هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق(شماره 733)

صدای افق(شماره 733)



پیامک
 
سلام آقای دهقان، اینكه مجسمه وحشی رو به قبله و به طرف آستان امامزاده عبدا...(ع) است. این نشانه خوش سلیقكی و فهم و شعور برادران شهرداری است و احترام به شاعر. به نظرشما حتماً بنا بود به طرف (...) باشد تا با مردم آشتی باشد.فدائیه
913-344
 سلام، مسكن مهر مگه جز شهر محسوب نمی شود، كه چند سال هست آسفالت نشده، خسته شدیم از بس خاك خوردیم.
910-574
 باسلام، از اداره صنعت و معدن تقاضامندم نسبت به میوه فروشی (...) نظارت بیشتری برقیمت ها كه به صورت چند قلم خرید می كنند داشته باشند.
913-851
 سلام، لطفاً افق كویر زحمت بكشید گزارشی از (...) فاضلاب شهری تهیه كنید؛ كاملاً مشخص است در مسئولیت خود كوتاهی می كنند چه از بی كیفیتی آسفالت كانالها و عدم نظارت، نمونه آن آخر بلوار انقلاب فرعی67
913-590
 اون آقایانی كه نمی توانند جلو همسرانشان را بگیرند و همسران بی حجاب و آرایش كرده خود را با افتخار سوار ماشین و موتور می كنند و در سطح شهرگردش می كنند بروند خجالت بكشند،كجاست غیرت! 
913-853  
 احداث دریاچه فصلی زیرپل راه آهن جاده حاجی آباد جهت بازدید همشهریان آماده می باشد و نیاز است مسئولین نسبت به تهیه قایق تفریحی اقدام نمایند.
913-754
 با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شهردارمحترم، بی زحمت فكری برای جوی آب جلو پمپ گاز بردارید. خسته شدیم از بس ماشین بیرون كشیدیم.
913-230
 ضربه خوردیم وشکستیم و نگفتیم چرا؟!
ما دهان از گله بستیم و نگفتیم چرا؟!
جای "بنشین" و "بفرما", "بتمرگی" گفتند..!
ما شنیدیم و نشستیم و نگفتیم چرا؟
"تو" نگفتیم و "شمایی" نشنیدیم و هنوز
ساده مثل کف دستیم و نگفتیم چرا؟!
دل سپردیم به آن "دال" سر دشمن و دوست
دشمن و دوست پرستیم و نگفتیم چرا؟!
چه "چراها" که شنیدیم و ندانیم چرا
ما همین بوده و هستیم و نگفتیم چرا؟
سیمین بهبهانی
 در دوره انتخابات اینقدر که شب نامه و اعلام حمایت از سوی ابن گروه و این شغل و ان شغل مطرح شد چرا زمانی که ۴۵ روز اعتراض بود و زمانی که رییس وقت شورا را بازداشت کردند هیچکدام نگفتند چرا؟  الان چه منافعی در این حمایت ها دیدند که هی پیام فرستادند.
0910-145
 می خواستم خدمت امام جمعه محترم بافق  و حوزه علمیه بافق عرض کنم که چرا نصیحتی نمی کنند! شوهرم الان چند وقت هست می گوید من کجام کمتر از اقای (... ) هست که او رفته صیغه کرده و‌من نمی توانم! اخه این انصاف هست موقعی که هیچی نداشت اومد خواستکاری من و من با همه نداری هایش ساختم حالا بخاطر این که فلان حاج اقا (....)  دوتا زن‌ گرفته او هم می خواد سرم هوو بیاره! 
0914-254
 در تعطیلات و ایام عید کشیک اپاراتی و مشاغل حساس را اطلاع  رسانی کنید.
0914-698
 اطراف بلوار مرحوم دهستانی به درستی تمیز نشده و‌خاک و خاشاک زیاد هست، همچنین فضای سبز اهن شهر مث سابق نیست، از مسوولان می خواهیم دقت کنند.
0911-256
 از دادستان بافق و دستگاههای نظارتی می خواهیم تا در فضای مجازی ، شبکه ها نسبت به کسانی که توهین و فحش به مسئولان و دیگر خدمتگزاران نظام می دهند برخورد شود . نگذارند تا فضای شبکه های مجازی پر از حرف های زشت و ناسزا باشد . 
0914-547
 ضمن تشکر از این که این گزارش خوبی را نسبت به جاه بافق _یزد تهیه کردید . آخر نفهمیدیم کی این دست انداز جاده بافق _یزد ، حوالی مسجد درست می شود .
0913-67
 شغل انسانها محترم است رفتگر محله مان دارای شغل است پس شخصیت دارد به او احترام بگذاریم و در پایان سال یادمان نرود عیدی هم به او بدهیم .
0937-646
