هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق (شماره 717)

صدای افق (شماره 717)



پیامک
 
باسلام، درطول12 ماه ازسال 8 ماه تنها استخرشهر فعال است كه آنهم یك روزقرارداد ندارند، یك روزگازوئیل ندارند، یك روزكلر زن خراب است، یك روزغریق نجات ندارند، یك روز بلیط ندارند، یك روز استخردر دست تعمیر است. خسته نباشید و خدا قوت مسئولین... 
913-754
 باسلام، چرا مسئولین شورای شهر و شهرداری این چند قدم بلواروحشی بافقی حدفاصل امامزاده تا كوچه گلزاری را تمام و اجرا نمی كنند؟! فقط هر روز شهردار عوض كنند و مدیریت ها را دست به دست كنند. یعنی چه؟چراوقت تلف می كنید؟!حتماً (...) قدری تلاش و همت...
 913-349
 رئیس محترم اداره راه و شهرسازی شهرستان بافق با سلام، با توجه به اینكه مسیر سه راهی سه چاهون دارای آسفالت بسیار خراب و ناهموار شده خواهشمند است نسبت به مرمت این مسیر اقدام لازم مبذول فرمائید. 
913-020
 سلام، چرا مسئولین برای جمع آوری پاتوق ها اقدامی نمی كنند به خدا شرم آوراست، حتی نوجوانان هم برای خود پاتوق دارند و این یك زنگ خطرست برای خانواده ها. 
913-349
 خیابان شهدا كه از سمت كرمان ورودی شهر به حساب می آید. هیچ گونه امكاناتی از قبیل پیاده رو فضای سبز روشنایی ندارد! آسفالت این خیابان هم فرسوده و نامناسب می باشد! خواهشمندم رسیدگی نمایید. 
محمد حسین تفكری
 913-835
 سلام، می گویند بحران در سنگ آهن است درست است قابل پیش بینی هم بود چرا؟به دلیل خام فروشی ذخایرمعدنی و ملی دركل كشور به خارجی ها و واردكردن كالاهای ساخت خارج كه همه به نفع بیگانگان بوده، ما باید از قدرت ملی و استحكام درونی استفاده كنیم. مثلاًپرورش ماهی، شتر،كاشت زعفران، پسته، پرورش شترمرغ و طرح های دیگر طی یك بازده زمانی3تا4ساله می تواند اشتغال و رونق وسیع داشته باشد. 
 913-349
 باسلام، لطفاً درمورد بازیافت زباله گزارشی تهیه كنید. هر وقت بازیافتی بیرون گذاشتیم گفتند زباله قاطی داشته!! بگویید چه چیزی بازیافتی است؟؟
 913-145
 با عرض سلام و خسته نباشید. از آقای تشكری بابت سرمقاله هایی كه واقعاً وقت می گذارند ممنونم. یه سوالی كه تو ذهنم هست و دلم می خواهد افق جواب بدهد این است كه چرا افق از سیاست كمتر می نویسد؟! 
 913-398
افق کویر: ضمن تشکر از خواننده عزیز، به نظر می رسد هفته نامه در بیان و درج مطالب اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... تعادل برقرار کرده است.
 سلام خسته نباشید خدمت جنابعالی عرض شود كه چرا (...) ریاست محترم حراست دانشگاه آزاد اسلامی با فق مانع ورود ماشین دانشجویان به پاركینگ داخل دانشگاه آزاد شد ند لطفا (...) در این مورد توضیح بدهند.. 
913-249
 سلام، خسته نباشید. از اهالی بلوار انقلاب، فرعی 24هستم به گوش شركت نفت و گاز برسانید به مردم وعده ندهند. برج شش رفتم برای نفت گفتند تا نیمه ی برج هشت كل محله گاز دار می شود. گفتند: شركت گاز قول داده تا موعد مقرر گاز بدهند چی شد؟!! مسئولین چرا پیگیری نمی كنند؟! نه گاز؟! نه نفت؟! تا كی منت!!!
 913-635
 خداوندا! به حق داغهای بی بی زینب(ع)كه توكربلا اینقدرداغ جوان دید: لعنت كن آن اشخاصی كه جوانهای مردم را بسوی موادهای مخدر و غیره .... می كشانند و (...) 
910-356
 با عرض سلام، عكس هفته كه با موضوع جشن بابا ایراد داشت: اول اینكه همه بابا نبودن و باعث ضعیف شدن روحیه دانش آموزان ثبت خاطره بد می شود و كم شدن رابطه پسر و پدر، دوم: اگر یكی از دانش آموزان بابا نداشت چطور؟! آخه خودم از این موضوع ضربه خوردم و باید این حركات اصلاح شود. 
913-045
افق کویر: ضمن تشکر از خواننده عزیز اگر باعث یادآوری این غم بزرگ شدیم، عذر ما را بپذیرید.
 باسلام، بلوار فدك مباركه حدوداً یك سال است كه زیر سازی و خاك ریزی می شود، ولی هنوز تمام نشده مشكل از كجاست؟! دهیار محترم مباركه پاسخ از شما..
.913-754
 
