هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 741

صدای افق شماره 741



پیامک
 
باسلام، از مسئولین و شهردار محترم تقاضا داریم خیابان شیخ محمد تقی با اینكه در طرح دوباند شدن است از تصادف بیشتر با اجراء آن جلوگیری نماید. 
913-420
 باسلام خدمت كلیه افق كویریها، نمی دانم از دوراهی مباركه تا بعد از دوراهی شهرك صنعتی مباركه كه به صورت دوبانده شده روبروی پمپ بنزین سروش مربوط به شهرداری است یا اداره راه، لطف كنند و این بلوكها، خاك و ماسه های اضافی را بردارند و آسفالت كنند، چون برای شهر زشت است. یك شهروند بافقی كه روزی چنددفعه از آنجا عبور می كنم و با این چهره زشت مواجه می شوم. 
913-244
 باسلام، چرا مسئولین مخابرات یا شبكه های ارائه دهنده سرویس به فكر نیستند. در خیابون امام رضا(ع) و مسكن مهر و چهارده معصوم اصلاً 3G  آنتن نمی دهد و برای استفاده از آن باید به جاهای دیگر شهر برویم؛ فقط (...) از هفته نامه افق كویر خواهشمندیم كه پیگیر این مشكل باشد.
913-110
 با سلام، منازل سازمان بهزیستی و کمیته امداد که چوب بی مسئولیتی را خورد؛ چرا برای آسفالتش اقدام نمی شود. 
0913-326
 با سلام، پنج شنبه از خیابان چهارده معصوم که عبور می کردم یک شهروند آشغالهایی را که بر صندوق عقب ماشین خود گذاشته بود وسط خیابان پهن شده بود، شما را به خدا وقتی آشغال جابه جا می کنید مواظب باشید در خیابان نریزد یا اگر افتاد آن را جمع کنید  فکر نمی کنید این کار نشانه بی فرهنگی می باشد.
0933-765
 با سلام، با توجه به تهیه گزارش از اداره مخابرات در هفته های گذشته، علی رغم پیگیری های زیادی که انجام داده اید هنوز مشکلات جابجایی خط های تلفن رفع نگردیده است.
 0937-194
 با سلام، خیابان مهدیه، کوچه شقایق(مهدیه 21) گودالهای ناشی از گاز هنوز پر نشده و بارها پیام فرستادیم یا با شهرداری تماس گرفته ایم و علی رغم پیگیریهای زیاد هنوز کوچه درست نشده است؛ لطفاً به ما بگویید چه کسی باید پاسخ گو باشد؟ باعنوان( اهالی کوچه شقایق)
 913-435
 با سلام خیابان وحشی بافقی تا چه زمانی باید این خیابان مانند راهرویی باشد که مردم برای رفت و آمد در آن با مشکل مواجه باشند.
0933-419
 با عرض سلام و خسته نباشید، چهارشنبه مورخ 22/2/95 با آمدن باد و گرد و خاک متأسفانه سقف آسانسور مسکن مهر فروریخت و پنجره خانه یکی از شهروندان مقابل پای یکی از رهگذران فرود آمد، یک درخت خرما در کمربندی انقلاب 26 که 5 الی 6 متر ارتفاع داشت از جا کنده شده بود، سیم های برق خیابان دادگاه روبروی منازل بهزیستی نیز افتاده بود و زمانی که تماس گرفته شد با تأخیر 12 ساعته رسیدگی کردند و خسارتهای دیگر... لطفاً مسئولان محترم پیگیری نمایند تا ما شاهد این گونه حوادث که ممکن است منجر به زخمی شدن یا فوت شهروندان باشد، نباشیم.
0937-784 
 کوچه مسجد امام حسین نزدیک به سه ماه است که مقداری ضایعات ساختمانی کنار کوچه رها شده و هیچ اقدامی برای جمع آوری آن نشده، لطفاً شهرداری پیگیری نماید.
قانعی 
 با سلام، با جابجا کردن خطوط مخابرات در بلوار انقلاب سرعت اینترنت در این منطقه پایین آمده است.
 0913-371
 سلام، خطاب به مجریان مسكن مهر، شما آن دنیا در مقابل مردم مسئول هستید! چقدر از این پله ها بالا و پایین برویم؛ اگر قرآن را قبول دارید در آن بیان شده: وای بر كم فروشان!!! حساب كتاب كنید ببینید كجا كم گذاشتید برای مردم؟! چطوری می خواهید جوابگوی هزاران نفر باشید. 
 910-574
 باسلام، 8 ماه ازتعطیلی كارخانه كاشی بافق می گذرد. نه حقوق پرداخت کردند نه بیمه داریم. دختر4ساله ای دارم كه فلج مغزی است و هزینه درمانش زیاد می باشد؛ چرامسئولین بافق رسیدگی نمی كنند؟
913-973
 سلام، قابل توجه مخابرات بافق؛ چرا خانه ای كه 2سال پیش خط تلفنش انتقال داده شده و كابل تلفن آن دست نخورده است یك خط تلفن تعلق نمی گیرد و موقع پیگیری می گویند شبكه خالی نداریم و جواب سربالا می دهند. لطفاً برای رضای خداهم كه شده كارمردم را راه بیندازید
990-936 
 
