هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 729)

صدای افق (شماره 729)



پیامک

 

با سلام، خواستم از اینجا به (...) بافق جناب (...) اعلام كنم شما هیچ ارزشی برای شهید و آرمان شهدا قائل نیستید، فقط به صندلی ریاست فكر می كنید، عكس شهدا را در دفتركارتان می‌زنید، اما بر عكس شهدا عمل می كنید، این را بدانید كه در آن دنیا باید جواب خون شهدا را بدهید، 
از طرف برادر شهید ابراهیمی 
 سلام، من یک فرهنگی هستم که مشغول به تدریس می باشم. دلم به حال بچه هایی می‌سوزد، که اولیا هایشان به جای وقت گذاشتن به امر تحصیل شان و کمک  کردن در یادگیریشان و دلسوزی  برای  آینده  آنها، فقط  یک هزینه ای برای آمدن و رفتن  به مدرسه و بدتر گفتن جمله  ای  به این مضمون  که "پسرم غصه  نخور! جایی قبول نشدی می روی سنگ  آهن" می سوزد. از این اولیاء و مسئولان می خواهم که انگیزه تحصیل در فرزندان بافقی را فراهم کنند. چه چیز ما کمتر از شهرهای دیگر می باشد که هرسال درکنکورشان  بیشترین پزشکی و مهندسی و...دارند. بیایید از این فکرهای  باطل دوری کنیم  و شهرمان  را نجات دهیم که اگر یک کارگر باسواد درجامعه داشته  باشیم بهتر از یک کارگر بی سواد است.                                                         
 ایمیل شده
 سلام خدمت مسئول محترم شركت گاز، چرا كنتورهایی كه تحویل دادید اكثراً خراب است؛ وقتی مراجعه می كنیم می گوید دستگاه تست سنج نداریم ما دوماه هست كه گاز وصل كردیم و قبض 150هزارتومان آمده. با اینكه كارمندیم و صبح ها نیستیم و ما بقی روز بایك بخاری درحالت متوسط به سر می بریم؛ آیا به نظر شما 1335كیلومتر مربع برای دو ماه زیاد نیست؛ چرا نظارتی ندارید؟
 913-755
 آیا ما نباید باكسی كه شوفاژ دارد و برای دوماه 700كیلومتر مربع و مبلغ 60هزارتومان پرداخت می کند، تفاوتی باشد. شما را به خدا نظارتی كنید. به نظر من كنتور خراب هست، ولی وقتی به شما مراجعه می كنیم می گویید دستگاه نداریم. تاكی ما مردم بافق باید از همه لحاظ ضربه بخوریم خوشحال شدیم گاز آمده داخل شهر خواهشاً رسیدگی كنید، چون نوعی حق الناس محسوب می شود با پرداخت هزینه نادرست.
913-755
 سلام، چرا شهرداری وقتی كه در سطح شهر گل كاری می كند،گلدانهای خالی آن را جمع آوری نمی كند و به انبار فضای سبز نمی برد؛ مگر اموال بیت المال حساب نمی شود؛ اگر قیمت هرگلدان خالی هزارتومان باشد حال شما حساب كنید صدهاگلدان خالی در سطح شهر جا گذاشتن و رفتن واقعاً اسراف است!!! 
913-349
 باسلام ویژه، بدینوسیله پیشنهاد می گردد، شهرداری بافق كه متولی معابر عمومی می باشد، با انتصاب یك نفر ناظر در جهت تذكر بازسازی، كنده كاریهایی كه بعضی شركتها در كوچه و خیابان ها ایجاد كرده و بدون اصلاح رها می‌كنند، اقدام نماید.
913-487