 از شهرداری ، شورای اسلامی شهر ، فرمانداری ، میراث فرهنگی می خواهیم در آستانه سالا نو توجه به نظافت بافت های قدیمی داشته باشند
0910-254
 ما در این دور از انتخابات ، شرکت می کنیم برای این که وظیفه ما هست تا فرد اصلح به دور از گرایش های حزبی ، محلی و منطقه ای به مجلس شورای اسلامی برود .
0914-214
 از تمامی نامزدان و کاندیدها که با حضور خود باعث گرمی بازار انتخابات شدند ،تشکر می کنیم اگر هر کدام از آنها نبودند ،قطعا همه مردم پای صندوق هم نمی آمدند . دست مریزا به هیئت اجرایی و دست مریزا به هیئت نظارت 
0916-214
 شما که با قلم خود می نویسید ،بدانید که در مقابل خداوند و در روز قیامت باید پاسخگوباشید (...)
0910-456
 برخی از روستاها فاقد سکنه هستند چرا دولت برای این روستاها اینقدر خرج می کند ،به جای آن آب آنها را تامین کند که حداقل خالی تر از این نشوند 
0911-548
 انتخابات محل حضور افراد و سلایق مختلف است و این مردم هستند که باید خود انتخاب کنند .ستادهای کاندیداها اینقدر مردم را تحت فشار قرار ندهند مردم خودشان دارای بصیرت هستند 
0913-587
 سلام، پسری هجده ساله دارم كه سال آخر هنرستان را می گذراند. چند ماه بیشتر به دیپلم گرفتنش نمانده؛ ولی متأسفانه به خاطر یك میلیون و نیم كه قرض دارد دو هفته می شود كه مدرسه را رها كرده و رفته بنایی تا قرضش را بدهد؛ فعلاً وضع مالی خوبی ندارم از عزیزی كه بتواند به عنوان قرض این مبلغ را پرداخت كند تا درس پسرم تمام شود با كمال شرمندگی و آبروداری درخواست یاری دارم.
913-352
 سلام و سپاس فراوان خدمت مأمورین پرتلاش و سخت كوش و جان بركف نیروی انتظامی بخصوص سرهنگ بیگلری؛ درهفته قبل خواندیم كه افرادی كارگاه مواد افیونی از نوع شیشه را در بافق راه اندازی كرده بودند كه با اطلاعات شبانه روزی شما منهدم و عوامل آن دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. چه بساكه خیلی ازخانوادهای جوانان بافقی خوشحال شدند و انتظار می رود این افراد در هر شخصیتی هستند را به اشد مجازات برسانید و از شما جناب سرهنگ بیلگری مردم شهیدپرور انتظار دارند مردم شهر را از مجازات این افراد خیانت كار بی نصیب نگذارید و در هفته نامه افق كویراعلام كنید. خداوند خیر این دنیا به شما اعطا بفرماید. قبلاً از همكاری شما كمال تشكر را داریم.(دلسوز) 
910-356
 خدمت (...) كه رأی های (...) را بالا كشیدند و هیچی نگفتید! تا چه موقع می خواهید بافق در فقر باشد. راست گفتند هیچ سیری به فكر گشنه ای نیست. نگاه كنید ببینید كه نماینده اردكان چه كارهایی برایشان انجام داده كه دوباره مردمش رأی بهش دادند. و الآن هم معدن دی ١9را هم می خواهند از آن خودشان كنند این میز و صندلیها برایتان نمی ماند. موقع مرگ هم كسی نمی تواند چیزی همراه خودش ببرد جز دعای خیر مردم. یه كم به فكر مردم باشید نه به فكر جیب خودتان. می دانید چند هزار نفر نفرین و لعنت به اون كسی كه این كارها را انجام داده می كنند. این همه لعنت می خواهی در روز قیامت همراه خود ببرید؛ اگر (...) پیگیر میشد این كارها را نمی توانستند بكنند؛ اما چه كنیم كه همه دستها......با عنوان( جمعی از مردم بافق)
913-708
 باسلام خدمت سرهنگ (...) می خواهم به شما بگویم خواهشاً برای یك گوشی همراه صحبت كردن یا ده دقیقه پارك در(...)جریمه ننویسید.آقای (...) مردم در این گرانی و تورم نان شب ندارند. در فقر به سر می برند خرج زندگی خود را ندارند؛ چرا شما درك نمی كنید؟! چرا ساعت هشت صبح به خاطر نبستن كمربند پنجاه هزارتومان برگ جریمه می نویسید. این ها حق فرزندان من است. فكر آخرت خودتان هم باشیدكه یك روزی باید جواب بدهید؛ اگر(...)
916-489
 