اس ام اس باران
شعبان شد و پیك عشق از راه آمد/عطر نفس بقیة ا... آمد/ با جلوه سجاد، ابوالفضل و حسین/ یك ماه و سه خورشید در این ماه آمد
میلاد مبارك التماس دعا
(مهدی عباسیان بافقی)
 
 امام علی (علیه السلام) فرمودند: هركه چشمش درد كند دستانش را بر چشمانش گذارد و آیه الكرسی را بخواند و قلبا هم معتقد باشد كه با این كار درمان می شود به راستی درمان می شود انشاء ا... 
(احمدرضاطاهری)
 حضرت رسول اكرم (ص)فرمودند:چهار چیز را پیش از چهار چیز غنیمت شمار: جوانی پیش از پیری /صحت پیش از بیماری/توانگری پیش از فقر / و زندگی پیش از مرگ *روز جوان مبارك* 
(حامدطاهری) 
 
یادبودها
فراموش شدنی نیستند آنان كه با خط مهر بر قلبمان حك شده اند .بیاد بهترین پدر آسمانی كه یادش در قلبمان فراموش شدنی نیست . 
بیادمرحوم حسن حسن پور
 ای خدای مهربان! بابای عزیزم را ببخش و بیامرز، روحش را شاد كن. خدای مهربان پدرم را بهشتش بده. برای شادی پدر عزیزم محمد حسین كارگران فاتح مع الصلوات
 از طرف دخترت Behnaz
 هرچه دارم از دعای مادر است، روز و ماهم از برای مادر است، سجده شكر می نهم سوی خدا، من رضایم در رضای مادر است، از رضای مادرم بهتر چه سود، سود من در زیر پای مادر است. برای شادی روح مرحومه سیده چاپاری فاتحه مع الصلوات
 
خوش یمن ها
 
تولدت مبارك ای گل دوستداشتنی، دوست دارم تا ابد می خوام اینو بدونی. روزتولد تو مرگ همه غصه هاست، غصه تو همیشه سلامت قصه هاست، ستاره قلب من فرشته امیدم، حتی تو خواب و رؤیا مثل تو من ندیدم، ای همه هستی من همدم تنهایی هام، خاطر تو عزیزم از همه بیشتر می خوام، خواب خیالمی تو چشمو چراغمی، تو وقتی كه ناامیدم تنها امیدمی، تو عكس زیبای تو آب می كشه از خجالت كم میاره، می سوزه طفلكی از حسادت.پریسا جان! شب میلاد تولدت را به چشمان سبزت و لبخندقشنگت تبریك می گیم.  
پریسا پورسلطانی 
 نسترن جان :31 اردیبهشت روز میلاد توست سال 89 یادآور ورود فرشته نازنین به گیتی است که عاشقانه دوستش داریم
پس بمان و با شادی زندگی کن لبخندت پایدار
از طرف خانواده نقیب الذاکرین
 