 باسلام، بنده یكی از جوانان شهردارالشجاعه بافق بوده و هستم و از جراید و رسانه ها تقاضا دارم بیشتر پیگیر صحبتها و دفاعیات پرونده كارگران بازداشت شده سال قبل كه یكی از این بازداشت شدگان، رئیس اول و محترم و مقتدر شورای شهر فعلی بوده اند، بشوید تا مسئولین شهر بدانند كه حواسمان به اقدامات و عملكرد آنها بوده و هست و هرگز خاطره تلخ توهین به رأی و نظر مردم بدلیل بازداشت رئیس محترم و محبوب شورای اسلامی شهر، از یادها و ذهن ها پاك نشده و نخواهدشد. از دستگاه قضاء استان نیز خواهشمند است با اقتداركامل و لحاظ كردن عدالت اسلامی، پرونده این عزیزان پایان بپذیرد تا همانطور كه رأفت اسلامی و مهربانی این نظام مقدس شامل حال گناهكاران آمریكایی متعرض به خاك كشور می شود، این رأفت اسلامی شامل حال این جوانان بی گناه بافقی كه این خطه بافق جزوی از خاك این مرز و بوم كشورمان ایران هست نیز بشود. 
یكی از جوانان شهر دارالشجاعه بافق
 قابل توجه شهرداری بافق، با توجه به عدم پاسخگویی پرسنل شهرداری و اپراتور در زمان تماس با تلفن گویای شهرداری پیشنهاد می‌‌‌گردد جهت صرفه جویی در وقت مردم نسبت به حذف آن و برقراری و یا اعلام شماره های دیگر اقدامی صورت گیرد. 
913-056
 سلام و خسته نباشیدخدمت آقای شهردار، حال كه شما زحمت كشیده اید و كشتارگاه را نوسازی كرده اید با همكاری شبكه دامپزشكی و دیگر مسئولان شهرك دامداری در كنار كشتارگاه احداث شود كه مردم برای خرید دام زنده سالم و بهداشتی برای نذورات و مراسمات راحت باشند و هم دامداری های سطح شهر و درون محلات جمع آوری شوند و همگی ساماندهی شود. اصولاً در یك جا و تحت كنترل دامپزشكی جهت عرضه گوشت و دام زنده سالم باشد. 
913-349
 سلام، من یكی ازكسبه های بهاباد هستم، پیشنهادی داشتم،كه به جای اتاق اصناف در بهاباد یك بنگاه معاملات املاك بزنند كه هم آقای(...) زیاد زحمت به خودشان ندهند و هم ما كاسب كارها خیالمان راحت باشد كه كلاً صنف نداریم.
938-626
 سلام، چرا شهرداری پیام های مردم را جواب نمی‌دهد؟و چرا شورا و شهردار جلسه پرسش و پاسخ برای مردم نمی گذارند؟ و فعالیت هایشان را برای ما مردم شفاف سازی نمی كنند؟و چرا...و.... 
913-349
افق کویر: شهرداری بافق در قسمت بازتاب تقریباً ماهی یک دفعه به پیامک های ارسالی در طول این مدت پاسخ می دهد.
 باسلام، چرا بازرسین بهداشتی در سطح شهرستان فعال نیستند؛ مخصوصاً رستوران ها و اغذیه فروشی ها، نمی خواهم اسم مكانی را ببرم كه رستورانی آشپز آن معتاد است و چگونه آن فرد بتواند غذایی بهداشتی به مردم ارائه دهد؟ بازرسی باید دقیق تر و جدی تر باشد و اصولاً پیشگیری بهتر از درمان است.
913-349
 ما می دانیم که هرچه داریم از خون شهدا است این شهیدان بودند که با رشادت ها و خون خود باعث شدند امنیت و آرامش صددرصد در این کشور انقلاب اسلامی برقرار باشد، ولی کسانی هستند که به خون شهیدان بی احترامی می کنند و تنها یادبود آنها(تابلو) را از بین می برند و آیا این افراد می دانند که این شهدا چه کسانی بودند که با تلفن به پدر شهید و علناً به ایشان توهین می کنند. آنها کسانی هستند که باعث بسته شدن جاده و مانع عبور و مرور ماشین آلات راهسازی جهت ترمیم جاده می شوند و با کندن کانال وسط جاده باعث ناراحتی و نارضایتی اهالی روستاهای دیگر می شوند و مسئولین محترم هم تاکنون هیچ اقدامی نکرده اند.
 913-286  
 
