هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 735

صدای افق شماره 735



پیامک

باسلام، از اداره صنعت، معدن و تجارت تقاضامندم نسبت به میوه فروشی(...) نظارت بیشتری برقیمت ها كه به صورت چند قلم خرید می كنند داشته باشند. باتشكر 
913-851
 به نام خدای بهارآفرین و با سلام، مقاله ی سركارخانم ناهیدمظفری كه تحت عنوان " بوی عیدی، بوی بغض، بوی دست خالی ... " كه درشماره 734 افق كویر به چاپ رسیده، بسیارعالی بود. مقاله ای كه به بهترین وجه، بی عدالتی، تبعیض بی دردی و بی تفاوتی بعضیها را به نمایش می گذارد ... بنده به سهم خود از ایشان سپاسگزارم و یك پیشنهادهم دارم و آن اینكه چندنفراز شهروندان باذوق ، این مقاله را همراه با یك موسیقی بی كلام، به صورت دكلمه بخوانند و در شبكه های مجازی، پخش و تكثیر كنند، شاید به گوش مرفها ن بی درد و برخی سوء مدیران برسد و آنهارا تلنگری باشد (كلانتری)
 913-514
 سلام و خسته نباشید خدمت ریاست اداره راه شهرستان بافق، از ریاست محترم آن اداره درخواست دارم تا سری به جاده بافق سیریز بزنند و تفاوت جاده ای كه استان كرمان ساخته و همچنین جاده ای كه استان یزد ساخته را ببینند و آن موقع است كه می گویند ما كجاییم و كرمان كجا!! تعدادی از كاستی های این جاده: اول اینكه خط كشی نداشته و احتمال تصادف و یا انحراف خودروها زیاد است، دوم از آسفالت سرد استفاده شده و كیفیت ندارد، سوم تابلو خیلی كم دارد؛ اما در محدوده استان كرمان جاده عالی است «عباسعلی دهقان». 
901-124
 با سلام خدمت شهرداری بافق، فكری برای آسفالت كوچه های خیابون امام رضا(ع) كنید .
913-165
 برخی از پیش نمازان مساجد، دقت لازم را در نماز ندارند و به جای تشهد به حول ا... می گویند، یا بر عکس
 این درست نیست که در فضای مجازی علیه نامزدان انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات سوء می شود، چرا پلیس فتا که همیشه هست اینجا نیست و نظارتی ندارد؟
 از مسئولین بافق خواهشمندم فكری برای بازكردن سینما بردارند تفریح دیگه ای كه نداریم دو تا پارك و یه سینما كه آن هم همیشه بسته است. 
 913-298
 سلام، از مسئولین شهرداری تقاضا دارم فكری به حال زباله های كناركوچه ها بردارند؛ زیرا كنار هركوچه یه عالمه زباله و تجمع گربه ها و مگس و پشه منظره زشت و دردآوری را برای هر بیننده ای دارد، لطفاً فكری اساسی بردارید.ممنون
913-896
 برخی از روحانیت از نامزدها خاصی در انتخابات حمایت می کنند، می خواهم به این آقایان بگویم ، شما عمامه حضرت رسول را بر سر گذاشته اید، این درست نیست که در برابر ناحقی ها و تهمت ها ساکت هستیدا،ین سکوت شما نشانه همراهی شما با این تهمت ها و افتراءها است به هوش باشید تا چهره روحانیت را خدشه دار نکنید. سلام، درب معاینه فنی بافق خبر هست. یه عالمه ماشین در نوبت هستند و آقای (...) با یك ساعت تأخیر حتی گوششیشون را جواب نمی دهند و می گویند ساعت نصب شده قدیم هست.خوبه تو این گرما یه عده آدم كه اكثراً مسافر هستند معطل باشند.
913-936
 آقای(...) بافق كه به خاطر 2تا خانم كه با پارتی بازی برای جوان مردم كه بی گناه بود و( ...)
افق کویر: خواننده گرامی، در صورت تمایل این پیامک به صورت کامل به مسئول مربوطه ارجاع خواهد شد.
913-441
 باسلام، لطفاً به بعضی ازمردم بی انصاف تذكر بدهیدكه آب تصفیه شده برای شستن ماشین و دست و رو نیست و بعضی از مردم فرصت طلب نیز با تانكرهای 500 لیتری این آب گرانبها رابرای دامهای خود می برند تا پول آب بهای خود را كم كنند. غافل از اینكه بدانند چه هزینه هایی دارد صرف تصفیه این آب می شود تا ملت آب آشامیدنی سالم داشته باشند. تو رو خدا فكری به حال این افراد بی انصاف فرصت طلب بكنید. 
913-896
 باسلام، لطفاً برای فضای سبز شهرمان چندنگهبان بگذارید، چون بعضی افراد افغانی در ساعات خلوت شهر برای چیدن گلها و ویرانیه فضای زیبای شهرمان اقدام می كنند،گلها راكه با هزار زحمت پرورش داده اند را می چینند و شاخه ها را می شكنند،تو رو خدا با این افراد خراب كار برخورد جدی داشته باشید، باتشكر از شهردار ارجمند شهرمان كه بسیاربرای زیبایی شهر زحمت می كشند. 
913-896
 باسلام، ای كاش مسئولین شهر به فكر بیماران و این مطب های كوچكی كه جا ندارد باشند.آخه درد و رنج مریضی یك طرف و نداشتن مطب انتظار و....به خدا ظلم درحق مردم بس است چشم های حقیقت خود را بازكنید و یك كمی واقع گرا باشید.
 