سپاسگزاری ها
 
باسلام، از تا بلوفرش آزادشایان بخاطر قیمتهای مناسبشان تشكر می كنم.
 916-535
 باسلام و تشكر از شهرداری بافق بابت روكش آسفالت بلوار خمینی(ره). خواهشمندم فكری هم برای زمین جنب كفش ملی بردارید برای كودكان خطردارد. فتوحی
913-230
 از آقای كریمی فروشگاه عطر ابتدای خیابان مهدیه به خاطر برخورد و قیمت مناسب و مرغوبیت اجناسشان تشكر می كنم. خدا قوت!
از طرف دهقان
913-669
 خداوندا به خاطر دانه های بیكران محبتت كه جاریست، تو را شكر. دوشنبه شب باران خوبی باریدن گرفته بود.(ع.ع)
 سلام، تشكر می كنم از "فاطمه شمس الهدایی" به خاطر اخلاق خوبی كه با من دارد و مثل خواهرم با من رفتار می كند. 
از طرف حدیثه دهقانزاده
 تشكر از مسئولین شورای روستا مباركه به خاطر بیل به دست گرفتن در شب بارانی دوشنبه شب ساعت11و بازكردن مسیرآب باران (مخصوصاًحاجی رضاشفیعی وآزاده اكبرشفیعی).
 از طرف خانواده حیدری
 
 
اس ام اس باران
 
رسول اكرم صلی علیه و آله و سلم فرمود: هركه می خواهد در زیرزمین نپوسد و تازه بماند مسجد را فرش كند و هر كه چراغ مسجد را روشن نماید. خداوند سبحان قبر او را روشن كند و تا آن چراغ روشن است ملائكه برای او استغفار كنند. 
 حضرت زهرا سلام ا... علیها می فرمایند: بهترین شما كسانی هستندكه متواضع تر و خوش برخورد تر از همه بوده و بیشتر از همه نسبت به زنان خود احترام كنند. 
 عجب روزگاری شده! یادمان می رود گوشی موبایل می تواند تو را بدبخت كند! می تواند آرامت كند! می تواند كلام آخرت را برسانی! می تواند كلام اولی را بنویسی! می توانی قلبی راز قلبی به قلبت بكشی! می توانی آدم باشی و باقلب كسی بازی قلب بازی نكنی! می توانی پیام به كسی كه مال كسی نیست بدهی! می توانی نامردباشی...
 خـــــــدا.. شکرت که یک روز جدید دیگه شروع شد... خودت دستمونو ول نکن و بازم هوامونو داشته باش... ممنونتیم
 تلخ ترین اشکهایی که بر مزار رفتگان ریخته می شود به علت کلمات ناگفته و کارهای انجام نگرفته است
 (هارت بیچرانسو)
 بیشعورها مدعی اند که
عاشق خدا و دشمن شیطان اند
در حالی که از رفتارشان انکار اولی
و ارادت به دومی آشکار است . . .
(بیشعوری-خاویر کرمنت)
 دنیا ، به شایستگی هایت پاسخ می دهد نه به آرزوهایت ،پس ، شایسته ی آرزوهایت باش
 چه بسیار انسانها دیدم تنشان لباس نبود
و چه بسیار لباس ها دیدم که درونش انسانی نبود . . .
 یک عمر در انتظاری تا بیابی آن را که درکت کند و تو را همانگونه که هستی بپذیرد
و عاقبت در می یابی که او از همان آغاز خودتبوده ای . . .
(ریچارد باخ)
 اگر خدا دعاهای شما را مستجاب کند ، ایمانتان را افزایش داده، اگر با تاخیر مستجاب کند ، صبرتان را زیاد کرده و اگر مستجاب نکند ، چیز بهتری برایتان در نظر دارد . . .
 سبقت از سایه ها به بیشتر دویدن نیست
به سوی نور که باشی سایه ها در پس تواند حتی آنگاه که ایستاده ایی . . .
 
خوش یمن ها
 
مهربان!چه لطیف است حس آغازی دوباره/ و چه زیباست رسیدن دوباره روز/ وچه اندازه عجیب است روز ابتدایی بودن/ و چه اندازه شیرین ست امروز، روز بودن، روز تو، روزی كه از تو آغاز شدی/ مرضیه جان! خواهرزاده عزیزم، تولدت مبارك. ان شاا... تولد 120سالگیت را جشن بگیریم. 
از طرف دایى ناصر
 چه خوب شد كه به دنیا آمدی و چه خوبتر كه دنیای ما شدی. ستایش جان! 13اسفند تولد 6 سالگی ات مبارك.
 از طرف مامان و بابا