سپاس گزاری ها
 
 
باسلام و درود خدمت معدنكاران عزیز، ضمن عرض تبریك جهت فرا رسیدن ایام مبارك دهه فجر از مساعدت جناب آقای "جواد فتوحی" مدیر عامل محترم آریا معدن درخصوص تأمین وسایل پذیرایی از عزیزان شركت كننده در مراسم مربوط به این دهه پرخیر و بركت در مسجد آهنشهر كمال تشكر را دارم. 
محمد طالعی خادم مسجد
 باعرض سلام خدمت همكاران معدنكار بدینوسیله از جناب آقای رضایی پور مدیر محترم روابط عمومی و حاج آقا واعظی امام جماعت مسجد بابت همكاری و مساعدت برای انجام مقدمات جهت هر چه باشكوه تر مراسم ایام ا... دهه فجر كمال تشكر را دارم و از خداوند متعال سلامتی برای این عزیزان خواستارم.
 محمد طالعی خادم مسجد
(من لم یشكرالمخلوق لم یشكرالخالق) بدینوسیله از حضور سبز و پرشور اهالی روستای شادكام و همكاری صمیمانه آنان در كلیه مراحل فیلمبرداری برنامه (سفری دیگر)كه كاری ازگروه اجتماعی شبكه 2سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد. تقدیر و تشكر به عمل آورده؛ توفیق روزافزون همگی را ازدرگاه ایزدمنان خواهانیم:  
دهیاری وشورای اسلامی روستای شادكام.
 باعرض سلام، از آقای رامین شمس الدین به خاطر رفتار و اخلاق خوب با مشتریان در شركت تیرچه بلوك موحدی تشكر و قدردانی می شود.
913-349
 از تابلوفرش آزادشایان خیابان 14 معصوم بابت قیمتهاى ایده آلشان تشكر می كنم.936-132
 باسلام و تشكر و قدردانی از زحمات خستگی ناپذیركاركنان قالیشویی پدیده كه فرشهای مدارس و منازل مردم را تمیز و خوب شستشو می دهند. 
913-349
 از مدیر و دست اندرکاران مدرسه علوم معارف پسرانه صدرا به خاطر زحماتی که برای پسرم کشیدند و باعث پیشرفت تحصیلی او شده اند و همچنین کمک هایی که به ما کردند تشکر می کنم و همچنین جا دارد از مدرسه دخترانه طلوع نیز تشکر و قدر دانی کنم به خاطر خوبی هایی که در حق فرزندم می کنند. 
 
از طرف یکی از مادران دانش آموز
 
اس ام اس باران
 
22بهمن كه حيات وطن است، خود روح خدايي است كه در جان و تن است. ما زنده به آنيم و از آن ياد كنيم. يوم ا... كه يادگار از آن ماه بهمن است. يوم ا...22 بهمن، روز پيروزي حق بر باطل را تبريك مي گويم .
 خداوند در قرآن كريم به همه انسان ها فرمان مي دهد كه حق ديگران را در امورمالي ادا كنند و حق خود را در معامله اقتصادي فراموش نكنند. پيامبراكرم (صلي ا... عليه وآله وسلم)در اين باره مي فرمايد:كسي كه با مسلماني در خريد يا فروش خيانت و يا تقلب كند از ما نيست و در قيامت با يهوديان محشورمي شود؛ زيرا يهوديان نسبت به مسلمانان خائن ترين خلقند. 
(احمدرضاطاهري)
 نعمت عظیمی است که بتوانیم خدا را برای هر آنچه که داریم شکر کنیم .چه آرامش عجیبی را از دست میدهیم فقط برای اینکه دعا نمیکنیم و همه چیز را به دست خدا نمیسپاریم.....خدایا همیشه به من یاداوری کن که تو کنارمی .
 وقتی امیدمان را از دست می دهیم..وفکر می کنیم که دیگه به آخر خط رسیدیم...خداوند در گوشمان زمزمه میکند، که آرام باش این فقط یه پیچ تنده، نه پایان......
 دلم گرفته خدایا تو دل گشایی کن/من آمدم به امیدت تو هم خدایی کن/به بوی دلکش زلفت که این گره بگشای/ دل گرفته ما بین و دلگشایی کن
 
تبریک
جناب آقای محمدرضا كاظمی سلام علیكم بدینوسیله انتخاب مجدد جنابعالی به عنوان مدیرعامل باشگاه آهن را تبریك می گویم ان شا ا... موفق و مؤید باشید.
«عباسعلی دهقان مربی كشتی باشگاه آهن »
 
خوش یمن ها
 
چه خوب شد كه به دنیا آمدی و چه خوبتر كه دنیای من شدی. سلاله سادات جان! تولدت مبارك. 
از طرف مامان و بابا
 آبجی هانیه تولد3سالگی ات مبارك. 
از طرف ساجده.
 زلال ترین شبنم شادی را همیشه در چشمانت و شیرین ترین نسیم خوشبختی را همیشه برلبانت آرزو داریم، هانیه جان! تولد3سالگی ات مبارك. 
از طرف مامان و بابا
 
 
یادبودها
آبجی گلم، سعیده! چقدر دلتنگ حضورت هستم، كاش تصویرت نفس می كشید.
913-660
 
 
پاسخهای ارسالی یادی از گذشته
 
یادی از گدشته تصویر شماره (1)ردیف چهارم ازسمت راست،نفر هفتم،حسین جعفری عظیم آبادی