تبریک
 
زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته/ دین نبی ز فیضش نوش و نما گرفته/ مریم ز مكتب او درس حیاگرفته/جشنی به عرش اعلا بهرش خداگرفته/ سالروز بانوی دو عالم حضرت زهرا را به شما تبریك می گویم، روزتان مبارك.
 باسلام خدمت مسئولین افق كویر، سال نو را به همه شما عزیزان تبریك می گویم. 
 913-896
 به نام خداوند جان و خرد ... و اما بعد ... 
آمد از ره، فصل زیبای بهار، نو بهاران، خنده زد بر سبزه زار. پیك نوروزی رسید از آسمان، از سفر آمد پرستو نغمه خوان. آمده نوروز در ایران زمین، خاك ما شد رشك فردوس برین. بوی نارنج و ترنج و عطربید، می توان از تربت حافظ شنید... خون پاك عاشقی درجان ماست، ریشه ی این عشق، در ایران ماست. هموطن! نوروز تو پیروز باد، ای وطن! هر روز تو نوروز باد! ... خوانندگان گرامی و تهیه كنندگان ارجمند و سختكوش افق كویر! سال جدید بر شما و تك تك بستگان دور و نزدیكتان، خجسته باد! امیدوارم ایامی سرشار از سلامتی، نشاط و موفقیت، پیش رو داشته باشید ... 
( علی اصغر كلانتری)
 مادر! ای باغبان هستی من،گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی كه به آرامی سیرابم كند. و گاهِ پروریدنم آغوشی گرم كه بالنده ام سازد. روزت مبارك.
زنان قبل از مادر شدن، "پری"
و بعد از مادر شدن تبدیل به "فرشته" می شوند .فرشته ی زمینی روزت مبارك
 
سپاسگزاری ها
 
باسلام، می خواستم از زحمات آقایان حاج محمودكریمی و حمیدزمانی بابت ترمیم و نوسازی زورخانه رحیم كه بسیار سخت و مشقت بار می باشد. كمال تشكر را داشته باشم.
 938-140
 از جناب آقای دكتر "رنجبر" بابت در اختیار گذاشتن مطب خود در ایام نوروز به آقای دكتر فتاحی از تهران بابت درمان رایگان همشهریان كمال تشكر ویژه را داریم درود خدا بر شما. 
913-713
 باسلام، جا دارد از شهردار محترم و پرسنل شهرداری بابت زحمات شبانه روزی جهت ایجاد محیطی بی نظیر با تمام امكانات در پارك آبشار تشكر ویژه و خسته نباشید داشته باشم.  
913-742
(چند پیام با این موضوع)
 سلام، از زحمات آقای دكترحیدری و دیگر عزیزانی كه در راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی كمك و همراهی كرده اند تقدیر و تشكر می كنیم.(باعنوان) جمعی ازكاركنان راه آهن بافق
913-733
(دو پیام با این مضمون)
 
 
خوش یمن ها
 
زلالترین شبنم شادی را همیشه بر چشمانت و شیرین ترین تبسم خوشبختی را همیشه بر لبانت آرزو داریم. الهه جون‌! 12 فروردین تولد یك سالگیت مبارك .
از طرف بابایی و مامانی
 در شب های خوشبختی تو، سهم من تنهایی است و در دل من اما فقط آرزوی توست ـ تولدت مبارك 
از طرف دختر خاله ات نازنین
 جای هیچكس راهیچكس نمی تواند پركند، 12فروردین تولدت مبارك. 
از طرف خاله صدیقه
 همسرعزیزم، عصمت! تولدت در بهاركه موسم روئیدن گل است، به گل وجودت تبریك گفته؛ امیدوارم همیشه گل باشى ولى عمرت چون گل كوتاه نباشد.گلم! هیجدهم فروردین سالروز ولادتت و سالگرد ازدواجمان را به شما تبریك مى گویم، چراكه همسرى مهربان و مادرى دلسوز براى فرزندانمان بودى*كسى كه همیشه بیادت هست-
مرتضى
 
