ورزشی سنگ آهن بافق را پیگیری كنید. بعد از تغییر مدیریت تمام باشگاهای ورزشی آهن شهر از جمله كاراته كشتی والیبال تعطیل شده و فقط باشگاه بدنسازی آن فعال می باشد كه آن هم وضعیت اسفناكی دارد، حتی دریغ از یك تهویه مناسب و فقط بودجه امور ورزشی سنگ آهن خرج ورزش(...) می شود كه هیچ ثمره ای برای جوانان شهرستان نداشته، حتی دریغ از یك بازیكن بومی خواهشمندم در مورد این وضعیت گزارشی تهیه كنید. 
910-315
 باسلام، قابل توجه افرادی كه گفته بودند چرا باید برای سنجش بینایی به مباركه بیایند بگویم كه شما كه برای خرید سالی چندبار به یزد می روید؛ ولی حاضر نیستید سالی یكبار برای بینایی فرزندتان به مباركه بیایید و آن عزیزی كه برای مدرسه گفته بود باید بگویم الهی كسی بخواهد درس بخواند این مدرسه چندسال است كه اینجا است.
 913-695
 سلام، از مسئولین خواهش می كنم نانوایی، سوپرلبنیاتی و میوه فروشی داخل خیابان بنیادمسكن احداث کنند خیلی برای ما سخت هست که بخواهیم بیایم داخل شهر. 
913-645
 قابل توجه مسئولین محترم راهنمایی و رانندگی و پلیس راه بافق، به اطلاع می رساند اول بلوار كشاورز انواع خودروها خصوصاً كامیون ها خلاف پارك می نمایند؛ لطفا اگر نظم و قانون است رسیدگی و پیگیری شود و سلیقه ای رفتار نكنید، جدی باشید و با انتقال خودرو و برخورد قانونی و اجرای جریمه سنگین مشكل اهالی را مرتفع کنید. (با عنوان) كشاورزان و دامداران و اهالی بلوار كشاورز 
913-713
 
خوش یمن ها
 
پریسا جان: دهم خرداد 90 یادآور شکفتن لبخند زیبای توست پنجمین سالگرد میلات را جشن می گیریم بدان عاشقانه دوستت داریم و برای شادیت می کوشیم
خانواده نقیب الذاکرین
 
 ناصر جان! از همان روزی كه پای تو به این دنیا رسید/ غصه هایم یك به یك از قلب و جانم پر كشید/
 روز میلاد تو دنیا یك صدا خندیده بود/ آسمان در مقدمت باران گل باریده بود. 31خرداد سالروز تولدت مبارك. 
همسرت مریم
 همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه كسی چشمهای تو را رنگ كرده است؟ چند وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق كند؟ فرشته ای در قالب یك انسان!! فقط ساده می توانم بگویم مامان جون! تولدت مبارك. 
از نازنین زهرا
 آرزو جان! با تمام مداد رنگی های دنیا/ به هر زبانی كه بدانی یا ندانی!/ خالی از هر تشبیه و استعاره و ایهام/ تنها یك جمله برایت خواهیم نوشت24:خردادماه سالروز تولدت مبارك ای خاص ترین مخاطب خاص دنیا...!!! 
از علیرضا، مهدیه خانم وآقا پوریا؛
 
 
سپاسگزاری ها
 
تبریك، تبریك، به فانوسی های عزیز و مدیر و كارگران فانوس شب آقای "امیرعلی رسولی فرد"بخاطر ثبت گروه هنری فانوس شب در انجمن نمایشی كشور، ما به خودمان افتخار می كنیم كه این چنین گروهی در بافق داریم. با این كه یكسال كارش را آغازكرده باعث افتخار بافق شده. ممنون آقای رسولی همیشه درجنگ ها و تعزیه ها عالی درخشیدید. از طرف بچه های خیابان امام رضا(ع)
 939-115
 باسلام و خسته نباشیدخدمت دست اندركاران افق كویر، می خواستم بپاس زحمات بیدریغ برادر بزرگوار "امیدفلاح" رابط صنعتی معدن سه چاهون تقدیر و تشكر نمایم ان شاا...خداوند طول عمر به ایشان عنایت فرماید. باتشكر.الف_ط
913-389
 باعرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد عزیز، آقای "امیرعلی رسولی فرد" موفقیت ثبت فانوس شب در اداره كل انجمن نمایشی كشور به شما وگروه فانوس شب تبریك می گویم و تشكرویژه از شما داریم بخاطر اجرای قشنگتون در شب نیمه شعبان در مسكن مهر كه خنده و شادی را روی لب مردم نشاندید. تقدیر و تشكر می كنیم. آقای رسولی منتظركارهای بعدی فانوس شب هستیم. 
 910-492
 
اس ام اس باران
 
برای از بین بردن یك فرهنگ لازم نیست كتابهایش را سوزاند،كاری كنیدكه كتابهایش را نخوانند (ویكتورهوگو) ای كاش می شد مغازه داران بجای اینكه ساعتها وقت خود را به صحبت با دوستانشان بگذرانند كتاب می خواندند!!
 
پیام مهربانی
 
باعرض سلام، بدینوسیله از همسر عزیزم كه زحمات زیادی برای من و فرزندانمان می كشند تشكر و قدردانی نمایم.
 همسرت محمد علی
 چشمام وقتی چشمای تو رو دیدن/ شب هام طعم بوستو چشیدن/ ای وای نه دوباره زنده شدم با تو/ دوباره دنیام بی تو معنایی نداره/ شبهام بی تو عین شب تاره؛ اما من تو رو دارم ستاره.. تقدیم به الهه ی وجودت آبجی گلم پریسا جان! 
پریسا پورسلطانی
 
تسلیت
 
همكارگرامی "جناب آقای حسین خادمیان "كل من علیها فان و یبقی وجه ربك ذو الجلال و الاكرام ضایعه درگذشت (مادربزرگ) مهربان و مؤمنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می كنم خداوند متعال روح پاكش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید
(حامدطاهری)
 
 
یادبودها
 
جای خالیه تو داره همه دنیامو میگیره داداشی! بیاد سجاد كه جاش این روزها خیلی خالیه صلوات