هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره 734(ویژه نامه عید)

صدای افق شماره 734(ویژه نامه عید)



پیامک
 
باسلام، می خواستم از مسئول معاینه فنی بافق تشكركنم و گله ای كوچك هم دارم؛ بعضی وقتها بهونه های الكی هم می گیرند بطور مثال برای سوخت خودرو، چند دفعه برای تنظیم سوخت ماشینم مراجعه كردم؛ ولی باز هم معاینه فنی ندادند. 
913-359
 باسلام، آقای شهردار لطفاً از خیابان ها وكوچه ها بازدیدی داشته باشید و دستور بدهید چاله هایی كه بر اثر باران به وجود آمده را پركنید. اگر با موتور بازدیدكنید بهتر است!
 913-700
 جناب آقای (...)دوره مجلس 4 سال است ؛ولی روز قیامت هر روزش 50 هزار سال، آنهایی که لباس مقدسی بر تن دارند نباید سکوت کنند و با سکوتشان مهر تأیید بر دروغ گویان بزنند؛ بلکه باید فریاد بزنند و دروغگو را رسوا کنند.
0938-547
 مغازه داران بافق، به ویژه پوشاک واقعاً تنوعی در اجناس خودشان بدهند. خیلی از مردم برای خرید به یزد، میبد، کرمان، تهران و حتی زرند و کوهبنان می روند، چرا باید پولها از بافق خارج شود آن هم پول نقد.(چند پیام در این زمینه)
 سلام، مدیر عامل سنگ آهن به مدیر (...) بفرمایید مرخصی و مجوز حق قانونی كارگر است و هیچ قانونی مانع نیست كه ایشان منع می كنند؛ لطفاً حمایت.
 913-639
 از بانوان محترم عاجزانه می خواهم؛ وقتی سوار خودرو هستند، پوشش اسلامی خود را حفظ کنند. نگذارند شئونات اسلامی از بین برود.
0913-937
 با سلام، از هر دو کاندیدایی که به دور دوم رفتند می خواهم و از ستاد های آنان که همدیگر را تخریب نکنند. قرار نیست با فحش و افترا و دروغ به مجلس راه پیدا کنند. چه بهتر که ستادها هم از هواداران خود بخواهند اخلاق را رعایت کنند. خداوند جای حق نشسته است.
0914-870
 با سلام، شهرداری بافق توجه به پارک های محله ای هم داشته باشد. همانطور که داخل خیابان ها را گل و بوته و درخت کاشته اند، در پارکهای محلات هم بکارند تا آنجا هم زیبا باشد.
0914-256
 پیشنهاد می کنم فرمانداری بافق صراحتاً به مردم اعلام کنند سفر رییس جمهور به یزد چه دستاوردی برای استان و برای بافق داشته است؟ مصوبات سفر را اعلام کنند.
 0915-731
 اگر زن دوم گرفتن خوب است؛ چرا تبلیغات نمی کنند. شوهرم چند وقتی است می گوید؛ اگر اجازه ندهی زن دوم بگیرم می روم و صیغه می کنم. می گویم چرا؟ می گوید حاج آقا(...)هم رفته با این که زن داشته باز هم صیغه کرده! چرا حوزه علمیه نظارت ندارد!(چند پیام با موضوع مشابه) 
 این که می گویند پلیس فتا بیدار است؛ چرا در شبکه های مجازی هر دروغ و افترا را به آسانی رد و بدل می کنند و برخورد نمی شود؟ حتما باید کسی شاکی شود؟! کاش مصاحبه ای با رییس فتا بافق می کردید.
0939-735
افق کویر: متأسفانه بافق پلیس فتا ندارد و کارها در مرکز استان پیگیری می شود. 
 با عرض سلام و خسته نباشید، سال 94 رفت و به سال 95 نزدیک می شویم از خانواده ام حلالیت می طلبم همچنین از همکارانم اگر با آنها بدرفتاری کردم. 
0938-543
 روز یکشنبه مورخ 23/12/94 ساعت 13 در حال عبور از بلوار انقلاب با موتور بودم که خودم و دو تا کودکم به داخل گودال کنده شده افتادیم، به شهرداری مراجعه کردم و به نگهبان سپردم، می گویند: به ما ربطی ندارد، پس چه کسی ربط دارد
حسین دهقانزاده 
 آیا می دانید کتمان حقیقت همان شهادت دروغ است. پس طرفداران نامزدهای مجلس دروغ نگویند و از کسانی که هم اکنون زنده هستند ومسئولیت دارند درباره سوابق این کاندیداها یا نامزدان بپرسند
0914-076
 هرساله مهمانان نوروزی به بافق می آیند و اطراف امامزاده مستقر می شوند گاه سرویس های بهداشتی تمیز نیست ، از مسئولان امامزاده و حتی شهرداری می خواهم که توجه داشته باشند.
0913-432
 روحانیون برخی از مساجد باید در مکانهای مختلف نماز بخوانند و هنوز نماز تمام نشده و مسئله نگفته از مسجد بیرون می روند تا نماز مسجد دیگر را اقامه کنند؛ کاش کمی می ماندند و مسئله ای برای نماز گزاران می گفتند.
0913-754
 مصاحبه با "پلیس راهور " خیلی خوب بود مردم پاسخ بسیاری از سؤالات خود را گرفتند. کاش مصاحبه ای هم با فرماندار، شرکت سنگ آهن، شورای اسلامی شهر، یا شهرداری و اداره راه برای مشکلات بافق انجام می دادید.
0913-362
 این که می گویند آقای (...) دستور آوردن یگان ویژه را به بافق داده بود و به پلیس گفته گاز اشک آور بزنید و مردم را با کتک متفرق کنید، اولاً باید بدانند که برخورد با تجمعات و آشوب های خیابانی مربوط به معاون سیاسی و امنیتی استاندار و فرماندار می باشد نه معاون برنامه ریزی استانداری یزد. به نظرم این حرف ها درست نیست و همه باید روزی در دادگاه عدل الهی مسئول حرف ها و گفته های خود باشیم چه مردم عادی و چه کسانی که در لباس مقدس دیگری هستند.
0914-523
 