 
اس ام اس باران
 
نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت. مورچه دانه را دوباره بردوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهی یادم می رود كه هستی كاش بیشتر نسیم می وزید..!
 گاهی آنقدر خدا زود به خواسته هایمان جواب می دهد كه باورمان نمی شود. از طرف او
بوده... و اینجاست كه می گوییم عجب شانسی آوردیم!!!..
 امام صادق علیه السلام می فرماید: ایمان انسان به خدا خالص نباشد؛ مگر آنكه خدا را ازخودش و از همه مردم بیشتر دوست بدارد.
 دم هرچی رفیقه گرم، كمر هرچی نا رفیقه خم/ روی هرچی بی مرامه كم، برای دشمنات آرزوی زلزله بم/ زیر چشم دشمنات نم، ایشالا نبینی غم
مینا
 باسلام، هر پزشك در شهر ماست محبوب ماست شغل او باشد مقدس شكر او از آن ماست. ازحضور هر پزشك در شهرمان هستیم شاد. هركسی خدمت كند بر خلق مسلم آن ماست، او كه هست در جامعه هم محرم و دلسوز ما. كل شهر مدیون وی او محرم اسرار ماست، جمله هستید افتخار برمردم أین مرز و بوم. میرترابی و توانا دوگل از گلزار ماست، از دل و جان خدمت و نامش توانا احمد است. قلب را شیبانی و وی محرم بیمار ماست. گركه خواهی خود بیابی برترین افراد نیك. بی تأمل بر بدیع نام پزشك در ذهن ماست. 
باتشكر وافر، علی اصغر رنجبر بأفقی
 كاش هر روز جمعه بود و دلتنگی هایم را گردن غروبش می انداختم.
 خدایا ما را در این سال فاطمی به راهی راهنمایی كن كه جز نور قرآن و حقیقت امام حسین(ع) نباشد. اللهم عجل لولیك الفرج
 در آستانه سال نو، یك سال دیگركهنه ترشدیم و به دریای مواج مرگ نزدیكتر*خدایا پشت مان از بارگناه سنگین است، ما را هدایت كن و ما را ازآلودگی گناهان آخرالزمان حفظ فرما. آمین
 گربرسرنفس خودامیر ی مردی*گربرپیروجوان خرده نگیری مردی* مردی نبود فتاده را پای زدن*گردست فتاده ای بگیری مردی*
 
پیام مهربانی
سلام به همسر عزیزم، سعید جان! من خیلی دوستت دارم، خدا را خیلی شكر می كنم كه تو را دارم از خدا می خوام سایه ی مهربونت همیشه بالا سرم باشه و همیشه زندگی آرامی را دركنار هم داشته باشیم
 سعید
 تو را عاشقانه دوست دارم به اندازه شبهایی كه دلمان پیش هم بود، اما دستهایمان به هم نمی رسید به اندازه حرفهای نگفته مان من تو را به اندازه تمام خاطراتمان دوستت دارم. همسر عزیزم، سعید جان!
 از طرف nazi
 داداش مهدی ازت ممنونم كه درتمام مشكلات و سختی هایم راهنما و پشتیبانم بودی. مرسی كه هستی. یه دنیا ممنون. 
آبجی گلت" ‏R‏ 
 
خوش یمن ها
 
یه خـاطـره ،یه لحظه مکث، یه قطره اشک، رو قاب عکس بـی حوصله بـی همنـفس .نــبود تــــــو یه فاجعه است .
 برای شادی روح پدر عزیزم محمد حسین كارگران فاتح مع الصلوات
 برادرم هادی 5ماه از رفتند می گذرد؛ ولی رفتند را هنوز باور نكردم. خاطراتت،خوبیها و مهربانی هایت دلم خیلی برایت تنگ شد؛ برای شادی روح اموات كه هرساله عید دركنار ما بودند و جایشان الآن خالیست صلوات بفرستید
(برادرت حامد)
 یادت: دل تنگم میكنه اسمت: دیونم میكنه صدات: عاشق ترم میكنه نگات :وابسته ترم می كنه میدونی چی آرومم میكنه داشتنت.
 داداش سجاد
 انصاف نیست دنیا آنقدر كوچك باشد كه آدم های تكراری را روزی هزار بار ببینی و آنقدر بزرگ باشد.
كه نتوانی آن كس را كه دلت می خواهد حتی یك بار داداش هادی گلم رو ببینم.
 برای شادی روحش فاتحه مع الصوات
 
 
بازتاب
 
پاسخ نیروی انتظامی شهرستان بافق به پیامک درج شده در هفته نامه شماره 733 :
امنیت و آرامش مردم در هر جامعه ای به رعایت قوانین در آن جامعه بستگی دارد بخصوص جامعه اسلامی ما که قوانین آن بر گرفته از شرع مقدس اسلام بوده و به گفته حضرت امام(ره)  تخلف از مقررات راهنمایی و رانندگی شرعا حرام می باشد. لذا استفاده از تجهیزات تلفن همراه حین رانندگی و عدم استفاده از کمربند ایمنی علاوه بر اینکه خطر تصادف و صدمه به سرنشینان خودرو را افزایش می دهد حسب مواد 180 و 220 آیین نامه راهنمایی و رانندگی تخلف محسوب شده و پلیس موظف به اعمال قانون فرد متخلف می باشد. لازم به ذکر است جریمه، هزینه ای است که فقط فرد متخلف پرداخت می نماید.
فرماندهی انتظامی شهرستان بافق 
فرهاد بیگلری