هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره(719)

صدای افق شماره(719)



پیامک
 
سلام و خداقوت به آژانس بانوان اهالی كوچه دبیرستان فاطمیه، از شما خواهشمندیم با سرعت كمتر و رعایت حقوق همسایگان سرویس مدرسه را انجام دهید. ما همه بچه كوچك داریم. با تشكر از شما كه به حقوق اهالی كوچه احترام می گذارید قبل از اینكه كار به شكایت برسد.
 913-671
 حد فاصل میدان امامزاده عبدا...تا چهارده معصوم، برخی از مغازه ها ساخت و سازهای نیمه تمام انجام داده اند که باعث زشتی نمای شهر شده است. از شهرداری می خواهیم حواسشان به این نماها باشد. 
علی کارگران
 سلام، قابل توجه شهرداری بافق خیابان امام رضا(ع) هیچگونه امكانات ورزشی ندارد، لطفاً اقدام شود.
 913-945
 قابل توجه شهردارمحترم:كودكان ما، در خیابان شهدا چه گناهی كردند كه هیچ گونه وسایل شادی و بازی ندارند؟همه خیابانهای بافق اینگونه وسایل نصب شده به غیراز این خیابان كه مثل بیابان می ماند تا خیابان! 
محمد حسین تفكری
 باعرض سلام خدمت آن مغازه پوشاك كه در مصاحبه خود به علت بی پولی مردم، مشتریان را (...) حساب كرد؛ مثل اینكه دعای خیر همین مردم باعث (...). دست مریزاد
 913-277
 مردم بافق از هم اینک به فکر یک نماینده بومی برای شهرستان خود باشند و با اتحاد برای اولین بار هم که شده یک نماینده از بافق و بهاباد به مجلس شورای اسلامی برود.
 واعظی
 باسلام، یادم هست قدیما می گفتن آفریقا مردمش با شكم گرسنه رو الماس می خوابند، حكایت این روزهای ما هست كه بخاطر سیاه نمای و لج بازی و ندانم كاری چند مسئول بی فكر چوبش را این مردم ستمدیده و انقلابی می خورند.با تشكر
913-705
 جاده یزد- بافق دوباره دچار رکود شده است. چرا مسئولان بودجه کافی برای آن در نظر نمی گیرند، بیش از 8 سال است که در حال احداث این جاده هستند. اگر در یزد یا مرکز استان بود تا به حال چند سال از آماده شدن آن گذشته بود. 
علی مهدیانی 
 با سلام، چرا شهرداری نسبت به موزائیك فرش خیابان امام رضا (ع) هیچ گونه اقدامی نمی كند. با وجود اینكه بارها به شهرداری مراجعه كردیم. 913-126
 شرکت نفت فکری برای مهاجرین شهرهای دیگر از جمله زاهدان و .... بردارد. این انسانهای کار اصلاً کوپن نفت ندارند. در این سرمای زمستان خدا را خوش نمی آید. 
رحیمی
0913-543
 قابل توجه راهنمایی و رانندگی؛ از زمانیکه جاده آزمایشگاه خاک را آسفالت کرده اند ماشینها و موتورسوارها با سرعت زیاد از این جاده عبور می کنند. قبل از اینکه حادثه ناگواری برای افراد پیش بیاید لطفاً فکری برای این جاده بردارید. 
0913-009
 
اس ام اس باران
حضرت زهرا(س): همیشه در خدمت مادر و پاى بند او باش، چون بهشت زیر پاى مادران است و نتیجه آن نعمت هاى بهشتى خواهد بود.
(احمدرضاطاهری)
 وای بر ما اگر استغفارمان برای سبك شدن بار گناه و كم شدن عذاب وجدان برای ادامه دادن گناهانمان باشد نه برای توبه و ترك آن 
(حامدطاهری)
 در هیاهوی زندگی دریافتم…،چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت،در حالی که گویی ایستاده بودم!و چه غصه هایی که سپیدی موهایم را حاصل شد، در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود! دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود؛ و اگر نه، نمی شود…به همین سادگی
 تا خدا فاصله ای نیست بیا، با هم از پیچ و خم سبز گیاه تا ته پنجره بالا برویم، و ببینیم خدا، پشت این پنجره، لحظه ای کاشته است!، تا خدا فاصله ای نیست بیا با هم از غربت این نادانی، سوی اندیشه ادراک افق، مثل یک مرغ غریب، لحظه ای پر بزنیم، کاش می شد همه سطح پر از روزن دل، بستر سبز علف های مهاجر میشد، یا همان فهم عجیب گل سرخ، یا همین پنجره گرد غروب، تا مرا با تو از این سادگی مبهم ترس، ببرد تا خود آرامش احساس پر از فهم وصال!، تا خدا فاصله ای بود اگر، من چه می دانستم که اقاقی زیباست؟!، یا گل سرخ پر از سر خداست؟!، یا اگر بود که من لای اوراق پر از سجده برگ، رمز تسبیح! نمی نوشیدم!
 
خوش یمن ها
 
هستی جان! دختر گلم، دوستت دارم یه دنیا. از نقاشی هایی كه برایم می كشی یه دنیا ممنونم.
 از طرف مامانت سمانه
 
تبریک
علیرضا! عزیز تر از جانم، من در چشم تو کتاب زندگی را می خوانم و هر بار که مژه های تو به هم می خورد، یک صفحه از این زندگی را برای من ورق می زند. 15 آذر اولین سالروز یكی شدنمان مبارك.
 همسرت
 
سپاس گزاری ها
 
با سلام و خسته نباشید؛ تقدیر و تشكر فراوان از زحمات بی دریغ پیشكسوت والیبال انتظامات، جناب آقای امیر كریم زاده كه سالیان دراز هست كه زحمت فراوان برای این تیم می كشد؛خسته نباشی
 بابایی
913-033
 باسلام، بدینوسیله از مساعدت جناب آقای مهندس "فتوحی" مدیریت مجتمع فسفات جهت اختصاص ماشین آلات برای تعویض شبكه آب شرب روستای زاركوییه تشكر می گردد.  
شورای اسلامی زاركوییه
 
 
یادبودها
دایی جانم هادی! از دوریت اشك نریزم تو بگو پس چه كنم"آتش سینه خود را با چه خاموش كنم"مطمئن باش كه معرفت تو نرود از دل من، مگر آنكه در خاك شود منزل من، برای شادی روحش صلوات
 (خواهرزاده ات فاطمه)
 برادرم، هادی جان! چهل روز از رفتنت بدون خداحافظی گذشت. رفتی و از غم دوریت در خود می سوزم هرگزفراموشت نمی كنم. برای شادی روحش صلوات. 
(برادر داغدیده ات حامد)