اس ام اس باران
 
پیامبراكرم صلی ا....علیه وآله و سلم می فرماید: هرگاه لقمه حرامی وارد شكم بنده ای شود مادامی كه آن لقمه در شكم آن بنده قرار دارد. ملائكه آسمان و زمین او را لعنت می كنند و تا مادامی كه آن لقمه در شكم او قرار دارد. خداوند توجهی به او نمی كند. 
 امام صادق (ع)می فرماید: كسی كه جمع آوری مال از راه حلال به منظور حفظ آبرو و ادای دین و افزایش تولید را دوست نداشته باشد در آن مال برای او خیری نیست و آن شخص از نیكویی بهره ای نمی برد.
 آخرای ساله/ امسال سال اسب بود/ خیلی ها تاختن/خیلی ها باختن/خیلی ها سوختن/خیلی ها ساختن/خیلی ها نَفَس کشیدن/خیلی ها از نَفَس اُفتادن/خیلی ها مریض بودن حالا خوب شدن/خیلی ها خوب بودن الآن بیمارَن/ خیلی ها می خندیدن الآن گریه می کنن/ خیلی ها گریه می کردن الآن می خندَن/ خیلی ها نبودن حالا هستن/خیلی ها بودن حالا نیستن/ خیلی ها اومدن/ خیلی ها رفتن/ اونایی که اومدن شاید همیشه نَمونَن/ اما اونایی که رفتن برا همیشه رفتن/ زندگی خیلی سخته/ اما گاهی به سختیش می أَرزه/ مهم نیست که دنیا خیلی نامرده/ مهم اینه که ما مَرد باشیم/ بیایْن قدر همو بدونیم
 انسان چیست؟ شنبه: به دنیا می آید، یكشنبه: راه می رود، دوشنبه: عاشق می شود، سه شنبه: شكست می خورد، چهارشنبه: ازدواج می كند، پنج شنبه: به بستر بیماری می افتد، جمعه: می میرد، فرصت های زندگی را دریابیم و بدانیم که فرصت با هم بودن چقدر محدود است ...از دلنوشته های پروفسور حسابی 
(پدر فیزیك ایران)
"تو" که از کوچه ی غمگین دلم می گذری!/"تو" که از راز دلم با خبری"/تو" چرا رسم وفایت گم شد؟!/برق چشمان سیاهت گم شد؟!/ با " توأم " ای مهِ مهتابِ شبان.../ با " تو " ای زلف پریشان جهان.../ بی "تو" صد خاطره ام گریان است.../بی "تو" اشکم شاعر باران است.../بی "تو" دیگر نفسم بند آمد!/بی "تو" جوی "دل" من خشکیده ست/با "تو" از قصه عشقم گفتم و "تو" در اوج سکوت؛/با نگاهی پر تردید و خمود ؛/گفتی از: " عشق حذر کن " نفسم بند آمد !!