تبریک
 
میلاد عزیز! دروازه بان تیم پردیس راهیابی این تیم را به مسابقات كشوری تبریك گفته و ان شاا... در تیم ملی حضور داشته باشی خیلی مهربانی دوستدار موفقیتت
. شوهر عمه ات سید جلال
 باسلام، روز معلم را به معلم عزیز و زحمتكشم خانم "گرگیج" تبریك عرض می نمایم. 
از طرف دانش آموز شما ساناز طالعی
 برادر ارجمند و گرامی آقای محمدرضا صباغیان بافقی افتخارخدمت، نعمتی الهی و فرصتی ارزشمند است. تا مردان بلند همت خود را در عرصه تلاش مضاعف بیازمایند و با اراده پولادین و خستگی ناپذیر خود را وقف به بندگان خدا نمایند.  ضمن ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی و با كوله باری گرانی از تجربه، دانش، تلاش و آگاهی نوید بخش پویایی و نشاط و باروری هرچه بیشتر در زمینه های توسعه و پیشرفت بافق موفق پاینده باشید. 
علی حاجی حسنی
 
 
پیام مهربانی
 
اینجا دنیاست؛ هیچ چیز جای خودش نیست، زندگی آدم ها قلبها یا یكی بی دل است یا دو دل یكی هم اینجا بی تو دل تو دلش نیست. خیلی آقایم را دوست دارم. ان شاا... خدا همیشه سایه ی مهربانش را بالای سرم نگه دارد. 
سعید• همسرت Nazi
 
التماس دعا
 
از همه عزیزان می خواهم‌ كه برای سلامتی مادرشوهرم و پدر شوهرم دعا كنند تا همیشه سلامت بمانند و بیماریشان بهتر بشود و برای آنهایی كه فرزند ندارند دعا كنند تا خداوند مهربان فرزندی به آنها بدهد.
 با سلام ، از تمامی خوانندگان عزیز می خواهم که برای شفای تمام مریضان سرطانی دعا کنید و برای دایی من نیز دعا کنید که خداوند او را شفا دهد. التماس دعا
 با سلام دعا کنید شوهرم خانه اش را درست کند تا ما سرو سامان بگیریم
 با سلام لطفاً برای تمامی معتاد دعا کنید که به خاطر خانواده هاشان نیز که شده خدا آنها را شفا بدهد. التماس دعا
 
دل نوشته
به نام خدا
 
عذراعبداللهی شیطوری | ملائک هل هله کنان از عرش خدا اشک شوق بر فرش او می ریزند.
در این ماه افلاکیان سرود شادمانی سر میدهند و زمینیان بر خود میبالند که میزبان چنین میهمانان عزیزی هستند.
میهمانانی که عزیزِ عزیزترین فرستاده پروردگارهستند.
میهمانانی که یکی سروش هنگام فرود برای عرض تبریک نام او را از خداوندگار خویش بشارت داده است و خداوند او را به واسطه پدرش که به منزله هارون بود ،"شبیر "نام نهاد.
آری همان حسین(علیه السلام) که شفاعت ولادتش فرشته ای را از عذاب الهی آزاد میکند . 
و یکی که چون  دشمن به او روی نماید عباس است و و چون برادر فرمان آب دهد سقای لب تشنگان میگردد.
و دیگر میهمان این ماه همان کسی است که چون پیغمبر خدا  در روز جزا ندا دهد چه کسی زینت عبادت کنندگان است؟او پاسخ دهد:"انا زین العابدین."
و چون ماه نیمه شود قرص ماه کامل گردد،و زمین مهمان نوری میشود که تا به حال به خود ندیده است و چون از پشت پرده گناه غیبت ما بندگان خطا کار بیرون آید ،جهان از دیدنش سر به سجده گذارد و شکر پروردگار گوید.
پروردگار مهربان من،تو خالق زیبایی و آفریننده خوبیهایی،تویی که سرنوشت و تقدیر روزها و انسانها به دست توست.
پس تو را به بزرگی ات قسم ،که چون در این ماه انوار محبتت بیش از پیش جاری است غم انتظار از چهره های غبار گرفته مان بشوی و چشممان را به جمال زیبای حضرتش روشن گردان.