سپاس گزاری ها
 
سلام، آقای امیر عبداللهی سرپرست تیم والیبال روستای دولت آباد از زحمات فراوان و بی دریغ شما كمال تشكر و قدردانی را دارم.  
910-843
 باسلام وخسته نباشیدخدمت دست اندركاران افق كویر، می خواستیم از زحمات بی دریغ همه مسئولین شهرستان بافق مخصوصاً امام جمعه معزز و فرماندار محترم و مدیر عامل محترم شركت سنگ آهن بابت پروژه گازرسانی به پاس زحمات این عزیزان جا دارد تقدیر و تشكر كنیم. ان شاا... همیشه مستدام باشند. با تشكرخانواده حسین، ابوالفضل، سعید، احمد، علی اصغرطالبی موری آبادی
 باسلام، از آقای فرماندار به خاطر تلاش های صادقانه و خستگی ناپذیر تقدیر و تشكر و بخاطر پیگیری ها در امر گازرسانی شهرمان قدردانی می شود. اجركم ا
913-349
 باعرض سلام و خسته نباشید، مدیریت محترم مدرسه حضرت زهرا، خانم رنجبر از توجه زیاد شما به حجاب دانش آموزان كمال تشكر را دارم. 
واقعاً دست مریزاد محمدعلی قانعی
 با سلام خدمت آقای "مولودی" سرپرست برق سه چاهون و خسته نباشید. اجركم عندا...
 910-843
 سلام، از آموزش و پرورش بابت پیگیری قضیه اسایه ادب به یكی از مدیران و به نتیجه رسیدن آن و اجرای حكم شلاق برای فردخاطی كمال تشكر را دارم. 
913-886
 سلام و خسته نباشید خدمت آقای حسن عبدالهی فرمانده پایگاه امام صادق(ع) دولت آباد از زحمات شما كمال تشكر و قدردانی را دارم. اجركم عندا..
.910-843
 از همه بانیان و دست اندركاران طبخ غذاهای نذری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تشكر می كنیم. نذرتان قبول. دعایتان مستجاب ان شاءا... 
913-145
 باعرض سلام خدمت ریاست بانك صادرات بافق و مسئولین بزرگوار مهدیه، از اینكه اقدام به نصب خودپرداز در بلوارمهدیه نموده اید كمال تشكر و قدردانی را داریم. 
فدائیه
 913-344
 با سلام خدمت آقای "حامد زعیمیان" سرپرست شیفت گروه 4 قسمت برق سه چاهون و خسته نباشید. خدا قوت
 910-843
 
یادبودها
 
هوا داره سرد میشه من همش نگران اینم كه سرما بخورم و سرفه كنم وكسی نباشه بهم بگه پسرم بازم كه مواظب خودت نبودی. بابای عزیزم دومین زمستانی هسش كه نیستی، اما همیشه ....برای شادی روحش صلوات.)
فرزندت محمد مانی
"تلخی دوریت را به دل می كشم و روی خیالت اشك می ریزم؛ هیچ وقت خیال نكن تو را فراموش می كنم( داداشم هادی) مگر روزی كه كوچ به سوی خاك كنم. برای شادی روحش صلوات 
برادر داغ دیده ات حامد
 گاهی كه چشم باز می كنم و به یاد می آورم كه در كنارم نیستی تمام دلهره می شوم گاهی كه فكر می كنم در این دنیا چقدر بی توام لبریز از بی قراری و دلشوره می شوم؛ اما جز اشكهای داغ جز حسرتی برای رسیدن به تو هیچ نیست چه سخت است داغ خواهر روحت شاد و آرام، سعیده جان!
 ﺑﻪ ﺣﻖ، ﭼﻪ ﻏﺮﯾﺒﺎﻧﻪ و ﻧﺎﺑﺎورواﻧﻪ ﻣﯽ روﻧﺪ آﻧﺎن ﮐﻪ دوﺳﺘﺸﺎن دارﯾﻢ، آﻧﭽﻪ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ ﻓﻘﻂ ﺧﺎﻃﺮات اﺳﺖ ...و ﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﺧﻮاﺳﺖ ﭘﺮوردﮔﺎرﯾﻢ، ای ﺧﺪای ﻣﻬﺮﺑﺎن آن ﮔﻮﻧﻪ ﮐﻪ ﺷﺎﯾﺴﺘﻪ اﺳﺖ مسعودم را دوﺳﺘﺶ ﺑﺪار و ﺑﯿﺎﻣﺮزش
راه می روم و شهر زیر پاهایم تمام می شود .../تو ..هیچ كجا نیستی.../به یاد دوست عزیز و مهربانم سعیده باقری.  
شادی روحش فاتحه مع الصلوات
 غم مرگ پدر كوچك غمی نیست/ جگر می سوزد و درد كمی نیست/ پدر زیبا گل باغ وجود است/ كه بی او زندگی جز ماتمی نیست
به یاد مهدی ترك دهجی
 فاتحه مع الصلوات
 كـاش دفتـر خاطراتــم چراغ جادو بود تا هر وقت از سـرِ دلتنگــی به رویش دست می كشیدم. هادی جان! از درونش با آرزوی من بیرون می آمدی!
داداشت حسین
 
 
خوش یمن ها
 
محمدمرصادجان! قشنگ ترين تصوير عمرم، عكس نازنيني از نخستين ديدن توست، خوش آهنگ عمرم يادگار دلنشين اولين خنديدن توست..تولد 4سالگيت مبارك..ا
از طرف مامان، بابا و داداش گلت محمد معراج.
 
پیا م مهربانی
 
مسعودجان! همسرعزیز و سرور مهربانم! از تمام زحماتی كه برایمان می كشی بی نهایت كمال تشكر و قدردانی دارم همیشه دوستت دارم و در قلبم مانند مروارید زیبا داخل صدف هستی. 
از طرف همسرت نفیسه
 
اس ام اس باران
 
پیامبر صلی ا... علیه و آله فرمودند: بخیل واقعی كسی است كه نام مرا بشنود، ولی بر من صلوات نفرستد.
(احمدرضاطاهری)