 یکی بود یکی نبود زیر گنبد کبود/ توی این شهرقشنگ یه روزی هیچی نبود/ دیوارامون گلی بود تلفن هندلی بود/ کارامون هردلی بود/ز گازمون کپسولی بود/ برقمون چراغ سیمی لامپ هامونم قدیمی/قفل درها خفتی بود یخچالامون نفتی بود/ هرچی بود خوش بود دلا بیخیال مشکلا/ زیلوهامون شد قالی همه چی دیجیتالی/کابل، فیبر نوری شد همه چی بلوری شد/حالا چشما وا شده اشکنه پیتزا شده/ حالا با اون ور آب جوونا با آب و تاب/ شب و روز چت می کنند یعنی صحبت می کنند/ آب نباتا قند شده پیکانا سمند شده/ کوره ده ها راه دارن چوپونا همراه دارن/ توی این بگو بخند عصر همراه و سمند/ دل خوش سیری چند!!؟
 توکجایی سهراب؟/آب را گل کردند، و چه با دل کردند، زخمها بردل عاشق کردند،خون به چشمان شقایق کردند، در همین نزدیکی،عشق را دار زدند، همه جا سایه دیوار زدند، گفته بودی قایقی خواهم ساخت، خواهم انداخت به آب، دور خواهم شد ازین شهرغریب! قایقت جا دارد؟که نجاتم دهی از این گرداب....
 ما همچنان استوار و پایدار بر عهد و میثاقی که با امام رحل(ره) و مقام معظم رهبری بسته ایم و نخواهیم گذاشت ارزش های اسلامی از بین برود.
 سقوط از طبقه سوم همانقدر درد آور است که سقوط از طبقه صدم. اگر قرار است سقوط کنم، بگذار از جایی بلند باشد نه پست!
(پائولو کوئیلو)
 
 
خوش یمن ها
 
يه سبد ياس سفيدتقديم به تو بهترينم به خاطر قشنگترين روز دنيا كه روز تولد توست شيدا جان تولدت مبارك
 
پیام مهربانی
 
سلام بر همسر عزیزم فاطمه جان!19/12/94 نهمین سالروز ازدواجمان را تبریك می گویم، تو اگر در زندگیم نبودی من اصلا"زندگی نداشتم تو بودی كه من را به همه چیز رساندی، خداوند متعال بهت یه عمر طولانی بدهت كه همیشه بالای سرمن و فرزندانمان باشی دوست دارم.
 از طرف همسرت سعید
 
سپاس گزاری ها
باسلام واحترام، معلم دلسوز و پرتلاش پیش دبستانی بشیر سركار خانم كارگران، از زحمات شما تشكر و قدردانی نموده؛ امید است ثمره این تلاش به بار نشستن نهال امید و دانش افروزی باشد. الحق و انصاف واقعاً برای بچه ها در همه مسائل چه درسی و چه غیر درسی تلاش می كنند. اجركم عندا... 
از طرف والدین محمد امین صمصامی
 باسلام، از فروشندگان لاستیك فروشی سادات به خاطر برخوردخوب و به خاطر جنس خوب لاستیك ها و مهم تربه خاطر قیمت مناسب تشكر می كنم. 
913-843
 
یادبودها
 
از كسی پرسیدند: ماه قشنگتراست یا مادرت! گفت:ماه را كه می بینم مادرم یادم می افتد: اما مادرم را كه می بینم ماه را فراموش می كنم!!! بیاد تمام مادران از دنیا رفته.
 پدرم شعله ی از نور خدا بود كه رفت. برای شادی همه ی آنهایی كه از پیشمان رفته اند فاتحه مع الصلوات